Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fuck fame and fortune Forumindex+16 verhalennever know
Het is nu 16 Nov 2024 07:40:52

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 12:12:28
Bericht
never know Reageren met citaat
Als Bill het licht aan doet word ik langzaam wakker. Ik ben op vakantie naar Duitsland en slaap bij de beste vriend van mijn neef. We liggen met Zn allen in de woon kamer. Als ik eerder wist dat Bill en tom de beste vrienden waren van andreas (mijn neef) dan was ik zeker vaker naar Duitsland gegaan. ?Goede morgen zonnestraaltje? zegt Bill terwijl hij mij aan kijkt. Ik word warm van binnen en sta op en val gelijk over mn eigen slaapzak. ?Gek kind? zegt andreas en helpt me overeind. Als ze naar de eetkamer lopen zien ze tom al zitten aan de eettafel met overal cornflakes liggen. ?Jij kan ook niet normaal eten hea? zegt Bill en gaat naast tom zitten. Ik ga naast Bill zitten en maak wat eten. ?Wat ben je stil lief nichtje van me? zegt andreas en geeft me de melk. ?ehm.. Sorry.. maar dat komt omdat ik hun nog niet zo goed ken? lieg ik want eigenlijk weet ik alles van ze en dat weet andreas zelf ook wel. ?Naja hoeft ook niet? zegt Bill en houd mijn schouder even vast en pakt daarna zijn lepel om te eten.
Als we later bij hen voor in de tuin zitten heeft tom zijn gitaar al gepakt en begint een beetje te jammen. ? Kom mee ik laat je het dorpje even zien? zegt Bill en pakt mijn hand vast. Het voelt alsof ik brand van binnen hij is ook zo HOT!
Ik loop met Bill mee waarna ik eerst nog een blik werp op andreas die naar me lacht en Zn duim op steekt. Ik loop met Bill naar een straat waar het best druk is. ?Ik dacht dat een dorpje altijd heel stil was? zegt ik en kijkt Bill aan. ?Ik kan je wel wat stils laten zien? zegt Bill en duwt me naar achteren waarna we in een stil steegje belanden ik sta tegen de muur. Bill heeft zijn beide handen naast mijn hooft en buigt naar voren. Ik sluit mijn ogen en word zacht gekust. Nog even en ik had in mijn broek gepist! Ik doe mn ogen open en verwissel de rol.
Als we samen terug lopen zijn de jongens niet meer in de tuin. Bill en ik lopen naar binnen maar daar zijn ze ook niet. ?Ga maar even op mn bed zitten? zegt Bill als hij zijn kamer aan wijst. Ik ga op zn bed zitten en kijk een beetje rond ik ga even op zn bed liggen om te kijken wat onder zijn bed licht. Als Bill opeens binnen komt wil ik weer gaan zitten maar hij houdt me tegen en gaat op mn schoot zitten. ?Het hoort andersom hea!? Zeg ik en lach een beetje.
Hij gaat naast me zitten ?dat durf je toch niet x?]? zegt Bill en ik ga gelijk op Zn schoot zitten en kijk m aan. ?toch wel? zeg ik en kus Bill. Hij streelt mijn rug en trekt mijn shirt uit. Ik trek Bill zijn shirt uit en Fack hij is sexy! Bill staat op en ik ook hij probeert mijn rokje uit te doen maar ik doe het toch zelf (MANNEN O?) hij kust me overal en streelt mijn benen. Langzaam komt hij in me. Als hij is gekomen rolt hij van me af en kust me. ?Ik hou van je? zegt hij en doet een boxer aan. ?Ik ook van jou? zeg ik en toe me bh en string weer aan. Als de deur open word er mijn naam geroeppen ?IK BEN BOVEN? roep ik en andreas komt de kamer binnen. O_o waarom zit jij in je BH enzo zegt andreas en kijkt daarna naar Bill en lacht. Nou komen jullie zo naar beneden want we gaan zo zwemmen. Zegt andreas en loopt naar beneden. Bill kijkt me aan en kust me. ?ik hou van je?
Ik trek mn bikini aan en zie hoe Bill worstelt met zijn zwembroek. ?lukt het allemaal x]? zeg ik en help m.

----------------------THE END------------------------------

Auteur

16 Jul 2007 12:12:28
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 12:56:49
Bericht
Reageren met citaat
Whehehehe bill die klaarkomt x'''D

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 13:47:32
Bericht
Reageren met citaat
x']

Auteur
Deadly.Lizz
Moderator
Moderator

22 Jul 2007 11:10:10
Bericht
Reageren met citaat
zeer zeer ZEEEERR juist xD

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

22 Jul 2007 12:47:25
Bericht
Reageren met citaat
x'') ik heb t ook aleen maar gescheven op een verveeld moment!

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

12 Sep 2007 18:55:54
Bericht
Reageren met citaat
Oh d?h dat doet er niet toe xD

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune Forumindex+16 verhalennever know
Het is nu 16 Nov 2024 07:40:52
Tijden zijn in GMT - 1 uur