| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lisannn wat doe ik hier nog
|
Geplaatst: 25 Feb 2007 18:44:53 Onderwerp: Openbaringen |
|
|
Hier zijn ondertussen heel wat topics die op Openbaringen neer komt..
Ik ga er zelf vanavond eens in beginnen en ik dacht dat het een idee was om hier de vragen te plaatsen als je die heb!
En misschien als het een idee is, is het misschien wel gaaf als we allemaal in Openbaringen beginnen als je die nog niet gelezen heb..
gewoon wat ideeen van mij maar ik hoor wel wat jullie er van vinden. _________________ - "And surely I am with you to the very end of the ages!!" - |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 25 Feb 2007 18:44:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Loekie The Boss

|
Geplaatst: 25 Feb 2007 20:11:48 Onderwerp: |
|
|
Goed idee, Lisanne.
Ik heb het hele boek al eens gelezen, maar dat is alweer een tijdje geleden. Het blijft een interessant boek, maar ook lastig, dus ik vind het wel een slim plan om hier je eventuele vragen kwijt te kunnen.
Wie leest er nog meer mee? _________________ *Sluit maar je ogen en praat met Mij en je zult merken: Ik ben heel dichtbij!* |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heuf officieel tijd teveel
|
Geplaatst: 26 Feb 2007 01:48:05 Onderwerp: |
|
|
neej helaas, ik ben nu in handelingen bezig en wil erna de brieven van Paulus doen... maar ik wil gerust meedenken natuurlijk  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mik Site Admin

Geregistreerd op: 04 Jan 2007 Berichten: 1225 Woonplaats: papendrecht
|
Geplaatst: 26 Feb 2007 13:37:13 Onderwerp: |
|
|
ik heb het ook niet heel lang geleden gelezen en moet nu voor categesatie handelingen lezen en voor alpha 4 timotheus, dus ik ga nu niet meelezen  _________________ www.minka.web-log.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mister Charming forum verslaafde
|
Geplaatst: 26 Feb 2007 13:47:45 Onderwerp: |
|
|
ik heb een bijbelstudie gevolgd over openbaringen.. iig over de 7 brieven aan de 7 gemeentes
heel intressant _________________ je denkt toch zeker niet dat ik een onderschrift nodig heb? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|