Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexStand AlonesWeet je nog?
Het is nu 28 Sep 2024 06:34:27

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
13 Jul 2007 11:00:59
Bericht
Weet je nog? Reageren met citaat
Weet je het nog?
De grijze wolken dwalen droevig voorbij, het lijkt te huilen, op vrijdag avond rond acht uur. Regen valt met bakken uit de lucht. Wind dat hier en daar voorbij raast. Het perfecte weer om jou te herinneren. Ik weet het nog als de dag van gisteren, hetzelfde weer, dezelfde dag. Dat verschrikkelijke ongeluk. Weet je het nog? We vonden het weer eens nodig om de kleuters uit te gaan hangen, dus zijn we buiten in de stromende regen gaan lopen klieren. Het regende zo hard, dat we haast niks zagen, zelfs niet die auto. Als een stelletje debielen raasde we de straat over heen en weer, stampte in plassen. Toen ik even terug het bos in was gerent, en jij nog op straat stond te springen gebeurde het ergste wat me ooit is overkomen. Jij, mijn allerbeste vriend, Tom, werd aangereden door een auto. De auto was gestopt, vroeg hoe het ging en reed zo weer aan. Weet je het nog? Het leek alsof je al weg was, uit je eigen lichaam getreden, maar toen ik dichterbij hoorde ik je zachtjes kreunen. Je verging van de pijn. Ik w?st wat ik moest doen, de politie helpen, jou van de straat halen. Maar door alle paniek leek het me te veel geworden. Ik haalde je van straat en belde al krijsend de politie. ?Mijn beste vriend is aan gereden, we waren beetje aan het kloten in de regen, en toen ik even niet keek werd hij aangereden. Die vent is gewoon weggegaan!? Had ik huilend gekrijsd. Ik zat naast je op de grond, je bovenlichaam lag iets op mijn benen. Je pet had ik van je hoofd gehaald en ik bleef maar een zin fluisterend en huilend herhalen. ?Lieve Tom, geef niet op want je kan het, dat weet ik, je kan me niet achterlaten ik hou van je, blijf bij me? Weet je het nog? Toen de ambulance aan kwam gescheurd was ik blij. Je ademde nog, misschien was je nog te redden. De deuren zwiepte open en een brancard kwam naar buiten gerold, klaar om je op te tillen. In de ziekenwagen werd je aan allerlei slangen gelegd, en beademt. Weet je het nog? Bij het ziekenhuis heb ik uren gewacht, uren gebid. Gebid dat je niet zou sterven. Een politie agent had me ondervraagt, of ik het kenteken nog wist, wat voor auto het was. Maar ik wist het niet, ik wist zeker dat j?j het wel wist. Ik en de agent hebben gewacht tot we bij jou mochten komen. Eindelijk was het zover, de dokter kwam en vertelde dat je wakker was, maar dat het nog altijd mis kon gaan. Ik ben in mijn eentje naar je toe gekomen en heb eerst rustig naar je gekeken. Ik herinnerde me de vraag van het kentekenbord en wat voor auto het was, en stelde hem aan je. Ja, j?j wist het wel! ?09-DE-23, blauwe BMW Z3? Had je me zacht kreunend vertelt. Ik knikte vol opluchting. Toen ging het mis, op de monitor stonden geen omhoog schietende lijnen, maar een lange rechte groene piepende lijn. Mijn hart ging te keer. Ik was de kamer uitgerend en had geroepen om dokters. Ze kwamen, reanimeerde je, gaven je hart massages, maar niets hielp. Je bleef weg. Je overleed ?s avonds, om 11:24. Ik was alleen achtergelaten in de kamer, met jou naast me. Huilde de longen uit mijn lijf. Je was gestorven van je eigen bloed, je bloedde van binnen en had dat opgehoest, maar stikte erin. Weet je het nog?
Ik wil je vertellen dat je altijd in mijn hart zit en ik je nooit vergeet. Op de regenachtige dagen zal ik aan je denken, en naar je toe komen, naar je graf. Beloof je me dat je op me wacht als het mijn tijd is? Dan kunnen we daarboven herrie schoppen. Lieve Tom, ik hou van je met heel mijn hart.
Jessica.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







13 Jul 2007 11:00:59
Bericht

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 414
Woonplaats: Hilversum
15 Jul 2007 11:26:56
Bericht
Reageren met citaat
Facking mooi =|
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur
MariaTheQueenOfBeauty's
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 13 Jul 2007
Berichten: 164

15 Jul 2007 11:32:44
Bericht
Reageren met citaat
OMG ik moet janken. =l
_________________
^_^
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van MariaTheQueenOfBeauty's

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 11:43:53
Bericht
Reageren met citaat
Omg kers hoe snel krijg je dat voor elkaar?
*weegt traantje weg*
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 11:50:21
Bericht
Reageren met citaat
DAMNN JULLIE ZIJN DOHOOM xD dat was die SA van JESS! xD die heb ik hierheen geplaatst x''''''D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
MariaTheQueenOfBeauty's
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 13 Jul 2007
Berichten: 164

15 Jul 2007 11:50:48
Bericht
Reageren met citaat
Dat wist ik wol snol.
_________________
^_^
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van MariaTheQueenOfBeauty's

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 11:56:44
Bericht
Reageren met citaat
whahahah echt?
ki zou dat eigenlijk moeten weten
xD
maar in elk geval heb ik die verhaal veel te lang geleden gelezen
en veer heeft korte termijn geheugen x''''''D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 11:57:12
Bericht
Reageren met citaat
XD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
Deadly.Lizz
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 67
Woonplaats: Geulle
17 Jul 2007 12:50:39
Bericht
Reageren met citaat
ha... ha..ha x?D Razz
_________________
x . Never move in reverse . x
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van Deadly.Lizz

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexStand AlonesWeet je nog?
Het is nu 28 Sep 2024 06:34:27
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken