Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fuck fame and fortune Forumindexverhalen buiten THnieuw verhaaltje [a]
Het is nu 16 Nov 2024 08:30:02

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 13:47:59
Bericht
nieuw verhaaltje [a] Reageren met citaat
De teksten hebben verschillende diktes enzo.
Dik gedrukt is wat ik in mij zelf mee maak.
Gewoon is in het algemeen. En schuin is wat iemand anders denkt of mee maakt wie dat staat er dan gewoon bij.

----------------------------------

Langzaam voel ik regen druppels op mijn gezicht. Niemand die nu nog ziet dat ik huil. Ik loop door de plassen en denk aan de tijd met jou. Nu het over is heb ik niets meer. Ik pak mijn sleutels uit mijn zak en maak de deur open. En loop gelijk naar boven om te gaan douchen. Ik kleed me uit en gooi alle natgeregende kleding in de was mand. Ik draai de warme kraan open en stap onder de douche. Ik zeep mijn haar in waarbij de helft in mijn ogen beland en begint de branden. ik draai de kraan uit en droog mezelf af.
Daar zit ik dan in mijn pyjama op m?n bed. Ik kijk naar mijn telefoon. Hij heeft nog steeds niet gebeld en niet eens de moeite genomen om me te smsen. Ik mis hem nu al. Mijn moeder loopt binnen en gaat naast me zitten. ?wat is er?? vraagt ze en ik vertel het verhaal over de ruzie met Jim omdat ik teveel over tokio hotel praat en dat de ruzie een beetje erg werd en dat hij het heeft uit gemaakt. ?je hield echt van hem hea!? zei mn moeder en ik knik en gooi de dekens over me heen.

---------maandag ochtend----------

Fleur belt bij kers aan en haar moeder doet open Fleur vraagt of ze nou al klaar is. ?ik moet alleen me schoenen nog aan doen? roept kers vanuit de woonkamer en Fleur loopt er maar even heen. Fleur schiet in de lach als ze kers ziet. Ze heeft nog allemaal tandpasta op haar wangen terwijl ze ondertussen kinkelend haar schoenen aan doet.
?ik zou je mand ook nog maar even wassen? zegt fleur en kijkt kers met blije ogen aan. ?trouwens het is uit hea, met jim? zegt Fleur en kijkt nogal moeilijk. Kers kijkt naar fleur en geeft haar gelijk een knuffel. ?hij was je niet eens waard hij zat altijd tokio hotel zwart te maken waar wij bij waren!? zegt kers en pakt haar tas en loopt met Fleur mee naar buiten en fietsen richting school.

oowh jaa had niet gezegt maar iedereen die speelt gewoon mee of je het leuk vind of niet x] en als je mee wil doen zeg je t maar anders vergeet ik je miss x]
[/b]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van FleurtJ<3

Auteur

15 Jul 2007 13:47:59
Bericht

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 14:45:21
Bericht
Reageren met citaat
Fleur gooit de deur open en loopt de school binnen ze gaat gelijk met kers bij ?hun? tafel zitten. Niet veel laten komen veer en milou aan lopen. Fleur verteld gelijk wat er dat weekend is gebeurd en iedereen zegt bijna allemaal het zelfde als kers net zei. ?misschien moeten we maar gewoon een weekje weg gaan met zn allen? zegt milou en iedereen kijkt haar blij aan. Opeens voelt Fleur een hand op haar schouder en schrikt en draait zich om. Kilian gaat bijna dood van het lachen. ?dat is niet grappig? roept fleur mag moet er tog wel een beetje om lachen martin en Scott komen ook de school binnen terwijl de bel net gaat. ?ik moet nog even naar m?n kluis? zegt veer dus lopen ze eerst met zn alle langs de kluisjes. Als veer haar kluis open gooit kijkt iedereen gelijk naar allemaal foto?s en posters van Bill. ?doe die kluis maar dicht ik wordt blind?roept martin en doet alsof die overal tegen aan loopt. Milou geeft martin en klap en zegt dat ze veers kluis super geil vind. Kers en Fleur zijn daar totaly mee eens.

Ze lopen het lokaal 208 binnen. ?AWRG zooon hekel aan Nederlands? zegt Scott terwijl hij zijn voeten op de tafel gooit. Als de leeraar binnen komt moet scott zijn voetten weg halen maar hij weigert. ?JE DOET HET NU OF JE WORD ERUIT GESTUURD? zegt meneer vos. En dreigt met zijn pen. Veer licht helemaal dubbel en er loopt een traan van het lachen over haar wang. ?EN ALS JIJ HET ZO GRAPPIG VIND GA JIJ ERACHTER AAN? roept de leraar gelijk. Veer probeert haar mond stijf mogelijk te houden maar Fleur ziet dat ze t niet lang meer houd veer haar hooft loopt rood aan en begint opeens weer heel hard te lachen. Terwijl Scott nog lekker met zijn voeten op de tafel zit. ?ERUIT JULLIE? veer raapt haar boeken op en loopt de deur uit met Scott erachter aan
Vandaag gaan we het hebben over het bijvoeglijk naam woord zegt meneer vos. Maar ze zitten in het groepje en iedereen zit in Kilian?s zijn agenda te tekenen en krijgen niet veel van de les mee.
De bel gaat. He he pauze zegt kers en gooit haar boeken in der tas. Als ze met zn allen bij hun tafel komen zien ze dat iemand op hun tafel zit! HALLO WIJ ZITTEN HIER roept martin en duwt de jongen weg. Die gelijk weg loopt want martin kwam best eng over. Zomaar bruggertjes weg jagen he xo roept fleur en gaat zitten. ?moet doen waar je goed in bent? zegt martin en kijkt trots. ?jij wel?, zegtt milou ?maar wat we dus van plan waren. Om dus een weekje weg te gaan met het groepje gewoon gezellig in de vakantie!? ?ik ben voor? roept veer en steekt haar hand op waarbij de rest volgt.

------Na School--------

Kilian zit buiten op de bank te genieten van de zon die er eindelijk is. Fleur , Veer,Kers en milou lopen naar buiten en zien Kilian liggen terwijl ze alle 4 erg moeten lachen porberen ze stil te zijn. Fleur doet haar vinger voor haar mond om te zeggen dat ze stil moetten zijn en rent naar Kilian en springt en komt op Kilian neer. ?AWHRG? komt er uit kili en kijkt een beetje chaggie en Fleur gaat er toch maar naast zitten waar na ze om word gegooid door Kilian. Veer,milou en kers komen er lachend bij zitten. Waar blijft martin eigenlijk vraagt veer. Die heeft nog een uur zegt Kilian. Zullen we bij mij wat gaan drinken? Vraagt Fleur. ?Juah is goed? zegt kilian en de rest vind het ook wel. ?en martin dan? vraagt milou. ?die bel ik zo wel ofzo, maar ik heb geen fiets? zegt kilian omdat hij altijd met de bus gaat. ?mijn band is zacht? zegt milou en haalt haar fiets van het slot. ? naja je mag op mijn fiets als jij maar fiets haha? zegt fleur en lacht. Onderweg krijgt kers opeens telefoon. ?hoi?? ..Ja is goed? tot vanaaf.. en doet dr mobiel weer in haar zak. Wie was dat? Vraagt milou. ?OMG het was JW en hij komt vanaaf =?|? Fleur lacht als ze kers haar gezicht niet en zorgt bijna dat Kilian omvalt.
Bij Fleur thuis aangekomen schenkt fleur voor iedereen een glas cola. ?Kom we gaan naar mn kamer veeeel gezelliger? zegt fleur en loopt de trap al op. ?ik ga martin ff bellen dat ie hier heen moet komen.? Zegt kilian en gaat in de tuin even bellen. ?WOOW GEILE KAMER? zegt veer als ze binnen komt ziet ze allemaal posters en interviews en nog meer. Haha zeker zegt milou x] maar dat wist ze zelf ookal veer. Iedereen ploft op het bed. (na dat ze hun cola op t bureau hadden gezet). Kilian komt Fleur kamer binnen en raakt in shock. ?oh god fleur x?]? zegt hij er gelijk achteraan. ?stel je niet aan? zegt fleur en duwt Kilian. Kilan gaat ook op het bed zitten en zegt dat martin er wel over 5 minuten is omdat ie een lift krijgt met scooter van een vriend van m ofzo.

DING DONG

Fleur rent naar beneden en doet de deur voor duck open.? Moet je ook cola?? vraagt fleur. ?nee maar als je bier heb lekker? ?ze zijn boven ga maar vast je vind het wel enne ik kom je bier zo wel brengen? martin loopt naar boven en denkt : wat een facking over opgesedeerde kamer
Ben ik weer roept Fleur als ze een glas bier aan martin geeft. En gaat naast milou zitten. ?ik moet naar huis? zegt kers ? ik moet me nog klaar maken als JW komt enzo? zegt ze en staat op ?ik ga met je mee? zegt veer en kijkt milou aan ? oow ja ik sliep bij jou naja dan ga ik ook maar? ze geven iedereen een knuffel en lopen het huis uit. ?jaag ikz e weg ofzo x?)? zegt martin en zet zijn lege glas bier weer terug. ?ja want je stinkt nu naar bier xo? zegt Fleur en knijpt haar neus dicht. ?niet te aardig hea? zegt kilian.
?maar ik ga ook want puck komt zo? zegt martin en staat ook op. ? ik loop wel mee ofzo? zegt fleur maar martin weigert. ? toen waren we nog met zn 2en? zegt fleur. ?ik hoorde dat het uit was met jou en jim? zegt kili. ?jaa maar ja jullie mochten hem allemaal niet hea.? ?niet echt sorry? zegt kilian er snel achteraan . ?weetje, hij sloeg me gisteren =O? zegt Fleur ?SIRIREUS niemand slaat Fleur wacht dit bespreek ik morgen met martin en scott.? ?hmm.. kom we gaan beneden TV kijken ofzo? zegt fleur en loopt met kilian naar beneden en ploft neer op de bank.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

15 Jul 2007 15:07:28
Bericht
Reageren met citaat
MUAHAHAHAHAHAHAHAHA xD ik moest zo hard lachen toen ik JW las x'] omg vet stoer verhaal man =D echt goed [H]

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 15:51:14
Bericht
Reageren met citaat
schaapJ schreef:
MUAHAHAHAHAHAHAHAHA xD ik moest zo hard lachen toen ik JW las x'] omg vet stoer verhaal man =D echt goed [H]

x] dankee x] ga morge of vanaaf veder x]

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 16:08:54
Bericht
Reageren met citaat
whahah agenda ik wahahaha xD ik kom er in als een of andere ruige vent blitz Twisted Evil

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 17:16:45
Bericht
Reageren met citaat
?zullen we vanaaf met zn allen naar de film gaan?? vraagt kili aan fleur en die zegt meteen ja en begint gelijk iedereen te smsen. BIEPBIEP oowh een smsje van kers :
Hee Lieverds!
Moet ik dan jw mee nemen ofzo =O
Dat durf ik niet hoor.
Het is hier gezellig durf alleen niet zo.
Hijs zoo sexy..
Ik zit nu op de wc haha.
Kus Kersiepersie..tot vanaaf dan maar.

Haha kers komt iig en de rest ook wel anders bel ze dan wel zegt fleur.
?oow mijn bus gaat over een kwatier!? zegt kili geschokken ?als je vanaaf mee gaat naar de film kan je bet hier blijven eten hea O_o? zegt Fleur. ?oowh jaa is wel handig hea? zegt kili en gaat weet tv kijken.

--------------------------Bij Kers Thuis.----------------

?JW moet je wat drinken?? zegt kers terwijl ze de wc uitloopt. ?ja is goed? zegt JW die wijdbeens op de bank zit en eigenlijk niet weet wat hij moet zeggen. Kers schenkt wat cola in voor JW en zich zelf en zet het op de tafel neer. ?JW, ga je vanaaf mee naar de film met wat vrienden van mij?? vraagt kers terwijl ze een rood hooft krijgt. ?eehm,alleen als er nog meer jongens mee gaan anders zit ik daar als enigste jongen? zegt JW en kijkt kers aan. ? kilian en martin en scott gaan ook mee dus dat betekend dus dat jij ook mee gaat =D? zegt kers en lacht ?dan ga ik even naar huis eten en dan kom ik je halen om 20 uur en dan zijn we half wel bij de bios =?)

---------------------20.30 locatie : Bioscoop-----------------

Fleur en Kilian staan voor de bioscoop te wachten op de rest als ze martin met Scott zien aan rijden van de rechter kant en tegelijk milou en veer van de andere kant. Zo nu alleen nog kers en ik geloof dat JW met dr mee kwam zegt Kilian. ?alsof we het over de duivel hebben? zegt milou als JW en kers aan komen lopen. ?zullen we maar kaartjes gaan kopen?? vraagt scott en loopt al naar binnen. ?hee mariaa? roept scott opeens als een meisje met donker lang haar aan komt lopen. ?hee gaan jullie ook naar die facking film?? vraagt maria en scott zegt ja en besteld gelijk voor iedereen kaartjes. Na dat iedereen scott had terug betaald lieppen ze zaal 2 binnen. Waar gaat wie eigenlijk zitten? Vraagt veer. ?ik ga naast jou? zegt milou gelijk tegen veer die het allemaal wel best vind. ?Fleur? Kom jij naast mij?? vraagt Kilian en Fleur loopt hem achter aan. Als iedereen eindelijk zit begint de reclame van een half uur over hoe lekker de m&ms wel niet zijn. Eindelijk begint de film SAW 3 iedereen zit spannend te kijken. als er opeens een schrik moment is pakt kers JW zijn hand, en laat hem niet meer los.

----------PAUZE------------

zo ff naar buiten hoor! Het is zoo warm zegt maria en strekt zich uit. ?wat een verot enge film? zegt veer met een wit hooft. ?Ja je had de heletijd mijn hand vast? zegt milou en kijkt pijnlijk naar haar hand. ?sorry? zegt veer en loopt naar buiten. Als ze met het groepje buiten staan vraagt JW of kers even mee wil lopen om te praten. ?wat zou hij te vertellen hebben?? vraagt fleur en lacht. Als kers terug komt lopen heeft ze een bigsmile en JW die haar omarmt.
?HE HE EINDELIJK? roept kili hard. ?Ssst? sist fleur in zijn oor waardoor hij jeuk krijgt in zn oor en begint te krabben. ?mensen de film gaat zo weer beginnen? zegt martin die de tijd bij houd.

-------------Dinsdag------------------------

op school zit iedereen al bij de tafel alleen fleur is nog niet op school omdat die ?s ochtends naar de tandarts moest. ?moet je horen? zegt Kilian ? Fleur vertelde gisteren toen jullie weg waren dat jim haar had geslagen zondag toen het uit ging, en dat pik ik niet niemand slaat een vriendin van mij dus ik was van plan naar zijn school te gaan en hem op te wachten en hem eens een klap tegen zijn kut kop te geven!? ?wow dat heeft ze mij niet eens verteld!? zegt veer en kijkt geschrokken ?ik ga hem zeker slaan? zegt martin en doet gelijk stoer . ?ik weet wel hoe laat hij uit is? zegt milou en ze spreken af na school tijd daar heen te gaan.

--------lokaal 367-------

Fleur klopt aan de deur en komt binnen en levert t briefje in en gaat naast kers zitten. ?Geen gaatjes haha? zegt ze blij en pakt haar boeken. ?we hebben onze boeken vandaag niet nodig? zegt kers terug we gaan elkaars haar doen enzo. ?cool? zegt Fleur en stopt haar boeken weer in haar tas. Als iedereen een beetje aan het kloten is met iedereen zn haar verteld kilian aan Fleur wat ze vanmiddag gaan doen. ?niet doen joh want dan heb ik het gedaan en.. maar kilian onderbreekt haar en zegt ?niemand hoort jou te slaan oke!? en geeft haar een knuffel.
?hoe was het gisteren met JW?? vraagt veer aan kers. Kers word rood en zegt dat ze het erg gezellig hebben gehad en dat ze bij haar voor nog even zijn bijven hangen.

------------na school de vakantie tijd-----------

?Fleur ga jij maar naar huis? zegt martin die niet wil dat Fleur ziet hoe haar ex word geslagen door hun. ?Nee ik wil erbij zijn al is het maar om de hoek want straks gaat het mis en dan!? zegt Fleur terug. ?ik wil gewoon niet dat je erbij bent fleur? zegt martin en roept kilian erbij.
?Fleur ga nou maar naar huis? zegt kilian en pakt fleurs schouders. Fleur rukt zich los en rent huilend weg. ?gaan jullie maar vast ik kom zo wel ik ga wel naar haar toe? zegt kilian en rent fleur achter na.

--------Bij jim op school---------

RRWWRR.. (de bel)

?wat een facking raare bel? zegt milou en gaat op het muurtje voor de school zitten. ?waar blijft kilian?? vraagt scott ?die blijft denk ik wel bij fleur? zegt martin ?Daar is jim? roept veer en rent naar martin toe die gelijk richting jim loopt en gelijk een klap verkoopt. ?waar slaat dat nou weer op? roept jim en geeft een een stoot terug. Scott word ook pist. ?doe is normal zo maar meisjes slaan? roept scott en trapt jim als opeens vrienden van jim aan komen lopen en scott een bloedneus geslagen krijgt. Kilian komt aan fietsen met fleur achter op.
?KAPPEN NU? roept fleur en springt ertussen. Jim kijkt op en kijkt Fleur aan. ?dit moet ik zelf op lossen!? zegt fleur wijs en vraagt of jim even wilt komen. Jim loopt fleur achter aan en kilian zorgt dat hij ze nog kan zien. Fleur en jim zijn in gesprek over wat er is gebeurd als opeens Fleur een klap in jims gezicht geeft en boos weg loopt. ?kom we gaan? zegt Fleur terwijl er tranen over haar wangen lopen. Milou omhelst haar en zegt ?fleur dat was een goeie mep? waardoor fleur weer een beetje kan lachen.
?kom we gaan t dorp in? zegt kilian en de rest vind het een goed idee.
?is me make up niet uitgelopen anders ga ik echt niet zo maar de straat op? zegt fleur.
?nee het zit nog perfect? zegt kers.
?Vrouwen Cool? zeggen de jongens tegelijk.

-------------in het dorp----------------

?JW komt zo ook? zegt kers en trekt een blij hooft. ?haha jij geluk? zegt veer en steekt dr tong uit naar kers. ?kom we gaan ff bij dit schoenen winkeltje kijken? zegt milou en loopt een winkel in. ?oeewh ik wil echt die vanz hebben? zegt fleur en kijkt naar geruite zwart roze vanz. ?jaa die zijn echt zoooo lief? zegt veer. ?ik ga even JW halen bij de Mac voor gaan jullie mee of niet?? zegt kers en kijkt de rest aan. ?we gaan wel mee? zegt Fleur die al wat blijer kijkt. Als ze bij de mac komen zien ze JW al staan en kers rent er heen en begint hem gelijk te zoennen. ?Zoek een kamer!? roept kilian. ?wacht maar tot jij t doet? zegt milou en kijkt van kili naar fleur die lacht. ?ach ware liefde? zegt fleur. ?kom we gaan gitaren kijken? zegt fleur en rent naar gitaren winkel en gaat liedje spelen van avril. ?zoon mooi nummer? zegt milou. ?tot ik mee ga zingen haha? zegt fleur en legt de gitaar weer terug. ?kijk deze gitaar mooi zijn? zegt martin die met een zwarte v gitaar in zijn handen staat. ? ja tot je naar het prijs kaartje kijkt? zegt fleur en ze lopen met zn allen de winkel uit. ?ik heb zin n ijs? zegt kilian. ?vreetzak? zegt fleur en kijkt m schattig aan x]. ? t is dat je zo schattig kijkt maar anders haha? zegt kilian terug terwijl hij voor iedereen die wil een ijsje koopt. ?kom we gaan ff op dat muurtje zitten? zegt veer en zit al voor dat iemand antwoord geeft.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

15 Jul 2007 18:36:57
Bericht
Reageren met citaat
Wheheheheheheheheeh x'''''D

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 18:41:27
Bericht
Reageren met citaat
-------------woensdag (studiedag)------------

BLIEPBLIEP.
Fack wie smst er nou zo facking vroeg. Ik kijk op en lees het smsje. Fack waarom smst hij mij laat m lekker dood vallen. Jim smste me waarom ik zo doe.
Hmm.. ik schuif mn telefoon weer dicht als die weer begint te biepen. Tering als hij weer een smsje stuurt awrg. Ik schuif mn telefoon weer open en hee een smsje van kilian.
Hee Lief <3
Hoe gaat het? Al wat beter dan gisteren?
Ik hoop het.
Ik wou vandaag eigenlijk gaan zwemmen
Maar iedereen is druk met zich zelf.
Haha nee maar ik wil dat je mee gaat [a]
Bel of sms ff terug
Kusjee..

-

oow zwemmen. Dan ziet iedereen mijn littekens en =O maar ik wil het wel. Ik leg m hooft weer op mn kussen en besluit toch maar mee te gaan. Gewoon zweetbandje om houden in het water dan maar. Ik pak mn telefoon en bel kilian.

Tuuut?.tuuut.

Kilian: Heee
Ik: Hee ^^
Kilian: Ga je mee?
Ik: Juah is goed maar ik ben nu pas wakker dus moet me nog aan kleden enzo.
Kilian jaa is goed ik zie je vanzelf wel bij mn huis kom je met de dus? Want dan kan je anders wel bij me slapen ofzo want we blijven wel lang =?) want vanaaf gaan we bij mij thuis BBQen.
Ik: ff aan mn moeder vragen maar mag vast wel. Welke bus moet ik nemen?
Kilian: de 100
Ik: okee zie je zo wel kom je me bij t bus stadsion halen?
Kilian: is goed bel me maar als je er bijna bent.

tut tut tuut*

ik sta op en loop naar mijn ouders kamer.
Mam ik ga zwemmen met kilian en ?s avonds gaan we bbqen dus mag ik er AUB slapen (A)..
Mama: jaa is goed zie ik je morgen wel.
--------------------in de bus en veder---------------

zo hij zit elke dag ik deze bus. Denkt Fleur bij zich zelf. En smst kilian dat ze bijna bij het eindstation is. En krijgt een sms terug dat hij er over 5 min is. Fleur stapt uit de bus en begroet de buschauffeur. Terwijl ze haar zware tas mee sleept. Het lijkt wel of ik een week weg ga joh! Kilian komt aan lopen en ziet Fleur slepen met haar tas. ?lukt het x?]? zegt kilian en helpt Fleur met tillen. ?jezus hoe lang denk je dat je bij me blijft slapen joh wat heb je allemaal bij je?? zegt kilian ?ehm? make up enzo.. oow ja ook kleding? zegt fleur en grijnst. ?hier is mijn huis. Kom binnen zou ik zeggen? zegt kilian en sleept fleurs tas over de drempel en laat hem in de gang staan. ?das lang geleden dat ik hier was, vorige week ofzo? zegt fleur en loopt achter kilian aan. ?moet je wat drinken?? vraagt kilian en schenkt wat cola in want hij weet tog wel dat fleur geen nee zegt. ?wat is de rest aan het doen?? vraagt fleur. ?martin die is met puck iets doen milou moest met haar moeder mee naar dr opa en oma en nam veer maar mee en ja dat van kers kan je zelf wel verzinnen en scott weet ik eigenlijk niet x?] miss kunnen we die zo nog wel bellen? zegt kilian en gaat naast fleur zitten en drinkt snel zn drinken op. ?kom we gaan je spullen boven gooien? zegt kilian.en staat op ?wacht nou even ik ben nog bezig met drinken? zegt fleur en blijft lekker zitten. ?sloome? zegt kilian en gaat tog maar weer zitten. Als fleur haar drinken op heeft sjouwen ze samen fleurs tas naar boven en gooien ze op kilians kamer neer. ? he he? zegt fleur en gooit zich zelf neer op kilians 2persoons bed. Kilian gaat er naast liggen. ?heeft jim nog wat tegen je gezegt?? vraagt ie. ?ja hij smste me over waarom jullie m gingen slaan enzo. Maja heb niet gereageerd? zegt fleur en draait zich naar kili toe.

Eigenlijk is kilian best schattig denkt fleur bij zichzelf.

Kilian buigt zich naar fleur maar fleur kijkt weg en zegt: kilian het is nog te vroeg het is net uit met jim weetje. Maar ? Fleur buig zich tog naar kilian toe & geeft m een kus ^^..

? ik ga scott ff bellen kijken of die mee gaat zwemmen? zegt kilian. ?waar gaan we eigenlijk zwemmen?? vraagt fleur. ?heb je de achtertuin gezien? Dr staat zon familie bad we gaan hier gewoon, en trouwens de rest komt vanaaf wel.? Zegt kilian en loopt naar beneden om te bellen.

Tuut tuuut..

Scott..: Hee kiliaan
Kilian: Hee man kom je naar mn huis zwemmen in de achtertuin?
Scott.: nou maria is er ook maar we kunnen wel langs komen.
Kilian: Gezellig en daarna bbqen.
Scott: Super ik neem brier mee zie je zo!

Kilian gaat weer naar boven maar ziet dat fleur zn kamer deur dicht heeft zitten en klopt. ?wat ben je aan t doen? roept hij ?ben me aan t omkleden maar ben bijna klaar naja sta in me bikini dus kom maar binnen hoor haha? roept fleur en kilian doet de deur open. ?scott en maria komen zo.? Zegt hij ?en ik ga me ook ff omkleden dus spring jij t bad maar in? zegt hij en knuffelt fleur. Fleur gaat naar bendeden waar de bel gaat. En doet de deur open. ?hee jongens kom binnen kilian is aan t omkleden maar ik neem aan dat jij de weg kent scott ik ga vast ff in t zwembad? zegt fleur en loopt naar de achtertuin. ?wacht op mij? zegt maria die ondertusse haar broek uit doet en ook het zwembad in gaat. Scott gaat in de achtertuin zitten met een biertje erbij. Als kilian aan komt heeft ie zijn hippy zwembroek aan en fleur en maria liggen helemaal dubbel van het lachen.
?wat?? vraagt kilian ?DIEE BROEK MWOEHAHA? gilt maria eruit. ?wel sexy hoor kilian Wink? zegt fleur met een grijns. ?scott ga je ook zwemen of blijf je daar zitten?? vraagt maria en spat scott nat. ?ik kom zo wel ik ga ff me biertje opdrinken? zegt scottt terug en chillt weer veder. ?bier stinkt? zegt fleur en lacht en neemt een duik.

----------------Rond half 6-----------------

Milou,veer,kers,JW,martin,puck,scott,maria,fleur en kilian zitten met zn alle in de achtertuin. ?wie weet eigenlijk hoe een bbq aan moet?? vraagt kers. ?ik? zegt martin gelijk. Kilian komt de achtertuin in met iets wat nog opgeblazen moet worden en steekt de fiets pomp erin. ?WTF is dat? zegt milou en kijkt vaag naar dat ding. ?zn nieuwe groene opblaas pop?? zegt veer.
?wacht maar? zegt kilian en begint te pompen. 5 minuuten later staat een een lime groenne opblaas bank buiten als kilian hem dicht drukt springt iedereen op de bank fleur en kers die binnen samen naar de wc zijn gegaan komen buiten. ?nu passen wij niet meer? zegt kers en kijkt zielig. ?jij kan wel op mn schoot? zegt jw. ? jij wel bij mij fleur, maar ik weet trouwens niet of die ut wel houd haha? zegt kilian. Fleur gaat voorzichtig op kilans schoot zitten. ?hij houd t vast wel maar er moet niemand bij komen ofzo haha? zegt fleur en leunt tegen kilian aan. ?ik stikk? zegt milou met een piep stem. Maria gaat van de opblaas bank af en gooit wat vlees op de bbq. ?anders doet niemand het hea? zegt ze er achter aan en gaat maar op een stoel zitten. ?mag er eig muziek op hier?? vraagt ze dr na. ?jawel joh niemand die het hoort? zegt kilian die nu wat meer ruimte heeft om te zitten.
?kom kilian we gaan zwemmen? zegt fleur en trekt hem mee. ?waar hebben hun last van? vraag kers in het algemeen. ?Fleur denkt jim is weg dus kili is beter haha? zegt JW. Waarna hij half dood word gekust dood kers. ?en dan blijft ze hier ook nog eens slapen? zegt scott en iedereen lacht. ?FACK t vlees? roept martin die bezig was met puck en rent naar de bbq ?okee jongens we moeten het maar doen met iets te donker vlees? zegt hij en glimlacht.
Fleur komt het zwembad uit en slaat een handdoek om zich heen niet veel later komt kilian ook. ?zoo het vlees ziet er wel goed uit hea? zegt fleur. ?naja ik lus eig toch niet echt bbq vlees dus ik bestel wel even pizza als iedereen het teminste wil? zegt fleur erachter aan en dat vond iedereen toch wel een beter idee. Fleur belt de pizza bakker en vraagt of ze mag douchen aan kilian. ?ja natuurlijk mag dat? zegt kilian en geeft een kusje.. iedereen kijkt ze vreemd aan maar vinden het wel leuk ?je kan nu net zo goed mee gaan met dr? zegt kers en lacht. Fleur steekt dr tong naar dr uit en loopt naar boven.
Er word aan gebeld en JW doet open. De pizza ? 25 astublieft.
?JONGENS WIE HEEFT ER GELD? roept jw naar de tuin. ?fleur heeft besteld ik niet? zegt scott en laat zijn leege zakken zien. ?jeetje ik heb wel geld? zegt kilian en geeft de pizza man 25 euro. Fleur komt beneden met schoone kleren aan en 2 flessen rode wodka. ?waarom dacht je anders dat mn tas zo zwaar was? zegt ze tegen kili en zet 1 fles neer en maakt een open.
Iedereen zuipt door. Kers en jw zijn al erg dronken en kunnen niet van elkaar afblijven. Milou en veer zijn hun ouders aan het bellen om te zorgen dat ze mogen blijven slapen. ?jongens wel mogen blijven? zegt meel. Maria is rondjes aan het rennen in de tuin en kili heeft er nog meer drank neergezet fleur ligt lam op de bank en kili komt bij dr zitten en kust haar plat en milou en veer besluiten maar met hun kleren aan te gaan zwemmen.

-----------donderdag-----------------------

?GVD ik heb koppijn? zegt fleur en kijkt naast zich. Kilian kijkt haar aan. Ze licht bij hem in zn armen. Ze kijkt waar de rest is. JW met kers en martin met puckje en voor de rest iedereen gespreid. Maar waar de fuck is milou. Fleur staat op en kijkt in de gang en ja hoor daar licht milou met haar hooft op een schoen. ?fleur kom nou? hoort ze kili roepen en loopt maar terug en gaat weer naast m liggen en valt weer in slaap. Het is 13uur en iedereen is een beetje wakker aan het worden. Milou is al naar boven gelopen. ?ik lag gewoon op een schoen van martin BAH x]? zegt ze tegen veer. ?kom we gaan opstaan? zegt kilian en probeert zich uit te rekken. Maar geeft fleur perongelijk een duw?jonge? zegt fleur ge?rriteerd maar geeft toch maar een knuffel. Ze lopen met zn alle naar beneden en dekken met zn alle de tafel. En eten wat brood en drinken wat melk en koffie. ?tering ik heb koppijn? zegt maria. ?neem een advil? zegt fleur en geeft maria een pilletje. Maria slikt t in en voelt zich gelijk wat beter.
?waar zijn je ouder eigenlij?? vraagt veer aan kilian. ?ehm.. op vakantie ze komen volgende week pas terug? zegt kilian en neemt zijn laatste slok koffie. ?ik ga me maar eens omkleden? zegt fleur en loopt naar boven. De rest van de meiden gaan ook en kleden zich ook om. ?jongens jullie kunnen? zegt veer als ze met zn alle weer naar beneden komen. De jongens zitten voor de tv en alle spullen staan nog op de tafel. ?ik ga me dan maar omkleden? zegt scott en de rest gaat ook maar. ?moeten wij nu alle zooi op gaan ruimen?? vraagt fleur en kijkt chaggie. ?naja we doen het zo wel met zn allen!? zegt kilian en loopt naar boven. ?MANNEN O?? zegt fleur en begint toch maar met de tafel afruimen en de andere meiden helpen haar.
De jongens komen helemaal schoon naar bendeden. Hebben jullie het toch nog zelf gedaan hea zegt kilian en pakt fleur vast en geeft dr een kusje. Kom jongens wij gaan dan de achtertuin schoon maken zegt kilian en de jongens lopen achter hem aan. De meiden gaan dit keer maar eens achter de tv zitten.
Als de jongens binnen komen besluiten de meeste al weer naar huis te gaan. Alleen Fleur, kilian en kers blijven over.

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

15 Jul 2007 18:51:16
Bericht
Reageren met citaat
Wheheheh Xd i love this story?3 x'D ik heb sinds 3 week nooit zo hard gelachen x'D

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

15 Jul 2007 20:52:19
Bericht
Reageren met citaat
wat is eheer mis met mijn zwehehehem broehoehoek Shocked

het is gewoon zown beetje lang en dan zwart hoor

Ik ben wel heel erg macho in dit verhaal

meeer meer meeer
ben dol op sprookjes

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 04:49:54
Bericht
Reageren met citaat
no_hope_tagged schreef:
wat is eheer mis met mijn zwehehehem broehoehoek Shocked

het is gewoon zown beetje lang en dan zwart hoor

Ik ben wel heel erg macho in dit verhaal

meeer meer meeer
ben dol op sprookjes

wuhaha ik ga vanmiddag vedder je zou dus even moeten wachten

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 08:08:07
Bericht
Reageren met citaat
Wheehheeh fleuuur!! xD schiet je wel op [aaaa]?

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 10:24:08
Bericht
Reageren met citaat
whaaaaaaaa *omg ik lag echt strijk om dat verhaal*
en zeker om dit hier:
Citaat:
Maria is rondjes aan het rennen in de tuin en kili heeft er nog meer drank neergezet fleur ligt lam op de bank en kili komt bij dr zitten en kust haar plat en milou en veer besluiten maar met hun kleren aan te gaan zwemmen.

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA *stelt maria voor die zinloos rondjes loopt* whahahahahahahah omg ik kom niet meer bij x''''D
en dan meel die in de schoen van martin slaapt whahaahhahahahahaahahahahah x''''''''''''''''D

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 10:27:33
Bericht
Reageren met citaat
Wheheehhe xd idd, marai die rondrend als een gestoorde kip zonder kop x'D maar.. dan wel een dronken kip zonder kop! xD

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 10:31:18
Bericht
Reageren met citaat
whahahahah juah x''D
omg kers als JW ooit deze forum vindt ben je er echt wel geweest x''''D

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur

16 Jul 2007 10:31:18
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 10:32:38
Bericht
Reageren met citaat
........................

K
U
T
T
T
!
!
!
!
xD
Ik heb em in me naam staan
Ik heb bauke op msn
BAUKE GAAT KIJKEN
BAUKE WEET DAT IK SCHAPEN NEUK
BAUKE ZIET OVERAL VAN MIJN BERICHTEN WEL 1 KEER JW STAAN
DAMN I KBEN ER GEWEEST! xD

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 10:49:48
Bericht
Reageren met citaat
schaapJ schreef:
........................

K
U
T
T
T
!
!
!
!
xD
Ik heb em in me naam staan
Ik heb bauke op msn
BAUKE GAAT KIJKEN
BAUKE WEET DAT IK SCHAPEN NEUK
BAUKE ZIET OVERAL VAN MIJN BERICHTEN WEL 1 KEER JW STAAN
DAMN I KBEN ER GEWEEST! xD

dan zeg je :p dat is eehm jan wsmit x] ofzowo

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 10:51:38
Bericht
Reageren met citaat
wheheeheh xD Jan wouter x'''D

Auteur
MilouTjj
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 11:00:13
Bericht
Reageren met citaat
Whahaha Fleur hij is Geniaal!!

Ik ben alleen wel SuperSaai in dat verhaal hoor!! En hoe weet jy dat myn band zacht is ((dat is die altijd xx])) Nouja kann nie wachtte tot t nieuwe deel x] dat lees ik morge wel denk want vndaag heb ik het Druk DRUK Druk x]
Profiel bekijkenStuur privéberichtWebsite bekijkenZoek naar alle berichten van MilouTjj

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 11:01:21
Bericht
Reageren met citaat
FLEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUr, SCHIET OP! XDXDXDXD IK GA HIER DOOOOD, IK WORD WEMO ALS JE NIET OPSCHIET MET NIEUWE DEELTJES
WEEEEEH
IK PAK EEN MES EN SNIJ MEN ANUS ERAF x'D

Reageren Pagina 1 van 7
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Fuck fame and fortune Forumindexverhalen buiten THnieuw verhaaltje [a]
Het is nu 16 Nov 2024 08:30:02
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar: