Auteur |
libettxschaap Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 607 Woonplaats: dromenland^^ 11 Mrt 2007 16:34:55
|
|
Bericht |
CHECK EERST DIT VOOR JIJ EEN GROTE BOZE BEHEERDER GAAT SPELE
|
|
|
CHECK EERST DIT VOOR JIJ EEN GROTE BOZE BEHEERDER GAAT SPELEN xD
dus ik heb al 1000x de vraag hoe moet ik dat nou doen wel veertje zal het hiet eens in alle geuren en kleuren uitleggen
na jij aanmeliding typ jij op mijn msn jij nick en maak ik jij moderator of beheerder , dan klik jij op het volgende (het zit helemaal beneden)
zo daar klik jij op en log jij iji in na het inloggen zie jij gwn juisthetzelfde scherm maar eigenlijk heb jij nu de fucktie van jij kan ieders berischt verwijderen of veranderen en stickie maken en bla bla bla zie voorbeeld :
zo ook als jij naar beneden gaat zie jij 3 bolletjes waar staat soorten berichte, : normaal sticky en mededeling daaruit kan jij dus ook kiezen
zo dat is het werk van de moderator zow om dieper te gaan gaan we over naar onze forumbeheerders :
jij klikt opnieuw op beheerderspaneel openen en zie jij opeens een hele scherm rechts verschijnen nou AUB verwijder daar wel nix van xD das irri om aan te werken , maar via daar kan jij dus nieuwe mod's maken , mensen bannen en bla bla bla daarvoor maak ik een speciale tutorial later voor :p _________________ make some fun and reach the sun!
tha shizzle =]
|
|
|
|
Auteur |
11 Mrt 2007 16:34:55
|
|
|
|
|