| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Mister Charming forum verslaafde
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:36:41 Onderwerp: Bram Moskowicz |
|
|
Om even in te haken op de opmerking van mister marco.. om De advocaat achter het behang te plakken..
ben ik zeer benieuwd naar de onderbouwing en of jullie het uberhaupt hebben gevolgd.
ik heb namelijk het 45 minuten durende betoog (persconferentie) live zitten kijken en ik kan hem niet meer dan gelijk geven!
ben benieuwd.. was getekend E.J. van der Ploeg _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:36:41 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jmvvliet hmm, waar is dit knopje voor?

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 18:50:55 Onderwerp: |
|
|
mijn uitspraken waren niet heel serieus bedoeld. De door jouw genoemde persconferentie heb ik niet gekeken overigens. Zoals ik op alle andere niet-serieus bedoelde posts in dit subforum inhaak, zo deed ik dat ook met de bewuste advocaat...
Er is dus geen onderbouwing voor, behalve dan dat ik niet van die flamboyante figuren zoals hij houdt... Hetzelfde geld een beetje voor die opiniepeiler, Maurice de Hondt... deze mensen schijnen altijd het gelijk aan hun kant te willen hebben, en weigeren hun ongelijk toe te geven. Aangezien ik het betoog niet gezien heb kan ik daar ook geen zinnig woord over zeggen...
Wel is het zo dat ik het onverstandig vind om twee mensen met tegengestelde belangen te verdedigen. Op die manier breng je jezelf in het lastige pakket dat je wel twee werelden gescheiden moet houden; dat is knap lastig, zeker in een geruchtmakende zaak zoals deze van de heer Willem H. _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 20:02:33 Onderwerp: |
|
|
ja maar dat is niet de fout van Dhr Moskowicz het is misschien een beetje onverstandig. nu is hij al 20 jaar de advocaat van holleder..
citaat van bram:
niet 3 niet 10 aar 20! jaar..
en hij heeft ook endstra verdedigd.. endstra is dood en nu mag hij ineens niet meer holleeder verdedigen volgens de erfgenamen van endstra.. wat een geouwehoer zeg..
en bram m. is niet iemand die altijd het gelijk aan zijn zijde wil hebben maar iemand die gewoon heel intilligent is en vrijwel altijd het gelijk aan zijn zijde HEEFT..
laten we maar niet over maurice de hond beginnen want dan gaan we off-topic..
ik vind het schandalig wat hier allemaal gebeurt en het schijnt niemand te intresseren. die bram m. word gewoon beschuldigd en er word niks tegen gedaan door de rechter :S..
bovendien noemde de RECHTER nota bene endstra en holleeder maffia-figuren terwijl endstra nooit veroordeeld is en gaat een RECHTER die moet oordelen volgens het nederlandse recht voledig buiten zn boekje..
holleeder is nog steeds niet veroordeeld maar hij word behandel alsof ie schuldig is en zo word hij ook afgespiegels.. dit getuigt zich echt weer van de ranzige journalistiek in nederland en getuigd van pure afkeer van recht en alles waar nederland voor staat! _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Feb 2007 20:53:33 Onderwerp: |
|
|
| Mister Charming schreef: | | ja maar dat is niet de fout van Dhr Moskowicz het is misschien een beetje onverstandig. nu is hij al 20 jaar de advocaat van holleder.. | Toch zou het verstandig van hem zijn als hij uit zichzelf de wijsheid had gehad de zaak neer te leggen... Zo zie je maar: veel hersens maakt nog niet per definitie wijs...
| Mister Charming schreef: | citaat van bram:
niet 3 niet 10 aar 20! jaar.. | Mag zo zijn, al was het 80 jaar, het gevaar van belangenverstrengeling is zeker niet ten onrechte...
| Mister Charming schreef: | | en hij heeft ook endstra verdedigd.. endstra is dood en nu mag hij ineens niet meer holleeder verdedigen volgens de erfgenamen van endstra.. wat een geouwehoer zeg.. | Op zichzelf zou hij het mogen, maar hij wekt de schijn, zoals Jort Kelder al zei, een 'mafiamaatje' te zijn... dan getuigd het van wijsheid de zaak te laten rusten...
| Mister Charming schreef: | | en bram m. is niet iemand die altijd het gelijk aan zijn zijde wil hebben maar iemand die gewoon heel intilligent is en vrijwel altijd het gelijk aan zijn zijde HEEFT.. | replaced with: en de wetten zo goed kent dat hij altijd een weerwoord heeft waardoor het lijkt alsof hij altijd gelijk heeft... dat zou ik eerder willen zeggen.
| Mister Charming schreef: | | laten we maar niet over maurice de hond beginnen want dan gaan we off-topic.. | agreed, ik zei het om een karaktervergelijking te maken, dat was de enige reden...
| Mister Charming schreef: | | ik vind het schandalig wat hier allemaal gebeurt en het schijnt niemand te intresseren. die bram m. word gewoon beschuldigd en er word niks tegen gedaan door de rechter :S.. | als dat zo is, is dat niet goed te praten... de vraag is echter veeleer: hoe heeft het zover kunnen komen? Is het afgunst jegens Bram M, of is er daadwerkelijk sprake van belangenverstrengeling?
| Mister Charming schreef: | | bovendien noemde de RECHTER nota bene endstra en holleeder maffia-figuren terwijl endstra nooit veroordeeld is en gaat een RECHTER die moet oordelen volgens het nederlandse recht voledig buiten zn boekje.. | ook de rechter kent de stukken. ik kan daarom geen oordeel over het oordeel van de rechter geven... als mafia gelijk staat aan witteboordencrimineel dan zeg ik: ja... dat lijkt me vrij duidelijk, geld witwassen... Holleeder heeft echt geen schone handen, en dat weet Bram M. ook...
| Mister Charming schreef: | | holleeder is nog steeds niet veroordeeld maar hij word behandel alsof ie schuldig is en zo word hij ook afgespiegels.. dit getuigt zich echt weer van de ranzige journalistiek in nederland en getuigd van pure afkeer van recht en alles waar nederland voor staat! | hij is verdachte in deze zaak, maar voor andere misdrijven is hij al vaker veroordeeld... al heeft hij niets gedaan, dan nog heeft hij door al die kleine zaken de schijn tegen zich... _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Feb 2007 21:37:55 Onderwerp: |
|
|
toch is het nederlands recht gebouwd op het feit dat je onschuldig bent tot het onschuld is bewezen en het het helemaal niks te maken met of iemand de schijn tegen zich heeft. tuurlijk heb ik het vermoeden dat holleeder schuldig is duhh..
maar dat betekend niet dat hij geen eerlijk proces verdiend :S
en als zelfs de rechter al bevooroordeeld is waar moeten we dan heen met ons rechtssysteem??
en bovendien zoals bram al zei is hij geen maffiamaatje en is het pure smaad dat hij zo word genoemd. kijk hij werkt met criminelen veroordeeld al dan niet veroordeeld maar doordat de media hem ten onrechte beticht van het aannemen van zwart geld en het helpen van criminelen dat vind ik dat dhr moskowicz gelijk heeft.
ook al is er sprake van belangenvertrengeling dan nog is het zeer opmerkelijk dat er niet voor aanvang van het proces protest is ingediend maar nu pas na 3 jaar.. ze wisten toch bij aanvang al dat hij van allebei advocaat is..
en hoe het om omgaat met dhr moskowicz is ook zeer opmerkelijk zelfs bijna strafbaar te noemen naar ik meen. prive gegevens van de firma moskowicz zijn zomaar op straat komen te liggen dankzij het openbaar ministerie..
mijn conclusie:
dhr jort kelder dient te worden gestraft voor zijn daden. dhr holeeder verdient een eerlijk proces en de media moet een halt worden toegeroepen, ze mogen naar mijn mening niet zomaar alles schrijven. kijk tuurlijk heb je vrijheid van meningsuiting. maar iemand zwart maken/demoniseren vind ik niet kunnen. vergelijkende strekking met pim fortuijn alleen toen was het erger. dat moeten we voorkomen. _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

Geregistreerd op: 04 Jan 2007 Berichten: 1225 Woonplaats: papendrecht
|
Geplaatst: 20 Feb 2007 10:54:27 Onderwerp: |
|
|
wat is er eigenlijk gebeurd? _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 20 Feb 2007 10:56:36 Onderwerp: |
|
|
| mik schreef: | | wat is er eigenlijk gebeurd? |
*!*# Moon speaking, moon speaking, what happened on earth, what happened on earth *!*#
In welke boomhut heb jij de afgelopen dagen gezeten?  _________________ Ordening. Mijn angst om me te vergissen en dan te ontdekken dat de christelijke godsdienst [toch] waar is, zou veel groter zijn dan mijn angst hem bij vergissing voor waar te houden (Blaise Pascal) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 20 Feb 2007 11:04:20 Onderwerp: |
|
|
eh, advocaten interesseren mij niet zo gewoon zeg maar.
ik heb elke dag het nieuws gelezen op nu.nl, alleen gewoon alleen het nieuws dat mij wel interessant leek
 _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Feb 2007 23:02:41 Onderwerp: |
|
|
dit gaat niet zo maar over advocaten maar over de toekomst van het nederlands recht!!  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heuf officieel tijd teveel
|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 13:43:14 Onderwerp: |
|
|
blijf dan bij het onderwerp en gebruik MSN of Private messaging voor die 'leuke' onderonsjes
nee ik zit je niet te plagen.... bijna elk topic is vergeven met gelutser tussen jou en jolijn wat niets met het onderwerp te maken heeft en absoluut niet interesant is voor de rest van de forumbezoekers...
je hebt helemaal gelijk, op deze manier kan je net zo goed gaan msn-en  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 14:06:23 Onderwerp: |
|
|
ga een beetje mijn topic gijzelen ofzo :S _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lisannn wat doe ik hier nog
|
Geplaatst: 3 Mrt 2007 18:18:39 Onderwerp: |
|
|
hahaha grappig!
ik help je Peter.. we gaan al Eric's topics gijzelen  _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Mrt 2007 12:51:32 Onderwerp: |
|
|
dan ben je nog wel ff bezig  _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Mrt 2007 17:52:06 Onderwerp: |
|
|
haha jaah dat is waar :p _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Mrt 2007 23:04:29 Onderwerp: |
|
|
succes dan maar..
let the games begin _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Mrt 2007 23:04:29 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 5 Mrt 2007 07:52:07 Onderwerp: |
|
|
denk je nou echt dat we dat op jou commando doen, daar maken we een heel plan voor hoor _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Mrt 2007 11:12:33 Onderwerp: |
|
|
dan is dit nummer 1
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Mrt 2007 17:37:21 Onderwerp: |
|
|
zo makkelijk gaat dat niet!!
you have the right to remain silence! any thing you say can and will be used against you in the etc.. _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

|
Geplaatst: 7 Mrt 2007 17:38:33 Onderwerp: |
|
|
zo moeilijk zag het er niet uit
maar heren, tenzij moskowitch gehijjakt is (wow wad un spelingzvouten) wordt er niet gedingest (om het maar even on-topic te houden) _________________ www.minka.web-log.nl
Laatst aangepast door mik op 7 Mrt 2007 17:39:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Mrt 2007 17:39:30 Onderwerp: |
|
|
You can take on of us down... but you'll never get us all!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Mrt 2007 17:49:41 Onderwerp: |
|
|
goeie
het duurt ff maar we krijgen ze allemaal wel..!!
 _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|