Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fuck fame and fortune ForumindexOnzin Hoekje.Kesrai onzin. =D
Het is nu 16 Nov 2024 07:23:48

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

26 Jun 2007 13:23:58
Bericht
Kesrai onzin. =D Reageren met citaat
MENSEN!! MIJN PC LEEFT WEER =D *pinkt een traantje van vreugde weg* =] en ik dacht, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... laat ik onzin zetten op het foruum, met me eigen plekje! =D
dus
hier
heb
jij
je
Kesr
onzin
plekje
,
je
mag
er
zelf
ook
onzin
neerzetten
.
Dat
vind
ik
best
ok?
.
=D mooi he?! word het meteen een stukje voller x]

Auteur

26 Jun 2007 13:23:58
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

27 Jun 2007 18:27:13
Bericht
Reageren met citaat
GVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVDGVD :''''''''''''((((((((((((( T fucking schooljaar is voorbij, en het enigste wat ik tegen Jw heb gezegt is hoi, fuck you! en toen doei.. Neutral IK HEB HEM NIET EENS EEN AFSCHEIDSKNUFFEL GEGEVEN.... ik heb em ge sms't zostraks, maar hij stuurt maar niks terug!!!Sad hoezo slecht humeur nu? en dan mirte ook nog zeiken dat ik die pizza jongen leuk vind.. we waren namelijk vandaag pizza maken/eten met afscheidsfeestje met de klas. en daar was een jongen, rond de 17 ofzo, stefano<3 omg, hij was gewoone cht zooo aardig en lief, en schattig, en hij had echte bill/tom ogen:| ik was echt mega in de hemel door zn ogen, en hij hielp me telkens ^^ en als hij ging uitleggen, ging hij tusse mij en marlot staan, maar ik anna en jakko hadden al weinig ruimte, dus ik stond helemaal tegen hem aan... hij rook zooo fucking lekker, en toen had ik tegen jamila gezegt, dat ik hem misschien wel leuk vond, eigenlijk vind ik het niet zo erg dat ze het heeft vertelt, maar aan mirte?! ik zal ff gesprek hier wel neer zetten??

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

27 Jun 2007 18:29:22
Bericht
Reageren met citaat
(20:5Cool *Mirte*: Heej dus jij vind die Stefano leuk

(21:01) Mirte Ik wil: Kersje
(21:01) Kers. [L] I stil: uhu?
(21:01) Mirte Ik wil: Jij vind die Stefano leuk
(21:01) Kers. [L] I stil: nee
(21:01) Kers. [L] I stil: wie heeft je dat vertelt?
(21:02) Mirte Ik wil: Jamila
(21:02) Kers. [L] I stil: oh kan wel
(21:02) Kers. [L] I stil: maar wat dan nog
(21:02) Mirte Ik wil: Ik vraag het alleen zo he!
(21:02) Kers. [L] I stil: omg
(21:02) Kers. [L] I stil: jeetje
(21:03) Mirte Ik wil: Otter is haar sleutels kwijt.
(21:03) Kers. [L] I stil: makkelijk
(21:03) Mirte Ik wil: ^o) *sacastisch emoticon xD*
(21:03) Kers. [L] I stil: jezuss
(21:04) Mirte Ik wil: Die kan je niet helpen!
(21:04) Kers. [L] I stil: FIJN
(21:04) Mirte Ik wil: Prikkelbaaaaar!
(21:04) Mirte Ik wil: Te veel pizza op
(21:05) Kers. [L] I stil: omg
(21:05) Kers. [L] I stil: jij begint zo boos te doen
(21:05) Kers. [L] I stil: wat denk je dan dat ik terug doe
(21:05) Kers. [L] I stil: vrolijk blijf?
(21:05) Mirte Ik wil: Ik coe helemala niet boos
(21:05) Mirte Ik wil: *Doe
(21:05) Kers. [L] I stil: wel
(21:05) Mirte Ik wil: Ik vind van niet.
(21:05) Kers. [L] I stil: nou ik dus van wel
(21:05) Kers. [L] I stil: klaar
(21:06) Mirte Ik wil: Zal wel.
(21:06) Kers. [L] I stil: ??
(21:11) Mirte Ik wil: we hebben wel 1 uur naar ot der sleutels zitten zoeken maar nog steeds niks zit het straks in een van de broden
(21:11) BESZIGG!! alleen: is dat belangrijk?
(21:11) Mirte Ik wil: O NOU SRRY HOOR HAD IK FF NIET GEZIEN
(21:11) BESZIGG!! alleen: jezus zie je wel
(21:11) BESZIGG!! alleen: je reageerd boos
(21:11) BESZIGG!! alleen: ??
(21:12) Mirte Ik wil: nee ik had hem gwn op caps staan omdat ik f tegen hj zat te gillen omdat hij niet antwoorde is dat zo erg dan
(21:12) BESZIGG!! alleen: smoesjes zeker
(21:12) BESZIGG!! alleen: rot nou maar gewon op
(21:12) Mirte Ik wil: rrm zou ik doe het lkkr zelf
(21:13) BESZIGG!! alleen: IK BEN TOCH BEZIG GVD

(21:13) Sad:(Mirte:(Sad Ik wil nog steeds naar Zeeland en denjk dat ik mzonder mijn vriendinnen ook wel ff kan is al zo vaak gebeurt?? is geblokkeerd

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

28 Jun 2007 09:02:09
Bericht
Reageren met citaat
18:30 ongveer, heb ik hem gister gesms't... het is nu.. ehhh 11:59 DE VOLGENDE DAG?? ik haat hem, nee toch niet... ik hou van hem, te veel, daarom... maar, zou dat ene meisje nou gelijk hebbe dat ie geen beltegoed had.. ik weet niet namelijk.. :S als hij geen beltegoed had, en hij wou nog wel wat zegge ofzo, had hij de telefoon wel overlaten gaan zodat ik terug zou bellen.. maah, ik weet t gewoon niet meer,, wil hij gewoon geen sms'je sturen omdat hij me haat.. of heeft hij gewoon geen beltegoed en krijg ik een sms'je zodra hij dat heeft.. HELUUUUUUUUp.. ik weet het niet meer,ik ben nog steeds fucking boos op mezelf, dat ik geen afscheid had kunnen nemen... en,, omg, ik moet nu echt kappen!!:S ik weet het echt niet meer.....

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

28 Jun 2007 10:45:00
Bericht
Reageren met citaat
=] wat muziek wel niet met je kan doen, ik voel me een stuk beter =D celine dion muziek is goed voor je als je depri bent!! [H] neem het maar van tha kesr. aan ='] mr. Fishy is ook online x'] en Mr. bauke ook , en nog meer van die butjes.. maar okee.. I FEEEEEEEL THAT I'M ALIVE!!!! okee... ik kom er wel overheen, gewoon, ik ga zaterdag feestje hebben bij eva. ik vraag hunnie ff wat zij er van vinden. en of ik nou wel of niet een cadeautje voor em moet kopen, die krijgt hij dan waarschijnlijk pas volgend jaar x'D maar t gaat om het idee. =] *luister nu celine dion- the way that it is* OMG DIT NUMME IS ZO MEGA DOPE STOER =D IK WORD CELINE DION FAN Cool maar okee.. ik denk, dat ik nu maar
ga
stoppen
.
ok oke okeoeokeokeoe, toch maar niet.. ik heb gewoon zin om hier onzin neer te zetten, omdat er nooit meer iemand op het forum komt, behalve ME, MYSELF, AND I =D arme veer, gaat ze een forum maken voor de chat mensjes, komt er nooit iemand meer.. :{ ) hij heeft een snorretje ={ D =D} nu een baartje Cool {=D nu een topetje ding, of hoe je het ook schrijft.. [_]-) een kopje soep? =D [_]-D die is mooier.. of nieeh? xD ik weet niet, maar oke, hier komt dus ECHT onzin te staan.. maar ja,,
Hoi.
Hallo.
Alles goed?
Ja altijd, Met jou dan?
Ook wel.
Oke dan.
Uhuu.
=].
^^.
Nog wat te vertellen?
Nee niet echt, jij?
Ook niet.
Ga je nog wat doen?
Nee, jij?
Ook niet, zullen we dit weekend samen wat gaan doen?
wtf?>
ja, jij en ik =].
muha, lijkt me wel leuk,
wat wil je gaan doen dan?
weet niet, wat wil jij gaan doen?
Ik wil wel naar de bios ofzo.
Is goed!
=D.
^^.
Hoelaat spreken we af? en waar?
Muhaa, k kom je wel ophalen, waar woon je ook al weer?
halve KM van bauke af xD
whaha, en dat is dus?
Lewenborg. Vaargeul. 209.
Oke, als ik het niet kan vinden bel ik je wel.
okee =]
Maar...
Ja?
ik moet nu gaan =[
okee..
Ik zie je zaterdag, ehh, ik haal je rond half 7 wel op.
okeee ^^
Tot dan! <333
doeeeeg<3 Embarassed

=D dat was een fantasie verhaaltje tussen mij en Jw. xD lijkt me leuk, als ik hem echt zo zou spreken op msn.
ik kap nu maar wel x'] mijn vingers doen zeerr...
DOEIDOEI MENSJES ?3

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

28 Jun 2007 12:04:42
Bericht
Reageren met citaat
whahahhaha omg kers dit is echt een kers topic x'''D
heeft idee Idea pang kijk dat laampje =D
ik ga een speciale kers-dagboek- dingen maken Surprised

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

28 Jun 2007 12:44:36
Bericht
Reageren met citaat
GEIL =D

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

30 Jun 2007 08:39:18
Bericht
Reageren met citaat
jw;KERS?S!
k;Ja?
jw;SORRY DAT IK NIET TERUG SMS'TE!!=O
k;oh..?
jw;K had geen btg, sorry... ^^ vergeef je me?
k;ehh... ja hoor..? x]
jw;Nee dus..?
k;ik zeg; Ja hoor x']
jw;Maar... je bent nog boos!
k;nee..?
jw;wel waahaar!!
k;ok ok, misschien een beetje..
jw;zie je wel.... Sad hoe kan ik het goed maken?
k;weet ik veel..
jw;beetje down ofzo..? je klinkt afwezig
k;ja,, beetje..
jw;wrm dan schatje?
**schatje?! x'D**
k;eehh.. ruzie..
jw;weer met die butjes?
k;ja..
jw;laat ze toch, ze kunnen niet zonder je, dus ze komen vanzelf voor je zitten op hun knie?n =]
k;uhu...
jw;maar wat ga je vandaag doen?
k;slapen, film kijken, slapen, eten, slapen, msn'en x]
jw;als we dat film kijken nou samen gaan doen bij mij thuis.. =] vind je dat een goed idee?
*schrikt zich dood, zoekt vero op*

k;VEERVEERVEERVEER
v;keeeeeeeeerrssooooooooss =D
k;HIJ VRAAGT OF IK FILM BIJ HEM KOM KIJKEN Neutral
v;wie?
k;Jw..
v;=D ahaaaha doe het kers!
k;oke..

jw;lieef? ben je er nog?
k;biw x]
jw;wb ^^
k;maar hoelaat?
jw;ehh, zometeen om 4 uur ofzo? je kan ook wel bij ons eten, vind me moeder wel gezellig
*voelt zich vereerd dat zijn moeder dat wil[a]*
k;jaa is goed!! =D
jw;^^fijn
k;=']

k;AAAHA VEEEEEEER, IK MAG BIJ HEM ETEN:|
v;stoooer =D
k;maar..
v;wat?
k;OMG
k;zijn moeder vind het ok als ik kom,,, maar vind IK dat wel oke?!Neutral
v;wahaha =D
k;oke oke, ik doe het wel x']
v;veel succes =D

k;moet ik nog wat meenemen ofzo?
jw;ehh,misschien geld, kunnen we nog even naar het winkelcentrum =]
k;okee is goed ^^zal ik dan anders wat eerder komen?
jw;jaa mag ook!
k;=D dan.. kom ik rond 2 uur wel..
jw;weetje me adres?
k;jupp x]
jw;hoe weet je dat?!
**{aaaaaaaaaa}**
k;via.. ehh.. douwe?
jw;okee =]
k;maar dan ga ik me nu aankleden Xd anders kom ik daar pas om half 7 ofzo
jw;whaaha okee schat ^^
**alweer schat?! is die wel goed bij zn kop?!*
k;^^ tot straakss
jw;tot straaks <33333
**EEN HARTJE?!Neutral**

Kers?s is offline.

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

30 Jun 2007 08:44:31
Bericht
Reageren met citaat
eeeeeeeeeekhhh xD =D

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

1 Jul 2007 16:35:05
Bericht
Reageren met citaat
=] nieuw woordje geleerd? eeeeeeeeehk xD

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

2 Jul 2007 19:50:19
Bericht
Reageren met citaat
hier zit ik dan?? na een geweldige oh zo leuke grote ruzie met me ouders... ik heb dus echt het gevoel dat het allemaal mijn schuld is hier he... kerstin dit, kerstin dat, ik doe ook alles fout! nee, mijn ouders weten nooit hoe het op school ?cht gaat ,ze denken dat het voor mij een hemeltje is daar, denken ze nou echt dat ik het perfecte leventje heb met grote lieve vrienden die altijd voor me klaar staan? nou sorry, maar dan moet ik ze teleurstellen! zulke goede vrienden zijn die wijven niet.. als ik 1 van al mijn vrienden moest kiezen van school, dan bleef het Jw.. maar voor hem, ben niks anders dan een stuk vuil.. mijn ouders denken ook dat hij zown schattig aardig lieverdje is voor me, maar nee.. zo aardig is hij nou ook weer niet.. maar de ruzie begon zonet dus eigenlijk, ik had al de hele dag een vest aan, dus me vader had mijn shirt niet gezien.. hij dus zo; is het weer modeshow tijd? ik; ik had hem de hele dag al aan.. en vanaf dat moment had ik hoofdpijn, want toen kreeg je weer; Wil je godverdomme niet zo'n toon aanslaan enzo... maarja, kan hij ook niks aan doen, hij heeft een ziekte.. maar ik zat dus later nog beneden, en mijn ouders waren boven aant ruzieen, en de hele tijd hoorde ik, dat ik als me vader wat vroeg, en keer normaal moest antwoorden in plaats van zuchten en dergelijke.. kan ik toch ook niks aan doen dat ik zo moe word van elke hetzelfde.. tis elke dag weer.. ruzie ruzie ruzie, om de stomste dingen!! en op school hetzelfde!! in het begin was het voor mij echt de hemel, omdat ik het zo moeilijk had op de basisschool.. maaar waar ik mijn ouders ook nooit over verteld heb.. ik weet het dus echt niet, er gebeuren elke dag zoveel dingen in mijn leven, dat ik soms gewoon dingen vergeet, en dan vragen ze bijvoorbeeld; heb je je kamer al opgeruimt? dan antwoord ik; nee ben ik vergeten.. en dan breekt de hel weer los, omdat het volgens me vader onzin is.. maar hij weet niet wat ik elke dag moet doormaken! ik vertel hun nooit wat.. als er wat is, krop ik het op.. en ik ben bang voor me ouders, dat ze dus w??r zeggen dat het mijn schuld is.. ik denk er soms over, om gewoon weg te gaan.. gewoon, tas inpakken, deur uit lopen, fiets pakken, en wegwezen maar.. maar zo simpel gaat dat niet.. want waar moet ik heen... al mijn familie woont niet in de stad, maar in veendam en dergelijke.. daar kan je niet 1,2,3 voor de deur staan.. mijn vrienden, ja.. ze zien me al aankomen met uitgelopen mascara en een tas volgepropt met kleding en geld... en ja, zij vinden van mij dat ik egoistisch ben, omdat zij de enige zijn waar ik me problemen kwijt gooi... dus lul ik aan een stuk door over thuis en over mezelf... dat is dus ook al fout.. ik doe thuis alles fout, op school.. wat kan er nog meer fout gaan.. en Jw vind alles maar een lolletje volgens mij.. hij ziet me denk ik meer als een speeltje van de bartsmit dan een vriendin die een verschrikkelijk moeilijk leventje heeft.. hij ziet het ook niet, omdat me anders voordoe bij hem.. gewoon stoer.. snapje.. ik weet niet of dit voor mij een verschil uitmaakt als ik dit hier allemaal neerzet.. maar t is wel iets dat ik dan eruit gooi.. dit ,wat hier allemaal staat, gaat eigenlijk op het moment door mijn hoofd.. eigenlijk elke dag.. ik heb gewoon iemand nodig,, met jullie kan ik praten..maar moet je eens kijken wat een afstand wij hebben.. je kan ook niet 1,2,3 van groningen naar brabant rijden, laat staan belgie.. en soms denk ik, wat ik zonder jullie moet, op msn gooi ik alles er eigenlijk uit, wat ik tegen mijn ouders hoor te vertellen, daarom zeg ik zo weinig tegen mijn ouders, en volgens hun moet mijn pc gewoon weg, omdat ik niet meer normaal kan comminuceren, mijn broer is het zelfde, alleen speelt hij spelletjes op zn pc.. mijn broer heeft t? veel verdriet om te uiten, ook omdat we allemaal getuige zijn geweest van een drugsverslaafde, en een bordeliner pacient.. mijn zus.. dat heeft vroeger eigenlijk, zoals ik het hard moet zeggen, mijn jeugd verpest.. en die van mijn broer geruineerd.. mijn broer is nu 21 , maar er gaan , volgens mijn idee, nog dingen door zijn hoofd, van toen die 5 was.. en dat kan hij niet uiten, omdat hij niet normaal kan praten met mijn vader.. en doordat ik thuis vroeger zo weinig over mijn pestleven heb verteld, kropte ik dat dus op, omdat ik nog geen vriendinnen had aan de andere kant van nederland/belgie, die mij WEL begrepen.. ik heb tot 2 keer toe, mijzelf van het leven probeerde te beroven, of te wel, ik zat klaar met een mes om me armen open te snijden, en wachtten tot ik doodbloedde, zo ver ben ik nooit gekomen.. dat het ging bloeden heb ik 1 keer gehad.. maar de laatste tijd gaat het weer zo slecht met me, dat ik gewoon soms in de keuken sta, met de drang dat mes weer te pakken.. maar dan zijn er altijd 4 mensen die in mijn hoofd rondspoken, die ik gewoon niet kwijt wil... dat zijn jij veer, gaab, maria en jan-willem.. het is gewoon zo raar, ik heb me zo aan jullie gehecht, dat ik gewoon niet zonder msn kan, omdat ik jullie daar spreek.. en op school, draait het er alleen om, dat ik jw kan zien, en spreken.. en dat snappen mijn vriendinnen niet, als zij dit nou eens zouden lezen, zouden zij EINDELIJK een keer begrijpen waarom ik me altijd zorgen maak of jw wel op school is, en of veer en gaab wel online zijn, maria maakt mij gewoon blij.Naja, soms dan.. xD. ik weet niet waarom.. maar als ik haar heb gesproken, is het opeens weer wat lichter.. ik zit hier nu eigenlijk al een half uur mijn verhaal te typen.. en tranen zijn al gestopt..
maar nog steeds... het helpt niet.. k heb nu al bijna een dik uur barstende koppijn.. en ik denk dat k zo ga liggen.. niet dat het gaat helpen, ik val toch niet in slaap met al die dingen door me hoofd spokend.. maar ik denk, dat ik hier toch maar een eind maak, want ik heb geen zin meer om dat geluid van die pc te horen.. misschien schrikken jullie van sommige dingen, want ik heb het volgens mij nooit echt ook verteld.. maar misschien snapje dan sommige dingen beter.. als ik het soms wel erover had.. als mijn ouders dit eens lazen joh.. die kregen meteen een heel ander beeld van hun arrogante chagrijnige dochter die denkt dat de wereld van haar is.. ik heb dus zelf gewoon het gevoel, dat ik in een gevangenis leef thuis, dat heb ik er 1 keer uitgefloept toen er weer een ruzie bezig was... gewoon echt; t lijkt wel alsof we hier in een gevangenis leven!! toen barstte mijn vader dus weer tegen mij uit, en even later lag ik weer op de grond, te huilen tot ik leeg was.. maar okee.. ik kap er nu echt mee, voordat mijn hele levens verhaal hier staat.. k hoop wel, dat jullie me begrijpen... xxx

Laatst aangepast door HEROINEforthepoor op 18 Jul 2007 16:09:36; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

5 Jul 2007 17:56:07
Bericht
Reageren met citaat
LALALAAAAAAAA TAKE A LOOK AT MY GIRLFRIEND, SHE'S THE ONLY ONE I GOT (Cool ja mensjes, mijn humeur is een stuk beter =d MAAR IK VERVEEL ME DE TYFUSTERINGK*NK*R?? WAAR ZIJN JULLIE?!!!!!! VERO; SCHOP JE BROER VAN DE PC! GAAB; SCHOP DIE PC VAN DE PC AF..!! ..of zo x'] ZORG DAT JULLIE KOMEN:O IK KAN NIET LEVEN ZONDER JULLIE OP MSN!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK FLIP HIER, OMG OMG OMG OGM... en ja, jw is over 2 D A G E N jarig, en Tha KERSOS heeft nog steeds GEEN cadeautje voor dat schatje Neutral PECH Rolling Eyes k denk niet dat ik wat van hem krijg.. AAAAH IK BEN JARIG, ALS WE OP SCHOOL ZIJN:| DE EERSTE WEEK VAN SCHOOL... vaagheid Neutral OMG, DAN ZIE IK JW WEER, ik heb btw een afstreepkaartje gemaakt ^____________^ om te kijken hoelang ik moet wachten tot ik hem weer zie =D EN GISTER MET MENTOR GESPREK, LIEP IK DE TRAP OP VAN DE INGANG, EN KEEK ZO NAAR LINKS, richting de appie... naja, je moet daar de hoek om, dan kom je in DE wijert... waar de appie zit :V EN WIE LOOPT DAAR MET 2 ANDERE GASSIES?! ja, meneer spakman, ik flipte hem uit ,, niet letterlijk, want me moeder stond erbij... MAAR OMG, HIJ LIEP DAAR IN ZOWN GEIL TOM T-SHIRT, EN K STOND BIJ SCHOOL MAAR TE WACHTEN TE WACHTEn, jaa moest wachten tot wij aan de beurt waren (A) MAAR HIJ KWAM MAAR NIET NAAR BINNEN LOPEN:| hij was het wel, denk ik... maar wat doet hij daar dan?! ALS HIJ NIET EENS EVEN KOMT KIJKEN BIJ ZN LIEVE SEXBEESTJE DIE HET ZO VERSCHRIKKELIK MOEILIJK HEEFT ZONDER HEM ,, sorry voor al die caps, maar ik heb er gewoon behoefte aan :W
maar t kan ook zijn, want bij de kantine, *ik kon uit het raam kijken, vanuit lokaal 6 **H?T lokaal, waar ik JW heb leren kennen =D dat lokaal is TE heilig?3** zaten allemaal mensjes, misschein zat hij daar bij:| MAAR WAAROM , WAAAAAAROM!!!! :'W ach ja,, ik moet me niet druk maken :W hij mist mij ook ^_______^ dat weet ik zeker,, echt ZEKER, want 1; ik was het enigste meisje die hij knuffelde, *SOFIE KAN ME WAT, IK ZAG HUN EEN KEER, sofie liep bij hem langs, zij vet big smile, hij doodserieus; hoi sofie ??' , DUS WAT NOU ''hij knuffeld mij altijd als ik hem tegen kom'' SLAAT NERGENS OP** 2; ik ben zn sexbeest :W en niemand anders, ik ben zijn ''TAKE A LOOK AT MY KERSTIN'' 3; x'] k ben zn enige sjers, en dat is heeel heilig! ja mensen =] tis eigenlijk logisch, maar ik ben echt de enige KERSTIN TEMPEL op school x'D voel je dan vereerd zeg! en oke oke oke.... x'] jw is voor mij A L L E S wat ik maar W I L x'D en ik ben voor hem,,, ehhh,, een afvalbak die zijn aangelikte chocola eet dan weggooit en roept ;gatverdamme wat is dit smerige chocola..en dan jw heel boosjs aankijken omdat hij me spankte op de kont x']..? OHJA 4; ik ben het enigste meisje dat tenminste nog TOELAAT dat hij me aanraakt x'D sofie heeft het hem verboden.. sofie zegt dat ze hem haat x'] maar IN TEGEN DEEL xD JE HOUD VAN HEM SOFIE VALENTIJN, IK RUIK HET AAN JE! x] maar afblijven! hijs van mij! :V oke oke oke, dit is nuteloos =] daarom heet het ook '' KESRAI ONZIN'' x'] typischte titel he? ACH JAAAAAAAAAAAA ik denk dat ik nu ga kappen, want voordat jullie dit nog lezen, liggen jullie al plat van het lachen denk ik..? xD TOE NOU! LACH!!!!! IK BEN GRAPPIG!!!! :W

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

6 Jul 2007 13:39:22
Bericht
Reageren met citaat
LAALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik ging naar de stad met me moeder vandaag
zaten we zo in de bus
komt er opeens zown kereltje langs gelopen, met een kerel met bruine krullen achter zich aan, ik zo;... is dat niet.... *kijkt naar kontje, JA DAT IS HEM [AAAA]* WOUTER!!!! =D wouter; heee *zwaait, loopt verder x'D* even later, ik zo tas op me moeders schoot gooien, en naar wouter toe gaan,, ik; ga je over? wouter; uhu (H) jij? ik; uhu =] havo/tl wouter; ik ook =D xD vet grappig. maarja.. wouter; kiijk. dit is nou mijn broeder.. xD *wijst naar dat kleine kereltje naast hem,, ik zo; moi x'] *steekt hand op* hij; hoi..x] wouter; hij is gek! [A] ik; *slappe lach* wouter; net als ik x'] ik; wou net zeggen! xD even later, wouter zwaait naar iemand, ik zo kijken, ; ANNELOOOT =D annelot en haar vriendje x'] komen er gezellig bij zitten. wij dus dikke lol daar achterin die bus HAAR VRIENDJE IS ECHT EEN SCHATJE:| hij was zooo aardig, en ik lag telkens in de slappe lach door wouter.. en zown huppelkut, zt mij echt hele tijd vet arrogant aan te kijken ,dus ik gewoon arrogant terug kijken,, zij zo; **KUCHHHH, draait zich weer om** X] voel je dan evil zeg! maarja, toen moesten we uit de bus, annelot nog; FIJNE VAKANTIE KERS =D ik; JIJ OOK en wouter gaat morgen op vakantie!! =O en hij komt terug als wij net weggaan!! vind ik echt zooo gemeen he =[ maarja... dat was echt vet leuk.. wouter's ouders stonden later buiten de bus er ook bij,, me moeder zo; wie zijn dat? ik; ooh wouter's ouders x] me moeder ; heeft wouter's moeder roze met zwart haar...?? ik; *schaamt zich dood* nee dat is annelot met haar vriendje x'D OMG OMG OMG, IK ZIE KIWIKUTJE NOOIT MEER x'( hij gaat naar werkman, andere school dus!! :O IK HAAT HEM, ALS HIJ NOU GEWOON NAAR VAN IDDEKINGEWEG GING, KON IK HEM NOG ZIEN, want dat is een andere locatie van zernike.. i hate him ?? maarja =D ik zie volgend jaar wouter nog wel en annelot ^^ want die blijft zitten.. MAAR iedereen uit black spagetti **wouter, kerewin, enzo rosan** gaan dus naar andere school..:O dus nu is wouter alleen, hij moeet nieuwe band beginnen, dat zei die al.. maarja =] ik stel me vrijwillig op [H] hij moet het zelf maar weten xd maar ik ben beschikbaar! ik kan alles! behalve drummen x'D maaaaar ik denk, dat ik weer ga stoppen, want mijn vingers doen nogal zeertjes ='[ OMG OMG OMG , DIE VERDOMDE JW IS MORGEN JAARIG!!!!! Neutral IK IK IK OMG, mijn moeder; morgen is er allemaal muziek he... ik; *heeft niet eens geluisterd* jan-willem is morgen jarig...Neutral me moeder; oeeeehh , maar je had nog meer feestjes toch? ik; *GVD, VRAAG DAN OOK, MOET JE NOG WAT VOOR HEM KOPEN OFZO?! OF VRAAG, HEEFT HIJ OOK EEN FEESTJE?! OF VRAAG, HEBBEN JULLIE NOU AL GENEUKT?! xD,, nee laat dat laatste maar [a]** ja, van nadine nog.. me moeder; okee.. =] MAAR OKEEE, DOEEEEG BUTJES ?3333333

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

11 Jul 2007 19:14:16
Bericht
Reageren met citaat
DAMN daar zit je dan, woensdag.. is het woensdag.. wacht ff.. *kijkt* =D ja kesr is toch nog slim, het is woensdag, bijna 10 over 10, en daar zit je dan.. ?? je doodtevervelen, en nietkunnenslapenstatus.. x'] mens en kinder wat zijn we weer leuk!! ach ja.. ik weet nu ook niet zo veel te vertellen,, laat ik weer een fantasie verhaaltje neerzetten.. =D

K: Hoi.
Jw: Eej.
K: Alles goed?
Jw: Ja hoor, Mj dan?
K: Altijd h?.
Jw: Je liegt, niet altijd!
K: Nee logisch, iedereen is wel eens chagrijnig.
Jw: Iedereen verbergt wel eens iets voor een ander.
K: Waar heb jij het nou weer over?
Jw: Jij verbergt iets voor me.
K: Wat zou ik voor jou moeten verbergen..
Jw: Ik zou het niet weten, daarom wil ik ook weten wat je voor me verbergt!
K: slaat dat ergens op..
Jw: Nu niet erom heen draaien mevrouwtje.
K: wie zegt dat ik dat doe?
Jw: dat doe je! Je wil niet vertellen wat je voor me verbergt!
K: Anders is het toch ook geen verbergen meer?
Jw: je verbergt dus wel wat!
K: Wie zei dat ik dat niet doe dan.
Jw: Eh, dat zeg ik, omdat ik dat aan je op merk.
K: Dus... Even op een rijtje zetten.. Jij voelt aan mij dat ik wat voor je verberg terwijl ik vind dat ik niks voor jou zou moeten verbergen en dan vind jij dat ik het moet vertellen, en dan is het geen verbergen meer,, dus ik verberg wat voor jou...?
Jw: Juist ja! Je snapt het helemaal Smile
K: OMG, dat slaat dus ?cht nergens op!
Jw: Wat verberg je nou dan?
K: niet veel bijzonders..
Jw: Waarom vertel je het niet dan, als het niets is?
K: omdat het dan geen verbergen meer is..
Jw: Maar ik wil graag weten wat er met je is.
K: Wie zegt dat er wat met me is?
Jw: dat voel ik aan je..
K: Ik voel jou niet aan me.
Jw: ARGH, met jou is ook niks te beginnen h??
K: Wie zegt dat ik wat met jou wil beginnen dan?
Jw: Dit slaat dus echt nergens op.
K: Dat vond ik vanaf het begin al, dat jij dacht dat ik wat voor je verborgen hield, terwijl ik vond dat er niets dat ik je niet moet vertellen is, maar dat jij graag wil weten wat er was, maar dat ik dan vond dat het geen verbergen meer is... Toen vond ik al, h?! Dit slaat nergens op..
Jw: Kompleet nutteloos.
K: *Compleet.
Jw: Ook goed!
K: Ik ga iets voor je verbergen.
Jw: wat leuk.. Wat dan?
K: Gaat je geen anus aan me likker aan!
Jw: Nou ja..
K: Tja, anders is het geen verbergen meer h??

OMG HET IS ECHT COMPLEET GESTOORT x'D
Maar mensen, ik ga slapen, mijn polsen zijn niet te genieten X]

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

---------------------------------------------------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
---------------------------------------------------------------------

MOOI HE =D

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

12 Jul 2007 09:53:10
Bericht
Reageren met citaat
MAgnific?s =D

tha shizzle =]

Auteur

12 Jul 2007 09:53:10
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

13 Sep 2007 18:03:23
Bericht
Reageren met citaat
Omg
wat is het lang geleden dat kesr hier was.
laat ik weer een fantasie verhaaltje doen
KESR HEEFT VERKERING MET ADRIAAN.
EN JW VIND DAT NIET ZO FIJN ALS HIJ DAT LEEST IN MIJN MSN NAAM

Jw: hee sjers =]
Kesr: euhj allo.
Jw: Alles Chill? eb je vandaag niet gezien op school.
Kesr: whehe ik jou wel x'] maah ja vet chill hoor, mj dan?
Jw: jaa altijd he.
Kesr: kee dan. nog gewerkt vandaag? xD
Jw:.. hoe weet jij dat nou weer?Razz
Kesr: ik weet alles. dat weet je toch [H]
Jw: ahja.. sjers de heilige:p
Kesr: ik bedoel maar ff.. =']
Jw: en vind je me nog steeds zo geil? xD
Kesr: oh echt wel man.
Jw: wie is adriaan? O.o
Kesr voelt zich schuldig en kut.

Kesr: AAH HELP!!
Veer: wat is der?
Kesr: jw vraagt wie adriaan is.
Veer: dus? xD
Kesr: ik voel me schuldig.
Veer: hoeft toch niet?
Kesr: maar.. hij doet zo lieffug.
Veer: dan doe je lieffug terug =D
Kesr: dat kan dus niet als ik zeg dat adriaan me vriendje is =']

Jw: ben je der nog(A)
Kesr: ja hoor:P was ff in gesprek met me vriendin
Jw: kee.

Kesr: ik kan het ?cht niet.
Veer: wat niet? oO
Kesr: x'''D hem vertellen dat adriaan me vriendje is.
Kesr: ik kwets hem dan.
Veer: nou en x'D

Jw: maar..
Kesr: uhu?
Jw: wie is nou adriaan?
Kesr: oh.. eh.

Kesr:VEER HELP ME NOU!
Veer: zeg et gewoon rustig aan, van ja ik wil je niet kwetsen ofzo, ?ls ik je er tenminste mee kan kwetsen..
Kesr: ok.

Jw:nou?:p
Kesr: ehh.. dat is me vriendje.
Jw:.. heb je een vriendje?
Kesr: ja.. sinds vorige week.
Jw: .. oh.. leuk.

Kesr: VEER!!
veer: Jua?
Kesr: IK ZEI HET JE!
Veer: wat zei hij?
Kesr: Jw: .. oh.. leuk.
Veer: arme jw.
Kesr: ik bedoel maar ff!!
Kesr: ='''''[
Veer: niet huilen, komt wel goed.

Kesr: vind je het erg? =\
Jw:.. k weeh niet.
Kesr: je kan het gewoon zeggen hoor, dat weet je.
Jw: ja ik weet et.
Kesr: =[ je vind et wel erg he?
Jw: eigenlijk wel..
Kesr: hoezo dan?
Jw: ik wou vragen of je morgen avond wat te doen had.. maar tja, je gaat morgen zeker wat doen met adriaan?
Kesr: nee.. hij woont in den haag, dus het gaat een beetje moeilijk.
Jw: je kent hem niet in rl?
Kesr: nee.
Jw: w??rom neem je dan met em?
Kesr: weetikniet.
Jw: straks is hij niet te vertrouwen.
Jw: hoe oud is hij?

Kesr: hij maakt zich wel h??l erg zorgen O.o
Veer: hoezo?
Kesr: hij vertrouwt het niet.. hij vind het erg, want hij wou wat gaan doen met me morgen avond. maar nu ik heb verteld dat ik niks ga doen met adriaan omdat hij in den haag woont.. begint ie opeens van ja straks is hij niet te vertrouwen enzo..
Veer: hij geeft om je =D
Kesr: maar daar was ik al achter =']

Kesr: hij is 15.
Jw: weet je dat heel zeker?
Kesr: Nou.... ik heb em op cam gezien.
Jw: en zag hij er 15 uit?
Kesr: niet bepaald.. maar daar gaat het niet om.
Jw: waar gaat het dan om sjers! dat jij straks vermoord en verkracht word door hem als je gaat afspreken? Dat je me alleen laat?
Kesr:... jou.. alleen laten?
Jw: je verlaat me voor hem, terwijl je hem niet kent.
Kesr: hoezo verlaat ik jou? jou zou ik n??it willen verlaten!
Jw: Maar zo voelt het.. ik weet niet waarom, maar dat voel k van binnen... =\

Kesr: omg... zo heb ik hem nog nooit gezien!
Veer: wat is der?
Kesr: hij is bang dat ik vermoord word door em enzo,, en bang dt ik hem alleen laat.
Veer: omg, hij is lief!!:O
Kesr: ja..
Veer: omg, je m??t adriaan zeggen dat je niet van hem houd!
Kesr: en dan?
Veer: dan hoeft jw ook geen pijn te lijden.

Kesr: maar.. lief.. waarom..? ik wil je geen pijn doen! =[
Jw: waarom zou je niet? je houd toch niet van me. laat mij maar, ga maar naar die adriaan.
Kesr: doe nou niet zo!
Jw: hoe moet ik anders doen.. =\ ik krijg je toch niet.
Kesr: maar jw..
Jw: ja?
Kesr: ... ik hou van je! waarom zou ik je alleen willen laten en je pijn doen? dat wil ik niet!
Jw: je houd... van mij?
Kesr: ja! al zolang dat ik je ken.. =$
Jw: had t dan eerder gezegt!
Jw: maar die adriaan dan?
Kesr: tja.. k weeh niet..
Jw: is der wt gebeurd dan?
Kesr: ik sprak een vriendin van me, via haar ken ik hem,, en zij zei dat ze hem gister nog had gezien in de stad met een ander meisje..
Jw: misschien was het zn zusje?
Kesr: hij is enigst kind.
Jw: oh.. ehh.. misschien gewoon een vriendin?
Kesr: en een gewone vriendin zoen je midden in de stad en hou je de handen van vast?
Jw: damn..
Kesr: ik bedoel maar ff.
Jw: voel je wel lekker nu dan?
Kesr: niet bepaald.
Jw: was je daarom niet op school?
Kesr: ja ook daarom, kon gewoon niet van bed afkomen.
heb geen oog dicht gedaan..
Jw: =[ <3
Kesr: misschien is het wel beter als ik je morgen even zie.
Jw: denk ik ook =] ga je morgen ook niet naar school?
Kesr: nee, heb ook koorts volgens me moeder, dus moet thuis blijven, maar me broer en moeder zijn morgen aan het werk, en me vader gaat naar duitsland..die komt pas zondag weer.. dus je kan hier wel heenkomen anders.
Jw: anders ga ik ook gewoon niet naar school..
Kesr: kan je doen..
Kesr: weet je wel waar je langs moet dan?
Jw: voorbij bauke toch?
Kesr: ja.. lewenborg.
Jw: oh ken ik wel. vaargeul toch? stond in me agende =']
Kesr: whehe ohja xD ja vaargeul.
Jw: is goed, dan zie je me morgen wel verschijnen liefje<3
Kesr: oke =]
Jw: maar k moet gaan..
Kesr: okee..
Jw: Hvj<3
Kesr: hovj<3

Kesr: VEER!!
Veer: juha?
Kesr: HIJ LIEFT ME en komt morgen naa me toe.
Veer: aah goed zo kers!! =D dat kereltje is goed voor je!
Kesr: hij noemde me liefje.
veer: oeeh =D
Kesr: o my gosh, hij is zo lief.

KESR IS INSPRI LOOS!!
xD

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Sep 2007 18:48:15
Bericht
Reageren met citaat
EN DAT WAS VET CHILL
maarja.
jammer genoeg was het niet ECHT
Als het echt was.
was kesr nu aant janken
omdat kesr het zoo geil vond.

LAAT IK EEN VERVOLG NEERZETTEN.

Adri: hee<3

Kesr: SHIT HIJ PRAAT TEGE ME!
Lizz: Praat terug!
Kesr: kan ik niet!
Lizz: doe het toch!

Kesr: heee
adri: geen kusje?:O
Kesr:nee vandaag niet.
adri: morgen dan?

Lizz: wat zegt ie?
Kesr: geen kusje?
Kesr: ik zo, nee vandaag niet
Kesr: hij zo: morgen dan?
Kesr: ga gewoon zeggen, nee ben morgen ook al uitverkocht

Kesr: nee sorry, morgen ook al uitverkocht.
Adri: wat ben je dan voor 'n slet?
kesr: .. sorry?!
Adri: ja als je met jan en alleman loopt te bekken.
Kesr: PARDON?!
adri: pff.

Kesr: WHEEHEHEHEH OMG xDDDDDDDDD hij noemde me een slet.
Lizz: whaha x']
Kesr: dit is chill. ik ga fighten met em.

*telefoon gaat. Kesr haar liefje beld ='D*
Adri: slet ben je er nog??
Kesr: SST!
Adri: wrm?
Kesr: SSSSTTT BEN AAN TELEFOON MET EEN GANGSTER!
Adri: afschiete die hap.

Kesr: omg, jw belt me zo, ik zo tege hem: SSST ben aan telefoon met een gangster, hij zo; afschiete die hap.
Kesr: omg hij verwacht dus echt dat ik jw ga afschieten =']
Lizz: wheeh nee echt niet!
Lizz: btw zijn jullie morgen in stad =D
Kesr: weet niet. zal ff vrage of die wat te doen heeft.

Kesr: HJB OVER JW!
Adri: aaahaa, jw? die ex van je?
Kesr: ??

Kesr: heb je morgen wat te doen?
Jw: wattan ? =]
Kesr: me vriendin vroeg of we morgen naar de stad gingen =']
Jw: ooh, zal ff kijke.. =)

Kesr: gaat marten morgen komen doen?! =D
Lizz: uhuu =D daarom! vond et wel ff gezellog.
Kesr: is gooeh!

Jw; ja kan morgen wel =] welke vriendin is dat dan?
Kesr: lizz.
Jw: van marten?
Kesr: uhu.
Jw: komt marten ook?
Kesr: uhu.
Jw: keej, das wel chill. hoelaat?

adri: BEN JE ER NG?!!
KEsr: hjb.

Kesr: hoelaat?
Lizz: rond half 1?
Kesr: kee.

Kesr: rond half 1 ofzo.
Jw: dat red ik wel, eerst naar jou toe dan?
Kesr: nee ik kom wel nah jou rond 11 uur x'D
Jw: wheheeh, das te vroeg, dan slaap ik nog.
Kesr: dan ga ik naast je liggen [a]
Jw: kee ='D das wel chill.

Adri: doe ff zeg..
Kesr: wat nou?

Jw: maah liefj, ik moet weer ophangen, me vader moet nog iemand bellen.. ?? en mot me huiswerk nog maken.
Kesr: kee veel succes x']
Jw: doeeeg, hvj
Kesr: hovj.<3

Adri: VERTEL NU WAT JE AAN HET DOEN BENT!
Kesr: O.?
Kesr: ROT OP UIT ME LEVE, K MAG JE NEIT, IK WIL NIET EENS VERKERING MET JE, IK HEB VERKERING MET JW EN IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!
Adri: ok.

wauw.
dat was kesr haar fantasie
focking vaag.
en nu moet kesr weg??
want anders word papa weer boos =O
xXXXXXX

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

18 Sep 2007 18:33:56
Bericht
Reageren met citaat
en toen was kesr er weer.
met een nieuwe fantasie verhaaltje.

DAG 1 ; Op school, de pauze is begonnen

Mirte: ROT NOU AUB FF OP MAN!
Nadine: KRIJG EEN ZIEKTE!
Kesr: hoi jw.
Jw: hee sjerstin.
Kesr: wauw. je praat terug.
Nadine: FOCK YOU MAN BITCH BEETJE ME PLEK INNEME MAN
Jw: ja hoor , wrm niet.
Mirte: HOU NOU ES OP!
Kesr: wheeh, ik dacht ff.. naja laat maar.. alles goed?
Nadine: NEE DAT DOE IK NIET!!
Jw: ja hoor, mj dan?
Kesr: perfect =']
Mirte: GODVERDOMME ROT OP JIJ SLET!
Nadine: VERDIENDE LOON
Jw: dit gaat lekker he..
Kesr: echt wel.
Jw: ga je mee?
Mirte: T WAS MIJN SCHULD NIET EENS!
Kesr: is goed.

Mirte en nadine ruzieen verder, en kesr is meegelopen met jw naar de broodjes afdeling.

Jw: jij ook 1? *pakt zakje met 2 krentenbolletjes.*
Kesr: whehe ja hoor. *pakt portemonnee*
Jw: nee, ik betaal verdomme!
x']

omg
en nu ben ik inspiratie loos.
VERO
VERZIN JIJ ES WAT =D
jij mag vervolg verzinnen [H]

Auteur
HEROINEforthepoor