Auteur |
HEROINEforthepoor Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 18 Jul 2007 13:13:27
|
|
Bericht |
|
Ik schrok wakker, toen de zoveelste donderslag door de wolken sloeg. Hoe laat was het wel niet? Hoelang lagen we hier al met z?n allen in een huisje langs de bosrand? Ik keek opzij, en zag Veronika en Gabri?lla liggen. Ik keek naast me, en zag Jan-Willem. Gelukkig kon hij ook nog mee met ons reisje naar Tsjechi?. Ik hoorde fleur kreunen, en ze draaide zich om. Scott hoestte even, en Milou trok de deken verder over haar heen, terwijl Lisette die weer terug trok. Ik keek op de klok. 4 uur s?nachts, we lagen pas 2 uurtjes op bed. Onder ons, we lagen namelijk op een stapelbed, werden langzaam ook martin en puck wakker van het onweer. Langzaam hing ik met mijn hoofd langs de rand, en keek ze aan. ??goede nacht..?? mompelde martin. Ik glimlachte. ??Is die kerel naast je al wakker??? vroeg puck zacht lachend. ??weet niet, zou ff kijken.?? En ik keek naar Jan-Willem, die rustig door ademde. ??nee, die is nog slapende.?? Martin lachte. ??logisch, die kerel kan zuipen man!?? ??Martin!! Wat heb je met ?m gedaan?!?? Riep puck. ??Oh niks, gewoon wat drank gegeven.?? Ik lachte, Veronika Opende langzaam haar ogen. ??Mensen en dozen, ik probeer te slapen!?? ??whehehe, gaat je niet lukken.?? Lachte martin. Hij stapte uit bed, Deed het licht aan, en zette de muziek keihard op. Milou viel uit haar bed van de schrik. ??Verdomme Duck!! Hoe kun je?!?? riep ze kwaad. Martin lachte. ??WAKKER WORDEN ALLEMAAL!?? riep hij. Langzaam verstoorde de muziek dus iedereen hun slaap. ??Goedemorgen Martin..?? Mompelde Kilian, Die Maria ook aanstootte, maar ze sliep gewoon door, die was waarschijnlijk wel gewend om met harde muziek te slapen. Gabri?lla Kuchte even. ??WHEEEEEEEEEEEEEEH!!!!?? riep ze. Ik ging naast haar zitten. ??heeft de arme meid haar flesje melk nodig??? En ze gooide het glas water dat op het nachtkastje stond in mijn gezicht. Fleur lachte. ??net goed!?? Ik grinnikte, en schudde Maria heen en weer. ??Wakker worden!!?? Maria draaide zich om, en sloeg Kilian in z?n gezicht. ??Nou ja!?? Riep hij uit. De donder sloeg over het huisje heen. Ik vloog weer bij Jan-Willem op bed, en kroop dicht tegen hem aan. ?Wheheheheh Kers is bahang!!!?? Riep Scott lachend. Ik keek hem ge?rriteerd aan. ??niet grappig..?? mompelde ik, terwijl ik Jan-Willem z?n arm over me heen trok. Opnieuw klonk er een knallende donderslag, alleen dit keer wat harder dan normaal. Veronika kroop uit bed, en keek door het raam. ??zo! Inslag!!?? Zei ze, met haar neus tegen het raam gedrukt. _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|
Auteur |
18 Jul 2007 13:13:27
|
|
|
|
|
Auteur |
FleurtJ<3 Moderator
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 414 Woonplaats: Hilversum 18 Jul 2007 13:31:50
|
|
Bericht |
|
wel door gaan x'') ik kom er pas 1x in voor pfff =O _________________
|
|
|
|
Auteur |
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 18 Jul 2007 14:16:28
|
|
Bericht |
|
Whehehe xD ik ben ook nog bezig hea =] _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|
Auteur |
MariaTheQueenOfBeauty's Schaap Admin
18 Jul 2007 15:22:12
|
|
Bericht |
|
LEKKER SEX WIJF GA DOOR. _________________ ^_^
|
|
|
|
Auteur |
SHEEPxPRINCESS neukerd
Geregistreerd op: 14 Jul 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Amersfoort (Utrecht) 5 Sep 2007 15:40:36
|
|
Bericht |
|
*kijkt bedroefd.*
iedereen komt in verhaal voor
en ik daaaan ? xD
maja ^.^ga door ^.^ _________________ Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd Neukerd.
|
|
|
|
Auteur |
no_hope_tagged Moderator
5 Sep 2007 16:08:20
|
|
Bericht |
|
veers neeus tegen heet raam dat is kool mneerrrrrrrrr _________________ There is no perfection in the world
|
|
|
|
Auteur |
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 11 Sep 2007 15:57:04
|
|
Bericht |
|
omg, ik was dit verhaal helemaal vergeten mensen.
naja
ik was alle verhalen vergeten =']
maar ik kan hier dus niks meer voor verzinnen.!
ik ga proberen die andere verhalen verder te doen. _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|
Auteur |
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 16 Sep 2007 10:04:29
|
|
Bericht |
|
SOLLY MENSJES.
dit verhaaltje gaat pleite =D
want ik ben nieuwe verhaaltje begonnen.
x'] _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|
Auteur |
libettxschaap Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 607 Woonplaats: dromenland^^ 17 Sep 2007 13:45:17
|
|
Bericht |
|
whahahahhahah omg geweldig xD _________________ make some fun and reach the sun!
tha shizzle =]
|
|
|
|
Auteur |
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 17 Sep 2007 13:48:32
|
|
Bericht |
|
Ghehe.
JE LEEST HET VERKEERDE VERHAAL SNOL! xD
[a] _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|