Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune Forumindexbezig met verhaalHet leven dat je liever niet wilde.
Het is nu 28 Sep 2024 04:20:34

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
1 Feb 2008 15:24:04
Bericht
Het leven dat je liever niet wilde. Reageren met citaat
1. De scheiding
Vermoeid van school zette ik mijn fiets in de schuur, en zag niet eens de vreemde grote auto bij ons huis staan. Zodra ik mijn sleutel in het slot stak, bedacht ik me de auto. Verbaast keek ik om, en bekeek de auto. Ik haalde mijn schouders op, en sloeg mijn ogen ten hemel. Ik sloot de deur achter me dicht, en gooide mijn tas van mijn schouder. ??Hallo??? riep ik, terwijl ik mijn jas aan de kapstok hing. ??geen antwoord, zijn weer eens doof natuurlijk..?? mompelde ik. Ik liep richting de woonkamer, en schrok. Daar zat die man alweer, die man.. van het gemeentehuis. Hij was al een keer eerder bij ons geweest, toen mijn ouders hadden besloten te gaan scheiden. Maar ze hadden het toen maar laten liggen, vergeten, en vergeven, Blabla? je weet hoe dat gaat. ??Goedemiddag.?? Zei de man vrolijk, ik zuchtte, en sloeg opnieuw mijn ogen ten hemel. Meneer Bouwer en ik, hadden al vanaf het begin zo?n ?h z? geweldige connectie h?.. ??praat maar niet tegen me.. lijkt me ?cht geen goede zet van je..?? mompelde ik. ??Laten we het achterwege houden..?? ik imiteerde hem, met de rug naar hem toe, terwijl ik drinken inschonk. Waarom was hij hier eigenlijk.. ??kom even zitten..?? zei me moeder vriendelijk, ''we moeten even met je praten.'' ik zuchtte, ik w?st het. ''wat 'tan..?'' ''we gaan toch maar scheiden,.. we houden dit beide niet langer vol, je vader en ik..'' begon mijn moeder. ''VERDOMME!'' riep ik uit, en gooide mijn beker op tafel, ''DENKEN JULLIE NOOIT 'S AAN IEMAND ANDERS?!'' en boos rende ik naar boven. ik sloeg de deur achter me dicht, knalde op de grond tegen de muur, en huilde.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







1 Feb 2008 15:24:04
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
1 Feb 2008 15:24:58
Bericht
Reageren met citaat
Dit is hoofdstuk 1
xD
ik weet t,
slaat nergens op he?
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune Forumindexbezig met verhaalHet leven dat je liever niet wilde.
Het is nu 28 Sep 2024 04:20:34
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken