Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenTh horror verhaal ^^
Het is nu 28 Sep 2024 14:23:22

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
24 Mrt 2007 14:32:27
Bericht
Th horror verhaal ^^ Reageren met citaat
Ik gilde, toen er een zoveelste tak naar beneden waaide, en ik trok Bill mee naar de andere kant. Hij grinnikte zacht, wou niet laten merken dat hij ook bang was. ??rustig maar..t is maar een donker bos met waaiende bomen en vallende takken.?? Ik keek hem ge?rriteerd aan, en liep langzaam met hem aan de arm verder. Langzaam hoorde ik voetstappen dichterbij komen, en ik stond bruut stil. ??zeg, wat is der nou weer..?? vroeg Bill, en keek me met zijn vragende lieve bruine ogen aan. Ik schudde me hoofd. ??nee, ik dacht..?? en ik begon te gillen, opeens kwam er een duister geval dichterbij lopen. Ik greep Bill?s arm, en kneep er stevig in. Opeens sprong het donkere geval in het licht van de maan, en we zagen een stel dreadlocks en een pet. ??tohomm!!!!?? riep Bill boos. ??je jaagt ons de stuipen op het lijf man..?? Tom lachte zich rot. ??sorry, ik wou jullie gewoon laten schrikken.?? Ik zuchtte. ??en dat is je gelukt ook..?? we liepen met z?n drie?n verder.

Bill zuchtte, en keek opeens op. ??daar.. kijk, een huis!?? en we liepen er met z?n drie?n op af. Tom kuchte even, en gaf de deur nog een duw, en opeens vloog de deur krakend open. ??ik wist niet dat jij zo sterk was, met de deur amper aan te raken..?? zei Bill, en stapte naar binnen, gevolgd door Tom en ik. Ik beefde, en pakte dit keer Tom beet. Bill liep nieuwsgierig het huis rond, opende alle deuren en keek door alle gaten. We liepen naar boven, en kwamen uiteindelijk bij een zolder uit. Bill duwde zacht tegen de deur, en piepend ging hij open. We gilden het uit met z?n drie?n. Daar in de hoek, lag een lichaam. Tom liep er langzaam bevend op af. ??het..het.. leeft niet meer!!?? gilde hij uit, en rende de kamer uit. Bill en ik renden snel achter hem aan. Maar toen we deur uit wouden gaan om terug het bos in te lopen, viel hij met een klap dicht. ??wat nu..?? piepte ik. Tom haalde zijn schouders op, en keek het huis rond terwijl Bill rilde van angst.

??eh, jongens.. kom eens..?? zei Tom opeens, zijn stem trilde van angst. We liepen samen langzaam richting Tom, die een andere deur had geopend, waarschijnlijk had Bill die vergeten. Bill gilde, ik viel bijna flauw, en Tom stond te shaken op zijn benen. Aan het plafond in de lege kamer vol stof, hing een hoofd. Het was nogal verminkt en oud. ??vinden jullie het soms normaal om in iemands huis rond te kijken..??? zei een akelige stem. Tom gilde. ??het hoofd praat!!!?? en hij viel bijna neer van schrik. We hoorden achter ons een vrouw, gemeen lachen. We draaiden ons langzaam om. De vrouw zag er akelig eng uit, en het leek alsof ze al een eeuw zich niet had gewassen. Ze had gifgroene ogen, die ons allen kwaadaardig aankeken. Ik rilde en pakte Bill bij de arm, ik voelde hem shaken van angst.

De vrouw begon weer eng te lachen, en opeens voelden we een akelige enge kou door ons lichaam trekken, een soort van gevormde wolk leek het wel. De vrouw grijnsde. ??zo zo, kleine kinderen die op angst uit zijn??? en we zagen de wolk naast haar hangen, opeens begon Tom angstig te piepen. ??het is geen wolk??? de vrouw knikte, nog steeds grijnzend. Bill rilde. ??ik krijg de kriebels van die grijns zeg.?? Fluisterde hij. ??fluisteren heeft geen zin jongeman, dit huis hoort alles!?? zei de vrouw, die opeens vlakvoor Bill stond, en bijna met haar neus tegen de zijne kwam. Hij hield van angst zijn adem in. Langzaam liep de vrouw weer achteruit, ik keek naar haar benen. Tom deed toevallig het zelfde. ??zeg, kerstin? volgens mij, heeft ze geen voeten, of ?berhaupt benen..?? zei hij, terwijl hij dichterbij ons kwam staan, ik knikte. Intussen was Bill alweer langzaam aan het ademen, maar toch schokte zijn stem. ??zouden..wi..wij.. weg.g.. mog.mog..en??? de vrouw lachte hel. ??natuurlijk niet jongen!?? Bill ogen werden groter, en had ook opgemerkt dat de vrouw niet liep, maar zweefde.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







24 Mrt 2007 14:32:27
Bericht

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
24 Mrt 2007 16:42:39
Bericht
Reageren met citaat
OEH !!!! spannnnnneeeenndd een zwevende vrouw oO xD en Bill hangt weer eens de stroere ventje uit
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
25 Mrt 2007 16:23:22
Bericht
Reageren met citaat
??eh, wa,wahat.. i.kk. bed.oe.oel.. ho,hoe k,kan het.t da,dah, dat u..niet loopt??? stamelde Tom. De vrouw knikte grijnzend. ??omdat ik niet zoals jullie ben?ik ben geen mens meer.?? Ik zuchtte, het was vast en zeker een grap van Georg en Gustav, die juist net iets anders moesten doen toen wij het bos in gingen. ??ik geloof niet echt in sprookjes en spookverhalen mevrouw.?? Zei ik langzaam, de vrouw lachte weer. ??ik zou er maar mee beginnen dan, je komt er zelf nu in voor!??
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
25 Mrt 2007 17:25:00
Bericht
Reageren met citaat
SPANNING !!!!!!!!!!!
en nu weet ik nie of het een echte spook is ! xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
25 Mrt 2007 17:28:34
Bericht
Reageren met citaat
muhaahha :p spanning idd
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenTh horror verhaal ^^
Het is nu 28 Sep 2024 14:23:22
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken