Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenDie erste liebe.
Het is nu 16 Nov 2024 07:28:17

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:25:42
Bericht
Die erste liebe. Reageren met citaat
1. Never thought i would..
Schijt ouders, krijg toch echt de tering, val dood.. waren de gedachtes die door mijn hoofd spookten toen ik de bus instapte. Ik had al geen flauw idee waar ik was, dus het maakte niks uit. Mijn ouders hadden me verboden met Jan Willem om te gaan, omdat hij zo anders was. Ik ging helemaal achterin de bus zitten, en pakte mijn telefoon. Net toen ik een nummer wou gaan draaien, ging hij over. ??yo??? antwoordde ik droog.. ??ja met mij, waar ben je? Ik belde naar je huis, maar je ouders zeiden dat je was weggelopen.?? Ik herkende de stem, het was Jan Willem.??eh, ja.. ik zit nu in de bus, in de middle of nowhere, heb geen flauw idee waar ik ben, of waar ik ?berhaupt heen ga.?? Ik hoorde hem zuchten. ??ik weet niet wat je jezelf aan doet hoor, maar sowieso, nu kom je vast niet naar de bios of wel??? ik schrok, was helemaal vergeten door die ruzie, dat ik eigenlijk met hem naar de bios zou gaan.. nou ja, daar g?ng juist de ruzie over. ??nou.. ik weet niet, juist doordat we hadden afgesproken, kreeg ik ruzie met mijn ouders, ze kennen je niet, en ze vertrouwen het niet.. maar ze kunnen me echt de tering krijgen.. me vader zei gewoon fucking dat ik niet meer met je om mocht gaan en zo, omdat je zo anders was dan z?jn ideale idee als schoonzoon..Pff..?? ik hoorde hem zacht lachen. ??anders vraag je toch even of die bus naar het station gaat, dan wacht ik daar op je..?? ik gaapte even. ??ja is goed.. tot zo dan misschien, anders bel ik je wel weer..?? en ik hing op. Ik liep naar voren en ging bij de chauffeur staan. ??gaat u misschien ook naar het station??? de man knikte. Ik glimlachte breed, toch mijn date. ??ok?, dank u wel.?? En ik liep weer naar achter in de bus. Een kwartiertje later, herkende ik het weer, we zaten vlakbij het station. De bus reed richting de bushalte, en ik zag Jan Willem al staan, ik glimlachte, en voelde mijn buik kriebelen, ik was eigenlijk nog nooit echt verliefd geweest, tot ik hem ontmoette. Ik stapte uit. ??yo mattie!?? riep ik, hij draaide zich om, en rende op me af. ??ah fijn dat je toch kon komen!?? en hij gaf me een dikke knuffel. Ik zuchtte, hij was lekker warm, en rook lekker. Ik kende hem nu al bijna 2 jaar, hij is blijven zitten in de derde, en nu zat ik bij hem in de klas. Hij was dan wel een stuk ouder, maar dat interesseerde me niks, mijn ouders wel, maar die konden me geen fuck schelen, die dachten toch alleen maar aan hun zelf. We liepen hand in hand de stad in, richting de bios. Het was al rond half 8 en om kwart voor begon de film. We liepen naar binnen, Jan Willem zwaaide naar een vriend van hem. Ik herkende hem, hij had ook bij ons op school gezeten, maar was niet blijven zitten. We liepen naar de kassa, kochten de kaartjes en liepen naar de zaal. Jan Willem had wat drank mee kunnen smokkelen naar binnen, en gaf mij een flesje. Ik glimlachte, en pakte hem aan. ??het is gewoon Bacardi hoor, wees maar niet bang.?? Lachte hij, toen hij zag ik dat raar naar het flesje keek, omdat ik het niet herkende. Ik knikte, en nam een slok. Hij trok hem terug. ??bewaar nou wat voor straks??? ik knikte, en zuchtte. Hij grijnsde, en sloeg een arm om me heen. Ik leunde tegen zijn schouder aan, en snoof zijn Deo. ??lekker..?? zei ik zacht, hij lachte. ??extra veel..?? fluisterde hij in mijn oor, toen de film begonnen was. Ik grijnsde. De film was iets van een uur bezig, en had nog een half uur te gaan, toen Jan Willem mijn hoofd naar zich toe trok. ??even maar..?? fluisterde hij, en kwam langzaam dichterbij, ik sloot mijn ogen, en zoende hem. Ik opende langzaam mijn ogen, toen ik zijn hand langzaam over mijn rug naar boven voelde strelen onder mijn shirt door. Hij zag dat ik mijn ogen weer had geopend, en trok zijn hand terug. ??niet hier..?? fluisterde hij weer, ik grijnsde en we gingen het laatste deel van de film kijken. Later toen hij was afgelopen, zagen we, dat net de bus wegreed. Jan Willem liep naar een man bij de bushalte. ??weet u misschien waarneer de volgende komt??? de man schudde zijn hoofd. ??dit is de laatste voor vanavond.?? Hij zuchtte, en liep terug naar mij. ??dat word dus lopen..?? ik zuchtte. ??yo jw! Ik heb nog wel een fiets voor je anders.?? Hoorde we Lucas, de vriend van Jan Willem, die we eerder die avond ook al hadden gezien. We liepen er heen. ??maar ??n? Tja, zou wel kunnen denk ik.?? Zei hij, en pakte de fiets aan. ??spring maar achterop.?? Ik knikte, en hij begon te fietsen. ik sprong achterop, viel er bijna naast en greep zijn heupen. Ik leunde tegen zijn rug aan, hij was zo lekker warm. Ik sloeg mijn arm om zijn middel. Hij glimlachte. ??we zijn er bijna..?? ik knikte langzaam. Hij remde langzaam, het verkeerslicht was rood. Ik stapte even af. ??we moeten alleen nog deze weg af, en dan zijn we er.?? Zei hij, ik knikte. Het werd groen, en ik sprong weer achterop. 5 minuten later, remde hij weer, we waren bij zijn huis aangekomen. ??waarschijnlijk zijn mijn ouders nog niet thuis, dus we zijn alleen.?? Ik grijnsde, en hij deed de deur open. Hij gooide zijn jas op de grond, en pakte mijne ook aan. ??ga maar naar binnen.?? Zei hij, en ik liep de woonkamer in. ??nog een flesje??? vroeg Jan Willem, toen hij ook binnen kwam, ik schudde mijn hoofd. ??nog niet..?? hij knikte, en ging zitten. Hij keek op de klok, het was bijna half 10. ??je ouders zullen wel ongerust worden.. of niet.?? Ik knikte. ??dus? Ze kunnen me dood ongerust worden, maakt mij niks uit.?? Hij grijnsde. ??ach ja, zullen we naar boven gaan??? ik knikte, en liep achter hem aan de trap op. Hij wees naar de deur van zijn kamer, en ik liep als eerste naar binnen, gevolgd door Jan Willem die meteen naar het bed liep. Hij trok me het bed op, en knuffelde me. Ik glimlachte en ging naast hem liggen. Hij draaide zich om, en legde zich boven op me. Hij grijnsde, en begon me te zoenen. Hij streelde me langzaam langs mijn armen. Ik glimlachte droogjes en duwde zijn hand verder naar beneden. Hij ging onder mijn shirt door, en zoende me nog steeds. Hij stopte. ??wil je echt..??? aarzelde hij. Ik dacht even na. ??eh, ik denk het wel..?? hij grijnsde, en ging me weer zoenen. Langzaam trok hij mijn blouse open. Ik glimlachte, en deed het zelfde met zijn T-shirt. Een paar minuten later, lagen we allebei topless te zoenen. Zo?n 15 minuten later, hoorde we opeens de deur dichtknallen. Jan Willem ging meteen van me af. ??kut, ze zijn thuis.. ze weten niet dat jij hier bent.?? Zei hij zacht, en deed snel de kleine lamp uit op zijn nachtkastje. Ik zuchtte, ik had het warm gekregen. Hij sloeg zijn arm om me heen, en trok me naar hem toe. Ik legde mijn hoofd op zijn buik en sloot voor even mijn ogen. Ik keek op het klokje dat ook naast de lamp stond, het was half 12. er werd zacht op de deur geklopt. ??Jan Willem? slaap je al??? hoorde ik zijn moeder, Jan Willem kreunde. ??ja mam??? en zijn moeder liep weer naar beneden. Hij zuchtte, en draaide zijn hoofd weer naar mij toe. ????n moment..?? en hij stond op, liep naar de deur, en deed hem op slot. Hij kwam weer grijnzend naast me liggen. Hij draaide zich nog even om, en deed zacht de radio aan. Hij draaide zich weer boven op me. ??waar waren we..?? ik grijnsde, hij begon me weer te zoenen. Hij kleedde zich verder uit, en deed het zelfde met mij. Ik vond het allemaal wel best en liet hem zijn gang gaan. Hij ging door met zoenen, ik grijnsde. Hij liet zich langzaam vallen, zo zwaar was hij toch niet. Hij zuchtte en zoende me in mijn nek. ??ik??? begon hij. ??ik hou van je.. echt waar..?? ik voelde me warm worden, nou ja, warmer. ??ik ook van jou..??

Auteur

14 Sep 2007 14:25:42
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:26:29
Bericht
You were Everything i wanted.. Reageren met citaat
2. you were everything I wanted..
Jan Willem lag nog steeds boven op me, toen die volgende ochtend op deur werd geklopt. Hij schrok wakker. ??h? wie wah,..?? stamelde hij, en ging snel van me af, ik kreunde en werd langzaam wakker. De deur ging zacht open, en opeens vloog Lucas lachend naar binnen. ??whahahaha, sukkels..?? lachte hij, Jan Willem zuchtte. ??ook goedemorgen..?? Lucas schudde zijn hoofd. ??het is allang half 1 geweest.. geen goedemorgen, goedemiddag!?? toen schrok Jan Willem helemaal. ??me ouders? hoe komt zij nou weer weg dan??? ik keek hem vragend aan. ??wil je me weg hebben dan??? hij glimlachte en gaf me een zoen. ??dat niet.. maar me ouders? als ze je zien??? ik knikte, en we keken vragend naar Lucas. ??ik kan haar wel meenemen..?? Jan Willem knikte en ging van bed af. Hij had zijn boxershort al wel weer aan, en trok zijn shirt aan. ??zeg.. ik hoor een telefoon..?? begon Lucas, toen we allebei alweer helemaal aangekleed waren. ??shit, is die van mij..?? zei ik, en zocht mijn telefoon. Ik nam zonder te kijken wie het was, de telefoon op. ??ja??? begon ik. ??yo gangster, waar blijf je nou???? hoorde ik Annemieke, ik lachte. ??yo, ik ben het helemaal vergeten??? ze zuchtte kort. ??je zit bij Jan Willem zeker.. whahaha, hoe was het gister??? ik grinnikte. ??gezellig.. maar ik zou vragen of hij me kan brengen, dan vertel ik het straks wel.?? ??ok?, tot straks!?? hoorde ik Annemieke, en ze hing op. ??zeg Lucas, zou je me naar canadalaan 11 kunnen brengen??? hij knikte. En we liepen zacht met z?n drie?n naar beneden. ??ik ga met Lucas mee.. doei..?? riep Jan Willem naar zijn ouders, en liep samen met ons naar buiten. ??ga je weer bij me achterop??? vroeg hij, ik knikte en sprong ondertussen achterop. Gelukkig wist Lucas wel waar de canadalaan zat, en reed er zo heen. Toen we er waren, stapte ik af. Jan Willem sloeg zijn arm om mijn middel, en gaf me een zoen. ??kijk kijk kijk!!?? riep Anna, die voor het raam stond te kijken. Annemieke kreeg een lachkick, en rende al lachend naar buiten. Jan Willem keek op, en grijnsde. ??we krijgen visite..?? ik grinnikte. En maakte me los van Jan Willem. ??Miek!!!?? riep ik, en gaf haar een knuffel. Ze lachte. ??leuke nacht gehad??? Jan Willem was opeens stil. ??eh, ik ga maar weer eens, doei..?? en hij gaf me nog een zoen op de wang. Ik bloosde, en zakte bijna door mijn knie?n. Annemieke lachte nog harder, en trok me mee naar binnen. ??vertel?.?? Zei mirte, toen ik op de bank naast de anderen werd geduwd. Ik keek ze vragend aan. ??eh,, wat??? Nadine zuchtte. ??je nachtje met jw, hoe was het?!?? ??heeft ie echt roodzilver behang??? vroeg marlot erachter aan, ik grinnikte. ??niet eens gezien..?? Annemieke lachte het uit. ??muha, het was niet erg speciaal of zo, maar wel lekker warm bedje had hij??? en grijnsde. Anna lachte. Ik vertelde het hele verhaal over gister met mijn ouders, en met Jan Willem in de bios, en later bij Jan Willem thuis, ze lachten zich dood. Opeens ging de deurbel. Annemieke zuchtte. ??daar zal je onze papagaai hebben??? en ze deed langzaam de deur open. ??ooooh, weetje met wie ik net heb staan praten???? zei ze overtuigt van zichzelf. ??sinterklaas??? zei Nadine droog, marlot lachte. ??nee! Met Jan Willem? weet je wat hij zei??? ik keek haar raar aan, ze grijnsde vol. ??dat hij je lelijk vind??? vroeg mirte, Anna lachte. ??nee, dat hij me leuk vind!?? tranen sprongen me in de ogen van woede. ??jaja, en geloof jij jezelf??? eva knikte overtuigend. Ik schudde me hoofd. ??dacht het dus niet h?, kutkind..?? eva keek me ge?rriteerd aan. ??ja kijk maar weer chagrijnig, maar Jan Willem en ik hebben al wat.. dus waarom zou hij jou leuk vinden??? marlot keek me als-imiterend-eva-lara-vos aan. ??omdat hij een player is??? ik lachte kort. ??nee, is hij niet..?? ze knikte, dat wist zij nu dan ook wel, nu ze ook bij hem in de klas zat. Eva kuchte. ??vraag het hem zelf maar dan..?? ik knikte bruut. ??zal ik zeker doen!?? en ik plofte weer neer op de bank. ??wat drinken??? vroeg Annemieke, we knikten, en ze liep naar de keuken. Eva liep snel achter haar aan. ??het is echt een hondje!?? riep Nadine uit. ??weetje, het is niet waar hoor, van mij en Jan Willem..?? zei eva. Annemieke zuchtte. ??daar was ik allang achter..waarom zou hij kers bedriegen??? ze haalde haar schouders op. ??het was toch een player??? Annemieke gilde het uit. ??eva!!?? en ze liep met het drinken weer terug naar de woonkamer. ??wat nou?! Dat zeiden jullie toch??? Anna had het gehoord en schudde haar hoofd. ??nee! We kennen hem nu al bijna 4 jaar, en de eerste paar maanden dat we hem kenden vonden we hem een player.. maar nu niet meer..?? ik keek haar vragend aan. ??hoezo vond je hem eigenlijk ook een player dan??? ze haalde haar schouders op. ??weet niet..?? ik lachte, en dronk mijn cola op. Annemieke drukte de tv aan. ??zeg, wat gaan we eigenlijk doen??? vroeg Anna, toen ze alle zenders bij langs was geweest en we nog steeds voor niks bij haar thuis zaten. Ze haalde haar schouders op, en begon opeens te grijnzen. Ze drukte de tv uit, en keek ons allemaal vragend aan. ??tja, aangezien kers hier de enige is met een lover, kunnen we wel naar de stad gaan, op zoek naar lovers..?? Nadine lachte. ??yo man, zie je mij al met een vriendje, Pff.. dat ik ooit met Marijn heb gehad..?? begon Mirte. Ik lachte en liet perongeluk mijn cola vallen. Anna lachte hard. Ik ging op de grond zitten om het op te ruimen en ondertussen lag ik in de slappe lach. ??t idee alleen maar om jou en Marijn te zien zoenen, zoals vorig jaar op het feest.?? Mirte grinnikte ook. Annemieke liep snel naar de keuken om een doekje te pakken. Ik pakte het aan, en maakte de grond droog, ondertussen was mijn mobiel uit mijn zak gevallen, en de eerste de beste pakte hem. Ja eva dus. Ik ging recht zitten, en leunde met mijn handen op mijn bovenbenen. ??zeg, mag ik hem misschien terug?!?? ze schudde bruut haar hoofd, en begon mijn sms?jes te lezen. Nadine zuchtte. ??jonguuh, geef ff terug wil je??? ??ja inderdaad eva, zij heeft ook privacy nodig.. geef haar mobiel terug!?? voegde Annemieke eraan toe, Anna knikte ook. ??doen wij toch ook niet bij jou??? eva haalde haar schouders op, en ging toch verder met lezen. Ik stond kwaad op, en greep naar mijn mobiel. Eva sloeg me op mijn handen. ??geef terug!!?? ??nee!?? en ze liep de gang op. Ik liep langzaam terug naar de bank. ??wat moet ze nou met jou mobiel??? vroeg Mirte. Anna dacht na. ??misschien om sms?jes naar Jan Willem te sturen en erin te zetten dat je hem niet meer leuk vind??? ik keek haar schuin vragend aan. Annemieke was langzaam de gang opgelopen, en had eva van achter besprongen. We hoorden Eva gillen en lagen met z?n allen in de slappe lach. Annemieke kwam er hard lachend aangerend met mijn mobiel. Ik gaf haar een knuffel. ??dank je wel h? Miek..?? Annemieke knikte. ??zullen we maar gaan??? we knikten allen en liepen naar buiten. Iedereen pakte zijn fiets. ??eh,, ik heb geen fiets.. weet je nog.?? Nadine grijnsde. ??Jan Willem woont hier dichtbij toch..?? ik knikte. ??maar die is met Lucas mee.?? Annemieke zette haar fiets weer in de schuur. ??dan gaan we met de bus..?? Mirte lachte. ??kunnen we net zo goed lopend gaan..?? Anna knikte. ??gaan we ook! Naar de bus.?? En we liepen gearmd naar de bushalte.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:26:59
Bericht
Thanks for loving me.. Reageren met citaat
3. thanks For loving me.?
Toen we eindelijk in de stad aankwamen, keken we om ons heen, om te kijken waar we heen gingen.. ??wat gaan we doen??? ??naar de Mc Donald!!?? gilde eva. Ik ging voor haar staan, en keek haar strak aan. ??je .. hebt.. net.. gegeten..?? zei ik. ??dus??? ik kuchte, en ging weer naast Anna lopen. Opeens voelde ik mijn mobiel gaan. T was een sms?je. ??Kerstin, dit heb ik echt niet van je verwacht, dat bioscoopje van volgende week kan je dus wel vergeten??? mompelde ik. Ik liet het aan Anna zien, en naast Anna zag ik eva grijnzen. Ik zuchtte, en keek bij mijn verzonden berichten, het was haar dus wel gelukt iets naar hem te sturen. ??Heey, ik wou nog even zeggen, dat ik helemaal niet van je houd.?? Las Anna mee. ??EVA!!?? riep ze, Eva keek zo onschuldig als het maar kon. ??wat is er nou weer??? langzaam liepen er tranen over mijn wangen. Mirte sloeg een arm om me heen, en vroeg of ze het ook mocht lezen. Annemieke en Nadine lazen het ook, en gaven me een knuffel. ??hij weet toch wel dat jij mega veel van hem houd??? ik snikte. ??maar hij weet ook dat ik altijd de waarheid tegen hem spreek!?? eva lachte hard, iedereen keek haar ge?rgerd aan. ??dan weet hij dus vanaf nu dat je nooit echt van hem hebt gehouden!?? riep ze uit, en rende lachend de straat over.

Ik ging op een bankje zitten, en veegde mijn tranen weg. ??rustig maar kers.. we gaan straks wel even bij hem langs..?? troostte Nadine me. Ik haalde even diep adem, en stond weer op. Ik zocht mijn portemonnee. ??shit..?? mompelde ik, en gooide mijn tas van mijn schouder en legde hem op het bankje. ??wat is er??? ??men portemonnee??? ik zocht mijn hele tas door, maar nee, mijn portemonnee was er niet. ??misschien ligt hij nog bij Jw??? vroeg Anna, ik schudde me hoofd. ??dat kan niet, ik heb mijn tas niet open gehad bij hem.?? ??dit is toch jou portemonnee??? zei eva opeens, met mijn portemonnee in de hand. Ik keek haar aan, en rukte mijn portemonnee uit haar hand. ??ja? hoe kom jij daar aan?!?? ??oh.. niks speciaals, toen ik zo straks jw tegenkwam gaf hij me die, hij zei dat jij hem vergeten was..?? ik zuchtte, dat klopte dus sowieso niet. Ik keek of mijn geld er nog in zat, maar nee. ??hij is leeg!!?? riep ik uit. En eva rende de winkel in, ze kwam terug met een tas vol spullen. ??kijk es wat ik heb gekocht!!?? riep ze, en mirte vroeg of ze het bonnetje nog had. Ik en mirte bekeken het, en de prijs van de spullen, was net zoveel, als het geld dat ik mee had. ??jij vieze!! Je hebt gewoon fucking mijn geld gebruikt!?? ??kan je het bewijzen??? zei ze arrogant, Anna knikte. ??1e; jij hebt opeens haar portemonnee.. 2e; je had zelf geen geld meer, omdat je ouders blut waren? en 3e; omdat je geen geld had, pakte je haar geld, en kocht zoveel als je maar kon.. en dus precies zoveel geld gaf je uit, als dat zij in haar portemonnee had.?? Eva kuchte, en draaide zich weer om. ??en dan noemden jullie mij arrogant..?? mompelde mirte. Nadine en marlot lachten hard.

??maar wat doe je nou met jw dan??? vroeg Annemieke, terwijl we naar de kassa liepen, met stapels kleding. Eva was terug gestuurd naar de winkel, om alles terug te brengen, en mijn geld terug te geven, dus kon ik weer gaan shoppen. ??k weet niet.. gewoon even straks naar hem toe gaan denk ik wel..?? zei ik nadenkend. En we liepen richting de Hema, om wat te gaan drinken.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:27:32
Bericht
Broken.. Reageren met citaat
4. Broken..
Daar zaten we dan, met z?n 7en in de Hema, Chocolademelk te drinken. ??wat gaan we straks doen??? vroeg Marlot. Nadine haalde haar schouders op. ??weet niet..?? en nam nog een grote teug van haar chocolademelk. Ik nam een slok, en keek pissig naar eva. Maar achter Eva, daar bij de ingang van het restaurant, liep Jw met Lucas en Douwe. Hij zag me, ik zwaaide, maar hij negeerde me. Anna zuchtte, ze zag het, en stond op. ??wat ga je doen??? vroeg Annemieke. Anna gaf ons een knipoog, en liep richting Jw.

??mot je??? vroeg Douwe. ??ik moet jou niks, ik moet jw spreken..?? zei Anna. Jw zat net lekker op de bank van een broodje te genieten, en keek op. ??waarom.?? Zei hij kortaf. ??over dat sms?je..?? hij zuchtte. ??oh dat..?? ??het was niet van haar..?? hij keek Anna vragend aan. ??hoezo niet van haar..?? ??eva had haar mobiel afgepakt..?? ??oh en jij denkt dat eva dan dat sms?je heeft gestuurd??? Anna knikte. Hij dacht even na. ??waarom zou ze dat doen.?? ??omdat ze je leuk vind..?? hij verslikte zich in een stukje brood. ??die eva??? Anna knikte weer. ??ze wil jou en Kers uit elkaar drijven..?? ??dus ze heeft dat sms?je gestuurd, om te zorgen dat ik boos werd op haar, en dat zij dan bij mij kon gaan pronken..?? zei Jw nadenkend. Anna glimlachte. ??jij snapt het helemaal!?? hij stond op, en bracht zijn bord terug. Hij draaide zich nog 1 keer om, voordat hij weer weg ging. ??dat is de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord!!?? riep hij, en ging naar beneden, gevolgd door Douwe en Lucas, die er geen ene flikker van snapten. Anna zuchtte uitbundig en sloeg met haar handen tegen haar hoofd. Ze liep terug, en plofte neer met een knalrode kop. ??Damn! Wat moet je toch met zo?n kerel kers??? ik nam een slok van mijn chocomelk en keek haar aan. ??eh.. nou.. tja..?? ??Ja kers, d?t gedeelte weten we, maar hij gelooft me niet!?? ik verslikte me. ??..w?t?! gelooft hij niet dat dat sms?je van eva is en niet van mij??? ze knikte. ??verdomme!?? riep ik uit, en gooide perongeluk Nadine?s flesje chocomelk om. Ik pakte meteen een doekje en droogde de tafel. ??Sorry.. je mag mijn chocomelk hebben..?? zei ik, terwijl ik elk moment in de slappe lach kon schieten, net als Annemieke en mirte. Ik gooide het doekje weg, en we liepen richting de uitgang. Anna sloeg een arm om me heen, en drukte een natte zoen op me wang, ik grinnikte. ??komt wel goed meid! Ik krijg hem wel zover.?? Ik knikte, en we liepen richting de London naast de U.S. wear. ??psst! Daar loopt ie, je wou nog zo?n shirt hebben toch??? zei Annemieke, ik knikte. Anna pakte me bij me arm, en trok me de winkel in. ??doe net alsof je ze niet ziet!?? fluisterde ze, en ik knikte weer. We liepen lachend de winkel in, en ik pakte het shirtje, wat ik vorige keer al zag hangen. ??Oeh kers die is leuk!?? ik grinnikte, en liep ermee naar de kleedhokjes. Ik trok mijn jas uit, en zag dat ik het shirt van Jw nog aan had. ??psst, Anna!!?? ze kwam naar me toe. ??wat is der??? ??ik heb zijn shirt nog aan!?? Anna schoot in de lach. ??laat zien!!?? en ik liet het shirt zien, wat ik al had uitgetrokken om het nieuwe shirt te passen. Ik liep het kleedhokje weer uit, terwijl Anna nog helemaal in de lach kick Jw?s shirt ophing in het kleedhokje. ??damn, en jij laat haar schieten h?.. denk na..?? zei Douwe, terwijl ze naar mij en Anna stonden te kijken. Jw legde het shirt dat hij had gepast op de toonbank, en draaide zich om. Hij bekeek het shirt, keek naar de zijne, en keek weer naar de mijne. ??..ze heeft dezelfde..?? Lucas schoot in de lach, en toen kon ik het niet meer houden, en keek hun kant op. Ik haalde me schouders op, terwijl Jw me vragend aankeek. ???h Jw.. je haat haar toch? Kijk dan niet zo verlangend naar der lichaam..?? riep Anna door de hele winkel. En Jw draaide zich meteen om, om zijn shirt te betalen. ??hij is zeker weer aan ?t klaarkomen van jullie nachtje gister.?? Mompelde Anna, terwijl ik in de lach schoot. We liepen naar de kassa, terwijl Jw Douwe en Lucas naar buiten gingen, en tegen de muur aan gingen staan. Ik betaalde hem, en we liepen naar de anderen in de London.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:28:35
Bericht
The fight. Reageren met citaat
5. The fight..
Annemieke en Mirte hadden een shirtje gekocht, en Nadine een tas. We liepen gezamenlijk de winkel weer uit, eva en ik groot afstand van elkaar houdend. Ze grijnsde, en liep op Jw af. Ik volgde haar met grote ogen, en we bleven met z?n allen staan. ??h? schat..?? mompelde eva, terwijl ze naast Jw ging staan. Hij keek haar met grote ogen aan, keek naar ons, en keek weer terug. Ik haalde me schouders op, en liep naar de ijs salon. ??heeft u misschien nog resten van het ijs??? vroeg ik beleeft. De man knikte, en gaf mij een doosje aan. ??hoeveel kost het??? ??deze is gratis meid.?? Ik knikte, en liep langzaam op eva af met het doosje gesmolten ijs. Douwe grinnikte zacht. ??eva? Ik heb nog wat voor je.?? Riep ik, eva draaide zich om, en liep op me af, terwijl ik het doosje met ijs achter me rug hield. Jw sloeg z?n armen over elkaar heen, en keek toe samen met Lucas en Douwe. De andere meiden grinnikten zacht. ??wat moet je dan? Jw krijg je niet terug, wat wil je nou nog??? grijnsde eva. Dat was de druppel, ik wou er nog mee wachten, maar het lukte niet meer. Ik draaide zo snel mogelijk mijn arm met het gesmolten ijs terug naar voren, en gooide het in haar gezicht. ??Dat is voor dat je Mijn vriendje hebt afgepakt voor de 2e keer!!?? eva stond met open mond het ijs uit haar ogen te vegen, terwijl de anderen allemaal in de slappe lach zaten. ??Verdomme! Waar slaat dat op!?? riep ze uit, terwijl ze naar het doosje greep. ??dat krijg je dan h?.. als je denkt dat je ?lles bent en ?ll?s mag..?? eva keek kwaad uit haar ogen, en greep uit naar me gezicht. Ik gilde het uit, een grote kras had zich gevormd langs mijn lippen en mijn wang. ??nu ben je er echt geweest..?? mompelde ik, en trapte haar in haar maag, terwijl ze nog een keer een kras over me andere wang schoot. Ze pakte me bij mijn hoofd, en probeerde mijn hele lippen en wang kapot te krappen. Nu was ook Jw het zat. ??verdomme blijf met je poten van der af!?? riep hij, en trok me van haar weg. Tranen vormden zich in mijn ogen van de pijn. ??je moet nodig je nagels knippen..?? mompelde ik, terwijl Jw een arm om me heen sloeg, en me tranen wegveegde. ??rustig meid..?? ik schokte, en voelde mijn wang, het bloedde! ??Eva! Rot op nu! Ga naar huis of zo!?? riep Nadine, terwijl ze een doekje had gehaald bij de ijs salon. Jw pakte hem aan, en veegde mijn wangen schoon. Ik lachte droogjes. Hij glimlachte, en gaf me een knuffel. ??sorry..?? mompelde hij. Ik zuchtte zacht. ?? ?t is al goed.?? Hij liet me weer los, en keek me diep in de ogen aan met zijn lieve blauwe ogen. Hij gaf me een zoen, en glimlachte nog even. ??zie ik je vanavond weer??? ik knikte. ??8 uur ben ik daar.?? Hij grijnsde, en gaf me nog een snelle knuffel. Terwijl hij terug liep naar Douwe en Lucas, keek ik hem na, en liep naar de anderen. ??waar is eva??? vroeg ik. ??oh, die hebben we weggestuurd.?? Ik knikte, en greep weer naar me wang, er schoot weer een pijnsteek doorheen. ??gaat het wel??? vroeg Mirte. Ik schudde me hoofd. ??het doet zo zeer..?? ??ik denk dat we beter naar huis kunnen gaan..?? mompelde Annemieke. De anderen knikte, en we liepen terug naar de bushalte. ??bel straks Jw maar ff, we gaan gewoon film kijken bij mij thuis.. je ging vanavond toch weer naar hem toe..??? ik knikte. ??na ja, naar hem.. we gingen samen even naar?.?? , en ze keken me vragend aan, ??oh nee laat maar..?? ze lachte, en we stapten in de bus.

Toen we thuis waren, werd ik gebeld. ??Ik krijg je wel terug!! Het is nog niet voorbij!?? riep eva, en hing weer op. ??damn.. dat was vaag..?? mompelde ik. Annemieke gaf me weer een doekje aan, want mijn lip begon te bloeden. ??weet je kers??? mompelde Marlot. ??ja??? zei ik, terwijl ik probeerde voorzichtig mijn lippen schoon te maken. ??je ziet eruit als een zombie..?? ik schoot in de lach, maar stopte meteen weer. ??argh,, t doet zo zeer??? mompelde ik, Annemieke pakte het doekje aan, en dipte voorzichtig mijn lippen aan. ??kers.. geen gezoen vanavond!?? zei Nadine streng, toen Annemieke een zalfje op mijn lippen had gesmeerd. Ik grinnikte. ??arme hij..?? ??is het weer helemaal goed tussen jullie nu dan??? ik haalde me schouders op. ??zou het eigenlijk niet weten..?? Annemieke zuchtte. ??bel hem maar alvast, anders vraag je of Douwe en Lucas ook komen, die Douwe is best sexy geworden..?? Anna lachte hard. ??Annemieke is verliefd op d? Douwe!?? Annemieke keek haar ontzet aan. ??ik ben niet verliefd!!!?? riep ze uit, en ze begonnen elkaar uit te kietelen, terwijl ik Jan-Willem belde. ??heb je zin om straks samen met Lucas en Douwe hier heen te komen? We gaan film kijken.. Annemieke vroeg of jij ook kwam.?? Hij grinnikte. ??hebben ze wel zin in ons geklef??? ik schoot in de lach. ??sorry, mag niet zoenen van ze, ze hebben wat op me kapotte lip gesmeerd..?? ??die bitch h?.. ik krijg der nog wel..ze mot van je af blijven, maar we komen er zo aan!?? ik grinnikte. ??is goed, tot zo..?? ??ik hou van je..?? ??ook van jou..?? mompelde ik, Annemieke viel in de lach. ??wat een romantisch gesprekje!?? ik sloeg haar voor de grap, en ze begon me te kietelen. Ik gilde. ??maar ik moet ophangen hoor! Doei!?? riep ik, en hing op. Annemieke en ik ploften op de grond, en kietelden elkaar dood. Mirte en Nadine sprongen er ook bij op, en begonnen mij te kietelen. ??whaa!! Je weet dat ik niet tegen kietelen kan bitches!?? gilde ik lachend. Toen ik het begaf, en de mascara over me wangen liep van het lachen, stopten ze toch maar. Anna knuffelde me. ??arme meid!! Word je zo maar gemarteld!?? Ik grinnikte, en klopte het stof van me kleren af. ??waar blijven die kerels nou??? vroeg Marlot ongeduldig. Ik haalde me schouders op. ??die komen vanzelf.. hij gaat zich natuurlijk eerst douchen, nieuwe fles Deo leegspuiten, nieuwe pot gel leeggooien in zijn haar, en dan nieuwe kleren aantrekken.?? Annemieke en mirte lachten.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:31:01
Bericht
Der heiratsantrag.. Reageren met citaat
6. Der heiratsantrag..
??tja.. hij ziet er elke keer steeds beter uit ja.?? Mompelde Anna. ??dus ze kan wel gelijk hebben..?? ??en zonder zijn vakkenvullerbaantje zou hij het geld niet hebben om elke dag nieuwe flessen Deo en gel te kopen.?? Lachte Nadine. Ik probeerde te glimlachen, maar het deed wel zeer nog. Opeens zag ik 3 vage schimmen aan de andere kant van het raam. ??daar zijn ze.?? Fluisterde ik, en Marlot begon te gillen toen ze Lucas zag. ?? oh god marlot.. ben je een beetje verliefd??? vroeg Annemieke glimlachend, terwijl ze deur ging open doen. ??nee hoor.. ik niet.. nee, waarom zou ik??? ik gaf haar een schouder stootje, toen ze helemaal rood werd toen Lucas binnenkwam. Jan-Willem kwam naast me zitten, en gaf me een knuffel. ??eigenlijk? kunnen jullie ook geen seconde zonder elkaar h???? zei mirte. Hij knikte. ??oh d?h.. ze is ook zo lief.?? En dit keer stootte marlot me aan, want ik begon een beetje rood te worden. ??en jij bent ook zo?n schatje h?. Maar 1 ding, ik kan me niet herinneren dat wij verkering hadden????? Annemieke en Nadine schoten in de slappe lach. Hij grijnsde. ??dus je wil een officieel voorstel??? ik keek hem aan, en zag een kleine fonkeling in zijn ogen. ??nou ik weet niet, als jij daar behoefte aan hebt.?? Hij glimlachte. Annemieke dacht dat het wel spannend zou zijn als ze het licht uit ging doen en de kaarsjes aanstak. ??Misschien.. ik moet wel even bedenken wat een beetje origineel is.?? Ik glimlachte droogjes. ??het hoeft toch niet pers? origineel te zijn..?? hij sloeg een arm om me heen. ??vind ik wel, dat verdien jij.?? ??waarneer ga je beginnen dan??? vroeg Douwe grijnzend. ??weet je.. het maakt eigenlijk niks uit.. ik zeg toch ja.?? Mompelde ik. Jan Willem glimlachte breed en drukte een zoen op me wang. Op dat moment vloog de voordeur open, waarschijnlijk had Annemieke vergeten hem goed dicht te doen. Eva kwam binnen lopen, nog steeds met een paar plukjes haar onder het ijs. T is geen gezicht? ??waag het me niet nog ?s..?? zei Jan Willem nogal pisst off. Eva keek hem liefdevol aan, maar draaide toen haar gezicht naar de mijne. Ik kon de angst van de anderen wel ruiken, want haar ogen straalden grote kwaad uit. ??je kan haar toch niks maken..?? zei Lucas. ??oh nee? En dat denk jij??? zei eva op snauwende toon. Ik zuchtte diep. Er tegen in gaan heeft ?cht geen zin nu, maar blijven verstoppen ook niet. Wat moet ik doen.. ik heb geen zin in vechten.. niet nu.. maar hoe kan ik haar tegenhouden.. ze m??t stoppen met deze onzin? ??ze kan heus wel voor haarzelf opkomen!?? riep Anna. Ik schrok wakker uit mijn gedachtes. ??ik vind ? dat.. ik.. eh.. ik weet niet of het.. ?? ik stamelde maar wat, ik kon echt geen woord uit me strot krijgen. Waar hadden ze het net over?! .. waarom zink ik altijd zo snel weg.. ik moet erbij blijven met me gedachtes.. oh hij is zo lief.. ah kom op kers! Bij blijven nu!! ??ik hou wel van haar! Hoe kun je dat nou zeggen!?? riep Jan Willem uit. Ik keek om me heen, iedereen stond bij elkaar tegen elkaar te schreeuwen, en ik zat nog steeds op de bank.. waar was ik mee bezig? Ik moest toch wel weten waar het over gaat.. ??eh.. waar hebben jullie het over??? vroeg ik aarzelend. Jan Willem keek om. ??laat het maar, ga je mee? Ik ben hier weg.?? Ik keek hem aan, en wist meteen wat hij bedoelde. Ik stond op, Anna en Nadine keken me vragend aan. ??je bleef toch hier vanavond??? ik knikte. ??ja, maar.. eh.. ik ga even met hem mee.?? ??waarheen??? vroeg Annemieke. ??maakt niks uit, ik breng haar straks wel terug.?? Zei Jan Willem vlug, en we liepen samen naar buiten.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:40:40
Bericht
So Much for my happy ending.. Reageren met citaat
5.So Much For My Happy Ending.
Hij slenterde voor me aan door de straat, en trapte zo af en toe een steentje weg.
Waar hadden ze het over gehad, dat hij opeens zo sad is? Jeetje.. ik moet echt leren uit me gedachtes te komen.. nu weet ik niet wat hij heeft.. en wat ze tegen hem gezegd hebben.. hij zou het zeker ook niet vertellen.. ??gaan we naar het bankje??? vroeg ik aarzelend, niet proberend hem uit zijn gedachtes te halen, want zo te zien was hij ook diep verzonken.. hij knikte langzaam, en liep verder. Ik bleef achter hem lopen, want ?ets gaf mij het rare gevoel dat ik beter niet naast hem kon gaan lopen. Misschien is het beter als ik gewoon weg ga.. ik denk niet dat hij dat door zou hebben? maar op het moment dat ik me om wou draaien, hoorde ik hem snikken. Shit! Ik wist wel dat er iets was? ik draaide me weer om, en rende op hem af. Ik sloeg een arm om hem heen, en streelde zijn haar. ??wat is er..??? vroeg ik zacht. Hij schudde zijn hoofd, en slikte. Ik kan het haar toch niet vertellen? Dan zou ze gebroken worden.. nee.. dat kan ik haar niet aandoen? ??nee.. er is niks hoor.?? Ik knikte. En liep hij liep langzaam voorbij me. Waarom zou hij wat voor me verbergen.. ik liep langzaam achter hem aan, terwijl we bij h?t plekje waren aangekomen. Waarom zou hij hierheen willen eigenlijk.. ik vat het niet helemaal.. hier hebben we elkaar voor het eerst met z?n 2en gesproken .. op een hele andere manier dan op school.. toen was hij nog de stoere gangster.. maar toen ik hem daar sprak, leek het net iemand anders.. waarom hierheen..? zou hij misschien weer iets belangrijks te vertellen hebben? Zoals toen.. maar dat was al bijna anderhalf jaar geleden! Maar toch, we zijn hier altijd weer gekomen als we alleen moesten zijn, als ik weer ruzie had, en hij weer geslagen werd.. ??sjers.. ?? mompelde hij , al klonk het haast alsof hij stikte in zijn woorden. ??ik moet je wat vertellen??? ik schrok. Er klonk een trilling in zijn stem. Wat zou er zijn? Waarom zou hij moeten huilen?...

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

14 Sep 2007 14:41:51
Bericht
Reageren met citaat
K heb der ff wat verandering in gemaakt.

BIJVOORBEELD xD

1; ze hebben hoofdstuk namen.
2; De dikgedrukteschuinewoorden zijn de gedachtes van jw x']
3; en de schuingedruktewoorden zijn de mijne =D

Ik dacht, misschien word het dan wat sexy'er

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 12:03:07
Bericht
Reageren met citaat
6. must say goodbye.
??wat is er dan??? vroeg ik aarzelend, wat moest ik anders zeggen. Kan ik het wel..? maar zo belangrijk is het niet.. t? is alleen.. dat.. ??ik ga weg..?? mompelde hij. Ik schrok. Waar gaat hij heen?! Wat.. waarom.. waar.. ?? me ouders willen verhuizen..?? hoe zou ze zich voelen? ??nou ja.. me ouders gaan scheiden.. waren ze al heel lang van plan.. maar ?k moet met me moeder mee van haar? en me moeder wil terug naar haar geboorteplaats..?? dit k?n niet!! Ik wil het niet.. ik wil hier blijven.. ??en? eh.. waar is dat dan??? straks zit het aan de andere kant van Nederland! Dan zien we elkaar nooit weer.. ??Alphen aan de Rijn??? ik wist het! Nee, dit kan toch niet.. het is onmogelijk!! ??ik wil niet eens mee.. maar ja.. als minderjarige heb ik nog niks te vertellen.. ?? ik liet me langzaam naast hem op het bankje zakken. ??maar.. waarom heb je dit niet eerder verteld??? vroeg ik volslagen van verdriet. ??ik k?n het niet.. we hadden het zo leuk dit weekend! Ik kon het toch niet verpesten voor je??? hij liet zijn hoofd in zijn handen zakken, en zuchtte. ??nou ja.. leuk .. af en toe was het niet erg perfect.?? Mompelde ik, en hij wist wat ik bedoelde. ??daar kon jij niks aan doen.. ?t was mijn schuld..?? h?.. is ook zo.. zouden me ouders me al vergeten zijn.. en Jw..?maar wacht.. wat is dat.. ??wat heb je op je arm??? vroeg ik, terwijl ik zijn mouw verder ophoog schoof. Er zat een grote blauwe plek op. Die had ik niet opgemerkt gister! Hij slikte even. Ik kan haar alles vertellen.. ?? ik had weer eens ruzie met me vader donderdag..?? mompelde hij, verdwaald in zijn gedachtes. ??hoezo dat??? ik wist wel dat er meer was.. ?? ?k weet niet echt.. ?t ging zo snel.. we hadden een discussie.. over iets onzinnigs.. en toen heb ik waarschijnlijk iets verkeerds gezegd.. hij greep me meteen weer bij de arm.. ?? en hij vreef pijnlijk over zijn arm. Ik leunde rustig op zijn schouder. Waarom moet ik nou weg.. laat ik het er maar niet meer over hebben.. ??hoe gaat het bij jou thuis dan..??? ik zat meteen weer recht, geschrokken dat hij ook naar mij vroeg. ??oh,, zo z?n gangetje..?? hoe laat is het? hoelang ben ik al van huis weg.. minstens 2 dagen.. maar ik wil nog niet terug.. het is bij hem t? fijn? en bij de meiden ook.. eindelijk mijn eigen plekje.. niet thuis.. langzaam stond Jan Willem op. Ik stond snel ook op. Hij sloeg zijn armen om me heen. Toch moet ik nog vertellen waarneer.. ??ik ben maandag al niet meer op school..?? mompelde hij zacht, terwijl hij me stevig vast had. Nee, dit kan al helemaal niet waar zijn! Maandag?! Maar dat is morgen.. g?k! ??morgen al..??? hij knikte langzaam. ??maar? dan is dit dus ons.. afscheid??? hij liet me een klein beetje los, maar hield nog wel z?n armen om me heen. ??ja.. ?k.. oh ?t spijt me..?k had het eerder moeten vertellen..?? ??ik ga mee..?? ??nee dat kan je niet maken.. echt niet, dat moet je niet doen.?? Zei hij geschrokken. ??ik doe het wel.. als jij gaat, ga ik ook..?? hij zuchtte langzaam. ??doe het maar niet..?? hij drukte een korte zoen op mijn wang, en ging weg.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 12:13:28
Bericht
Reageren met citaat
7. Never again.
Tranen begonnen langzaam te branden. Ik kon het niet meer houden. Hij was weg.. ik moest snel terug naar annemieke?s huis.. ik kon het niet meer houden hier in mijn eentje. Ik rende snel de straat uit, tranen biggelden over mijn wangen. Ik rende verder, en stopte bij annemieke?s voordeur. Snel liep Nadine naar de deur en deed open. Ik knalde bijna neer op de grond. Wat stel ik me aan! Ik zie hem heus wel nog een keer.. hoop ik.. moeizaam kon ik steunend op Mirte en Nadine de kamer binnen lopen. Ik plofte op de bank neer, en mijn tranen stopten langzaam weer. Lucas en Douwe waren ook al weer weg. Eva was hem gevlucht, en Annemieke lag op de grond televisie te kijken samen met Marlot. Anna zat rustig een blaadje te lezen, en ze stoorden zich niet aan mijn gesnotter tussen door, terwijl ik mijn woord deed. ??maar hoe kan hij dat flikken.. het zo laat te vertellen??? zei Nadine pissig. Mirte haalde haar schouders op. ?? ik denk dat hij wachtte tot het juiste moment, maar het duurde te lang..?? ik haalde de laatste paar tranen van mijn wangen. En zuchtte. ??toch is Alphen aan de Rijn niet heel ver kers??? mompelde Anna, die haar blad had weggelegd en er ook bij kwam zitten. ??maar dat laten me ouders nooit toe..?? Mirte knikte begrijpend. ??maar als je dan zegt dat je naar mij toe gaat??? zei Anna. Ik schudde me hoofd. ??me ouders brengen me dan, en dan moeten we ook nog tegen jou ouders iets verzinnen om naar Alphen aan de Rijn te k?nnen gaan.?? ??vertel je ouders gewoon de harde waarheid!!?? riep marlot opeens, en Annemieke en marlot waren er ook bij komen zitten. Blijkbaar vond iedereen het een heel interessant onderwerp. ''als nog.. mijn ouders even het hele verhaal tussen mij en Jan Willem vertellen en dan vragen of ik naar hem toe mag?'' , ik slikte even, ''sowieso gaat dat niet werken, dat weet ik nu al..'' ''maar je ouders moeten gewoon weten dat hij je nodig heeft! en jij hem net zo sterk!'' zei annemieke. Mirte knikte. '' ja dat is waar.. weten je ouders al van dit weekend dan?'' ik schudde weer mijn hoofd. ''nee.. nou ja.. ook weer wel, want ik had me moeder uitbundig vertelt over dat ik met hem naar de bioscoop zou gaan.. maar me vader had het ook gehoord.. en naja, toen we laatst naar school moesten heeft me vader hem gezien.. en me moeder.. nou ja, ze waren het er niet mee eens.. toen kregen we later ruzie.. en ben ik weggelopen.. toen belde hij.. en toen ben ik naar het station gegaan.. en zo doende eigenlijk.. 'k heb het hele weekend nog niks van me laten weten..'' ''denk je niet dat ze ongerust zijn dan?'' vroeg mirte. ik knikte. ''denk ik wel.. maar ja. wat moet ik anders?'' ''maar ze wisten toch ook dat we bij annemieke zouden zijn de hele dag?'' vroeg Marlot. ''ja, we hadden ze nog overgehaald ja..'' voegde Anna eraan toe. ''ja dat weten ze wel..'' ''dan komen ze vanzelf hierheen, dan zullen wij allemaal ze even duidelijk maken dat ze niet zo idioot moeten doen over Jw!'' riep Nadine.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 12:15:19
Bericht
Reageren met citaat
'k ga nog met hoofdstuk 8 bezig.. moet ff inspiratie opdoen xDD

Naja.
INFO OVER HOOFDSTUK 8 VERSCHIJNT OVER 2 MINUTEN xD

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 12:15:56
Bericht
Reageren met citaat
ok.. t word wat langer. want moet ff me moeder helpen.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 12:38:44
Bericht
Reageren met citaat
INFO OVER HOOFDSTUK 8 :

Ok.
ik zet hier maar ff info neer.
want hier gaat d?nk ik veel in gebeuren
want.
HOOFDSTUK 8 ''I just not wanna live without.''
mijn ouders komen bij annemieke langs.
omdat ze wisten dat ik daar zou zijn.
mijn vader flipt em omdat ik vertel waar ik dat weekend was.
mijn moeder scheld de hele zooi bij elkaar.
me vriendinnen vinden het allemaal belachelijk en proberen mij eruit te redden.
maar dat lukt hun niet.
Eva komt opeens weer binnenlopen en begint met mijn ouders mee te doen
,wat blijkt dat eva mijn ouders heeft ingelicht en gecanteerd**ofhoejehetookschrijft..cantageXDgeen flauw diee..*

HOOFDSTUK 9 ''I can do better than you.''
Eva vind zichzelf slim.
Mijn ouders zorgen dat ik al het contact met jw verlies.
eva krijgt w?l contact Met jw.
Mijn ouders proberen Jw en eva bij elkaar te krijgen.
eva's moeder krijgt een ongeluk.
eva vader sterft aan ziekte.
eva's moeder later ook.
mijn ouders zijn verzot op eva en nemen haar in huis.
kesr word alles verbannen.
Eva krijgt kesr haar kamer, kesr haar broer is al wel het huis uit.
kesr mag niet naar haar broer.
kesr probeerd zo vaak mogelijk weg te blijven van huis.
maar dat lukt niet echt.

^___ ^ kesr zit vol inspiratie.

HOOFDSTUK 10
verwacht neit dat hoofdstuk 9 en 10 sn??l komen, want zoveel typ inspiratie heb ik niet, in dit soort dingen wel.. maarja.

HOOFDSTUK 10 dus. ''Nobody's home.''
Kesr kan het steeds slechter met haar ouders vinden, en beginnen haar te behandelen als een stuk vuil.
eva word behandeld als het ideale kind, krijgt veel aandacht, en word vertroeteld.
Jw probeerd de hele dag door Kesr aan de telefoon te krijgen, maar telkens zegt kesr haar vader/moeder dat ze ziek is enzo.
eva mag hij wel spreken, maar dt wil hij liever niet.
kesr moet wel mee met haar ouders en eva naar het zwembad,
kesr en eva krijgen een strijd, en eva probeerd kesr te laten verdrinken. Ouders hebben niks door,
kesr vertelt het verhaal aan ouders, maar eva verteld dat het juist andersom was, en ouders geloven kesr niet meer .
Kesr word uit huis gezet.
kesr is helemaal in de war, en weet niet meer wat ze moet doen.
kesr kan nergens heen, want haar ouders hebben de andere ouders van anna marlot annemieke mirte en nadine de onzin over eva verteld, en alle ouders geloven kesr niet meer.

HOOFDSTUK 11 ''the kill''
Kesr word nu helemaal gek.
kesr kan niet meer helder denken en probeerd geld bij elkaar te schoppen.
Thuis probeerd elke dag weer Jw nog steeds kesr aan de telefoon te krijgen zonder resultaat.
Iedereen op straat vind kesr maar een zielig raar kind.

OK, verder kom ik niet.
maar er zijn dus een paar titel van de hoofdstukken, zoals the kill.
dat is dus eigenlijk gewoon.
30 seconds to mars - the kill.
you get it?
en..
nobody's home van avril.
I can do better is ook van avril. maar heb ik beeeetje aangepast.
zodat i can do better than you.. slaat op dat eva denkt dat ze beter is als ik, en dat lukt ook nog.

Hoofdstuk 8
met i just not wanna live without.
slaat eigenlijk op de tegenovergestelde naam van
I just wanna live - good charlotte.
get it?
x']
er zijn ook nog andere hoofdstukken..
moet ik die ook ff opschrijven?

HOOFDSTUK 3 :
Thanks for loving me - bon jovi.
HOOFDSTUK 4 :
Broken - seether.
HOOFDSTUK 5 :
My happy ending - Avril lavigne.
HOOFDSTUK 7 :
Never again - Kelly clarkson.

=D vet sexy toch.
maja
ik begin me helemaal in te beelden van het verhaal.
O.? ik droomde gister zelfs over eva en jw.
vet vaag.
maarja.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 17:35:29
Bericht
Reageren met citaat
8. I just not wanna live without.
Nog geen 10 minuten later werd er aangebeld. Me ouders kwamen binnenstormen. ??shit..?? mompelde ik. En ik had gelijk. ??Hoe kun je?! Zomaar weggaan! Zonder iets te zeggen!! Waar heb je uitgehangen!! Je zou bellen waarneer je hier zou zijn!! Dit is echt belachelijk!!?? riep me vader uit. Alsjeblieft hou op! Niet hier.. niet nu! ??kers.. vertel het..?? mompelde Anna. Ik zuchtte. Keek mijn moeder aan, die voor het eerst niet echt medelevend terug keek. Wat heeft zij nou? ??ik? ik ben wel met hem naar de bioscoop geweest gister.. en toen,?? maar mijn vader flipte hem uit. Hij liet me geen woord verder praten. Maar dat liet mij toch niet stoppen. ??, toen ben ik s?avonds met hem mee gegaan naar zijn huis, heb ?k daar geslapen, en de volgende ochtend heeft hij me hierheen gebracht op de fiets. Later zijn wij naar de stad geweest, en kwamen we hem daar weer tegen? en zostraks was hij ook nog hier met Lucas en Douwe.. ?? oh shit.. ik had niet moeten vertellen over dat ?k bij hem sliep.. nou ja, ze gaan vast niet vragen of we wel geslapen hebben.. op dat moment kwam eva ook nog weer binnenlopen. ??ze heeft niet zo maar bij hem geslapen!!?? Verdomme! Stom wijf dat je bent!! Je had echt je bek moeten houden? ??dat weten we al eva..?? zei mijn moeder liefdevol. Waar sloeg dit op? mijn moeder.. deed aardig tegen eva.. Dit kan niet! Het is onmogelijk.. ??nou en! Kers en Jw horen bij elkaar!!?? riep Marlot uit. ??hou jij je erbuiten!!?? riep eva. ??jij gaat nu met ons mee!?? riep mijn vader, en trok me van de bank af. Ik stribbelde niet tegen, want ik wist wat er dan ging gebeuren. Ik wierp mirte een blik toe, die iedereen kon begrijpen, en ze knikte.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 17:36:24
Bericht
Reageren met citaat
9. I can do better than you.
Ze gooiden me in de auto, naast eva. En we reden weg. Ik wierp eva een blik toe van vroeg-of-laat-krijg-ik-je-terug. Maar ze grijnsde. Langzaam begon het me te heugen wat er speelde. Wat heeft ze gedaan met me ouders.. dit klopt niet, waarom zou ze me ouders chanteren. Toen we thuis kwamen, wou ik meteen naar boven gaan, maar me moeder hield me tegen, en leidde me naar de woonkamer. ??zitten.?? Zei ze emotieloos. Me vader zag er opeens heel rustig uit, en wenkte dat eva ook mocht gaan zitten. ??die computer van je gaat weg, ?? NEE! Verdomme! ??, je mobiel nemen we in, voor het geval dat hij je nog wat gaat sms?en,?? vervolgde mijn vader. Oh nee!!! Alsjeblieft..!! ??, alle contact opties waarmee je misschien contact met hem kan krijgen verwijderen we, en alles geven we door aan eva.. zodat zij bij haar geliefde kan blijven.?? Eindigde hij. ? w?t?.. verstond ik dit goed? Eva kreeg al zijn nummers, email en adres?.. dit klopte even niet.. waar sloeg het sowieso op.. waarom was eva nog steeds hier.. maar ik kan beter zwijgen dan tegenspreken.. en dus knikte ik. ??oh, en eva haar vader is ernstig ziek, dus als je haar even wil meenemen na schooltijd zodat wij het even kunnen overnemen.?? Zei hij, zonder te vragen naar mijn mening, die sowieso niet instemmend was. Van binnen kookte ik van woede. Eva had vanaf de 1e al achter me aan gewaggeld alsof ze me hondje was.. maar nu snap ik het een beetje meer, ze wil gewoon me leven overnemen.. mijn ouders heeft ze al.. Jw krijgt ze.. als het aan me ouders ligt. En ik keek naar mijn moeder, die gezellig met eva aan het kletsen was over hem. Ik wil hier niet langer blijven.. en ik stond op, terwijl me vader televisie aan het kijken was, en mijn moeder een gezellig spelletje met eva aan het doen was. Ze keken wel even op toen ik weg liep, maar gingen toen ook weer verder. Ik knalde neer op mijn bed. Dit spoort dus echt niet? maar wacht, mijn computer staat er nu nog wel! En snel stapte ik van bed af, en ging achter de pc zitten. Wat had het eigenlijk voor nut.. Jan Willem was bezig met de verhuizing, dus ik denk dat zijn pc al afgesloten was en shit. De andere meiden waren vast nog bij Annemieke dus waren ook niet op msn. Dit spoorde gewoon niet, het was een nachtmerrie.. gewoon weg een slechte droom. Het was 20 uur. En toch was ik al doodop. Ik k?n niet meer. Er was zoveel gebeurd. En dat op 1 dag.. en die dag ervoor dan? de bioscoop, zijn warme armen? die zoen..... en op dat moment haalde het gerinkel van de huistelefoon mij uit mijn dromen. Ben ik nou in slaap gevallen of niet? het was 10 voor half 9. niet echt lang geslapen dus. Eva kwam opeens naar boven stormen. ??mijn moeder heeft een ongeluk gehad!! En mijn vader is er heel slecht aan toe!!!?? riep ze uit, ik schudde wild met mijn hoofd, ik had al zo?n hoofdpijn. En nu ook nog ?s last van me oor. ??wat gaat mij dat nou aan??? snauwde ik. ??het gaat erom.. we worden een soort van zusjes!!!?? riep ze vrolijk.

De wereld ging aan me voorbij, mijn hoofd werd licht, en mijn blik werd wazig. Eva en ik huisgenoten! Dit kan toch niet.. nee het kon gewoon niet.. ze nam mijn hele leven over!! Waarom!! Ik zuchtte even. Rustig kers.. rustig ademhalen.. niet flauwvallen.. het komt wel weer goed.. ze gaat weer gauw weg, ze blijft hier niet lang, ze blijft hier zolang haar moeder ook in het ziekenhuis ligt? en als haar moeder het niet haalt gaat ze naar familie.. ja.. dat is het gewoon.. ??en als mijn moeder het niet haalt, mag ik hier wonen!!?? ik schrok. Ok? ok?.. grapje! Ze komt h?er wonen! Oh My gosh.. ??dan hoop ik voor je dat je moeder het haalt, ?? en ik slikte even, eva sloeg een arm om me heen. ?? dat is lief van je!!?? ??, zodat ik jou niet in huis hoef te nemen..?? ze keek me boosaardig aan. ??dus je wil gewoon dat ik oprot..??? ik knikte, niks van aantrekken! Hou je groot, je kan haar aan! ??toch gaat je dat niet lukken.. want ik regel vanaf nu alles..?? dat was het einde. Ze ging me leven echt overnemen.. ik sla door! Dit is onzin.. ze lult.. ??eva!! Je moeder heeft het niet gered!! En van je vader verwachten ze ook dat hij de volgende morgen niet eens haalt!!?? riep mijn vader naar boven. ??je krijgt haar kamer wel!!?? ??dan ga ik bij thomas wonen!! Ik wil haar hier niet hebben..!!?? floepte ik eruit. Shit,, had ik niet moeten zeggen. ??jij krijgt mooi de zolder!! Je verzint er maar wat op!! Je gaat niet naar je broer!!?? ..de zolder h?.. dit meen je toch niet.

De hele avond was verpest. Ik pakte een slaapzak van zolder, een matje en ging naar het dakterras. Mij krijgen ze niet op zolder.. ze neemt echt nooit mijn plaats in.. dat gaat haar niet lukken. Ik ging liggen, en probeerde wat te slapen. Morgen moeten we toch naar school.. oh nee h?, dan moet zij mee fietsen.. even later viel ik in slaap. En werd ik de volgende ochtend wakker geschud door eva. ??kom mee! We moeten naar school!!?? riep ze. ??argh??? mompelde ik, dat had ik nou echt n?t nodig op de vroege ochtend. Ik ging mijn haar borstelen, deed wat make-up op. En bekeek mezelf in de spiegel. I can see it in your eyes, even when you laugh, deep inside you wanna cry.. Goh, mijn leven gaat ook weer zo lekker h?.. ik zuchtte, veegde mijn haar uit mijn gezicht, en pakte mijn tas. Langzaam liep ik achter eva aan naar beneden, en ging naar de woonkamer. Mijn ouders sliepen nog, het was bijna half 8. ik pakte een krentenbol en een flesje drinken. Ik at het snel op, ging weer naar boven mijn tandenpoetsen, en liep weer naar beneden, waar eva al stond te wachten. Ik bleef even staan onderaan de trap. Iets begon mij te deugen. Ze kent de weg nog niet! ??waarom grijns je zo??? vroeg eva, terwijl ik mijn jas aantrok. Ik had niet eens doorgehad, dat ik moest grijnzen om mijn eigen plannetje. Maar hoe kon ik Nadine erover vertellen.. h?, dat hoeft helemaal niet, gewoon hard fietsen.. ik grijnsde weer, toen we bij Nadine aankwamen en wegfietsten. ??we nemen andere route door Oosterpark..?? mompelde ik zo zacht, dat alleen Nadine het hoorde. Ze knikte, en we fietsten zo snel mogelijk weg van eva.

Auteur

16 Sep 2007 17:36:24
Bericht

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

17 Sep 2007 13:44:02
Bericht
Reageren met citaat
omg kers hoeveel keer per dag typ je? xD

Citaat:
Tranen begonnen langzaam te branden.

branden de tranen dan? xD

maar gewelsdiiigooos verhalos =D

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

17 Sep 2007 13:49:39
Bericht
Reageren met citaat
Ja. als je ogen gaan tranen maar dat wil je niet, dan gaan je ogen branden.
tenminste..
bij mij wel
nou ja
hoevaak ik typ per dag?
minstens 2 hoofdstukken =']

IK GA NU WEER BEZIG MET HOOFDSTUK 10 =D

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

21 Sep 2007 11:29:56
Bericht
Reageren met citaat
10. Nobody?s home.
Toen ik s?middags thuis kwam, zat eva al op de bank. Ik gooide mijn tas op de grond, legde mijn jas erover heen. En plofte neer op de bank. ??Hee liefje was je al thuis??? riep mijn moeder vanuit de keuken. ??ja..?? riep ik terug. Vaag wist ik dat ze het niet tegen mij k?n hebben. Eva gaf me een klap tegen mijn arm. ??hallo! Ze heeft het tegen m?j hoor!?? zei ze. ??Kerstin ga de tafel dekken!?? riep mijn vader. Ik keek hem eerst aan, en stond toen toch maar op. Langzaam begon ik de borden op tafel te zetten, terwijl ik voelde dat ik elk moment in elkaar kon zakken. Toen ik klaar was met tafel dekken, ging de telefoon. Ik keek wie het was, en herkende Jan Willems nummer, ik wou opnemen maar eva duwde me opzij. ??PAP het is iemand die ik niet ken!?? mijn vader sloeg het theedoek om zijn schouder en nam de telefoon op. ??Ja? Wie wil je spreken..?,?? en ondertussen keek hij me afwijzend aan, ?? nee die is ziek.?? En hij hing weer op. ??zeg, we gaan zo meteen even zwemmen eva. Vind je dat een goed idee??? ze knikte. ??maar mijn tas is z?? zwaar.?? Mijn vader glimlachte valsjes. ??oh, die kan z?j wel tillen.?? Zei hij, met een hatelijke nadruk op zij. Ik keek ze niet aan, en zette de pan met eten op tafel. ??en verwacht maar niet dat jij ook wat krijgt..?? zei eva hatelijk, terwijl ze haar bord vol schepte, en er niks voor mij over bleef. Hou je in?. Het komt goed.. dit is niet voor eeuwig..
In het zwembad mocht ik toch wel mee zwemmen. ??Haha, ik wil wel eens zien hoe Jw zou kijken als hij zou zien hoe je ouders je nu behandelen!?? lachte eva hatelijk, terwijl ik in een hoekje zat op de rand van het zwembad. Niet huilen.. niet hier.. ??hij zou vast ook wel vinden dat je het verdient!!?? vaag bleven de woorden hangen en echoden door mijn hoofd, net als de blik van eva die voor mijn ogen ronddwaalde. ??wedden dat hij er spijt van zou krijgen dat hij met z??n verrot stuk vuil verkering had?!?? riep ze, het zelfde gebeurde zoals bij de vorige zin, alleen nu hield ik mezelf niet meer in. ??Hou toch op man!! Je weet niet eens hoe hij zich voelt!!?? riep ik, en liet mezelf zakken in het water. ??oh ja.. en jij probeert mij te vertellen dat j?j wel weet hoe hij zich voelt??? snauwde ze. Ik knikte, maar diep van binnen voelde ik dat ik beter niet tegen haar in had kunnen gaan. En ik had gelijk, nog geen 5 seconden later viel ze me aan. Ze drukte me onder water, gelukkig had ik genoeg onder water gezwommen vroeger, dat ik mijn adem lang genoeg kon inhouden. Maar ze haalde me weer naar boven, ik hapte naar lucht, maar ze drukte me meteen weer onder, ik liep vol met water, en kon geen adem meer halen. Fijn.. ze gaat me vermoorden.. heel weinig mensen zagen het gebeuren, en degene die het zagen, dachten dat we een spelletje aan het doen waren. Na anderhalf minuut onder water te hebben gezeten hield ik het niet meer, ik voelde me slap worden. Niet opgeven!!! Je kan het! Ik raapte al mijn krachten bij elkaar, en drukte haar weg. Snel zwom ik weg naar het trappetje, en klom snel het zwembad uit. ??mam!! Pap!! Ze probeerde me onder water te duwen, nou ja.. het lukte haar! Ze probeerde me te verdrinken!!!?? riep ik, terwijl ik naar mijn ouders rende. Ze keken me aan, als of ik een gestoorde was. ??hallo! Mag ik contact!!?? riep ik nog een keer, zat ervan dat ze me zo negeerden. Eva kwam eraan lopen, en begon nep te hoesten en te proesten. ??nee! Het is niet waar! Zij probeerde mij juist te killen!?? ??arm meisje toch! Gaat het wel dan??? riep mijn moeder bezorgt uit. Hallo?! je laat je dochter gewoon stikken?! Dan hoeft het voor mij ook niet meer!!!! ??ik denk dat ze niet helemaal meer goed is bij haar hoofd.. misschien kan ze beter niet meer bij ons wonen??? ..w?t?.. word ik? Wat?! Nee, dit k?n niet? het word me nu echt te veel..

Ik kon niet meer denken, niks niet.. daar stond ik dan, bij de uitgang van het zwembad. Waar moest ik heen. Ik kende dit zwembad helemaal niet. Ik wist niet eens waar we waren.. ik probeerde anna?s huis nummer te bereiken, maar er werd niet opgenomen. Toen belde ik Nadine en Annemieke, maar die namen ook al niet op. Die haten me vast ook al.. toen probeerde ik Mirte en marlot nog even, maar ook zonder resultaat. Ik liep een stukje van het zwembad af, en kwam midden in een centrum van een stad terecht. Waar ben ik? wat doe ik.. ik .ik.. gosh?. Ik voelde me zwaar licht in mijn hoofd, en werd misselijk. Ik liep toch snel verder, door de stad heen, en kwam bij een park terecht. Ik kon niet meer lopen, en zakte door mijn knie?n, en viel op het gras. Langzaam begon alles te draaien, en werd ik duizelig.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

21 Sep 2007 11:31:18
Bericht
Reageren met citaat
Dit is alvast klein stukje van hoofdstuk 11 die ik net getypt heb snel xD ik kwam niet meer verder..

11. The kill.
??sometimes late at night, I lay awake and watch you sleeping??? zong ik zachtjes mee, met het muziek uit de winkels. Langzaam strompelde ik verder, door de net wakker geworden winkelstraten. Mensen die de winkels openden en aan het werk gingen, staarden me na. Rot op.. dacht ik bij mezelf. Ik ben geen zielig kind! Ik kan goed genoeg voor mezelf zorgen! Ik strompelde de markt over, waar de kraampjes klaar gezet werden. Sommige mensen keken me vol meelij aan. Anderen liepen met een boog om me heen. Het deed me pijn van binnen. Ik liet me zakken aan de stoeprand, en begon zachtjes te snikken. Waarom ik.. ik dacht aan thuis, en begon nog harder te huilen. Thuis hadden ze het perfect.

Eva begon mee te krijsen met 30 seconds to mars. Nooit heeft ze het geluisterd, en wist dus eigenlijk ook niet echt hoe de tekst ging. Even later ging de telefoon. ??met eva..?? zei ze opgewekt. ??ja.. met Jw.. is kerstin er nu wel??? eva grinnikte, wat voor onnozel iets zou ze verzinnen.. ??nee die is er niet.?? ??waar is ze ??? ??weet ik niet, interesseert me niet.?? En al lachend hing eva weer op. ??wie was dat??? vroeg mijn vader, eva haalde haar schouders op. ??die Jan Willem geval weer.?? Hij knikte, en liep weer naar beneden.

Terwijl mensen me nog steeds aanstaarden, probeerde ik geld te vinden op de grond. Maar er lag nog niks. Mijn honger steeg met de secondes die voorbij gingen.De geur van de versgebakken broodjes uit de bakkerwinkel maakte het alleen nog maar erger.

ik strompelde verder, en zag iets glimmen op de grond.
is daar dan eindelijk mijn geld...? ik hoopte het zo, en liep er snel, maar toch strompelend op af. en ja, het was 2 euro. ik snelde door naar de bakkers winkel, en viel bijna over de drempel. ''wat zou het worden?'' vroeg het meisje vriendelijk.
ik begon bijna te kwijlen bij al die lekkere broodjes, maar ik moest snel iets kiezen. dus ik legde de 2 euro op de toonbank. ''doe maar zoveel mogelijk voor 2 euro, maakt niks uit wat..'' ze glimlachte, en pakte wat krentenbollen en fi?sta nacho's. ik zwaaide droogjes, en liep de winkel uit.

Verder kom ik nog niet
ff voor de mensen die het niet weten xD
fi?sta nacho's zijn kaasbroodjes,
gewone kadetjes eigenlijk.
met kaas erover heen Smile
echt focking lekkor!
en maar 40 cent bij onze bakker bij de appie =DD

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

9 Okt 2007 14:51:38
Bericht
Reageren met citaat
ik zwaaide droogjes, en liep de winkel uit. Langzaam nam ik een hap van de krentenbol, maar ik had een tong van leer, daar liepen Anna en Nadine! Schreeuwend. Wat schreeuwen ze toch..? ik probeerde te luisteren, maar verstopte me wel achter het muurtje, dat had ik beter niet kunnen doen. ??KERS!!?? riep Anna, half huilend en schokkend. Verstond ik dat g??d? Ze roepen m?j! Ze missen me? maar.. maar.. nee, ik kan niet.. en snel strompelde ik half struikelend verder naar achteren bij het muurtje, en sloop de donkere steeg in. W??w? what the hel is dit voor iets.. ik keek door de raampjes, maar er was niks te zien, alleen wat stof en spinnenwebben. Ik probeerde te slikken, maar mijn tong hield het tegen, mijn keel was verdroogt. Had ik nou maar niet alleen broodjes gekocht! Maar toch, geluk vloog weer in mijn richting, want daar stond een flesje drinken, ik kon niet zien wat het was, maar ik zag wel dat er nog iets in zat. Met 1 teug dronk ik alles op. En mijn keel begon te branden, en ik kreeg tranen in mijn ogen van al het alcohol dat erin zat. Gvd kerstin! Je kan het ook niet laten h?! Tuurlijk ik weer, ik weer met een minstens 80% procent alcohol drankje, en dat ga ik in 1 keer opdrinken!! Ja natuurlijk!! En toen zakten mijn gedachtes weg, ik werd licht in me hoofd, en zag alles anders. Wie weet hoelang dat flesje er al stond, wie weet wat er nog meer in zat! Ik strompelde naar de muur, en liet me langzaam zakken. De muren begonnen te bewegen, en ik voelde me dobberend op een vlotje midden op de oceaan. Langzaam sloot ik mijn ogen, en dacht aan de vorige paar dagen, wat ging alles snel! Ik voelde mijn keel branden, en kokhalsde. ik kreeg het gevoel dat mijn maag werd omgegooid, en boog me naar voren. ??gadverdamme??? mompelde ik. Maar het was nog niet over, weer begon mijn maag te tollen als een achtbaan, en gooide ik weer een hoop eruit. Ik walgde, en leunde weer tegen de muur aan.

Reageren Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenDie erste liebe.
Het is nu 16 Nov 2024 07:28:17
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar: