Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fuck fame and fortune Forumindexbezig met verhaalWhat if I.....
Het is nu 16 Nov 2024 08:29:48

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

18 Mrt 2007 17:43:58
Bericht
What if I..... Reageren met citaat
??godver, jullie snappen ook niks h?! laat me toch eens met rust!?? en ik knalde de deur voor mijn ouders dicht. Ik liet me op de grond vallen, en barste in huilen uit. ??kerstin.. laat ons even met je praten.?? ??nee!?? gilde ik. Ik hoorde mijn moeder zuchten en ze liep weer naar beneden, gevolgd door mijn vader. Ik droogde mijn tranen, en zette de computer aan. Het was al 22:45 maar dat interesseerde me niks, niet dat er veel mensen op msn of de chat zouden zijn, maar dat maakte niks uit. Ik drukte internet aan, en ging naar de chat. ??jammer dan, je bent verbannen!?? mompelde ik, en gilde het uit. ??dat kan er ook nog wel bij!?? en ik sloeg mijn hoofd tegen het bureau. ??awh??? kreunde ik, dat was pijnlijk. ??was ik maar nooit geboren, dan was al dit nooit gebeurt!! Ooooh wat zouden mijn ouders dan gelukkig geweest zijn..?? zat ik tegen mezelf te zeiken. Ik hoorde iemand tegen de deur kloppen, ik zuchtte diep. ??rot op! Ik heb jullie niet nodig!!!?? gilde ik uit, en trapte tegen de computer. Hij viel om, en ging uit. ??ook dat nog!!?? schreeuwde ik uit, ik had echt mijn tijd niet. Langzaam ging de deur open. Ik zag annemieke?s gezicht tevoorschijn komen. ??eh.. zou ik binnen mogen komen.?? Ik haalde me schouders op en zuchtte. ??waarom niet..?? ik liet mezelf weer op de grond vallen, en gilde het uit. ??argh, ik weet echt niet waarom ik het nou telkens doe.. ik doe ook alles fout h?? !??? Annemieke schudde haar hoofd. ??nee hoor.. je doet niks fout, je doet het hartstikke goed.?? Ik kuchte. ??ten 1e; ik ben een heleboel vrienden kwijt? ten 2e; die kut ouders snappen niks van mijn leven, en ten 3e; dat ik geboren werd, was een grote fout van de natuur? Pff, ik wil gewoon dat niemand meer last van mij heeft, klaar uit..?? Annemieke zuchtte, ze had me wel vaker meegemaakt, maar zo? Nee nooit.. ??joh kers, doe nou niet zo idioot.. wij willen je niet kwijt!?? ik gilde weer. ??niet kwijt h?.. wel dood zeker, ach laat me maar!!?? en ik stond op, en liep naar buiten. Annemieke kwam langzaam achter me aan gelopen. ??ga weg! Ik heb je hulp niet nodig!!?? riep ik, en ze schrok. Ze zuchtte, en liep de trap af naar beneden. Er liepen een paar tranen over mijn wangen, ik snoof. ??kut kinderachtige mensen ook allemaal, snappen niks van mijn gevoelens, houden ze er ?berhaupt rekening mee dat ik ook wil leven.. nee hoor, ze denken godver alleen maar aan zichzelf, Pff..?? mompelde ik.

Auteur

18 Mrt 2007 17:43:58
Bericht

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

18 Mrt 2007 18:16:44
Bericht
Reageren met citaat
whahhahahah jeetje ! als ik jan willem verander in bill krijg ik meteen een erectie xD maar kers er komt toch een vervolg h? ^^

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

18 Mrt 2007 18:28:30
Bericht
Reageren met citaat
whahahahahahha veer toch XD jjaa komt vervolg ^^

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

18 Mrt 2007 18:30:53
Bericht
Reageren met citaat
jeej ^^ Smile

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

20 Mrt 2007 19:37:37
Bericht
Reageren met citaat
Ik voelde mijn mobiel. Ik zuchtte. ??kunnen ze me geen moment met rust laten of zo!?? en ik pakte hem uit me zak. Het was Anna. ??mot je??? snauwde ik. ??zeg zeg, niet zo?n grote mond tegen mij h?.. zeg, ik weet niet wat je dwars zit, maar ik ga het eruit krijgen, vroeg of laat!oh, maar ik moet weer gaan, doei..?? en ze hing weer op. Ik haalde me schouders op, vaag gesprek was dat. Ik liep snel naar binnen, pakte mijn tas, en stopte er een fles cola en een zak drop in. Ik pakte ook een jogging broek en een shirtje, en nam mijn laatste 20 euro mee. Me broer zag dat ik mijn tas aan het inpakken was. ??zeg, wat ga jij doen??? ik keek achterom, en ging weer verder. ??negeren..?? mompelde ik. Hij zuchtte. ??met jou is niks te beginnen..?? ik wou gaan gillen, maar hield me toch in. Ik sloeg de tas om mijn schouder, en liep het dak weer op. Ik keek over de rand, en slikte. Durf ik het?.. springen of klimmen..? kan net zo goed geen van beide doen.. nee, ik moet hier weg. Ik ging op de rand staan, en zuchtte even. Het was best klote, dat we op een bovenwoning woonden, als ik ging springen, viel ik nogal hard, en was de kans dat ik het niet zou overleven, maar sowieso, naar beneden klimmen zou ook niet lukken, dan zou ik misschien uitglijden van de regenpijp, en ook vallen, dus allebei zouden mijn dood kunnen worden. ??net als of iemand om mij geeft??!?? suste ik mezelf toe. Ik kuchte even, en liet mezelf naar beneden glijden via de regenpijp. Maar er kwam een harde windruk aan de regenpijp te trekken, net als of iemand wou dat ik viel.. ik gilde, en gleed steeds verder. Opeens raakte hij los, en viel er water uit, het gleed over mijn handen, ik kreeg het kouder, en mijn handen gleden los. Ik gilde, en viel?.

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

20 Mrt 2007 20:03:37
Bericht
Reageren met citaat
ok? ! dat is zooooooooooooooo uber spannend ! en en en verder !!! xD ^^

tha shizzle =]

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

21 Mrt 2007 15:17:11
Bericht
Reageren met citaat
omg veer, als het verhaal te spannend word, kan ik nooit verder komen x'D omdat het dan niet meer spannend kan worden, omdat ik het niet spannender kan krijgen... o.O omg, hoe droog was dat?

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

21 Mrt 2007 15:35:30
Bericht
Reageren met citaat
euh drogen dan de woestijn in egypte ? xDmaar vervooooooolg !!!!! xD nu mag jij niet stoppen anders maak in een bordje met daar op : verboden te stoppen voor kers xD

tha shizzle =]

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

21 Mrt 2007 16:34:46
Bericht
Reageren met citaat
WHAHAHAH X'''''D *eet dropjes?3*

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

21 Mrt 2007 18:24:45
Bericht
Reageren met citaat
KEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!! neem jij vingers zet ze op je toetsenbord open het programma word en begin te type ! xD

tha shizzle =]

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

24 Mrt 2007 12:19:30
Bericht
Reageren met citaat
whahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhha ik lachte me dood x'D neem die vingers en zet ze op het toetsebord

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

24 Mrt 2007 12:43:39
Bericht
Reageren met citaat
en nu typen kers ! xD

tha shizzle =]

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune Forumindexbezig met verhaalWhat if I.....
Het is nu 16 Nov 2024 08:29:48
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar: