Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenDie nacht hat mich verloren.
Het is nu 28 Sep 2024 08:33:09

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:18:38
Bericht
Die nacht hat mich verloren. Reageren met citaat
Snel pakte ik wat shirtjes, en stopte ze in mijn grote nieuwe koffer. Ik hoorde mijn ringtone, en zag mijn mobiel tekeer gaan op mijn Tokio hotel gepimpte bureau. Ik vloog er naartoe, pakte mijn telefoon, en plofte neer op mijn Tokio hotel dekbed. ??Heeee kersoo!?? riep veronika, met haar geweldige Belgische accent. Ik lachte kort. ??hoi! Wat is er??? ??ik heb ernstig nieuws over Tokio hotel!!?? ik ging rechtop zitten, en staarde naar mijn gigantische glimlachende bill op de muur. ??wat is er dan??? ??ze zijn failliet! De platenmaatschappij heeft ze ontslagen!! Niemand wil ze nog zien!?? en ze begon te snikken. Ik nam de woorden op in mijn hoofd, en zag ze aan mijn ogen voorbij gaan. Bill, niks meer.. geen schrei,.. geen mega sexy cute lach op televisie met schreeuwende meisjes op de achtergrond.. ??hoe kan het?! Hoe is dat mogelijk!!?? ??ze hebben geen enkele fan meer over! Bij ons in het dorp, zijn alle cd?s voor de deur van de muziek winkel gedumpt!?? ik slikte, maar 1 ding was niet waar. ??geen enkele fan meer h?.. wat zijn wij dan veer!!?? ??DE TROUWSTE FANS VAN DE WERELD!?? ik glimlachte. ??dat bedoel ik maar even..?? ??schat, ben je al klaar? We moeten zo gaan..?? hoorde ik mijn moeder roepen vanuit de woonkamer. Ik keek naar mijn koffer, shit! Ik moest nog alles inpakken! ??oh kut! Ik moet ophangen, ga straks op vakantie,. Maar moet nog alles pakken!! Doei veer, love you!!?? ik vloog de gang op, en trok een stel broeken van de waslijn. Ik pakte mijn mp3 speler, oplader, mobiel, cd?s portemonnee en andere nodige spullen van mijn bureau, kuste mijn billposter, trok de koffer mee de kamer uit, en sloot de deur. Snel pakte ik nog wat vesten uit de kast, en 3 rokjes, en ik haastte me naar beneden. ??ben je daar eindelijk??? ik knikte verward, en keek in de spiegel. ?h nee! Mijn haar was een ramp! Zo kan je toch niet de straat op?! Ik vloog terug naar boven, rende de badkamer in, struikelde bijna, en begon zo vlug als ik kon mijn haar te borstelen. Ik deed snel wat oogpotlood mascara en oogschaduw op, spoot wat haarspray op mijn haar, deed een luchtje op, en zo vloog ik weer de trap af naar beneden. Mijn vader stond al met de armen over elkaar te wachten op de gang. ??nu ?indelijk klaar??? ik keek hem aan met een glimlach. ??tja, als je naar Duitsland gaat, met de kans je grote liefde te ontmoeten, m??t je er wel verzorgt uit zien pap.?? Mijn moeder lachte. ??we hadden het geheim moeten houden dat we naar hamburg gingen!?? ik grinnikte, en trok mijn jas aan. Zodra we de auto waren in gestapt, pakte ik mijn mp3 speler. Bill gierde door mijn hele lijf met z?n 1000 meere. Vanaf de ringweg, reden we de snelweg op, richting Duitsland. Ver was het niet, ongeveer 20 minuten en we waren over de grens, maar nu nog naar hamburg. Dat is ongeveer zo?n 3 uur vanaf hier..

Ik gaapte, het was al half 11 inmiddels. ??laten we hier maar even een hotel gaan zoeken dan..?? zei mijn moeder, terwijl we de borden terug brachten, en het restaurant uitliepen. We waren in een dorpje, in de buurt van Bremen. Ver waren we dus niet gekomen, maar door mijn lange getrommel, zijn we ook veel later vertrokken dat we hadden geplant. We liepen richting het eerste hotel dat we zagen, en liepen naar binnen. Terwijl mijn ouders inchecken, kijk ik rond in de hal. ??niet weglopen h?!?? ik schud mijn hoofd, mijn nieuwsgierigheid trekt mij toch aan de vinger.. h?, wat leuk.. Belgen in het hotel.. bedenk ik mezelf, terwijl ik naar de Belgische auto staar buiten. Even later loop ik samen met mijn ouders naar boven, op zoek naar onze kamer. Maar ik merk opeens, dat ik nodig naar het toilet moet. ??eh, mam.. ik ga even, je weet wel..?? en ik bijt op mijn onderlip. Mijn moeder knikt. ??niet te lang wegblijven h?.. je moet rusten.?? Ik knik, en ren terug de gang door, terwijl ik rustig rondkijk, hoor ik iemand mijn naam roepen, ik kijk achterom, maar zodra ik weer naar voren kijk, schrik ik me rot, en word omver geduwd door een meisje. ??OMG IK SCHRIK ME DOOD KERS! HOE KUN JE?!?? roept ze. De stem herken ik, Belgisch.. ??Vee..veer??? ze knikt wild met haar hoofd. ??JA!?? ik gil, en geef haar een knuffel. ??M?dels, keinen geschrei hier bitte..?? ik knikte naar de Duitse man, en we liepen samen de trap af. ??leuk joh! In het zelfde hotel!!?? ik knikte nog een keer. ??maar wij blijven voor 1 nacht, morgen verder reizen naar hamburg h?..?? zei ik, en Veronika grinnikt. ??straks kom je ze echt tegen! Zouden ze veranderd zijn nu ze niet meer populair zijn..??? en opeens drong het me weer door, Tokio hotel was gestopt.. ik haalde mijn schouders op. Ik bedacht me ook opeens, dat ik eigenlijk naar de wc ging. ??veer! Haasten nu! Naar het toilet! Waar is die!!!??? riep ik uit, terwijl veronika hard lacht, we verzachtte onze stemmen, en ik liep achter veronika aan richting de wc?s. zodra we klaar waren, liepen we terug naar de ontvangst hal, en bekeken de plattegrond. ??Ohh, zullen we naar het zwembad boven op dak gaan? Die is de hele nacht open!?? ik knikte, en we liepen weer naar boven. Ik bleef stil staan op de trap, en pakte haar arm. ??nee wacht! We nemen de lift, die is cool..?? veronika lachte, en we liepen terug naar beneden, richting de lift. Zwemmen zat er niet in, ik had geen zwemkleding meegenomen, ik was van plan dat te gaan kopen in hamburg. ??dan gaan we pootje baden.. ook lekker voor de voeten..?? en veronika trok haar roodpaarse schoentjes uit, en ging op de rand van het zwembad zitten. ??lekker rustig hier..?? zei ik vol genot, en ging liggen, terwijl mijn benen in het water bengelden. Beneden in het dorpje, hoorden we een politie wagen en brandweerauto. ??ja joh, lekker rustig kers..?? lachte veronika. Ze ging ook liggen, pakte haar mobiel, en zette een rustig Tokio hotel nummer op. ??zouden we nou echt nog de enige zijn??? mompelde ze, ik haalde mijn schouders op, en legde ze onder mijn hoofd, terwijl ik naar de sterren staarde. ??ik weet niet, als die fans diep in hun hart kijken, zien ze vast nog wel dat ze van hun houden..?? ??als ze maar niet van bill houden, want bill is van ons!?? ik lachte.

Bijna vielen we in slaap, toen ik mij herinnerde dat ik snel terug moest komen. ??Wow, fucking shit! Ik moet terug!?? zei ik geschrokken, toen ik zag dat het al bijna half 1 was. Veronika stond ook op, en we renden samen snel weer naar binnen, de lift duurde te lang, dus we stormden de trappen af. Toen ik bij onze kamer aankwam, gaf ik veronika een knuffel, en liep ze verder naar haar eigen kamer. Ik deed voorzichtig de deur open, en zag dat mijn moeder nog wakker was. Ik vertelde het verhaal, en ze knikte goedkeurend. ??ga nu maar snel slapen, we moeten morgen vroeg weg.?? Ik trok mijn pyjama aan, en dook in bed. Zodra ik lag te slapen, droomde ik natuurlijk over bill. Maar dit keer was het niet zo leuk als altijd, ik droomde dat hij werd aangevallen, over woeste fans, die niet meer in hun idool geloofden. Gelukkig sloeg de droom snel over, en was al de woede weg.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







8 Jan 2008 12:18:38
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:20:26
Bericht
Reageren met citaat
Vaag werd ik de volgende ochtend wakker door een luid piepende wekker. Natuurlijk, mijn ouders hadden dat rot ding van zolder gehaald! Ik trok mijn kussen op mijn hoofd, en kreunde. Ik hoorde iemand lopen, en opeens was de wekker uit. ??goedemorgen..?? mompelde mijn moeder, en ze trok de kussen weg. ??kom, wakker worden, we gaan ontbijten. Ik sprong op, herinnerde me dat veronika hier ook was, en ging snel naar de badkamer om mij op te frissen. Zodra ik in de kleren was, liep ik samen met mijn ouders naar de eetzaal, en zag veronika al zitten met haar ouders en arthur. Ik grinnikte. Ik wees mijn moeder erheen. ??kijk, dat is nou veronika..?? mijn moeder knikte. ??ok?.. weet ik dat ook weer, ga haar maar even groeten hoor, wij zitten hier..?? ik glimlachte, en vloog de eetzaal door. ??haai!?? zei ik vrolijk, terwijl veronika zich bijna verslikte in haar sinasappelsap. Ik lachte. ??goedemorgen kers..?? ik stelde me voor aan haar ouders, groette arthur, en liep terug naar onze tafel. Ik at wat brood, dronk 4 volle glazen sinasappelsap, en nam een appel mee uit de schaal, terwijl we ons gingen uitchecken in de hal. Veronika had ik alweer gedag gezegd, toen we naar de auto liepen, om onze reis voort te zetten naar Hamburg. Ik lag uitgebreid op de achterbank, rustig mee te bewegen met mijn hoofd op ?ich brech aus? , en een tekening van bill makend. Steeds mislukte zijn haar, maar nu ik een paar keer les had gehad van veer, lukte het! Ze was zo?n goede lerares, en nu is mijn bill dus gewoon p?rf?ct. Als ik hem zie, geef ik hem de tekening, bedacht ik mezelf. De auto stopte weer, er was file. Ik ergerde me er niet aan, het was nog maar half 10, dus we hadden nog tijd zat, en ver was het niet meer. Ik ging rechtop zitten, probeerde de laptop uit de kofferbak te pakken, en stootte mijn hoofd tegen het plafond. ??Autsch!?? riep ik uit. Mijn moeder draaide zich om. ??doe je wel rustig daar achterin??? ik grinnikte, en knikte, terwijl ik weer ging liggen, en de laptop aandrukte. Ik keek nog even snel door het raam, en zag toevallig een naam plaatsbord. Ik zocht vanaf hier de route naar hamburg, en zag dat we nog maar een half uurtje moesten. Ik grijnsde breed, en klikte msn aan. Niemand bijzonders was online, dus sloot ik hem weer af. Ik ging naar youtube, en bekeek wat leuke filmpjes van bill. Bijna liepen de tranen over mijn wangen, toen ik het nieuws bekeek, waarin werd aangekondigd, dat Tokio hotel ging stoppen. Op de achtergrond van de nieuwslezeres, zag je op een scherm, bill, die bijna in tranen uitlegde hoe het zat. Ik slikte kort, ik had het mijn ouders al verteld, en die hadden er niet echt een mening over,.. natuurlijk, mijn vader had er een hekel aan, en mijn moeder vond het wel leuk, maar ja, erg ge?nteresseerd was ze niet. Onbegrijpelijk eigenlijk. Maar ach, het zij zo. Ik ging nog even een spelletje spelen, en ondertussen voelde ik, hoe de auto verder reed, en dit keer weer lekker met snelheid, zonder te stoppen. We sloegen links af, en stonden weer stil. Ik keek door het raam, en zag gigantische gebouwen, grote aankondigingen van winkels als de new yorker. ??nou, je ziet het al.. we zijn er.?? Zuchtte mijn vader, ik grinnikte zacht. Het had lang geduurd volgens mijn moeder, om hem over te halen, vaak had ik al gevraagd een keer naar hamburg te gaan, maar mijn vader vond het te druk en te groot, bullshit.. maar ok?, we waren er nu eindelijk, en nu nog dat gigantische winkelcentrum vinden, in het midden van de stad!

even later..
We reden richting het centrum, en parkeerden de auto. Ik sloot de laptop af, deed mijn gordel los, en stapte met grote verbazing de auto uit. We waren precies op de goede plek aangekomen, op de parkeerplaats van h?t winkelcentrum! Ik wou al gaan gillen, maar anderen waren me voor. Oh nee! Mijn Tokio hotel shirt! De haters verderop, staarden me lang, kwaadaardig aan. Het was beangstigend, en het werden er meer.. zodra we het winkelcentrum binnenliepen, werd ik vanuit alle kanten bekeken. Mijn ouders trokken zich er niks van aan, en pakten een karretje voor de supermarkt. ??mam.. mag ik..?? begon ik, en mijn moeder glimlachte. Ze pakte haar portemonnee, en gaf me 30 euro. Ze legde nog een hand op mijn schouder. ??ik zou je vest maar dichtdoen..?? en ze wenkte naar de mensen, die mij nog steeds aanstaarden. Ik knikte, en trok de rits omhoog, terwijl ik door het winkelcentrum strompelde. In bijna alle winkels hingen shirtjes als ?TOKIO HOTEL IST SCHEI?E? en ?WIR LIEBEN HASSEN?. Het deed me pijn van binnen, en ook woede kookte op, ik besloot te proberen af te gaan koelen, en liep naar de ijssalon voor een ijsje. Terwijl ik in de rij stond, keek ik verder door het winkelcentrum. Iedereen leek erg vrolijk, maar 2 jongens verscholen van angst, trokken toch mijn meeste aandacht. Zodra ik mijn ijsje in de handen had, en had betaalt, liep ik in hun richting. Ze leken me niet zo kwaadaardig als alle andere mensen, en ik besloot tegenover ze te gaan zitten. Ik hoorde de linker zachtjes snikken, terwijl de andere hem moed probeerde in te spreken. ??es ist okay, heul doch nicht..es wird wieder gut kommen..?? zei hij. Hij had een stem, die me warm bekend voorkwam.

Ik liet het er niet bij zitten.. langzaam zakte ik onderuit, schoof het papiertje van mijn ijsje in de prullenbak, en pakte mijn mp3 speler. Misschien.. m?ssch??n.. ik deed hem harder, en sloeg de koptelefoon om mijn nek. Zachtjes zong ik mee met ??bers ende der welt? en de jongen hield op met huilen. Hij hief langzaam zijn hoofd op, en zijn zwarte lange verwarde haar hing in slappe slierten rond zijn gezicht, zijn zwarte omlijste ogen waren betraand, en er liepen korte zwarte tranen uit door de mascara. Zijn lippen trilden. Ik keek hem aan, en wist van schrik niks meer te zeggen, en van binnen tolde mijn maag. De jongen naast hem, hief zijn hoofd ook, en sloeg voorzichtig zijn muts af. Zijn lange donkerblonde dreadlocks waren verbonden in een snelle staart. Mijn vest hing nog half open, en het logo van Tokio hotel, was nog net zichtbaar. De jongen, met dat zwarte haar, staarde van het shirt, naar mijn mp3 speler, en naar mijn mond, die meebewoog op het gezang. Hij keek me weer aan, alleen dit keer was er iets wat leek op een kleine glimlach te zien. Ik raapte alles bij elkaar, en kuchte kort om mijn stem te schrapen. Ik besloot rustig terug te glimlachen, en begon kalm.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:21:52
Bericht
Reageren met citaat
??jullie dachten zeker dat alle fans verloren waren, maar je hebt er nog altijd 2 over!?? zei ik, vol goede moed. Voordat ik me kon bedenken dat ze geen Nederlands konden, sloeg hij zijn armen om me heen. Ok?.. dat was duidelijk, hij had me wel verstaan. ??ongelofelijk..ik dacht dat we niks meer hadden! Geen geld, geen band, geen f?ns! Maar dit bewijst wie er echt trouw zijn..?? begon Tom moeizaam. Terwijl hij ook dichterbij kwam, en me een schouderklopje gaf. Er vloeide een warme gloed door me heen, toen ik zijn grijns weer zag, ik had weer wat nieuwe hoop gegeven..

na een tijdje gepraat te hebben, begonnen we over hoe het verder was gegaan, na hun ontslag..

??ik kreeg al mijn persoonlijke geschreven berichten en handtekeningen terug gestuurd met de meest walgelijke dingen..?? mompelde bill, terwijl hij verward op zijn handen leunde. Ik bedacht me g??n moment, en ging op mijn knie?n voor hem zitten. Ik pakte zijn handen stevig beet. ??trek het je niet aan joh,.. ze zijn gewoon bang, diep in hun hart blijven ze trouw aan je..?? hij snikte. ??jij misschien! Maar ik geloof niet dat er nog meer fans zo over denken..?? ze keken op de klok, en stonden op. ??het was leuk, om 1 van de 2 laatste fans ontmoet te hebben, maar nu moeten we gaan..?? zei Tom, terwijl hij me een hand gaf. ??let maar niet op Bill, die draait wel weer bij.. hopeloos lijkt het nu,.. maar, dat komt wel..hoop ik..?? hij knikte kort, en volgde dezelfde weg als zijn broertje.

Daar stond ik, in een verlaten hoek van het winkelcentrum, met 28 euro, ouders die aan het winkelen waren, en? een briefje van Tom in mijn hand verfrommeld. Ik besloot hem te bewaren, en stopte hem langzaam in mijn zak, terwijl ik nog steeds overrompeld door de gebeurtenis, terug rende door het winkelcentrum, met 1000 meere ruisend in mijn oren. Ik remde af bij de schoenenzaak, toen ik mijn ouders daar zag lopen, ik strompelde langzaam in hun richting.. ??h? daar ben je, heb je nog wat? jeetje wat zie jij eruit! Je lijkt wel een zombie zo wit! Is er wat gebeurd??? ik opende mijn mond, maar bedacht me snel en schudde mijn hoofd. ??ijs gehaald, was te koud..?? probeerde ik, maar mijn keek me nog steeds met bezorgde ogen aan. Ik besloot snel een ander onderwerp te zoeken. ??oh mam! Mag ik die schoenen eens passen??? zei ik, en pakte een stel felgroene skate schoenen. Mijn moeder knikte. Nadat ik ze gepast had, keek ik naar de prijs. Ai, dat was over het limiet van schoenen, maar het scheelde maar 6 euro.. dus ik probeerde het.. ??hoe duur zijn ze??? vroeg mijn vader. Ik twijfelde. ??36 euro..?? hij schudde bedachtzaamloos zijn hoofd. ??nee, dat word hem niet meid..?? ik dacht er niet 1 seconde over het toch verder te proberen, en zette zuchtend de schoenen terug. We liepen nog even het hele winkelcentrum door, en ik keek goed om me heen om te kijken of ik de 2 jongens nog ergens kon zien. ??zijn ze daar nog??? vroeg veronika, ik had haar gebeld, en intussen het verhaal verteld. ???nee, ik kan ze nergens meer vinden..?? ??wat stond er op dat briefje dan?? ??weet ik niet,, heb nog niet gekeken..?? veronika zuchtte kort. ??komen jullie deze kant nog weer op? Wij zitten hier minstens 2 week, dus je weet me te vinden..?? ik glimlachte. ??ik weet niet wat mijn ouders van plan zijn, anders bel ik nog wel even..?? ??ok?, doei!?? ik stopte mijn mobiel terug in de tas, en zocht verder in het rek naar een nieuwe bikini. Toen we eindelijk klaar waren, liepen we met tassen vol terug naar auto. Het was intussen alweer 5 uur, en me vader wou het liefste snel een hotel, zodat we niet nog weer een restaurant hoefden te zoeken voor het avond eten. Hier in hamburg waren er wel veel, maar niks scheen goed genoeg te zijn voor mijn vader. Hij legde het blaadje met hotels weer terug in de tas, en zette de navigator op de snelste route, terug naar het hotel waar we eerst waren. Ik was blij dat we daar weer heengingen, we zouden sowieso in een hotel gaan verblijven 3 week lang, dus dat we terug naar dat hotel gingen beloofde al veel goeds. Ik besloot samen met Veronika naar het briefje van Tom te gaan kijken, dus hield hem stevig vast in mijn jaszak.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:22:58
Bericht
Reageren met citaat
Zodra mijn ouders in het hotel hadden ingecheckt voor 2 weekjes, besloot ik Veronika te gaan zoeken. Ik rende de trap op, ging eerst naar haar kamer, en klopte aan. Niemand.. ik besloot boven te kijken bij het zwembad, en ja, daar zat ze. Ik plofte in een stoel naast haar aan tafel. ??H?! Daar ben je.?? Ik knikte. Ik deed mijn jas uit, maar besloot wel mijn vest aan te houden. Snel pakte ik nog het briefje uit de zak. Ik wapperde ermee voor Veronika haar gezicht. ??open hem!! Ik wil weten wat er in staat! NU KERS!!!?? riep ze lachend. Ik knikte, en wenkte dat ze mee moest lopen. We liepen naar de nooduitgang, en gingen daar op de verlaten trap zitten. Ik pakte het briefje. En opende het. Bel ons.. alsjeblieft.. stond er, met een telefoonnummer erbij. ??OMG KERS!?? riep Veronika uit. ??we gaan bellen!?? ik knikte. ??maar niet hier.. laten we naar 1 van de kamers gaan..?? Veronika knikte. ??kom, naar mijne.. arthur en mijn ouders zijn het dorp in, die komen straks rond 8 uur weer..?? en ik volgde haar naar beneden. Zodra we in haar kamer waren, gingen we op bed zitten. Ik pakte mijn telefoon, en het briefje. Vol spanning noemde Veronika de nummers op, en ik tikte ze in op mijn mobiel. Hij ging over, vol blijdschap zitten we gespannen te wachten tot Tom of bill opneemt. Maar nee, na 30 seconden is er nog steeds geen antwoord. Ik hing op en zuchtte. ??we proberen het vanavond nog wel even een keer..?? zei Veronika, en ik borg het briefje weer goed op in mijn zak. We gingen op bed liggen, en veronika stopte er een film in. Om de 5 minuten, pakte ik mijn telefoon, om te kijken of ze al terug hadden gebeld. Ik probeerde rustig de film te kijken, en smste ondertussen toch nog even mijn ouders dat ik bij Veronika was. Ze zouden het toch niet erg vinden, dus ja. Het was ondertussen bijna 8 uur, en opeens ging de deur open. Veronika haar ouders kwamen binnen, gevolgd door arthur. Ik groette ze, en veronika zette de film stil. ??laten we gaan,..?? fluisterde ze, ik knikte. ??mam, wij gaan nog even naar boven..?? haar moeder knikte .??niet te laat terug komen h?..?? Veronika sloeg haar ogen ten hemel, terwijl ze de deur achter zich dicht trok. ??waar gaan we heen??? vroeg ze, terwijl we de gang doorstrompelden. Ik haalde mijn schouders op. ??mijn ouders zitten in het restaurant nog wat te eten..?? ??oh, dat moet ik ook nog doen.. heb wel honger..?? zei veronika zuchtend. ??dan gaan we toch even??? ze knikte, en we draaiden ons om, richting de trap naar beneden. Toen we het restaurant binnenkwamen, leek het erg rustig. Dat bleek het ook gewoon te zijn, want er was haast niemand. Een heleboel mensen in het hotel, waren of boven in het zwembad of tennissen, of ze zaten in het dorp. We liepen naar de balie, namen een bord, en schepten wat eten op. Samen gingen we aan tafel zitten met een glas cola, en aten rustig ons eten op.

Intussen was het alweer bijna 9 uur, en probeerden we onderweg naar de tennisbaan nog even weer te bellen. Ik zuchtte, en plofte neer op het bankje. ??ze nemen nog steeds niet op..?? Veronika haalde haar schouders op. ??misschien hebben ze hem uitstaan..? ze bellen vanzelf wel terug..?? ik knikte, en we gingen even op het bankje liggen kletsen. Zodra de tennisbaan leegliep, besloten wij ook maar eens naar bed te gaan. We waren moe van het wachten, en hier was niks leuks te doen. ??misschien bellen ze vannacht wel.. dan moet je snel hierheen komen, 3 keer kloppen, dan ben ik bij je.?? Zei veronika, terwijl ik de sleutel in de deur deed. Ik knikte. ??afgesproken!?? ik zwaaide nog even, wenste haar welterusten, en deed de deur dicht.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:24:05
Bericht
Reageren met citaat
. Mijn ouders waren in de kamer, maar trokken net weer hun jas aan. ??papa wil nog even naar buiten, dus wij zijn boven bij het zwembad ok???? zei mijn moeder, en gaf me een zoen op de wang. ??welterusten..?? en ze sloot langzaam de deur. Ik keek nog snel op mijn mobiel, maar er was nog niet gebeld. Ik drukte de televisie aan, en besloot toch maar te wachten, of ze misschien nog wel terug zouden bellen, zoals veronika had gezegt.

Het was rond half 1, dat ik wakker schrok van mijn ringtone, ze belden toch?! Snel vloog ik van de bank af, sprong op bed, pakte mijn telefoon, en zag dat het hun nummer was. Vlug rende ik de gang op, klopte 3 keer op de deur, en nog geen seconde later stond veronika naast me, en ik nam de telefoon op. Er viel een stilte. ??..hallo??? begon ik aarzelend.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:24:59
Bericht
Reageren met citaat
. ??h? met Tom,.. is die andere fan daar ook bij jou??? ??eh., ja hoezo??? hij kuchte kort, en we hoorden bill weer snikken, wat een verdriet had hij toch, die arme jongen! ??we zitten in een dorpje, naast Bremen, hotel ?starship? , zouden jullie hierheen kunnen komen denk je??? ik glimlachte. ??is goed.. we komen eraan!?? ik be?indigde het gesprek, en vertelde veronika waar we heen moesten. Ze knikte. ??1 moment..?? en ze pakte haar pantoffels. ??jij wil z? de straat over??? lachte ik, ze glimlachte, en knikte. ??who cares??? ik gaf haar gelijk, en zo liepen we even later beide in pyjama over straat, richting het hotel. We zagen vaag in een klein straatje, een uithangbord waar opstond ?Tarshi? de lampen van de S en de P hingen er maar doelloos bij, en deden het niet meer. ??slecht hotel..?? mompelde veronika, ik grinnikte. Veronika duwde moet moeite de deur open, maar we voelden dat het goed was. Direct om de hoek, zagen we bill zijn lange zwarte jas hangen. maar er hing een ijzingwekkende stilte, dat de rillingen over mijn rug gooide.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
8 Jan 2008 12:25:55
Bericht
Reageren met citaat
??Tom? Bill? Zijn jullie daar??? riep ik, en er vloog boven op de 2e verdieping een deur open. Tom zijn gezicht kwam tevoorschijn, hij glimlachte staaltjes. ??dat is snel..?? ik knikte. ??zitten verderop in het dorp in een hotel.. dus ik wist wel waar we moesten wezen..?? hij knikte. We liepen langzaam de krakende trap op, en liepen naar de deur, die Tom had openlaten staan.








Dit is het tot nu toe..
ik moet even wachten tot veerso online is, kijken of zij nog tips of shit heeft,
en ondertussen,
gvd mensen,!
kom weer op het forum! xD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
14 Jan 2008 19:29:39
Bericht
Reageren met citaat
waaaaaaah hier staat ie dus =D
oeeeh oeeeeh fucking geniaaal!
meeer!
ja veersel kan niet on >.> xD
ik mag geen msn downloaden nix!
maaahaaaaar
jouw verhalos is goeeed heel erg goed zelfs, het enige tip is dat ik je kan geven: use your brain! xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
18 Jan 2008 15:11:01
Bericht
Reageren met citaat
Gehehe.
danku.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
18 Jan 2008 15:11:31
Bericht
Reageren met citaat
...


(kucht)
laten we bij de logica blijven,
w?lke brains?
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenDie nacht hat mich verloren.
Het is nu 28 Sep 2024 08:33:09
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken