Auteur |
GaabKaulitz Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 31 Woonplaats: Rijen 29 Jul 2007 18:21:27
|
|
Bericht |
|
Ich bin da wenn du willst, schau dich um dann siehst du mich, ganz egal wo du bist.. Wenn du nach mir greifst dann halt ich dich..
Terwijl ik in m'n kamer ''Ich bin da'' zat te luisteren viel de ene traan na de andere mn ogen uit..
Keiner wei?t wie's dir geht, keiner da der dich versteht, der Tag war dunkel und allein. Het klopte, het klopte allemaal precies.. En dat deed me zoveel pijn. Dein Leben sinnenleert, deine Schatten tonnenschwer, und alles was du jetzt brauchst hast du nicht.. Ich brauch dich.. Ich brauch dich Bill. Weer ontsnapte er een traan vanuit mn oog langs m'n wang naar beneden, ik gleed met m'n hand langs me wang, deze tranen zijn voor jou.. Voor jou Bill. Ik wou dat je er voor me was, ik wou dat je me ook echt vast kon houden.. Maar dat zou toch nooit gebeuren. Opeens voelde ik twee armen om me heen.. Twee handen die zacht en vertrouwt aanvoelde. ''Alles komt goed..'' hoorde ik zacht in mn oor. Ik greep naar de hand van Bill..
'' Als jij bij me bent is alles goed..'' Je gaf me een kus op m'n wang en toen verdween je weer.. Maar altijd zal ik op je blijven wachten.. Voor altijd, Tot je weer bij me bent.. _________________ 081007 Tokio Hotel Heineken Music Hall Amsterdam <3!
[img][/img]
|
|
|
|
Auteur |
29 Jul 2007 18:21:27
|
|
|
|
|
Auteur |
libettxschaap Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 607 Woonplaats: dromenland^^ 31 Jul 2007 06:41:31
|
|
Bericht |
|
Omg gaab je voelt je vast depri xD
maar het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moooi
geschreven ^^ buiten dat duits want uik snapte er niet veel van xD
*applausje*
tussenhaakjes gaabos:
je onerste plaatje: daarvoor moet een je als je bij imageshack upload de 'forum link1' nemen waar die eerste lettertjes naja code in drukletters staat anders werkt het niet _________________ make some fun and reach the sun!
tha shizzle =]
|
|
|
|
Auteur |
HEROINEforthepoor Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 16 Sep 2007 12:55:13
|
|
Bericht |
|
CHILL
WAAROM IS GAAB ZO DEPRI.
Gaab mist tom
en Gaab mist bill.
gaab mist kaulitz twins.
ARME GAAB<3 _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|