Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tamiya
|
Geplaatst: 14 Jul 2012 17:20:24 Onderwerp: nieuw project: Ford Customax |
|
|
Ben weer iets nieuws gestart, een vette hot rod truck. Er moet nog genoeg aan gedaan worden. Vooral schuren en plamuren
momenteel ben ik aan het schuren aan de hood scoops en erna val ik de naden vanvde top-chop aan. Als laatste de bumpers en side skirts. Uiteraard veeeeeeel lampjes neon licht, dikke uitlaten, en custom motor geluid. Zal op het gemakskes zijn dat ik eraan werk. Qua kleuren? Nog geen idee. Pin striping, old skool flames, ... Maar das voor laatst
groetjes |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 14 Jul 2012 17:20:24 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
tamiya
|
Geplaatst: 14 Jul 2012 17:21:53 Onderwerp: |
|
|
Ps: zou ik er nog een dakspoiler opzetten of niet? De voorkant ziet er mischien wat raar uit met brede banden maar ik ga er smalle onder zetten |
|
Terug naar boven |
|
|
jefke
|
Geplaatst: 15 Jul 2012 20:21:01 Onderwerp: |
|
|
de dak spoiler gade eigenlijk maar kunnen zien als laatste het is wel een schoon projectje mss dat de old school er het beste op zal passen op zo een cabine ofwel met vlammen werken die mooi doorlopen van voor tot achter _________________ BoErEn |
|
Terug naar boven |
|
|
Hobbypapillon Admin
|
Geplaatst: 15 Jul 2012 21:10:29 Onderwerp: |
|
|
Jawadde zeg, als die ooit klaar kot zalt in orde zijn. Mooie voorbumper trouwens !!
Steve |
|
Terug naar boven |
|
|
tamiya
|
Geplaatst: 16 Jul 2012 11:15:29 Onderwerp: |
|
|
Mercie voor de reacties mannen. En hij moet af :p
Ga er zo rap mogelijk fferm aan schuren |
|
Terug naar boven |
|
|
tamiya
|
Geplaatst: 10 Aug 2012 19:49:34 Onderwerp: |
|
|
vandaag wat schuurwerk gedaan aan de cabine, pffff amai. alleen de raamstijlen moeten nog gedaan worden... maar hoe he. Heb ondertussen de cabine al matgezet met 1200 schuurpapier
nu zijn de sideskirts en voorbumper aan de buurt
kleur is gekozen, het word een 2-tone. Vanonder een mooi helder rood, tot aan de lijn onder het raam en erboven zilver. Zou er een pinstripe tussen willen maar nog geen idee welke kleur, dit kleurenschema is wel nog niet zeker _________________ Er gaat niks boven DAF: If it aint Dutch, it aint much
Alleen een maf rijd een DAF en een zes in lijn klinkt ook wel fijn |
|
Terug naar boven |
|
|
|