Auteur |
HEROINEforthepoor Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 13 Dec 2008 11:03:37
|
|
Bericht |
vragenlijst 2; wat zou je doen als....... xD
|
|
|
Je een week God was?:
Je vriend/vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn?:
Je een dag beroemd was?:
Je in de huid van een filmster kon kruipen?:
Je een dag onzichtbaar was?:
Je wakker wordt en de enige persoon op aarde bent, met 2 schapen?:
Je in een dronken bui met de grootste nerd hebt geslapen en zwanger bent (of zij zwanger is)?:
Er voor je neus een oud vrouwtje van haar tas beroofd wordt?:
Je bij de kassa ziet dat de kassa naast je bedreigd wordt?:
Je vriend(in) vreemd is gegaan?:
Je beste vriend(in) vertelt dat hij/zij verliefd op je is?:
Je verandert in het soort persoon dat je het meeste haat?:
Je jezelf vaak herhaald?:
Je je evenbeeld op straat tegenkomt?:
Je gestalkt wordt door een superknap persoon?:
Je bij de 10 beste idols blijkt te horen?:
Er gezegd werd dat je 10 miljoen had gewonnen, maar het een fout blijkt?:
Jij al maanden verliefd ben op iemand en je beste vriend(in) degene inpikt?:
Je broek midden in een drukke stad uitscheurt?:
Je moeder binnenkomt met haar nieuwe vriend, een verschrikkelijke leraar van je school?:
Je bestolen wordt?:
Je merkt dat in het zwembad ineens je kleren weg zijn?:
Je allemaal freaky telefoontjes krijgt?:
Je je niet verveelde?:
Dat lekkere ding je mee uit vraagt, terwijl je een vriend(in) hebt?:
Je gebruikt wordt door je lover voor de sex?:
Je vader graag wil dat je machinist wordt?:
Je een 1 haalt voor een PW/SE waar je heel goed voor geleerd hebt?:
Je ontslagen wordt zonder reden?:
Je moeder je betrapt tijdens het masturberen?:
Iemand op straat je aanspreekt met de vraag of je fotomodel wilt worden?:
Je voor msn moest gaan betalen?:
Mp3tjes niet meer gratis waren?:
Deze vragenlijsten je een telefoontje van 1,10 kostte?:
Je ouders niet willen dat je je lover ziet?:
Je email adres gehackt is?:
Je gezin omkomt bij een auto ongeluk en jij het overleeft?:
Je keihard tegen de auto van de buurman aan bent gereden en hij een fucking deuk heeft?:
Je spontaan je pincode vergeten bent?:
Je een blackout krijgt bij je centrale examen?:
Je alleen het eerste en het laatste uur les hebt?:
Je een mentor krijgt die je helemaal niet wilt?:
Je je eigen operatie bewust meemaakt maar nix kan doen?:
Je alleen thuis bent en allemaal vage geluiden hoort?:
Je voor de rest van je leven verlamd bent?:
Je oog in oog met je idool komt te staan?:
:'D blaaaaaa.<3 _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|
Auteur |
13 Dec 2008 11:03:37
|
|
|
|
|
Auteur |
HEROINEforthepoor Schaap Admin
Geregistreerd op: 11 Mrt 2007 Berichten: 967 Woonplaats: Tah groningen 15 Dec 2008 20:11:52
|
|
Bericht |
|
Je een week God was?: de wereld eindelijk maken zoals hij hoort te zijn;vrijheid blijheid :'D
Je vriend/vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn?: huh?'xD
Je een dag beroemd was?: Nothing else as usaly.. x'D ofzo nja misschien mijn fans een leuke dag geven weetje. :']
Je in de huid van een filmster kon kruipen?: OEH BOEM CHILL dan zou ik echt de beste film allertijden ff gaan spelen ofzo.
Je een dag onzichtbaar was?: achter jongentjes aangaan, of mensen stalken die ik niet aardig vind zodat ze me met rust laten .
Je wakker wordt en de enige persoon op aarde bent, met 2 schapen?: WHAAA MEGA GEIL!
Je in een dronken bui met de grootste nerd hebt geslapen en zwanger bent (of zij zwanger is)?: eumaygosh, I don't know, ik denk sowieso; that will never happen to me. ik ben daar te goed voor om dronken sex te hebben.
Er voor je neus een oud vrouwtje van haar tas beroofd wordt?: achter die nozem aangaan! B)
Je bij de kassa ziet dat de kassa naast je bedreigd wordt?: ingrijpen.
Je vriend(in) vreemd is gegaan?: vragen waarom enzo.
Je beste vriend(in) vertelt dat hij/zij verliefd op je is?: dat zou ik heel vet vinden, ligt eraan welke vriend/vriendin xD
Je verandert in het soort persoon dat je het meeste haat?: damn, dan zou ik mezelf haten? of zorgen dat ik zelf zo goed word, dat ik die soort personen niet meer k?n haten. :'D
Je jezelf vaak herhaald?: wtf? x'D
Je je evenbeeld op straat tegenkomt?: ff schrikken.
Je gestalkt wordt door een superknap persoon?: NEUKEEEH. nee grapje , geen idee.
Je bij de 10 beste idols blijkt te horen?: dat zou ik z? mega tof vinden serieus 1 van me dromen is om idols te winnen weetje, lekker beroemd worden =3
Er gezegd werd dat je 10 miljoen had gewonnen, maar het een fout blijkt?: dat zou ik v?t lullig vinden xD want waarschijnlijk had ik de vakanties al ingeplant en had ik al een dagje shoppen in berlijn voor elkaar .
Jij al maanden verliefd ben op iemand en je beste vriend(in) degene inpikt?: vragen sinds wanneer zij op zulke mensen valt, want mijn beste vriendin valt op ?cht andere personen xD
Je broek midden in een drukke stad uitscheurt?: vet hard lachen :'D
Je moeder binnenkomt met haar nieuwe vriend, een verschrikkelijke leraar van je school?: me moeder boos aankyken, leraar boos aankyken, en boos weggaan en me vriendin alles vertellen.
Je bestolen wordt?: erachter komen wie het was.
Je merkt dat in het zwembad ineens je kleren weg zijn?: vet boos naar de mensen die er werken kyken xD
Je allemaal freaky telefoontjes krijgt?: vet hard lachen, omdat ze me dan vet geil vinden anders zouden ze me geen aandacht geven xD
Je je niet verveelde?: dan zou ik iets doen.
Dat lekkere ding je mee uit vraagt, terwijl je een vriend(in) hebt?: vragen wat voor date het word enzo , en aan me vriendje vragen wat hij ervan vind.
Je gebruikt wordt door je lover voor de sex?: go on with your life, leave that boy at his side . like; ik zou hem gewoon vet hard dumpen ofzo,
Je vader graag wil dat je machinist wordt?: hem uitlachen omdat hij weet dat ik dat toch niet ga worden
Je een 1 haalt voor een PW/SE waar je heel goed voor geleerd hebt?: nadenken hoe kryg ik dat de hell voorelkaar
Je ontslagen wordt zonder reden?: naar me baas stappen en hem boosaankyken xD
Je moeder je betrapt tijdens het masturberen?: vet hard me schamen ofzo x'D
Iemand op straat je aanspreekt met de vraag of je fotomodel wilt worden?: eerst vet hard lachen en dan zeggen dat ik geen intresse heb in anorexia.
Je voor msn moest gaan betalen?: nog harder lachen
Mp3tjes niet meer gratis waren?: naar me vader stappen en vragen hoezo willen ze me leven verneuken en dan huilen xD
Deze vragenlijsten je een telefoontje van 1,10 kostte?: vet hard lachen omdat het toch niet zo is :'D
Je ouders niet willen dat je je lover ziet?: vragen waarom niet.
Je email adres gehackt is?: een nieuwe aanmaken xD
Je gezin omkomt bij een auto ongeluk en jij het overleeft?: eumaygosh, 4 jaar therapie, ziekenhuis, psygiater, migraine, pfeiffer, alles tegelijk xD
Je keihard tegen de auto van de buurman aan bent gereden en hij een fucking deuk heeft?: vet hard lachen xD omdat mijn buurman niet cool is.
Je spontaan je pincode vergeten bent?: me hard schamen als ik in een drukke winkel sta, en anders gewoon vet hard lachen :'D jeetje wat lach ik vaak vet hard..
Je een blackout krijgt bij je centrale examen?: aan de docenten die ik op dat moment daar bij me heb zitten vertellen.
Je alleen het eerste en het laatste uur les hebt?: ziek melden ofzo.
Je een mentor krijgt die je helemaal niet wilt?: niks. xD
Je je eigen operatie bewust meemaakt maar nix kan doen?: ohgosh, dan ging ik gewoon van binnen huilen ofzo.
Je alleen thuis bent en allemaal vage geluiden hoort?: ach, gebeurd altijd .. xD
Je voor de rest van je leven verlamd bent?: huilen
Je oog in oog met je idool komt te staan?: lachen xD _________________ [b:2f514665b9]You're my heroine. <3[/b:2f514665b9]
|
|
|
|