Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenVerboten Liebe
Het is nu 28 Sep 2024 08:34:11

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
1 Apr 2007 17:42:28
Bericht
Verboten Liebe Reageren met citaat
??oh..?? kreunde hij, en zoende me verder. Hij maakte mijn broek los, en schoof zijn hand onder mijn shirt door. ??Jan Willem..?? zuchtte ik. Hij zoende me verder, langzaam naar me nek. En op dat moment vloog de deur open. Hij schrok, en keek op. ??ja, komen jullie maar even beneden iets uitleggen..?? begon zijn vader. Hij knikte, en langzaam zakte zijn hand weer naar beneden, onder mijn shirt weg. Ik maakte zuchtend mijn broek weer vast, en liep achter Jan Willem aan naar beneden. Toen we de kamer binnenkwamen, zag ik mijn ouders al zitten. ??nee h?..?? mompelde ik, Jan Willem knikte langzaam. ??dus, leg ons nu maar even uit wat jij hier doet.?? Hoorde ik mijn vader, hij klonk nogal pissig. ??slapen??? probeerde ik. ??en waarom h?er??? ??omdat ik me hier het fijnst voel..?? ??dus bij ons thuis niet??? ik schudde langzaam mijn hoofd. ??niet echt..?? mijn vader kneep in zijn kop thee, en bijna brak het porselein. Ik slikte. Ik moest het toch zeggen? Of toch maar niet.. ik liet me langzaam op de bank zakken, naast Jan Willem. ??hier zijn mensen, die tenminste ook naar mij luisteren als ik wat te vertellen heb, en als ik thuis met problemen aan kom zetten, is het altijd mijn eigen schuld volgens jullie, maar dat is het niet. En jullie verbieden mij van alles, ik mag niet eens kleding dragen waar ik me fijn bij voel. En ik mag niet met de mensen omgaan waar ik me veilig en vertrouwt bij voel.?? Me moeder krabbelde in haar haar. Ik had wel gelijk, daar kwam ze achter. Mijn vader verbood me van alles, daarom waren ze ook zo pissig dat ik hier was, ?mdat hij me had verboden met Jan Willem om te gaan, maar ze wisten nog niet dat wij wat hadden.. ??ik heb je gezegd, dat ik je hier niet weer wil zien, en nu toch weer..?? zei me vader. ??maar meneer, u verbied haar nu wel bij haar geliefde te zijn, u zou ze eens moeten zien samen..?? bemoeide Evelien zich er even ook mee. Ik zuchtte, daar kwam het einde van de relatie aangezet. Me vader sprong op van woede. ??geliefde!? Dus jullie hebben???? Jan Willem knikte. ??en u houd haar niet bij me weg. Als u zelf zoveel van u dochter houd, zou u haar ook een liefde gunnen, die net zoveel van haar houd als u.?? ik bloosde een beetje, woorden van Jan Willem deden altijd wat met me, wat voor woorden dan ook. Mijn vader pakte mijn arm, en trok me omhoog. ??aahhh..?? kreunde ik, het was mijn pijnlijke arm. Me vader kneep er nog harder in. Jan Willem sprong op, en pakte mijn heupen beet. ??laat haar los, je doet haar pijn!?? mijn moeder begon te gillen, en zag dat mijn vader de pijnlijke arm had beet gepakken, en er aan trok om me weg te trekken van Jan Willem. ??vertel nu maar eens, hoelang jullie al samen zijn.?? Suste hij. ??bijna 4 maand..?? kreunde ik nog steeds, het deed verschrikkelijk pijn. Me moeder stond nu ook op, en trok mijn vader van me weg. ??laat haar nu maar met rust..?? me vader schudde zijn hoofd, en begon nog harder aan me arm te trekken. ??ik wil niet dat ze met hem om blijft gaan!!?? Jan Willems vader pakte Jan Willem zacht beet. ??laat haar maar.. als haar ouders het niet willen..?? dat deed tranen in zijn ogen brengen. ??maar pap..?? begon hij langzaam, ik keek naar zijn brandende betraande ogen. Z?n vader schudde langzaam zijn hoofd. ??t kan niet jongen..?? en langzaam maakte Jan Willem zijn handen los van mijn heupen. Ik zuchtte, dit was dan het einde. Me vader trok me mee de kamer uit. Ik pakte Jan Willems hand. Langzaam gleed hij los, tot de vingertoppen hield ik hem vast. Tranen begonnen te branden, en ik kon ze niet binnenhouden. ??we gaan zorgen dat jij elk moment van de dag in de gaten word gehouden jongedame, z?lfs op school!?? en hij duwde me de auto in. Langzaam begonnen de tranen sneller en meer te lopen. Het einde van de mooiste liefde was er dan eindelijk. Ik had het aan zien komen. Nu zouden we op school, iedereen die het wist, nou ja dat was bijna iedereen, het moeten vertellen. Dat het voorbij was..

De volgende ochtend?
Ik pakte mijn tas, en liep naar beneden. Ik dronk snel mijn drinken op, en ging zodra het tijd was te gaan, naar buiten. Ik fietste zo hard als ik kan naar de plek waar ik normaal met Nadine afspreek, en remde. Ik keek om me heen, hoezo nou in de gaten gehouden worden? Door wat of wie dan.. en ik zag Nadine aankomen fietsen. Ik zwaaide, en fietste er vandoor naast haar. ??hoe was het weekend bij Jan Willem??? vroeg ze, ik zuchtte. ??t kan niet meer.. me vader was er gister opeens..?? ze schrok, Nadine wist ook wel dat mijn vader niet tegen Jan Willems gedrag en kleding kon. ??wat nu dan??? ??ik mag nooit meer met hem omgaan..?? ??maar dat zei hij vorige keer ook..?? ik knikte. ??maar nu word ik op school in de gaten gehouden ook nog..?? ze keek me vragend aan. ??door wie dan??? ik haalde mijn schouders op. ??geen flauw idee, maar ik neem het risico niet..?? ik kreunde, mijn arm begon weer te branden. ??doet hij weer zeer..??? vroeg Nadine. Ik knikte. ??gister heeft mijn vader me aan die arm bij Jan Willem weggetrokken..?? ze slikte hardop. ??pijnlijk..?? langzaam fietsten we het schoolplein op. ??waar is Anna??? vroegen we aan eva, toen we elkaar een knuffel hadden gegeven, en we onze tas al hadden neergegooid. ??die komt wat later, ze moest naar de dokter.?? Ik knikte, en we liepen naar de poort. Ik ging op het hek zitten, en zuchtte. ??wat is er met jou??? vroeg Eva aarzelend. ??t is over met Jan Willem.. haar vader heeft haar gister bij hem thuis gevonden.?? Zei Nadine. Eva gilde. ??oh god, arme meid..?? ik keek op, en zag opeens Jan Willem dichterbij komen op de fiets. Ik sprong van het hekje af, en wou weer richting school lopen. Hij stapte snel van zijn fiets af, en pakte mijn hand beet. ??schat, wat is er??? ik bleef langzaam staan, er trok mijn hand los. ??t kan niet meer.. ik word overal in de gaten gehouden..?? en ik liep langzaam verder de trap op, met een verbijsterde Jan Willem achterlatend op het plein. Ik liet me langzaam zakken op het bankje, en barste in huilen uit. Jan Willem keek eva en Nadine vragend aan, ze knikten. Hij rende naar binnen en ging naast me zitten. Hij sloeg een arm om me heen. ??hoezo..?? ik sloeg zijn arm weg, en stond op. ??laat me met rust, het kan gewoon niet meer!!?? en ik rende naar buiten terug. Ik droogde mijn tranen, en liet me in Annemieke?s armen vallen, die ondertussen ook was aangekomen. Eva en Nadine hadden haar alles al vertelt. ??rustig maar meid..?? suste ze. Ik slikte. ??ik wil hem niet kwetsen..?? Annemieke knikte langzaam. ??dat snappen we.. maar als het van je vader niet mag..?? ik knikte. ??maar als het niet meer kan.. dan..?? en ik barste weer in huilen uit. ??moet ik het zeggen??? vroeg Nadine, ik schudde mijn hoofd. Mirte kwam ook aangefietst. ??wat is er met jou??? vroeg ze. ??Jan Willem, haar vader..?? begon Annemieke, Mirte knikte, die woorden zeiden al genoeg. Lucas, die er ook langs was gefietst liep naar Jan Willem. Hij wees naar buiten. ??is het uit??? Jan Willem haalde zijn schouders op. ??ik snap er niks meer van, haar vader heeft het verboden, maar nu zei ze dat ze overal in de gaten word gehouden.. ze sloeg me zelfs weg van zichzelf.?? Lucas keek hem begrijpend aan. ??haar vader h?.. heeft hij haar gister bij jou thuis gevonden??? Jan Willem knikte. Hij keek naar buiten, en slikte. Opeens ging de bel. Langzaam liepen we gearmd naar binnen. ??kijk nou! Het 1e uur valt uit..?? zei Lucas, die naar het bord stond te kijken. ??ook van haar..?? zei Jan Willem, die had gezien dat mijn klas ook het 1e uur vrij was. ??dan kan je nu met haar praten toch..?? hij schudde zijn hoofd. ??ik denk niet dat ze dat wil.. of ?berhaupt kan.?? Lucas ging weer snel zitten, terwijl de grote menigte mensen snel naar de lokalen liep. Ik pakte mijn tas, en wou snel voorbij Lucas en Jan Willem lopen, maar Annemieke pakte mijn hand beet. ??wacht nou even, we zijn het 1e uur vrij.. maak je niet druk..?? ik wou mijn betraande ogen niet laten zien aan Jan Willem, die voor Annemieke op het bankje zat. Maar doordat ze dat zei, moest ik toch mijn hoofd draaien, om te kijken of het waar was. ??je hebt gelijk..?? en ik gooide mijn tas weer neer. ??je mascara loopt uit..?? zei Lucas. Ik glimlachte droogjes. Jan Willem sprong op, en pakte mijn hand voordat ik weg kon gaan. ??laat me nou even met je praten.. ik snap er niks meer van.?? Er klonk een droevige trilling door zijn stem, en ik wist dat het mijn schuld was. Ik draaide me om, en liet me in zijn armen vallen. ??oh het spijt me zo, maar mijn vader zei dat hij er voor zou zorgen dat ik op school ook in de gaten zou gehouden worden.. dus ik kan niet meer met je omgaan!?? ik voelde zijn armen langzaam om mijn heupen gaan. ??denk je echt??? ik knikte. ??maar schat, je gaat nu wel met hem om h?..?? aarzelde Eva. Ik schrok, en nam snel een paar meter afstand van hem. Er blonken tranen in zijn ogen. Ik kon het niet weerstaan. Mijn lippen begonnen te trillen, mijn benen shakeden. Langzaam draaide ik me om, en ging de trap op. Maar het lukte me niet, ik liet me vallen, en zuchtte. Ik liet mijn hoofd in mijn handen zakken. Nadine sloeg een arm om me heen. ??als mijn vader het echt meent, zit er voor ons niks meer in..?? stamelde ik. Jan Willem liep snel naar me toe op de trap, en ging voor me op z?n knie?n zitten. Boven op de verdieping, hadden ondertussen een paar kinderen zich verscholen en zaten te kijken. ??dus je maakt het uit..??? mompelde hij langzaam, en keek me met zijn lieve betraande blauwe ogen aan. Ik negeerde zijn blik, en knikte langzaam. ??met mijn vader erbij.. lukt het toch niet.?? Hij slikte, en stond op. Langzaam liep hij naar achteren, de trap af. Ik keek hem nog steeds niet aan, dat kon ik gewoon niet. Ik wou zijn gekwetste ogen niet zien. Voorzichtig draaide hij zich toch maar om, en liep naar Lucas terug. ??is het..?? hij knikte. ??ze kan het niet.. met haar vader erbij.?? Lucas knikte, hij begreep het wel. Hij gaf een stoot tegen zijn schouder. ??yo, komt wel goed..?? Jan Willem schudde zijn hoofd. ??nee het??? op dat moment ging de bel. We liepen langzaam naar de les, waar de anderen ook al klaar stonden. Ik ging op mijn vaste plek naast de muur zitten. Mirte wees naar de muur. Jan Willem ♥ Kerstin was wat er nog steeds stond geschreven. Ik slikte, en pakte een benzinestift. Die woorden zouden nooit meer uitgesproken mogen worden van mijn vader. Ik zette er een streep door, en stopte snel de benzinestift terug in de etui, de les was begonnen. Na de les, hadden we alweer pauze, omdat het 1e uur was uitgevallen. Opeens zagen we Anna aankomen. Ik gaf haar een knuffel. ??wat moest je bij de dokter doen??? ze glimlachte. En gaf de anderen ook een knuffel. ??moest voor mijn hand even heen.. hij deed nog steeds een beetje zeer.?? Ik knikte. En keek de hoek om, daar stonden Jan Willem en zijn vrienden ook. Hij zag me, en glimlachte. Ik glimlachte ook, en ging weer terug naar de anderen. ??ja hallo, het is wel mijn tas hoor!!?? riep Mirte, nadat Eva die aan de kant had gegooid. ??nou sorry hoor..?? Annemieke lachte. ??dank je..?? mompelde ik, nadat Nadine mij een broodje had gegeven, zoals altijd. Lucas kwam naar ons toe, en zwaaide even. ??Jan Willem wou weten of je echt overal in de gaten word gehouden, zelfs in de Albert Heijn, of iets dergelijks.?? Ik haalde mijn schouders op. ??weet ik veel.. mijn vader is tot veel dingen in staat.. dus ik denk het wel.?? Hij knikte. ??en ik moest je dit nog van hem geven..?? hij drukte een zoen op mijn wang. Ik keek hem raar aan. ??oh. Ok?..?? hij glimlachte, en liep weer terug. Langzaam liet ik me langs de muur naar beneden glijden. Anna hield een fles water voor mijn gezicht. ??slokje??? ik grinnikte. ??dank je..?? ze knikte.

De bel ging, pauze was alweer voorbij. ??wat hebben we nu??? vroeg Nadine. ??kl..?? mompelde Mirte, die zichzelf aan het zoeken was op de bladen van keuzeles. Het leek weer normaal te gaan, tot het moment dat Kerewin opeens op ons af kwam. ??is het echt waar??? vroeg hij. Annemieke keek hem gesmoord lachend aan. ??waar heb je het over dan??? ??over kers en jw..?? ik gierde het uit. ??laat het nou!!?? hij volgde ons met grote ogen, toen wij langzaam het lokaal in liepen. Hij haalde zijn schouders op, en liep terug naar zijn les. Langzaam verliep de les, we zeiden niet veel, er was ook niet veel te vertellen. ??weetje? mijn cavia is vandaag jarig.?? Probeerde Annemieke de boel op te fleuren. Anna, eva en Nadine barsten in lachen uit. ??god, in die doodse stilte komt Annemieke er opeens aanzetten met dat haar cavia jarig is..?? lachte eva. ??ja nou, het is wel zo..?? zei Annemieke verontwaardigt. Mirte stak haar hand uit. ??gefeliciteerd!?? dit keer barste ik ook in lachen uit, mirte haar droge humor hielp altijd. Ik kuchte even, toen eva mij vol vaagheid zat aan te staren. ??wat..? ik heb ook geleerd te lachen van mijn ouders hoor..?? Annemieke lachte. Even later zaten we alweer rustig te werken.

TRIINNNGGGG, de bel ging alweer.

Langzaam liepen we naar de volgende les. Bij lokaal 6, stonden net op dat moment Jan-Willem en Lucas. Ik slikte, zelfs oogcontact zou ik moeten verwijten. Het had sowieso al geen zin meer, nu het toch uit was. ??ik wou dat ik het nooit had gedaan!!?? gilde ik uit, op het moment dat ik erachter kwam, dat het uitmaken, het stomste was dat ik ooit had kunnen doen. Anna, die nog steeds niet wist wat er allemaal aan de hand was, keek me raar aan. ??oh, laat maar..?? suste ik, en liep hardop nadenkend het lokaal in.

Mirte en Nadine bleven buiten het lokaal nog met Jan-Willem praten. ??ik weet niet wat ik nou moet doen hoor..?? mompelde hij, en krabbelde wat in zijn haar. ??jullie moeten gewoon zorgen dat jullie uit de buurt van die kerel blijven..?? en Nadine wees naar een jongen, achterin de gang, die mij en Jan-Willem al de hele dag zat te volgen, en wat Nadine en Mirte in de gaten hadden gekregen. Jan-Willem keek erheen, en draaide zich weer snel om. ??is dat die spion van haar vader dan??? Mirte knikte. ??denk ik wel, hij volgt jullie twee al de hele dag.?? Hij zuchtte. ??nou ja, maakt niks uit? ik ga naar de les hoor.?? En hij liep weg. Nadine en Mirte liepen ook maar naar binnen, en gingen snel zitten. Niet erg snel, ging het geklets van Marc voorbij, wij allen snapten niks van de uitleg. ??hoelang nog..?? zuchtte Anna. ??20 minuten..?? gaapte Eva. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak. ??sms?je..?? mompelde ik, en pakte hem snel. ??aub schat.. ik mis je, weet je echt zeker dat dit is wat je wil? Xx?? ik slikte, hij had gelijk, dit was n?et wat ik wou, maar met mijn vader? ik stootte Annemieke aan, en liet het sms?je zien. ??maar je wou het toch ook niet.. het is toch omdat je vader het niet wil??? ik knikte. ??maar je houd van hem, dat kan je vader niet stoppen..?? zei Anna. Ik knikte weer. Waarom hadden ze altijd gelijk? ??ik sms wel even wat terug, mijn mobiel kan mijn vader toch niet in de gaten houden..?? ??Eej, het is inderdaad niet wat ik wil..maar met mijn vader erbij maken we toch geen kans meer om samen te zijn, ik mis je ook echt heel erg..ik wou dat mijn vader niet zo racistisch was.. XXX hou van je..?? en ik stopte snel mijn mobiel terug in mijn broekzak, want Marc kwam langs gelopen. Sloom en saai ging de les voorbij, na de les, vlogen we de deur uit naar buiten.

De zon scheen fel, en het brandde op mijn donkere shirt. We lieten ons vallen op het gras. ??wij gaan even ijs halen..?? riep Nadine, die samen met eva en Anna naar de Albert Heijn liep. Ik ging liggen, en keek zuchtend naar de voorbij vliegende wolken. Mirte en Annemieke grinnikten. Jan Willem kwam langzaam dichterbij geslopen, en ging achter me liggen. ??t kan niet..?? mompelde ik, want ik voelde zijn adem in mijn haar. ??hij is hier niet..?? ??wie..??? ??die man, die je vader heeft ingezet om ons in de gaten te houden..?? ik draaide me om. ??hoe bedoel je.. hoezo weet je zeker dat die man het is??? hij knikte. ??hij hield ons al de hele dag in de gaten, volgens Nadine en Mirte.?? Ik zuchtte, en ging op zijn buik liggen. ??maar ik weet het niet hoor..?? mompelde ik. ??ik ook niet.. maar waarom negeer je je vader niet gewoon? Je houd van me, dat kan hij niet tegenhouden met zijn stomme gezeik..?? ik knikte. Mirte wees naar de poort, daar kwamen Eva Nadine en Anna alweer aan met de ijsjes. ??Aaaah lekker..?? zei Annemieke, en zwaaide. ??jij ook ??n Jan Willem??? vroeg Nadine, die ons een ijsje gaf, hij knikte. ??dank je..??

Het ging rustig aan, de man was nergens meer te bekennen. ??waar zou hij nu zijn dan??? vroeg Anna. ??hij kan ook naar je vader zijn gegaan om te vertellen dat je nog met hem omging vandaag..?? voegde Eva eraan toe. Ik verslikte me in mijn ijsje, en begon te hoesten. ??dat hoop ik niet, maar??? en ik kon mijn zin niet afmaken, want daar stond mijn vader dan, in de poort. Jan Willem slikte. Daar kwam het gedoe weer. ??ik heb je toch gewaarschuwd?!?? riep mijn vader over het plein, mensen keken gesmoord zijn richting in. ??weetje.. ik ben het zat.?? Mompelde Jan Willem, en hij stond op. ??u moet hier nu mee stoppen, het is haar leven, als zij van iemand houd, moet u dat niet afdwingen..?? ik slikte, dat was geen slimme zet van hem. Mijn vaders hoofd stond op springen. Hij liep Jan Willems richting in. ??en jij moet je er nu ??n keer niet mee bemoeien!?? en hij gaf hem een klap in zijn gezicht, zo hard, dat hij viel. ??verdomme!!?? kreunde hij hard. Ik rende naar hem toe, en knalde op mijn, toch al natte knie?n, naast hem. Mijn vader trok me kwaad omhoog aan mijn arm. ??god, laat me met rust!!?? en ik probeerde mezelf los te trekken, maar mijn vader was te sterk. Anna Annemieke eva, en de anderen keken angstig toe. Hij sleepte me mee naar de auto, tranen begonnen over mijn wangen te stromen. ??jij komt hier niet meer terug! Ik plaats je naar een andere school!!?? riep mijn vader kwaad. Jan Willem sprong op, en rende naar de auto toe. ??hier zou de politie graag wat meer over willen weten denk ik!!?? riep hij, maar voordat hij de deur had kunnen openen, om mij er weer uit te trekken, startte mijn vader de auto. Jan Willems wangen, werden betraand. Annemieke rende naar hem toe, en trok hem terug aan zijn arm. ??laat het??? hij trok zich los. ??nee!!?? en hij liet zich vallen op de grond. Dit was niet waar, het was ??n grote grap. Annemieke negeerde hem, en trok hem omhoog. Samen liepen ze terug. Opeens kwam Jan eraan gerend. ??waar is zij heen??? ??meegenomen naar een andere school..?? mompelde Eva. Jan schudde zijn hoofd, en liep weer terug naar binnen, om de directeur in te schakelen. Annemieke duwde Jan Willem naar Lucas en Bauke. ??zorg goed voor hem..?? ze knikten, en liepen samen met hem naar binnen.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







1 Apr 2007 17:42:28
Bericht

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
1 Apr 2007 19:17:03
Bericht
Reageren met citaat
jeej ^^ het vervolg ^^^^^^
love it love it love it !!
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
2 Apr 2007 17:07:44
Bericht
Reageren met citaat
ty ty ty ty ty ... XD jaa, ik ben bezig!!! XD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
2 Apr 2007 17:16:17
Bericht
Reageren met citaat
go kers
go kers
go kers go go go !!!!
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
2 Apr 2007 17:37:01
Bericht
Reageren met citaat
(A) dankuuuuuuhhh
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
2 Apr 2007 17:40:40
Bericht
Reageren met citaat
??belachelijk!?? riep de directeur uit, Anna klopte zacht op de deur. ??binnen.?? hoorde ze, en liep samen met Annemieke en Mirte naar binnen. ??dat over kerstin..?? ??ja, het is echt mega absurd!?? riep Mirte. Jaap Bakkelo schudde langzaam zijn hoofd. ??zouden jullie kunnen uitzoeken waarom haar vader zoiets doet??? Anna knikte bruut. ??altijd!?? ??oh en die Jan Willem, breng hem er ook maar van op de hoogte, hij zou vast wel willen helpen..??

Langzaam liepen ze weer de trap af, en de bel ging. ??wat moeten we nou doen dan??? vroeg Jan Willem, nadat ze hem alles hadden vertelt. Annemieke haalde haar schouders op. ??geen flauw idee, maar we hebben haar nummer nog!! we kunnen bellen.?? Hij knikte. ??maar ik ga naar de les hoor.. zo meteen, bij het fietsenhok??? Anna knikte, en ze liepen uit elkaar de lessen in. De les liep saai, en bij Jan Willem ging het het zelfde. Gelukkig ging het wel snel, de les was bijna voorbij. Samen liepen Anna Annemieke en Mirte richting de fietsenstalling. ??wat gaan jullie doen??? vroeg Eva. ??dingen bespreken..?? mompelde Annemieke zuchtend. En Eva ging weg. ??yo, ik belde net Marlot, en het gaat alweer goed, morgen komt ze weer op school..?? zei Nadine, die haar fiets ging pakken. Marlot was de hele week ziek geweest. Jan Willem kwam eraan gerend, en had zijn mobiel al in zijn hand. ??ik bel haar even..?? Mirte knikte. En Jan Willem probeerde mij te bellen.

Langzaam liep ik mijn trap op, en liet me op bed vallen. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak, en pakte hem er snel uit. ??schat! Hoe gaat het..?? riep Jan Willem, nadat ik had opgenomen. ??hij stuurt me naar het belcampo!! Hij is echt niet goed bij zijn hoofd..?? gilde ik uit. ??dat is vlak bij mijn huis.. dan kun je wel komen.?? Ik zuchtte. ??hij houd me overal in de gaten.?? ??nou en?! Je vader kan ons echt niks maken..?? ik glimlachte droogjes. ??maar..?? ??geen gemaar! Lief, je weet dat ik van je houd.. ik wil je echt niet zien lijden onder je vader!?? riep Jan Willem, Anna schrok van zijn woorden. ??lijden onder haar vader?!?? ??ligt hij boven op der?!?? riep Mirte, Annemieke kreeg een lachkick, en gilde het uit van het lachen. Jan Willem grinnikte, maar schudde zijn hoofd. ??ik ga hier weg! Ik vind wel een weg om te ontsnappen aan mijn vader en zijn spionnetjes..?? gilde ik. ??je weet me te vinden??? mompelde Jan Willem. Ik glimlachte. ??ik hou van je..?? en hing op, klom van mijn bed af, en pakte mijn tas in met benodigde spullen. Op school, fietsten Mirte Anna en Annemieke naar huis, samen met Jan Willem. ??sinds waarneer ga jij deze kant op??? vroeg Mirte. ??sinds ik naar haar huis ga, ik vertrouw het niet daar..?? Anna knikte. ??is dat nou wel zo slim??? aarzelde Annemieke. Hij haalde zijn schouders op. ??denk ik niet..?? hij zuchtte. ??maar toch..?? Mirte knikte. ??ik ga mee, wat jullie??? Anna schudde haar hoofd. ??straks muziekles, kan ik niet weer missen, anders??? en ze slikte. Annemieke lachte. ??Anna toch.. maar ik kan ook niet, volleybal.?? ??dan zijn wij twee het.?? Zei Jan Willem, en glimlachte. Anna en Annemieke sloegen af, en zwaaiden nog even. Mirte en Jan Willem fietsten samen verder. ??ken je haar vader een beetje goed??? mirte knikte. ??al maar te goed??? ??inderdaad, ze krijgt sinds een paar 3 maand of zo geen vrijheid meer, half 9 m?et ze op bed liggen, en als ze dan nog niet slaapt, krijgt ze een week huisarrest.. en ze krijgt zelfs straf voor dingen die zij niet gedaan heeft.. haar broer probeert haar te helpen, maar dan krijgt hij ook straf. Volgens mij zijn haar ouders een beetje overgestrest..?? mirte keek hem vragend aan. ??half 9?.. daarom was ze laatst zo bang, ze zat om kwart voor 9 achter de pc, en ze was doodsbang aan het doen, geen wonder..?? hij knikte. Langzaam remden ze, ze moesten wachten voor de brug.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
2 Apr 2007 17:41:04
Bericht
Reageren met citaat
??Won?t somebody try to help me.. would someone take me back too the place where I feel right..?? begon ik te zingen, en slikte. Ik draaide me om, en legde mijn hoofd in de kussen. ??waarom ziet niemand het.. zelfs mam heeft niks door..?? mijn broer knikte, hij was bij me komen zitten op bed. Opeens knalde de deur open, mijn vader stond er. Ik slikte. En mijn broer klom snel van bed af. ??je gaat morgen beginnen op belcampo.. en regel zelf maar hoe je er komt.?? ??mannelijke kuthoerige slet..?? mompelde ik. Hij kuchte even kort, en liep weer naar beneden. Ik gilde het uit, en gooide de kussen van bed af. Ik barste in huilen uit, belcampo? Hij is echt niet goed wijs.. dan kom ik daar op die school.. stel je voor, dat ik ook nog eens bij Yannick en Emiel in de klas zou komen.. ik slikte.

Mirte keek naar de deur. ??ik denk niet? dat we binnengelaten worden..?? Jan Willem knikte, en probeerde op de traprand te klimmen. Mirte keek angstig toe. ??wat.. wat ben jij aan het doen?!?? Jan Willem keek haar aan, en grijnsde even. ??we moeten toch wel een manier vinden om binnen te komen??? Mirte haalde haar schouders op, en klom er ook op. Langzaam lukte het ze toch, om omhoog via de muur te komen.

Ik slikte, en klom van bed af, en ging op dak zitten. Niet wetend dat er net 2 menselijke engelen omhoog kwamen klimmen, haalde ik langzaam mijn laatste tranen van mijn wangen af. Ik trok mijn knie?n in, en legde mijn hoofd erop. Langzaam hoorde ik iemand kreunden zich zelf omhoog trekken. Ik keek op, en zag heel langzaam Jan Willems gezicht tevoorschijn komen. Ik sprong op, en hielp hem verder omhoog, en daarna Mirte. ??wat komen jullie nou doen?!?? ??jou helpen???? mompelde Mirte, ik glimlachte. ??dus? Kom je mee??? ik schudde langzaam mijn hoofd. ??kan niet? echt niet, als hij erachter komt..?? ??als ik waar achter kom?!?? hoorden we opeens een kille kwade stem achter ons. Tranen begonnen snel te stromen over mijn wangen, en ik stond te shaken op mijn benen. Jan Willem pakte me bij me schouders beet. ??rustig??? suste hij.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
2 Apr 2007 17:46:23
Bericht
Reageren met citaat
ok? ik ga nu lezen xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
2 Apr 2007 18:35:13
Bericht
Reageren met citaat
Whahhahahahha ! geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Very Happy
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
6 Apr 2007 15:26:55
Bericht
Reageren met citaat
En keek achterom, en barste in lachen uit. ??nu kan je helemaal rustig doen.. ?t is je vader niet!!?? ik draaide me om, en keek mijn broer raar aan. ??sinds waarneer??? hij schudde zijn hoofd. ??zeg maar niks, ik smokkel jullie mee naar buiten, kom.?? Ik grijnsde, en Jan Willem sloeg een arm om me heen. Mirte sjokte erachteraan. ??hoe laat is het trouwens??? vroeg ze, ik keek op mijn horloge. ??bijna half 5..??

en we liepen zacht de deur uit. ??eh, ik ben mijn sleutels vergeten..?? mompelde ik, en keek ze vragend aan. Jan Willem knikte, en pakte zijn fiets. ??ga je springen of meteen zitten??? ??springen..?? hij knikte, en begon alvast te fietsen, met mirte naast hem. Ik sprong achterop, en greep zijn heup. ??waar gaan we eigenlijk heen??? mirte haalde haar schouders op. ??ik weet niet.. bij Jan Willem kunnen ze je vinden, bij mij thuis ook wel denk ik..?? ik knikte. ??dan gaan we naar Lucas.. ?? zei Jan Willem overtuigt. ??maar.. wil hij dat wel??? vroeg Mirte. Hij haalde zijn schouders op, en zuchtte. ??je hebt gelijk.. sowieso, die spion van je pa, kan ons toch nog overal volgen??? ik knikte weer.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
6 Apr 2007 15:27:32
Bericht
Reageren met citaat
*heeft geen zin meer om te schrijven, dus duurd nog tijdje voordat er weer wat komt x]*
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
7 Apr 2007 10:35:16
Bericht
Reageren met citaat
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Drama drama drama
derde wereldoorlog !!!! Kers zorg dat jij SNEL
een verhaaaaaaal klaar is !!!!
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
4 Jun 2007 13:48:26
Bericht
Reageren met citaat
??je hebt gelijk.. sowieso, die spion van je pa, kan ons toch nog overal volgen???

ik knikte weer. Langzaam fietsten we langs het damsterdiep, richting de stad. Jan Willem belde ondertussen even Lucas op. ??Heey, is het goed als we even komen??? ??tuurlijk.. zal ff snel wat halen bij de winkel, mazzel.?? En hij stopte zijn mobiel weer in de jaszak. Ik legde mijn hoofd tegen zijn rug aan, en zuchtte. Hij voelde lekker warm, mirte grinnikte en keek me lachend aan. Ik grijnsde. Langzaam verminderde Jan Willem zijn snelheid. ??hier woont hij.?? En hij stapte af. Hij belde aan, en na 2 minuten gewacht te hebben kwam hij erachter dat Lucas nog naar de winkel was, en ging op de stoep zitten. ??dat word wachten..?? langzaam liet mirte zich ook vallen op de grond, en trok mij ook naar beneden.

5 minuten later kwam Lucas er hard aanfietsen. ??sorry dat ik jullie heb laten wachten, het was nogal druk bij de winkel..?? Jan Willem knikte. ??maakt niks uit.?? En Lucas deed de deur open, en liet ons binnen. mirte keek op haar horloge, en schrok. ??kut,, moet naar huis!! Doei!!?? en ze fietste snel weg. We hingen onze jassen op, en liepen de woonkamer binnen. ??mijn ouders zijn een weekje op vakantie.. ga zitten.?? We knikten, en ploften op de bank. ??wat moeten jullie drinken??? ??cola..?? mompelde ik. ??ook cola graag.?? Lucas knikte, en schonk 3 glazen cola in. Hij zette het op tafel, met een schaaltje chips. ??dus.. vertel..?? ??je weet over haar vader h?? ze word morgen naar belcampo gestuurd, en we hebben haar uit huis gekregen dankzij haar broer, en ze kon natuurlijk niet met mij mee.. en met mirte ook niet. Dus dachten we dat ze hier wel kon blijven..?? vertelde Jan Willem. Lucas knikte. ??dus, ga je morgen naar belcampo of gewoon terug naar Zernike??? ??ik ben gestoord als ik naar belcampo ga.. daar zitten ook oude pesters van mij op school.. en sowieso, die hele school? brr..?? gilde ik uit, ze knikten. ??zouden je ouders het erg vinden als jij hier ook blijft denk je??? vroeg Lucas, Jan Willem haalde zijn schouders op. ??vast niet.. ik bel wel ff..?? en hij liep naar de telefoon. Ik nam een slok van mijn cola.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
1 Jul 2007 16:43:49
Bericht
Reageren met citaat
??vast niet.. ik bel wel ff..?? en hij liep naar de telefoon. Ik nam een slok van mijn cola.

??mensen, ik mag blijven, btw lucs, we zijn morgen vrij..?? Lucas knikte, en Jan Willem kwam weer naast me zitten op de bank. Ik gaapte, en leunde tegen zijn schouder aan. ??beetje moe??? vroeg Lucas lachend. Ik knikte. ??al dat gedoe? man, ik word er doodziek van.?? En dronk mijn glas cola leeg. Jan Willem zuchtte, sloeg een arm om me heen, en trok me verder naar hem toe. ??anders gaan jullie alvast naar boven, op zolder staat wel een bed en tv, staan genoeg films, vermaak je maar..?? zei Lucas grinnikend. We knikten, en liepen snel naar boven. Ik plofte op bed neer, terwijl Jan Willem er een film instopte. Hij kwam naast me liggen, en drukte de televisie aan. ??gezellig h?.. zo?n zolder..?? grijnsde hij, terwijl hij een arm om me heen sloeg. Ik dacht meteen aan zijn zolder, waar we toen een slaapfeestje hadden, net zoiets als dit, alleen daar waren meer spinnen? ik knikte, en ging tegen hem aan liggen. Hij drukte een zoen op me voorhoofd. ??hier ben je veilig..?? fluisterde hij, en streelde me langzaam over me armen. Hij gooide zijn handen om mijn heupen heen, en trok me nog verder naar hemzelf toe. Ik keek hem vragend aan, ook al wist ik wel wat hij wou. ??zodat je het niet koud krijgt..?? fluisterde hij in me oor, ik kreeg het er warm van. Ondertussen was de film al bezig, en lagen we samen dicht bij elkaar rustig te kijken.

jaa dat dikgedrukte stukje vond ik zelf heel mooi X] .... dat je het even weeet...? xD
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
6 Jul 2007 16:50:46
Bericht
Reageren met citaat
HET WORD WEER SEKSUEEL =] heel gedetailleerd.. >__< ik kon het amper typen.. xD omdat ik telkens in de slappe lach vloog, normaal typ ik nooit gedetailleerd.. x']

Even later kwam Lucas naar boven, met wat drinken. ??ik ga slapen hoor.. jullie ook alvast welterusten..?? zei hij, en schoof zacht de deur dicht. Jan-Willem nam een slok van zijn drinken, ik wou net mijn drinken pakken, stootte hem perongeluk aan, en ik kreeg de cola over me heen. ??oh sorry!!?? riep hij lachend. Ik lachte, en trok mijn natte shirt uit. Hij streelde me over me buik, en trok me naar hem toe, terwijl ik mijn shirt op de grond gooide. Hij zoende me op mijn buik, en maakte mijn broek ondertussen ook los. Ik trok zijn shirt omhoog, en grijnsde. Hij trok me verder naar zich toe, en begon me te zoenen. Langzaam trok ik zijn broek naar beneden. Hij grijnsde, en trok me boven op hem. langzaam trok hij mijn topje los, en schoof hem langs me armen naar beneden. voorzichtig trok ik zijn boxer naar beneden. hij begon me te zoenen in me nek. ''dat word een zuigzoen...'' mompelde ik kreunend, en hij lachte. hij streelde me langs mijn benen, en zuchtte. langzaam schoof hij zijn handen onder de rand van mijn slipje, en trok er hard aan. ''AU! flikker!'' riep ik. hij grinnikte, en ging me weer zoenen, terwijl hij me slipje uittrok.
we waren net zo lekker aan het droogneuken, tot op het moment lucas opeens riep. ''Je vader weet dat je hier bent!!''

='] en nu stop ik weer even, want de geilheid komt me de neushaarpuntjes uit x'''D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur







6 Jul 2007 16:50:46
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
7 Jul 2007 10:03:29
Bericht
Reageren met citaat
*ligt inde slappe lach om haar eigen verhaaltje x'D* JEZUS WAT EEN GEILHEID x']
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
12 Jul 2007 10:00:42
Bericht
Reageren met citaat
whahahhahahah OMG
*oogballen vallen uit*
je hebt echt wel vet veel fanatsie xD
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Reageren Pagina 1 van 1

Fuck fame and fortune ForumindexAfgeronde VerhalenVerboten Liebe
Het is nu 28 Sep 2024 08:34:11
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken