Fuck fame and fortune
Let's just rock the show \,,/_

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Fuck fame and fortune Forumindexverhalen buiten THnieuw verhaaltje [a]
Het is nu 28 Nov 2024 08:54:18

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 11:02:40
Bericht
Reageren met citaat
weetje dat ik nooit uit me zelf zopu zeggen kom dan gaan we de tuin op ruimen en ik heb geen agenda en ik ga helemaal nooit met de bus xD xD maar tog wat een gaaff verhaal xD

Auteur

16 Jul 2007 11:02:40
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 11:04:17
Bericht
Reageren met citaat
whehehehe XD ik zou wel willen weten hoe jij op school bent kili

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 11:04:49
Bericht
Reageren met citaat
wil je denk ik neit xD iedereen op sgool kent mijn naam iig

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 11:08:25
Bericht
Reageren met citaat
Whehehehe jij ook al zo populair xD iedereen kent mij ook x']

De huppels: vieze pijpslet van jw x'D
De Gangster: Kerse gothicje x'D
De butjes: kers
De dudies/my friendjes: Sjers **Wouter en Jw** Kers **Andere mensjes x'D**
OOH DAMN xD

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 11:14:47
Bericht
Reageren met citaat
Whahahahahhaha x''D

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 11:24:08
Bericht
Reageren met citaat
whehehe ik wil sneeuw en een knuffel van veer

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 11:28:07
Bericht
Reageren met citaat
?zoo en nu? zegt kers en legt haar voeten op de tafel en loopt mee te leven met spongebob. ?ik heb geen idee we kunnen nog wel even gaan zwemmen maar volgends mij is t water een beetje vies van gisteren? zegt Fleur. ?juah geloof t ook maar moet m vanmiddag toch verschonen.? Zegt kilian en bestluit maar even wat cola in te schenken waarbij de helft op de tafel beland. Fleur maakt het schoon en gaat weer zitten. ? ik ga zo naar huis denk ik want JW is toch weg? zegt kers en staat op om haar spullen bij elkaar te zoeken. ?ik blijf nog een nacht slapen en misschien blijf ik wel tot zaterdag? zegt fleur en knuft kers. ?kom kilian ik ga? zegt kers en knuffelt kilian, en loopt de deur uit. ?wacht kers? roept Fleur en komt met iets wat lijkt op een sok aan rennen ?deze is nog van jou? zegt fleur en geeft de sok aan kers. ?ik had alleen witte sokken mee en geen zwarte? zegt kers en kijkt vies naar de sok. ?haha ik geloof dat ie ook eerst wel wit was? zegt fleur en gooit kers de deur uit.

-----------------@ kers home------------------

RING RING

JW: Hee Schatjee <3
Kers: Liefjee <3
JW: ik ben vanaaf tot morgen aaf alleen thuis. Kom je bij me slapen?
Kers: Eh, super cool, maar denk niet dat ik t mag van me mama.
JW: dan zeg je dat je weer naar Kili gaat of bij Fleur slaapt ofzo
Kers: goed idee zie je over een uurtje.

Kers loopt de trap af en loopt de woon kamer in. ? mama mag ik bij Fleur slapen?? vraagt kers en probeert smekend te kijken. ?je sliep vannacht ookal bij kilian blijf je nog wel eens thuis slapen of niet? zegt kers moeder en kijkt kers streng aan. ?maar het word een meiden avond? zegt kers. ?okee laatste keer dan deze week.? Zegt haar moeder en gaat weer veder met de libelle lezen.
Als kers haar tas heeft in gepakt loopt ze gelijk naar JW?s huis die al op kers aan het wachten is. ?hee lief? zegt kers en geeft JW een kus. ?zal ik je tas maar dragen?? vraagt JW . Wat is het toch een heer denkt kers bij zich zelf.

Als kers op JW zn kamer komt is het opeens heel opgeruimd. ?zo dit is ook de eerste keer dat het hier netjes is hea? zegt kers pesterig tegen JW, die zijn tong naar haar uit steekt.

--------------Bij kilian weer thuis---------------

Fleur ligt tegen kilian aan op de bank en kijkt sloom naar de tv. ?gaan we vandaag nog wat doen?? vraagt fleur en probeert kilian aan te kijken wat niet echt makkelijk gaat als je tegen iemand aan licht. ?hmm.. zo t zwembad schoon maken en misschien film kijken ofzo.? Zegt kilian en aait Fleur maar . ?owh maar ik ben geen kat ofzo hea? zegt fleur die daarna kilians hand weg slaat en gaat zitten en hem een kusje geeft waarna ze word opgetild en kilian tilt fleur naar buiten en staat op het punt om fleur in het zwembad te gooien als er opeens word aangebeld. Hij zet fleur neer ?wacht maar volgende x? zegt ie en loopt naar de deur. Fleur hoort niet echt wat er gezegd word aan de deur maar als kilian terug komt zegt hij dat het een of ander fonds was. En gaat met fleur t zwembad verschonen. Als het avond word gaan ze maar een film kijken. niet dat we veel van de film hebben gezien

------------------bij milou [en veer]---------------

?MAMA bemoei je niet met mij? roept milou boos en trekt de deur van haar kamer dicht. Wat een kut wijf zo maar bepalen wat ik doe. Ik ben oud genoeg om mn eigen beslissingen te nemen denkt ze bij zich zelf en belt veer op. ?hee ik kom naar jou heb weer eens ruzie met men moeder en nu ga ik er maar eens van door het is mooi genoeg geweest? zegt milou en hangt weer op. Ze pakt haar tas in en loopt naar beneden en gooit de voor deur achter zich dicht en stapt haar scooter op. Als ze bij veer aan beld doet haar moeder open ?ik hoorde dat je ruzie heb met je moeder? zei ze en liet haar binnen. ?jaa altijd vraag ik of ik een weekje weg m,ag met iedereen doet ze gelijk weer moeilijk enzo? zegt milou en gooit haar tas onder de trap neer. ?moet je wat thee? vraagt de moeder van veer en milou zegt ja en gaat naast veer op de bank zitten. ?waarom is jou moeder zo aardig, wat jou moeder heeft mist die van mij? zegt milou en neemt een koekje uit de koek trommel. ?sja, maar je mag hier wel slapen? zegt veer en de telefoon gaat.
Veer: Hallo
Milous moeder: He, is milou bij jou
Veer: Jaa ze blijft hier slapen
MM: zeg maar dat ze gelijk naar huis moet komen
Veer: dat zou helaas niet gaan mevouw want ze slaapt hier
MM: ik spreek haar morgen wel!

Tuuuuuuut

?het was je ma, die zei dat je naar huis moest komen ofzo? zegt veer. En neemt een slok thee waardoor ze haar bek verbrand.

jongens ik weet nie hoe ik veder moet x]

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 11:34:39
Bericht
Reageren met citaat
Verzin iets leuks op het begin van het verhaal word gezcht dat we een smet zn alle op vakantie moeten gaan nou dan laatste school dag ofzo vakantie gaan we ergens midden in the middle no where camperen en dan gaan er wat dingen mis wat dingen goed
gebeurt er iets grappigs of iets droefigs en dan gaan we camp vuur maken wilt veer een mash mellow in het vuurtje doen staat haar stok in de fik loopt ze gillen rond te rennen met het vuur aan de stok geef ik mijn marshmellow wel aan veer heb tog geen honger gaan we slapen zijner mensen bang enzo

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 11:44:07
Bericht
Reageren met citaat
maar ik wil dat iemand dood gaat x] maar wie is nog geheim x] en ik ga ff met een nieuw klein verhaaltje beginne (A)

Auteur
no_hope_tagged
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 12:08:16
Bericht
Reageren met citaat
jaa kers vind een insect die noemt ze henk en dan vermoord ik henk Twisted Evil Twisted Evil

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 12:14:22
Bericht
Reageren met citaat
nee want dan ga ik t met jou utimaken hoor haha

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 12:21:25
Bericht
Reageren met citaat
no_hope_tagged schreef:
whehehe ik wil sneeuw en een knuffel van veer

*geeft knuffel*
*stuurt kili naar ijsland tada sneeuw =D*

tha shizzle =]
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van libettxschaap

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 12:23:19
Bericht
Reageren met citaat
Laughing er zijn hier enge mannen in huis

Auteur
libettxschaap
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 12:26:24
Bericht
Reageren met citaat
Aaaaaaaaaaaaah mijn bek staat in brandt mijn bek staat in barndt
*loopt heen en weer*
Citaat:
op een sok aan rennen ?deze is nog van jou? zegt fleur en geeft de sok aan kers. ?ik had alleen witte sokken mee en geen zwarte? zegt kers en kijkt vies naar de sok. ?haha ik geloof dat ie ook eerst wel wit was? zegt fleur en gooit kers de deur uit.

Wagaggagaaahhahaha omg fleur xD

tha shizzle =]

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 12:30:02
Bericht
Reageren met citaat
x] jaa hallo (hoe bedoel je insperatie loos)

Auteur

16 Jul 2007 12:30:02
Bericht

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 12:52:00
Bericht
Reageren met citaat
WHEHEHEHEH I LOVE IT x'D

Auteur
MilouTjj
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 15:01:16
Bericht
Reageren met citaat
Heey Bloem kan je nie iets doen van.... ze kwamen ergens aan in het midden van de jungle waar veer een olifant ontmoette!. De olifant werd het huisdier van veer,,, maar op een dag... was de olifant zonder naam weg x] wat was er gebeurt? was hij gevangen door stropers? was hij weggelopen? je leest het in de volgende aflevering van... Kilian,Fleur,Veer,Martin,Scott,Kers,Maria (en de anderen die ik vergeet) In Tha Bush xx] sorry ik ben fockin melig
Profiel bekijkenStuur privéberichtWebsite bekijkenZoek naar alle berichten van MilouTjj

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 15:08:37
Bericht
Reageren met citaat
hmm zal er over na denken :O

Auteur
HEROINEforthepoor
Schaap Admin
Schaap Admin

16 Jul 2007 16:04:02
Bericht
Reageren met citaat
Wheheheeh xd vet goed lou

Auteur
FleurtJ<3
Moderator
Moderator

16 Jul 2007 16:17:43
Bericht
Reageren met citaat
de vrienden besluiten af te gaan spreken bij veers huis om de vakantie te bespreken.
?waar gaan we heen? roept kilian gelijk als iedereen zit. ?Frankrijk lijkt me wel leuk? zegt kers maar de rest heeft meer zin in iets onbekends. ?laten we ergens bij Amerika doen ofzo maar niet zon grote stad? zegt Fleur en ziet het al helemaal voor zich. ?jaa of naar zweden!? zegt milou blij en pakt gelijk 5 koekjes van de tafel. Iedereen lijkt het cool om naar zweden te gaan. Iemand is daar nog geweest dus. ?ik kijk wel even op internet? zegt martin en duikt gelijk achter de computer. ?de goedkoopste is 50 euro heen en terug en dan het hotel 60 euro per kamer voor 2 personen? zegt martin en iedereen kijkt hoe het eruit ziet. ?Facking chill bed? zegt Fleur die een 2 persoons bed ziet. ?zullen we boeken?? zegt kers die het al helemaal ziet zitten. JAAA roeppen ze allemaal in koor en martin boekt een weekreisje naar zweden.

------------------DE DAG------------------

?Dag jongens? roept de moeder van Fleur er zet ze af op het vliegveld. Iedereen neemt afscheid van z?n ouders alleen bij milou gaat het wat moeilijk. ?MARTIN WAAR MOETTEN WE HEEN? roept veer gestrest en staat te springen. ?ehm.. naar de borden ofzo? zegt martin droog en kijkt waar ze in moeten stappen. We moeten de a gang hebben zegt hij slim en begint te lopen. Als iedereen klaar is met inchecken moeten ze eerst wachten op kers die zogenaamt dr pastpoort kwijt is terwijl ze hem net 1000 x heeft gekeken of ze hem wel bij zich had. Kilian ploft neer in het vliegtuig stoel naast fleur en kers natuurlijk naast jw. ?ik heb hoogtevreess? zegt fleur bang en kruipt tegen kilian aan. ?ik ben bij je? zegt kilian macco achtig en slaat een arm om fleur heen. RIEMMEN VAST A.U.B. ?oowh kut nu gaan we echt hea? zegt milou die snel dr riem wat strakker trekt en haar handen voor haar ogen doet.
Maria die aan het zingen is in het vliegtuig krijgt opeens een tijdschift naar haar hooft gegooit omdat het zo vals klinkt als ik weet niet wat. ?wat doe je? zegt maria boos en gooit het tijdschift terug ik veers gezicht. ?hee nu heb je me bill poster verkracht!? zegt veer en kijkt met een pruil lip. ?eindelijk? zegt kilian die daarna gelijk een stomp van fleur krijgt x]
Als ze eindelijk het vliegtuig uitkomen zijn ze in een klein dorpje. ? wat is t hier mooi? zegt kers en kijkt naar het asvalt . ?gek kind? zegt veer en loopt veder. ?hoe komen we eigenlijk bij het hotel?? vraagt Fleur ?jullie zijn echt dom hea? zegt martin terwijl hij een bus in stapt en de rest volgt hem. ?sorry hoor? zegt fleur en gaat een beetje uitgebreid op t bus bankje zitten zodat niemand er nog naast past. ?Fleur ga is aan de kant? zegt milou en gooit fleurs benen van het bankje af. ?jaa maar ik ben moee? zegt fleur en kijkt slaperig waar kilian zit. Oow naast martin x] en ze doen raar x]
Als ze bij hun hotel zijn gaan ze gelijk hun kamers testen. Waarna iedereen in bed gaat liggen.

Reageren Pagina 2 van 7
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Fuck fame and fortune Forumindexverhalen buiten THnieuw verhaaltje [a]
Het is nu 28 Nov 2024 08:54:18
Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar: