Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenBill kaulitz 01-09-89 ' 02-11-'07
Het is nu 28 Sep 2024 10:28:11

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
11 Mrt 2007 14:06:51
Bericht
Bill kaulitz 01-09-89 ' 02-11-'07 Reageren met citaat
?ich schrei in die nacht f?r dich, las mich nicht im stich , spring nicht!?? hoorde ik nog steeds. Ik huilde door. Er werd aangeklopt. ??binnen..?? fluisterde ik langzaam, en haalde mijn tranen weg, niet dat het wat hielp, ik huilde gewoon door. Tom kwam binnenlopen en ging naast me op het bed zitten. ??h?, gaat het een beetje??? ik schudde me hoofd, en me ogen sprongen op springen van de tranen. Hij sloeg een arm om me heen. ??probeer maar wat te slapen, het is tenminste al half 3.?? Ik knikte, en ging liggen. Mijn kussen was meteen kleddernat. Hij streelde me langzaam over me arm. Ik snikte door. Hij zuchtte langzaam, en deed het licht uit. ??slaap lekker..als het lukt.?? Fluisterde hij, en deed zacht de deur dicht. Hij liep langzaam naar beneden.

Shari had wat drinken voor hem gepakt. ??gaat het een beetje met haar??? hij schudde zijn hoofd. ??nee, niet echt, ze kan maar niet stoppen met huilen..?? Shari zuchtte. ??tja, groot verlies h?, de liefde van je leven.?? Tom knikte en nam langzaam wat van zijn drinken, hij zuchtte weer. ??voor jou natuurlijk ook een heel groot verlies, misschien wel groter als dat van haar..?? hij knikte langzaam. ??een echte eeneiige tweelingbroer verliezen?het is net alsof ik zelf ook dood ben.?? En er liep een traan over zijn wang, hij haalde hem snel weg. Shari sloeg een arm om hem heen. ??je hoeft geen stoere bink te zijn, je mag best huilen.?? En hij barste in huilen uit, Shari glimlachte droog, en gaf hem een knuffel, er liep bij haar zelf ook wat tranen, en zo zaten ze daar met z?n twee?n wel een half uur.

Ik lag nog steeds op bed, de tranen stroomden snel. Opeens voelde ik een arm over mijn middel geslagen worden. ??rustig maar, ik zal altijd bij je blijven??? hoorde ik bij me oor, het klonk als Bill, ik schrok en wou me snel omdraaien, maar voordat ik hem nog had kunnen zien, was hij verdwenen. Ik slikte, en huilde langzaam verder. Ik viel na drie kwartier dan toch in slaap, nog wel huilend.

Ik droomde, en zag de auto brandend voor me, ik huilde door. Ik hoorde mezelf gillen en schreeuwen om hulp, maar niemand verroerde zich. Ik wou helpen, maar ik kwam geen voet vooruit. Ik zat vastgenageld, en kon hem niet helpen. Ik huilde en huilde, en knalde op mijn knie?n voor de brandende auto. Langzaam hoorde ik steeds harder de brandweer aankomen rijden, maar het was al te laat, hij was al weg?

ik schrok wakker, met de tranen in me ogen, nog steeds. Ik droogde me tranen, en liep naar het raam. Niks, of niemand heeft hem geholpen, die kut politie zei dat ik niks mocht doen, bang om 2 mensen te verliezen? de brandweer zou hem wel helpen, ja dus echt bullshit. Ik voelde me kwaad worden, en verdrietiger tegelijk. Ik kleedde me aan, en liep naar beneden. Shari en Tom waren ook al op bed gegaan, ik liet een briefje achter, en ging naar buiten. Het was zo ongeveer half 5, en het regende zacht. Ik liep langzaam de straat verder door, opeens hoorde ik achter me een auto, ik keek achterom, de auto stond in brand, een meisje gilde om haar vriendje, de politie schreeuwde, de brandweer versnelde zijn snelheid op de weg. Ik zuchtte, het was een evenbeeld van het ongeluk, ik zag mezelf.

Opeens hoorde ik Tom. ??waar ga je heen??? riep hij, en rende naar me toe. Ik bleef staan. ??even een ommetje maken..?? hij knikte en liep met me mee. Het voelde gek, logisch gezien, liep ik hier nog steeds met Bill, zoals een paar dagen geleden. Ik slikte, wou niet weer gaan huilen. Ik keek naar Tom, zijn ogen waren rood, hij had ook heel erg gehuild. We liepen richting de duinen, en gingen naar het strand, de zon kwam langzaam al op. Ik ging zitten, en kon het toch niet laten de paar tranen toch te laten stromen. Tom zuchtte, en ging naast me zitten. ??toch een raar gevoel, dat we hier vorige week nog met z?n vieren zaten..?? ik knikte. Hij zuchtte even weer, er liep ook een traan over zijn wang. ??ging Shari niet mee??? vroeg ik, hij schudde zijn hoofd. ??ze zei dat ik wel even alleen mocht gaan, maar toen zag ik jouw briefje, dus ben ik snel naar buiten achter je aan gegaan.?? Ik knikte. Ik maakte mijn ogen droog, maar toch, ze werden snel weer nat. Tom sloeg een arm om heen, en we bleven op het strand zitten tot half 7, en liepen toen langzaam weer naar huis,

Shari was ook al weer wakker en had wat drinken en eten voor ons gemaakt, en voor haar zelf. ??we hebben straks de ceremonie nog h?? ?? zei Shari. ??werd net gebeld door Andreas, hoe laat het was..?? Tom knikte. Ik dronk langzaam mijn drinken op. ??hoef je geen eten??? ik schudde me hoofd. ??ik.. ga me even opfrissen boven..?? en ik stond langzaam op, en liep weg. Shari zuchtte, en ging weer zitten. Later toen zij klaar waren, ging Tom even naar de winkel, en kwam shari bij me zitten boven op mijn kamer. Ze ging op bed liggen. Ik zuchtte, en leunde tegen mijn bedrand. ??vertel ?s hoe het altijd met hem was, misschien doet dat je goed.?? Ik knikte langzaam, en voelde mijn ogen wel weer branden, maar negeerde het. ??hij was altijd zo aardig voor je, hij stond voor je klaar als er wat was.. hij was ook zo mega romantisch, en zo lief.. ik weet nog wel laatst, toen waren jullie naar de bioscoop, zaten we op het strand.. hebben we de zonsondergang gekeken, heeft hij me ook nog in het water gegooid, en zijn we wezen zwemmen, later had hij heen kampvuur gemaakt, en ging hij voor me zingen.. we zaten er tot ongeveer 23 uur.. het was echt 1 van de leukste dagen die ik ooit met hem had??? en ik voelde een traan over me wang lopen. Shari legde haar handen om mijn schouders, en streelde me langzaam. ??het is al goed..?? ik schudde me hoofd. ??nee.. hij komt gewoon fucking nooit weer terug! ?t Is zo moeilijk? hem te vergeten? hij was er altijd voor me, maar juist toen hij me nodig had, was ik er niet??? en ik barste weer in huilen uit. Shari zuchtte, en ging van bed af en ging voor me zitten, ze kon er niet echt tegen als mensen verdrietig waren. Ze gaf me een knuffel. ??maar wij zijn er voor je, het is echt niet jouw schuld dat hij het niet had overleefd..?? ik slikte. ??maar hij riep me.. en ik stond daar maar als een zoutzak!?? ??je mocht niks doen kerstin! De politie had je gewaarschuwd voor het vuur! Anders was jij er ook niet meer geweest!?? riep Shari uit, ik stond op, en liep huilend de kamer uit. ??en toch is het mijn schuld, als ik nu dood was geweest, was ik tenminste nog bij hem!!?? riep ik nog. en rende de trap af.

Shari zuchtte, zo had ze het niet bedoeld. Ze liep naar beneden, Tom was er ook al weer. ??moet je dit zien!?? riep hij boos, Shari kwam verbaast de kamer binnen lopen, en bekeek het blad dat Tom had meegebracht. ??17 jarige Tom kaulitz, heeft gister dronken achter het stuur zijn broer Bill kaulitz letterlijk de dood ingejaagd.?? Las ze hardop. Ik schrok, en las het ook. Ik voelde me kwaad worden. ??Jezus, die, stomme achterlijke schrijvers waren er niet eens bij! Hoe kunnen zij nou weten wat er ECHT gebeurt is?!?? Tom schudde langzaam zijn hoofd. ??zo gaat het altijd al, als Bill wat overkomt, krijg ik altijd te zien; dat ik dronken was en het heb geflikt..?? ik knikte langzaam, snapte pas later wat hij bedoelde. Hij zuchtte. ??ach, laat het maar.. het heeft toch geen nut meer nu..ik ga me klaar maken voor de ceremonie.?? Shari knikte. ??ja goed idee, ik ook.?? Ik zuchtte, en ging ook maar naar boven.

Ik opende mijn kast, ik zag ook de kleding van Bill liggen. Ik pakte een shirtje, legde mijn gezicht erin, en zuchtte. ??ik weet niet wat er vandaag met me is hoor, maar ik loop al de hele dag te janken..?? zij ik tegen Shari die achter me kwam staan, toen er net weer een paar tranen uit me ogen kwamen rollen. Shari zuchtte even, en pakte een zakdoekje uit haar tas. ??wat moet ik aan trekken??? vroeg ik langzaam. Ze keek even in mijn kast. ??waar zag Bill je graag in??? ik dacht even na, en pakte toen het shirtje dat hij voor me had gekocht, een paar week geleden. Ze knikte. ??die staat je ook wel, en hij is best donker, dus dat past er wel bij.?? Ik knikte, en begon me om te kleden.

Even later stond Andreas voor de deur, hij kwam ons ophalen. Na een kwartiertje waren we er. We werden van alle kanten gecondoleerd, maar ik had geen oog voor de mensen, ik zag het beeld wat Bill op zijn plek zou krijgen. Ik liep er langzaam heen, en vergat de mensen om me heen. Ik hoorde Tom, die riep. Simone en J?rn waren aangekomen. ??kerstin! Arme meid, gaat het kindje? Het is natuurlijk hartstikke moeilijk voor je..?? riep Simone, en gaf me een dikke knuffel. Ik glimlachte droogjes. ??maar het is ook moeilijk voor jullie, om je zoon te verliezen.. lijkt me verschrikkelijk..?? J?rn knikte. De mensen gingen allemaal zitten, dus wij liepen ook maar heen. Wij mochten vooraan zitten. ??welkom allemaal, bij deze speciale afscheidsdag, van zeer geliefde, en ambitieuze Bill kaulitz..?? en achter ons hoorde we iemand in janken uitbarsten. Er klonk wat gefluister, en de man ging verder. Later, toen hij klaar was zette hij muziek op, far away van nickelback. ??dit luisterde ik ook altijd, als ik niet bij hem kon zijn??? fluisterde ik. ??zoals nu dus ook..?? zei Shari, ik knikte.

Er kwamen wat mensen naar voren, om bloemen bij zijn steen te leggen. Ik liep samen met Tom er ook even heen, ik legde een roos neer. En barste in huilen uit. Tom sloeg zijn armen om me heen, en liep langzaam met me mee terug. Simone wenkte dat ik naast haar mocht zitten. ??kom maar meisje, rustig maar..?? ik snikte. Andreas kwam ook bij ons zitten. ??h? meid, rustig blijven.. het is moeilijk ik weet het, maar vroeg of laat moet je toch de draad oppakken, en doorleven. ?? ik zuchtte. ??maar zonder hem, bestaat er geen leven meer..?? Shari begon opeens ook te huilen, Tom draaide zich snel naar haar toe, en gaf haar een dikke knuffel.

Ik liep even naar buiten, om wat tot rust te komen. Ik zuchtte, en droogde mijn tranen. Ik voelde handen om mijn nek geslagen worden, ze voelden als Bill. ??weetje, het is zo moeilijk, jou te vergeten.. ik weet niet wat ik nu moet.. het liefste, zou ik zelf ook dood willen gaan?.?? Ik zuchtte. ??maar, wat loop ik hier toch te brabbelen, net als of je me hoort..?? en er viel een druppel op de grond, de armen om mijn nek trokken me een stukje naar achter, ik voelde warmte, een warme stem bij me oor fluisterde wat. ??maar je moet nooit vergeten, dat ik altijd voor je ben, en dat ben ik nog steeds.. echt waar, ik blijf voor altijd bij je, dat heb ik je belooft. Dus doe ik het ook..?? ik schrok, en liet mijn glas water van schrik vallen, het was Bill?s stem! Ik draaide me snel om, en zag hem, hij glimlachte. ??je weet het, ik ben bij je, als je me nodig hebt, roep me maar gewoon.. ik zal er echt altijd voor je zijn..?? hij pakte mijn hand, en ging een stukje met me wandelen. Ik snapte er nog steeds niks van, hoezo Bill hier? Hij was toch dood, hoe kom hij dan? Bill voelde dat ik daar aan dacht, en kneep zacht in mijn handen. ??wees maar niet bang, ik ben het echt..?? hij trok me naar een bankje, en we gingen zitten. ??oh Bill, het spijt me zo dat ik je niet heb gered! Ik wou het echt, maar ik kon gewoon niks doen! Ik wil zo graag dat ik het terug zou kunnen draaien, en niet in die auto was gestapt.?? Bill glimlachte, en keek op zijn horloge, hij moest weer gaan. Hij stond op, en pakte mijn beide handen. ??maar, ik moet nu weer.. je weet het h?, als je me nodig hebt, zeg het gewoon? ik blijf voor altijd van je houden! Echt waar??? en langzaam verdween hij in de mist.

Ik was me doodgeschrokken en rende naar binnen. ??Tom!! Ik moet? oh Tom..?? en ik vloog hem om de hals. ??ik, ik , heb hem net gesproken? hij was bij me..?? Tom drukte me van zich af, en greep me armen. ??was hij bij je? Wat heeft hij gezegd? Gaat alles goed met hem??? zei hij, net als of het heel normaal was om met geesten te communiceren. Ik knikte langzaam. ??het gaat goed met hem??? en ging weer naar mijn plek, de priester ging de laatste woorden zeggen, om het af te sluiten. Later, liepen we samen weer naar de auto, alles was gedaan, dus we gingen naar huis.

We zwaaiden voor even Simone J?rn en Gretha uit, en stapten in de auto. Ik leunde tegen het raam aan, en schoof de laatste tranen uit mijn ogen. Ik kuchte zacht, Shari barste opeens in huilen uit. Ik sloeg een arm om haar heen, en streelde langs haar haar. ??rustig maar??? zei ik zacht, ze snikte. ??oh, ik mis hem ook zo h?.. dat gestoei en gelach samen. Het komt gewoon niet meer terug!..?? en ze huilde door. Andreas deed voor de rust even de radio aan. ??het is gewoon niet te geloven, de 17 jarige Bill kaulitz gister overleden bij??? en hij deed de radio weer uit, want we begonnen allemaal nog harder te huilen. Tom snikte ook. ??arm broertje..?? Shari knikte. Ik zuchtte even. ??laat de radio maar even aan. Andreas knikte, en drukte hem weer aan. ??en op verzoek van een paar fans die hebben ge?-maild, draaien we even een nummer van het nieuwe album, zimmer 483, heilig.?? Tom zuchtte. ??Du wirst f?r mich immer heilig sein, ich sterb f?r unsere unsterblichkeit!?? ik wenkte naar Shari. ??letterlijk dus??? ze knikte. ??doe maar even een andere zender.?? Vroeg Tom, en Andreas drukte op allerlei knopjes. ??If roses are mend to be red, And violets to be blue.. why isn?t my heart, mend for you??? het was Anouk, met lost. Dat was echt een nummer, wat iedereen op het moment raakte. En uit Shari?s ooghoek, zag ze dat Andreas ook begon te huilen. Ze stootte me aan, ik knikte en pakte een zakdoekje uit mijn tas. ??hier..?? en gaf het aan Andreas, hij knikte, en nam hem aan. Hij snoot zijn neus, en droogde zijn tranen.

Zo?n 10 minuten later waren we thuis. Ik gooide mijn jas bij de kapstok. Tom stootte me aan. ??je mascara is uitgelopen schat..?? ik glimlachte, en liep naar de spiegel. Ik veegde mijn mascara weg. ??jij ook wat drinken??? vroeg Shari, ik knikte, en ging naast Andreas op de bank zitten. ??hoelang blijf je??? vroeg Tom, die er net met wat drinken aankwam, Andreas haalde zijn schouders op. ??ik weet niet, een half uurtje of zo..?? Tom knikte, en gaf ons een kopje thee aan. Ik dronk langzaam. En verslikte me, nadat Tom de televisie had aangedaan, en de begrafenis op televisie was.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







11 Mrt 2007 14:06:51
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Mrt 2007 16:18:39
Bericht
Reageren met citaat
. We zagen een meisje. Tom wees naar de tv. ??wat doet zij daar??? zei hij, ik keek. ??wie is dat dan? Ik herken haar zo niet zo snel??? hij zuchtte. ??blog 27 wijf.?? Shari lachte. ??die wou nog even de laatste haat woorden tegen hem zeggen zeker.?? Andreas knikte. Ik bleef kijken, en zag opeens een jongen die mij heel bekend voor kwam. ??wie is dat???? vroeg ik. Tom haalde zijn schouders op. ??geen flauw idee, hoezo??? en opeens kreeg ik een flashback van het ongeluk, hij was de gene die in die andere auto zat! Door die gast was Bill er nu niet meer! ??maar? dat is? gadverdamme! Dankzij hem is Bill dood! Hij zat in die auto die door was gereden, door het rood! Die ons had aangereden!?? Shari keek me vragend aan. ??maar.. wie was eigenlijk jullie rijder dan??? ??mijn buurman, me ouders of Thomas kon ons niet ophalen, dus haalde hij ons op.?? Zei ik opeens heel rustig. ??ik wou dat die gast het niet had overleefd! Als hij nou in plaats van Bill??? begon Tom. ??wie? Mijn buurman of..??? hij schudde zijn hoofd. ??nee, die gast..?? en hij wees naar de jongen die nog steeds in beeld liep.

Andreas pakte de telefoon, en toetste het nummer van de politie in. ??wat ga je doen??? vroeg Tom. Hij suste. ??ik bel de politie, je wil toch wel dat Bill?s ??moordenaar?? gepakt word?!?? Tom knikte. ??ja met Andreas, ze is erachter wie de dader is.. hij is op televisie bij een stukje over de begrafenis??? ??ok, we komen eraan.. ?? en Andreas hing op. ??wat zeiden ze??? vroeg Shari. ??ze kwamen eraan..?? Shari knikte en liep naar de keuken om water op te zetten voor thee. Ik bleef naar de jongen kijken, om zijn beeld in mijn hoofd te krijgen voor de politie. Tom ging naar boven, om even te douchen. Een half uurtje later ging de deurbel. ??daar zal je ze hebben.?? Zei Shari, en liep naar de deur.

Er kwamen 2 mannen binnen lopen, Andreas had voor de zekerheid het stukje van de begrafenis opgenomen en liet het zien aan de politie. Ik wees naar de jongen. ??dat is hem nou..?? de ene man knikte, en maakte een schets van de jongen. De fluitketel begon te fluiten, en Shari liep naar de keuken om thee klaar te maken. Ze gaf de mannen een kopje. ??dank u.?? zei de ene man. Toen de thee op was, en de tekening klaar, reden ze zo snel mogelijk naar het politie bureau terug om te zorgen dat de jongen werd opgepakt.

. Tom keek op de klok, het was nu rond half 6. ??laat ik maar wat eten gaan maken.. wat moeten jullie hebben? Gewoon pizza??? Andreas zag hoe laat het was, en stond op. ??maar, ik moet gaan nu.. fijne avond verder..?? en hij deed de deur achter zich dicht. Ik zuchtte, en ging aan tafel zitten, de pizza was bijna opgewarmd.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
5 Jul 2007 13:37:02
Bericht
Reageren met citaat
wauw... hier kijken ook veel mensen zeg =O x'D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
12 Jul 2007 09:59:58
Bericht
Reageren met citaat
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
*kijkt*
kers er zijn maar 2 leden acties hier x'''D onder andere kers en veer xD
ik ga deze week deze forum van naam veranderen kers & veer of zo xD
weet je een naam?
trouwens kers?s je bent ook een beheerder en kan je die forum helemaal aanpassen net als ik x''D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenBill kaulitz 01-09-89 ' 02-11-'07
Het is nu 28 Sep 2024 10:28:11
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken