Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexStand AlonesVastgenageld, Losgelaten.
Het is nu 28 Sep 2024 04:17:32

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
20 Jan 2008 13:58:52
Bericht
Vastgenageld, Losgelaten. Reageren met citaat
1.
Langzaam strompelde ik verder, nog steeds angstig achterom kijkend. Er liep toch zeker weten iemand daar verderop.. al de hele tijd.. zou diegene me achtervolgt hebben hierheen,.. langzaam maar zeker zakte ik steeds verder weg in mijn gedachtes, het voelde alsof mijn hoofd op ontploffen stond met al die dingen die rondspookten. Ik keek weer achterom, de schim was dichterbij.. heel voorzichtig begon ik mijn pas te versnellen. Maar de schim achter me deed hetzelfde! Ik slikte, en begon wat te sprinten. Langzaam begon het me door te dringen, dat ik toch achtervolgt werd, het was zeker weten waar. Ik keek voorzichtig achterom, en zag dat de schim ook was gaan sprinten, nu begon het me echt omhoog te stijgen en zette ik er flinke pas in. Maar wat niet slim was, ik bleef achterom kijken, en had het opstakel van een omgevallen boom niet in de gaten, ik struikelde en viel neer. Langzaam sloot ik mijn ogen, en minuten van donkerheid gingen voorbij.

2.
Toen ik mijn ogen opende, was het al donker,. Maar niet helemaal, ik zag een bleke schim boven me, want langzaam vorm aannam van een gezicht, een jong gezicht. Met mooie fonkelende ogen. Ik knipperde een paar keer, maar ik kon nog steeds niet aan het donker wennen. Ik probeerde op te staan, maar ik zat vastgenageld aan de grond. Was dat die schim, die mij de hele avond had zitten volgen.. ik wist het niet, en probeerde me te herinneren wat er gebeurd was. Ik rende, werd achtervolgt, viel.. en toen.. de rest was weg, vervaagd, of had ik nooit geweten. Woorden schoten me te kort, en opnieuw probeerde ik op te staan, zonder resultaat natuurlijk., de schim lachte zacht. Wat was er zo grappig, ik vind er totaal niks grappig aan! Ik besloot mijn ogen weer te sluiten, maar slapen kon ik niet. Iets klopte hier niet, en ik moest weten wie het was. En waarom, waarom was ik hier, en hij ook.. wie was hij eigenlijk..

3.
Ik probeerde met alle macht los te komen, toen ik zag, dat de zon weer begon te schijnen. In de verte zag ik de schim, vaag kwam hij me wel bekend voor. Ik snapte het allemaal niet meer, waarom gebeurde dit, waarom.. langzaam voelde ik, dat mijn handen steeds losser begonnen te zitten, het werkte! Ik trok mijn hand van de andere weg, en vreef met de ander erover heen, het touw had heel strak gezeten. Waar was ik, waarom was ik hier, ik snap het niet!
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







20 Jan 2008 13:58:52
Bericht

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexStand AlonesVastgenageld, Losgelaten.
Het is nu 28 Sep 2024 04:17:32
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken