Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde Verhalenvervolg verhaal 1 x]
Het is nu 28 Sep 2024 10:24:26

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
11 Mrt 2007 13:59:14
Bericht
vervolg verhaal 1 x] Reageren met citaat
2 jaar nadat we Tokio Hotel in Hamburg hadden ontmoet, hadden we tijd zat voor elkaar en kwamen ze in Nederland voor een jaartje. En op een zekere mooie zaterdag in augustus?

??ga je mee naar de stad??? vroeg ik, Bill schudde zijn hoofd. ??ik blijf vandaag even thuis, ik voel me niet zo goed.?? Ik knikte en gaf hem een zoen. ??dan tot vanavond.?? Ik belde Anna op om te vragen of zij kwam. ??ja is goed, ik moet toch nog naar de stad voor beltegoed zit al in de trein, ik zie je op het station!?? en ik hing op. Ik zwaaide nog even naar Bill, hij glimlachte en ging op de bank liggen. Ik rende naar de bus die bijna wegreed en betaalde snel. Ik zocht een plekje in de overvolle bus. En ik zag Dillen in de bus zitten. Ik rende naar hem toe, want er ging bijna iemand op de lege plek naast hem zitten. ??Pff, kinderen van tegenwoordig.?? Hoorde ik de vrouw. Dillen lachte. ??zeg, moet jij niet bij je Billie wezen??? ik schudde me hoofd. ??hij zit thuis, voelt zich niet zo lekker.?? ??en wat ga jij doen dan??? ??naar de stad met Anna. ?? dillen keek om zich heen. ??waar is dat wijf dan??? ik lachte. ??ik ga haar nog ophalen van het station.?? Hij knikte. En stond op. ??maar ik ga hier er weer uit hoor, veel plezier in de stad.?? Ik zwaaide, en de bus reed verder. Later toen ik op het station was aangekomen, zag ik Anna al. ??Anna!!?? riep ik. Ze zwaaide. ??waar gaan we eerst heen dan? Jouw beltegoed kopen??? ze haalde haar schouders op. ??kan, we kunnen ook eerst shoppen, ik heb tijd zat.?? Ik knikte en we liepen naar de stad. We liepen naar de Mac Fiber. ??laat ik wat voor Bill kopen, hij is ook alweer bijna jarig ja..?? Anna knikte, en liep naar de jongens kleding, en pakte er een vest van green Day tussen uit. ??is dit niet wat voor hem??? ik pakte het vest, en bekeek het van alle kanten. ??hm, eigenlijk best wel, ik bel wel even..?? en pakte mijn mobiel, zocht het nummer van thuis, en belde. Na een halve minuut te hebben gewacht tot er werd opgenomen pakte Anna mijn mobiel af. ??hij is er vandoor, hij neemt ja niet op..?? ik knikte, en pakte mijn mobiel weer en stopte hem in me tas. ??boe!?? hoorde ik, en iemand pakte me schouders, ik schrok me dood. ?? whaa, h? Tom! ?? en shari kwam er ook achteraan huppelen. ??waar is mijn broertje??? ik rolde met mijn ogen. ??thuis, of tenminste ergens niet hier? hij zou thuis blijven omdat hij zich niet zo lekker voelde, maar we probeerden net te bellen, en er werd niet opgenomen..?? Shari keek raar. ??zou hij.. naar dat wijf zijn?! Je weet wel..?? ??Sophie..?? voegde Tom eraan toe, Shari knikte. ??kan best eigenlijk..?? ik knikte langzaam. ??waarom zou hij? Na al dat in Hamburg??? Anna keek verder de winkel in, ze volgde het toch niet. ??sowieso kers, kan hij niet snel iemand loslaten..?? Shari knikte. ??net als jou, hij moest ja bijna janken toen die afscheid van je moest nemen ..?? ??maar dat is alweer 2 jaar geleden zowat, en we hebben nu bijna 2 jaar.. en toch moet hij nog aan haar denken??? Tom dacht na. ??daar heb je een punt, vraag het hem zelf??? ik schudde me hoofd, en keek hem raar aan. ??waarom zou ik??? hij glimlachte. ??nou ja maakt niks uit, is het goed dat we straks naar jullie toekomen? Vanavond of zo??? ik knikte, en trok Anna mee de winkel uit. ??dat cadeautje kan die eerst wel op zijn buik schrijven.?? Anna lachte. ??waar gaan we nu heen dan??? ??even naar de Mac Donald, ik heb een milkshake nodig..?? ze knikte. En we liepen dus naar de Mac Donald, Shari en Tom waren ons gevolgd. ??we dachten, we gaan even achter jullie aan waggelen..?? zei Tom, ik en Anna lachten. ??by the way, vertel dat verhaal nog eens, van dat je Bill ontmoette, ik vind dat altijd zo geweldig..?? ik lachte, en we gingen aan een tafel zitten en ik begon te vertellen. ??en toen ? oh wacht.?? Ik voelde mijn mobiel overgaan. Het was Bill. ??ja? Allo, nee we zitten in de Mac met Tom en Shari..?? ??hoe laat komen jullie weer dan??? vroeg hij. ??eh, ik denk dat we zo meteen richting het station gaan.. dus ik denk rond half 4 zo ongeveer.?? ??ok?, dan zie ik je dan wel weer, doei hou van je.?? En hij hing op. ??dat klonk als hele droge humor?.?? Zei ik, Anna lachte. Ze keek op haar horloge en zag dat ze over 2 uurtjes thuis moest zijn. ??maar ga je snel nog even mee? Beltegoed kopen? Want ik ga zo weer naar de trein..?? ik knikte en dronk mijn milkshake verder op. ??lopen jullie mee? Dan kunnen jullie meteen mee naar huis ja..?? Shari knikte en at snel het laatste stukje hamburger op. Ze pakte haar jas, en stond ook op. We liepen naar buiten en gingen richting de winkel waar Anna beltegoed ging kopen. Later toen we weer klaar waren, liepen we naar het station om Anna weg te brengen. ??tot volgende week!?? zei ik, en gaf haar een knuffel. Ze zwaaide, en stapte in de trein. Wij liepen met z?n drie?n naar de bus en stapten in. Ik plofte neer op de bank, toen we eindelijk thuis waren. ??waar is me broertje nou dan??? vroeg Tom, en ging ook zitten, ik haalde me schouders op. ??weet ik veel.. zal even boven kijken. ?? en ik liep naar boven, samen met Shari. Tom was televisie gaan kijken. ??nee boven is hij ook niet..?? zei Shari, toen we later weer naar beneden liepen. Tom keek nadenkend. ??waar zou hij nou zijn dan..?? ik zuchtte, en schonk wat cola in voor ons alle drie. ??zou het niet weten..?? ??hij zou toch niet zomaar weggaan zonder wat te zeggen??? zei Shari. ??ja inderdaad, Bill kennende zou hij wel bellen.?? Zei Tom. ??maar sowieso, ?ls hij weg zou gaan, waar zou hij heen moeten? Hij kent hier nog haast niemand.?? Tom knikte. ??dat is wel waar..behalve ??? ??ja??? vroeg ik. ??dat? Sophie bij haar ouders op bezoek is hier in??? ik had het al door. ??nee, dat zou hij toch niet doen? Naar Sophie gaan?? Dan is hij wel echt niet goed bij zijn hoofd.?? Tom knikte weer. Ik drukte de televisie uit, en liep de gang op. ??wat ga jij nou doen??? en Tom leunde tegen de deur. Ik trok me jas aan. ??ik ga hem zoeken, ik weet waar Sophie woont, dus als eerste.. daar kijken.?? Tom pakte ook zijn jas, en trok Shari mee. ??wij gaan mee..?? toen we later in de straat van Sophie haar ouders waren, zag ik Bill zijn fiets al staan. ??hoe haalt hij het in zijn hoofd??? begon Tom en liep naar de voordeur?
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







11 Mrt 2007 13:59:14
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
11 Mrt 2007 13:59:39
Bericht
Reageren met citaat
Hij belde aan, en de deur werd al opengedaan door Sophie. ??ach, ik had kunnen weten dat jullie achter Bill aan zouden gaan..?? en ze liet ons binnen. Ik schrok, dat Bill er ?cht zat. En liep samen met Shari achter Tom. Bill zat op de bank, en keek me aan. Ik negeerde zijn blik. Hij zuchtte. ??ik bedoel het niet zo hoor, maar..?? ??ik weet heus wel wat je hier doet!?? riep ik uit, ik kon me niet meer inhouden. Hij kuchte. ??wat doe ik hier dan??? ??je bent nog verliefd op haar, en laat daarom kerstin stikken!?? riep Shari nu ook. Hij stond op, en liep naar de gang om zijn jas te pakken. Hij pakte zijn mobiel en liet een sms?je zien dat hij vandaag van Sophie had gekregen. ??kijk, ik ben niet meer verliefd op je of zo, maar er is iets met mijn hond, en , jij bent nu eenmaal in de buurt??? mompelde Tom, en hij keek van Shari, naar mij, en van mij, naar Sophie. Sophie zuchtte. ??we zijn net naar de dierenarts geweest, mijn hond is ziek, Bill heeft verstand van honden, omdat jullie zelf ook een hond hebben, dus daarom sms?te ik hem, nu duidelijk??? ik dacht na, zou ze de waarheid spreken? ??waar is die hond van je dan??? ze zuchtte. ??die is nog bij de dierenarts.. lijkt me logisch, dat beest gaat bijna dood!?? Shari keek mij raar aan, en toen naar Sophie. ??maar, sowieso, Bill? je kent haar langer dan vandaag, en wij kennen jou ook langer.. je weet wat ze geflikt heeft bij je, en toch??? d?t was de druppel voor Bill. ??jullie moeten nu echt kappen verdomme! Het ging om die hond, niet om haar!!?? en hij rende de deur uit, pakte zijn fiets en ging weg. Tom schrok, zo?n reactie had hij niet verwacht, ik ook niet, en liet mijn glas zelfs vallen. Ik draaide me om, en rende naar buiten. Maar ik was net te laat, Bill reed net de hoek om. ??shit!?? riep ik uit, Shari lachte. Tom legde zijn hand op mijn schouder en zuchtte. ??die komt wel terug..??
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
11 Mrt 2007 14:00:07
Bericht
Reageren met citaat
Die avond
??whahahaha?? lachte Tom, we zaten een komedie film te kijken. Ik zuchtte. ??yo, ik ga naar boven hoor..?? hij knikte. ??alvast welterusten..?? ik liep naar boven, en ging naar het dakterras. Ik zuchtte, en kroop het dak op, en ging liggen. Er waren vanavond veel sterren aan de hemel. ik dacht na over vanmiddag, Bill boos, bij Sophie, een of andere hond? was het allemaal wel waar? Was dat sms?je niet gewoon een smoesje om Bill daar te krijgen? Ik snapte er niks van, en ging rechtop zitten. Het begon steeds donkerder te worden. Opeens zag ik beneden een klein licht steeds dichterbij komen, het was een fietser. Ik kroop voorzichtig van het dak af, en ging kijken wie het was. Ik zag zwart haar onder de lamp rijden, het was Bill. Ik kuchte, net iets te hard, hij hoorde me en keek omhoog. Hij zag me, en negeerde mijn vragende blik, ik zuchtte weer, en liep naar binnen. Ik riep Tom. ??yo, Bill komt eraan, en volgens mij is die nog steeds boos.. hij negeerde me..?? Tom knikte begrijpelijk. ??ik zal wel even met hem praten, ga jij nou maar naar boven.?? Ik haalde me schouders op en knikte. Ik ging op bed liggen, en zuchtte weer eens. Ik had haast nog nooit ruzie gehad met Bill, ja ok? de eerste keer dat we ze ontmoet hadden in hamburg, maar daarna echt nooit meer, tot nu? ik kuchte, en deed mijn ogen dicht. Een half uurtje later voelde ik handen op mijn schouder. ??h?, slaap je al??? hoorde ik Bill zacht. Ik kreunde. ??Wa? Hoezo dan??? Bill zuchtte kort. ??het spijt me van zo straks, maar het was echt alleen om die hond! Je weet dat ik van dieren hou h?..?? ik knikte. ??en ik kan niet echt lang boos op je blijven? en ik wil gewoon echt geen ruzie met je.. dus, sorry.?? Ik glimlachte, en sloeg mijn armen om hem heen. Hij grijnsde en kwam langzaam dichterbij, en ging me zoenen. Daar lagen we dan zo?n 10 minuten, en toen begon hij het een beetje te warm te krijgen. Hij stopte even, en ging van me af. Hij zuchtte diep. ??dat luchtte wel even op..?? ik lachte hard. Hij draaide zich om, en grijnsde breed. Ik wist wat hij wou, maar schudde mijn hoofd. Hij knikte begrijpelijk. En gaf me nog een zoen. ??dan maar welterusten h?.?? ik glimlachte, en deed me ogen dicht. Hij bleef nog wakker, ik merkte het, en opende mijn ogen weer. ??weetje??? begon hij, ik draaide me om. Hij keek me lief aan, en glimlachte. ??ach laat maar..?? ik knikte langzaam. ??nee weetje...??
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
18 Mrt 2007 16:55:12
Bericht
Reageren met citaat
**stukje hierboven is beetje veranderd, het einde dan x'D* '

Ik glimlachte, en sloeg mijn armen om hem heen. Hij grijnsde en kwam langzaam dichterbij, en ging me zoenen. Daar lagen we dan zo?n 10 minuten, en toen begon hij het een beetje te warm te krijgen. Hij stopte even, en ging van me af. Hij zuchtte diep. ??dat luchtte wel even op..?? ik lachte hard. Hij draaide zich om, en grijnsde breed. Ik wist wat hij wou, maar schudde mijn hoofd. Hij knikte begrijpelijk. En gaf me nog een zoen. ??dan maar welterusten h?.?? ik glimlachte, en deed me ogen dicht. Hij bleef nog wakker, ik merkte het, en opende mijn ogen weer. ??weetje??? begon hij, ik draaide me om. Hij keek me lief aan, en glimlachte. ??ach laat maar..?? ik knikte langzaam, gaf hem nog weer een zoen. ??welterusten..?? hij glimlachte, en ging ook slapen.


De volgende Dag 12;45
??ik ga even naar de winkel..?? riep ik, en stapte de deur uit, Bill was nog boven, en Tom was al wakker. Ik pakte mijn fiets, en reed langzaam naar de winkel. Nooit geweten dat Sophie haar ouders een hond hadden?ach, hij zou nog wel jong zijn dan. En ik zette mijn fiets in de stalling. Er kwam een jongen op me af, het was Sophie haar broer Alwin. ??eh, ik moet je wat vertellen??? ik knikte. ??trouwens, hoe gaat het met jullie hond??? vroeg ik, terwijl ik een mandje uit de bak pakte. Hij keek me vragend aan. ??volgens mij haal je me in de war met iemand anders? welke hond bedoel je??? ik keek hem aan. ??die gister naar de dierenarts moest, we hebben Bill bij Sophie gezien, hij was heen gegaan om met haar naar de dierenarts te gaan? net als of dat zo nodig is, maar ja..?? hij zuchtte. ??moest het weer.. kijk, wij hebben nog nooit een hond gehad!?? toen viel de laatste druppel. ??dus?. Maar.. wat deed hij dan bij jullie thuis??? en ik pakte ondertussen een blikje red Bull. Alwin zuchtte. ??dat? was ik je nou net van plan te gaan vertellen? ik had ze gister betrapt, op haar kamer..?? en het was voor mij al genoeg. ??in bed?!?? hij knikte langzaam, ik gooide de spullen op de band. ??wat een klootzak.. en dan ook nog liegen h?.. maar dat sms?je dan??? hij dacht even na. ??Bill is een dierenvriend.. dus hij was wel over te halen voor een hond..?? ik snoof, er liep bijna een traan over mijn wangen. Hij stootte me tegen me schouder. Ik glimlachte. ??ga je hem nog vragen waarom??? ik knikte. ??nutteloos is hij, echt waar! Hij is dus eigenlijk gewoon.. fucking vreemdgegaan! Ik haat hem zo erg h?. hij kan me keihard doodvallen!?? en ik schrok van mijn eigen woorden. Alwin ook. ??nou.. ok?, maar ik ga..?? zei ik, nadat ik had afgerekend, en Alwin de andere kant op liep, hij zwaaide nog 1 keer. Ik stapte op mijn fiets, en ging zo snel als ik kon naar huis. Ik gooide de spullen op de bank, en vloog in Tom?s armen. ??hij was gister niet voor de hond, ze hebben nooit een hond gehad!!?? Tom snapte er niks van. ??zeg, hoezo geen hond? Die was toch bij de dierenarts??? ik schudde bruut mijn hoofd.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
18 Mrt 2007 16:57:15
Bericht
Reageren met citaat
??gister..Alwin, broer van Sophie, hun, in haar kamer??? hij zuchtte. ??yo, rustig meid, even ademhalen, en opnieuw vertellen.?? Ik zuchtte diep. ??gister heeft Alwin, die broer van Sophie, hun betrapt in haar kamer, haar was er helemaal niet voor een hond, haar ouders hebben nooit een hond gehad..?? Tom pakte mijn schouders beet. ??weet hij het echt zeker, dat het Bill was??? ik knikte. ??ik ken Alwin al wat langer, en hem vertrouw ik wel..?? hij knikte langzaam, en keek langs mij heen naar de deur. Ik keek hem vragend aan, hij wenkte dat ik me om moest draaien. Ik draaide me om, en zag Bill. Z?n ogen glinsterden van tranen. Ik negeerde zijn blik, en rende naar boven. Tom bleef Bill kwaad aankijken. ??hoe kun je??? Bill zuchtte. ??ik??? Tom haalde zijn schouders op. ??het zal wel weer, je hoeft me niks uit te leggen Bill??? Bill liet zijn hoofd zakken, en liep naar buiten. Hij ging op het bankje zitten, met zijn hoofd in zijn handen gezakt. Tranen liepen langzaam over zijn wangen. ??Tom??? zei hij verontrustend. Tom ging naast hem zitten, en zuchtte. ??ik heb het nooit zo bedoeld, al helemaal niet gewild? maar ze heeft gezegd, dat als ik het niet zou doen.. ik haar nooit meer terug zou zien..?? Tom kuchte even. ??maar nu je het w?l gedaan hebt, ben je haar kwijt? ze heeft je erin geluist, hoe stom kon je zijn..?? Bill knikte, en haalde zijn tranen weg. ??zou ze me kunnen vergeven.. ze moet begrijpen..?? Tom sloeg een arm om zijn broertje heen, hij kon niet lang boos op hem blijven, vaker had Bill zoiets gehad, en altijd was hij er gewoon ingeluisd, door zijn stomme gewetens die zeiden dat het wel kon. ??ik denk niet.. dat het nu nog goed komt, maar ik denk wel, ze houd gewoon zielsveel van je, ze laat je echt niet zomaar los..?? Bill knikte. ik was alweer beneden, en hoorde wat ze zeiden. ik bill niet los kunnen laten? waar zien ze me voor aan? kauwgom dat zijn hele leven aan iemand blijft plakken? kauwgom laat op een gegeven moment ook los hoor. en ik gooide de deur achter me dicht.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde Verhalenvervolg verhaal 1 x]
Het is nu 28 Sep 2024 10:24:26
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken