Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexVRAGENLIJSTEN :'Dvragenlijst 2; wat zou je doen als....... xD
Het is nu 28 Sep 2024 06:32:21

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
13 Dec 2008 11:03:37
Bericht
vragenlijst 2; wat zou je doen als....... xD Reageren met citaat
Je een week God was?:
Je vriend/vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn?:
Je een dag beroemd was?:
Je in de huid van een filmster kon kruipen?:
Je een dag onzichtbaar was?:
Je wakker wordt en de enige persoon op aarde bent, met 2 schapen?:
Je in een dronken bui met de grootste nerd hebt geslapen en zwanger bent (of zij zwanger is)?:
Er voor je neus een oud vrouwtje van haar tas beroofd wordt?:
Je bij de kassa ziet dat de kassa naast je bedreigd wordt?:
Je vriend(in) vreemd is gegaan?:
Je beste vriend(in) vertelt dat hij/zij verliefd op je is?:
Je verandert in het soort persoon dat je het meeste haat?:
Je jezelf vaak herhaald?:
Je je evenbeeld op straat tegenkomt?:
Je gestalkt wordt door een superknap persoon?:
Je bij de 10 beste idols blijkt te horen?:
Er gezegd werd dat je 10 miljoen had gewonnen, maar het een fout blijkt?:
Jij al maanden verliefd ben op iemand en je beste vriend(in) degene inpikt?:
Je broek midden in een drukke stad uitscheurt?:
Je moeder binnenkomt met haar nieuwe vriend, een verschrikkelijke leraar van je school?:
Je bestolen wordt?:
Je merkt dat in het zwembad ineens je kleren weg zijn?:
Je allemaal freaky telefoontjes krijgt?:
Je je niet verveelde?:
Dat lekkere ding je mee uit vraagt, terwijl je een vriend(in) hebt?:
Je gebruikt wordt door je lover voor de sex?:
Je vader graag wil dat je machinist wordt?:
Je een 1 haalt voor een PW/SE waar je heel goed voor geleerd hebt?:
Je ontslagen wordt zonder reden?:
Je moeder je betrapt tijdens het masturberen?:
Iemand op straat je aanspreekt met de vraag of je fotomodel wilt worden?:
Je voor msn moest gaan betalen?:
Mp3tjes niet meer gratis waren?:
Deze vragenlijsten je een telefoontje van 1,10 kostte?:
Je ouders niet willen dat je je lover ziet?:
Je email adres gehackt is?:
Je gezin omkomt bij een auto ongeluk en jij het overleeft?:
Je keihard tegen de auto van de buurman aan bent gereden en hij een fucking deuk heeft?:
Je spontaan je pincode vergeten bent?:
Je een blackout krijgt bij je centrale examen?:
Je alleen het eerste en het laatste uur les hebt?:
Je een mentor krijgt die je helemaal niet wilt?:
Je je eigen operatie bewust meemaakt maar nix kan doen?:
Je alleen thuis bent en allemaal vage geluiden hoort?:
Je voor de rest van je leven verlamd bent?:
Je oog in oog met je idool komt te staan?:


:'D blaaaaaa.<3
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







13 Dec 2008 11:03:37
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Dec 2008 20:11:52
Bericht
Reageren met citaat
Je een week God was?: de wereld eindelijk maken zoals hij hoort te zijn;vrijheid blijheid :'D
Je vriend/vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn?: huh?'xD
Je een dag beroemd was?: Nothing else as usaly.. x'D ofzo nja misschien mijn fans een leuke dag geven weetje. :']
Je in de huid van een filmster kon kruipen?: OEH BOEM CHILL dan zou ik echt de beste film allertijden ff gaan spelen ofzo.
Je een dag onzichtbaar was?: achter jongentjes aangaan, of mensen stalken die ik niet aardig vind zodat ze me met rust laten .
Je wakker wordt en de enige persoon op aarde bent, met 2 schapen?: WHAAA MEGA GEIL!
Je in een dronken bui met de grootste nerd hebt geslapen en zwanger bent (of zij zwanger is)?: eumaygosh, I don't know, ik denk sowieso; that will never happen to me. ik ben daar te goed voor om dronken sex te hebben.
Er voor je neus een oud vrouwtje van haar tas beroofd wordt?: achter die nozem aangaan! B)
Je bij de kassa ziet dat de kassa naast je bedreigd wordt?: ingrijpen.
Je vriend(in) vreemd is gegaan?: vragen waarom enzo.
Je beste vriend(in) vertelt dat hij/zij verliefd op je is?: dat zou ik heel vet vinden, ligt eraan welke vriend/vriendin xD
Je verandert in het soort persoon dat je het meeste haat?: damn, dan zou ik mezelf haten? of zorgen dat ik zelf zo goed word, dat ik die soort personen niet meer k?n haten. :'D
Je jezelf vaak herhaald?: wtf? x'D
Je je evenbeeld op straat tegenkomt?: ff schrikken.
Je gestalkt wordt door een superknap persoon?: NEUKEEEH. nee grapje , geen idee.
Je bij de 10 beste idols blijkt te horen?: dat zou ik z? mega tof vinden serieus 1 van me dromen is om idols te winnen weetje, lekker beroemd worden =3
Er gezegd werd dat je 10 miljoen had gewonnen, maar het een fout blijkt?: dat zou ik v?t lullig vinden xD want waarschijnlijk had ik de vakanties al ingeplant en had ik al een dagje shoppen in berlijn voor elkaar .
Jij al maanden verliefd ben op iemand en je beste vriend(in) degene inpikt?: vragen sinds wanneer zij op zulke mensen valt, want mijn beste vriendin valt op ?cht andere personen xD
Je broek midden in een drukke stad uitscheurt?: vet hard lachen :'D
Je moeder binnenkomt met haar nieuwe vriend, een verschrikkelijke leraar van je school?: me moeder boos aankyken, leraar boos aankyken, en boos weggaan en me vriendin alles vertellen.
Je bestolen wordt?: erachter komen wie het was.
Je merkt dat in het zwembad ineens je kleren weg zijn?: vet boos naar de mensen die er werken kyken xD
Je allemaal freaky telefoontjes krijgt?: vet hard lachen, omdat ze me dan vet geil vinden anders zouden ze me geen aandacht geven xD
Je je niet verveelde?: dan zou ik iets doen.
Dat lekkere ding je mee uit vraagt, terwijl je een vriend(in) hebt?: vragen wat voor date het word enzo , en aan me vriendje vragen wat hij ervan vind.
Je gebruikt wordt door je lover voor de sex?: go on with your life, leave that boy at his side . like; ik zou hem gewoon vet hard dumpen ofzo,
Je vader graag wil dat je machinist wordt?: hem uitlachen omdat hij weet dat ik dat toch niet ga worden
Je een 1 haalt voor een PW/SE waar je heel goed voor geleerd hebt?: nadenken hoe kryg ik dat de hell voorelkaar
Je ontslagen wordt zonder reden?: naar me baas stappen en hem boosaankyken xD
Je moeder je betrapt tijdens het masturberen?: vet hard me schamen ofzo x'D
Iemand op straat je aanspreekt met de vraag of je fotomodel wilt worden?: eerst vet hard lachen en dan zeggen dat ik geen intresse heb in anorexia.
Je voor msn moest gaan betalen?: nog harder lachen
Mp3tjes niet meer gratis waren?: naar me vader stappen en vragen hoezo willen ze me leven verneuken en dan huilen xD
Deze vragenlijsten je een telefoontje van 1,10 kostte?: vet hard lachen omdat het toch niet zo is :'D
Je ouders niet willen dat je je lover ziet?: vragen waarom niet.
Je email adres gehackt is?: een nieuwe aanmaken xD
Je gezin omkomt bij een auto ongeluk en jij het overleeft?: eumaygosh, 4 jaar therapie, ziekenhuis, psygiater, migraine, pfeiffer, alles tegelijk xD
Je keihard tegen de auto van de buurman aan bent gereden en hij een fucking deuk heeft?: vet hard lachen xD omdat mijn buurman niet cool is.
Je spontaan je pincode vergeten bent?: me hard schamen als ik in een drukke winkel sta, en anders gewoon vet hard lachen :'D jeetje wat lach ik vaak vet hard..
Je een blackout krijgt bij je centrale examen?: aan de docenten die ik op dat moment daar bij me heb zitten vertellen.
Je alleen het eerste en het laatste uur les hebt?: ziek melden ofzo.
Je een mentor krijgt die je helemaal niet wilt?: niks. xD
Je je eigen operatie bewust meemaakt maar nix kan doen?: ohgosh, dan ging ik gewoon van binnen huilen ofzo.
Je alleen thuis bent en allemaal vage geluiden hoort?: ach, gebeurd altijd .. xD
Je voor de rest van je leven verlamd bent?: huilen
Je oog in oog met je idool komt te staan?: lachen xD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexVRAGENLIJSTEN :'Dvragenlijst 2; wat zou je doen als....... xD
Het is nu 28 Sep 2024 06:32:21
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken