Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fuck fame and fortune Forumindex+16 verhalenDie erste liebe.
Het is nu 28 Sep 2024 06:21:21

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

15 Jul 2007 11:27:52
Bericht
Reageren met citaat
ik hou ook van jou maar meer van maria^^
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur







15 Jul 2007 11:27:52
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 11:31:13
Bericht
Reageren met citaat
Whehehe Xd en ik hou meer van Jw
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

15 Jul 2007 11:37:08
Bericht
Reageren met citaat
er staan hier snakz
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
15 Jul 2007 11:45:33
Bericht
Reageren met citaat
Ja h? =D shizzzleee rules Cool
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
15 Jul 2007 19:37:28
Bericht
Reageren met citaat
Toen we thuis waren, werd ik gebeld. ??Ik krijg je wel terug!! Het is nog niet voorbij!?? riep eva, en hing weer op. ??damn.. dat was vaag..?? mompelde ik. Annemieke gaf me weer een doekje aan, want mijn lip begon te bloeden. ??weet je kers??? mompelde Marlot. ??ja??? zei ik, terwijl ik probeerde voorzichtig mijn lippen schoon te maken. ??je ziet eruit als een zombie..?? ik schoot in de lach, maar stopte meteen weer. ??argh,, t doet zo zeer??? mompelde ik, Annemieke pakte het doekje aan, en dipte voorzichtig mijn lippen aan. ??kers.. geen gezoen vanavond!?? zei Nadine streng, toen Annemieke een zalfje op mijn lippen had gesmeerd. Ik grinnikte. ??arme hij..?? ??is het weer helemaal goed tussen jullie nu dan??? ik haalde me schouders op. ??zou het eigenlijk niet weten..?? Annemieke zuchtte. ??bel hem maar alvast, anders vraag je of Douwe en Lucas ook komen, die Douwe is best sexy geworden..?? Anna lachte hard. ??Annemieke is verliefd op d? Douwe!?? Annemieke keek haar ontzet aan. ??ik ben niet verliefd!!!?? riep ze uit, en ze begonnen elkaar uit te kietelen, terwijl ik Jan-Willem belde. ??heb je zin om straks samen met Lucas en Douwe hier heen te komen? We gaan film kijken.. Annemieke vroeg of jij ook kwam.?? Hij grinnikte. ??hebben ze wel zin in ons geklef??? ik schoot in de lach. ??sorry, mag niet zoenen van ze, ze hebben wat op me kapotte lip gesmeerd..?? ??die bitch h?.. ik krijg der nog wel..ze mot van je af blijven, maar we komen er zo aan!?? ik grinnikte. ??is goed, tot zo..?? ??ik hou van je..?? ??ook van jou..?? mompelde ik, Annemieke viel in de lach. ??wat een romantisch gesprekje!?? ik sloeg haar voor de grap, en ze begon me te kietelen. Ik gilde. ??maar ik moet ophangen hoor! Doei!?? riep ik, en hing op.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 14 Jul 2007
Berichten: 278

15 Jul 2007 21:48:58
Bericht
Reageren met citaat
I hunger for more xD
_________________
There is no perfection in the world
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van no_hope_tagged

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 08:10:08
Bericht
Reageren met citaat
K bn bezig x'D
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 607
Woonplaats: dromenland^^
16 Jul 2007 11:09:15
Bericht
Reageren met citaat
aaah ketsos geweldigos =D
_________________
make some fun and reach the sun!

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
16 Jul 2007 12:53:45
Bericht
Reageren met citaat
KESR DANKT U.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
13 Sep 2007 14:38:03
Bericht
Reageren met citaat
??tja.. hij ziet er elke keer steeds beter uit ja.?? Mompelde Anna. ??dus ze kan wel gelijk hebben..?? ??en zonder zijn vakkenvullerbaantje zou hij het geld niet hebben om elke dag nieuwe flessen Deo en gel te kopen.?? Lachte Nadine. Ik probeerde te glimlachen, maar het deed wel zeer nog. Opeens zag ik 3 vage schimmen aan de andere kant van het raam. ??daar zijn ze.?? Fluisterde ik, en Marlot begon te gillen toen ze Lucas zag. ?? oh god marlot.. ben je een beetje verliefd??? vroeg Annemieke glimlachend, terwijl ze deur ging open doen. ??nee hoor.. ik niet.. nee, waarom zou ik??? ik gaf haar een schouder stootje, toen ze helemaal rood werd toen Lucas binnenkwam. Jan-Willem kwam naast me zitten, en gaf me een knuffel. ??eigenlijk? kunnen jullie ook geen seconde zonder elkaar h???? zei mirte. Hij knikte. ??oh d?h.. ze is ook zo lief.?? En dit keer stootte marlot me aan, want ik begon een beetje rood te worden. ??en jij bent ook zo?n schatje h?. Maar 1 ding, ik kan me niet herinneren dat wij verkering hadden????? Annemieke en Nadine schoten in de slappe lach. Hij grijnsde. ??dus je wil een officieel voorstel??? ik keek hem aan, en zag een kleine fonkeling in zijn ogen. ??nou ik weet niet, als jij daar behoefte aan hebt.?? Hij glimlachte. Annemieke dacht dat het wel spannend zou zijn als ze het licht uit ging doen en de kaarsjes aanstak. ??Misschien.. ik moet wel even bedenken wat een beetje origineel is.?? Ik glimlachte droogjes. ??het hoeft toch niet pers? origineel te zijn..?? hij sloeg een arm om me heen. ??vind ik wel, dat verdien jij.?? ??waarneer ga je beginnen dan??? vroeg Douwe grijnzend.



tis niet lang.. maar tis iets.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 967
Woonplaats: Tah groningen
12 Okt 2007 16:13:23
Bericht
Reageren met citaat
KEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOl.
_________________
[b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN MessengerZoek naar alle berichten van HEROINEforthepoor

Reageren Pagina 3 van 3
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Fuck fame and fortune Forumindex+16 verhalenDie erste liebe.
Het is nu 28 Sep 2024 06:21:21
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken