Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

scania r470 4x2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Belgian RC Truckdrivers Forumindex -> Showroom Scania
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
krg - truckdrivers

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2012 09:36:16    Onderwerp: scania r470 4x2 Reageren met citaat

hoi iedereen moet zeggen kheb efkes stilgelegen omdat we met een verhuis zaten ik en isabelle zijn alleen ga wonen en kwa budget heeft me hobby efkes stilgelegn maar nu gaak stilletjes terug beginnen normaal ging ik de black amber bouwen van scania maar da staat efkes stil omdat ik ander plannen heb voor de black amber kheb nu gewoon de scania r470 higline een keer ant bouwen denk dat ik em int zelfde kleur gaan doen lijk mijne blauwe man kheb nu al de binne kant malekes gamaakt en dat bekleed met stof de zetels en daschbord moeten nog verander in een ander kleur denk dat ik die in gebroken wit zal spuiten hierbij al paar foto's[img][/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam

Geplaatst: 24 Jan 2012 09:36:16    Onderwerp:

Terug naar boven
krg - truckdrivers

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2012 09:47:01    Onderwerp: Re: scania r470 4x2 Reageren met citaat

[quote="krg - truckdrivers"]hoi iedereen moet zeggen kheb efkes stilgelegen omdat we met een verhuis zaten ik en isabelle zijn alleen ga wonen en kwa budget heeft me hobby efkes stilgelegn maar nu gaak stilletjes terug beginnen normaal ging ik de black amber bouwen van scania maar da staat efkes stil omdat ik ander plannen heb voor de black amber kheb nu gewoon de scania r470 higline een keer ant bouwen denk dat ik em int zelfde kleur gaan doen lijk mijne blauwe man kheb nu al de binne kant malekes gamaakt en dat bekleed met stof de zetels en daschbord moeten nog verander in een ander kleur denk dat ik die in gebroken wit zal spuiten hierbij al paar foto's[img][/img]

Uploaded with ImageShack.us[[img][/img]
Terug naar boven
krg - truckdrivers

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2012 09:53:05    Onderwerp: Re: scania r470 4x2 Reageren met citaat

[quote="krg - truckdrivers"]
krg - truckdrivers schreef:
hoi iedereen moet zeggen kheb efkes stilgelegen omdat we met een verhuis zaten ik en isabelle zijn alleen ga wonen en kwa budget heeft me hobby efkes stilgelegn maar nu gaak stilletjes terug beginnen normaal ging ik de black amber bouwen van scania maar da staat efkes stil omdat ik ander plannen heb voor de black amber kheb nu gewoon de scania r470 higline een keer ant bouwen denk dat ik em int zelfde kleur gaan doen lijk mijne blauwe man kheb nu al de binne kant malekes gamaakt en dat bekleed met stof de zetels en daschbord moeten nog verander in een ander kleur denk dat ik die in gebroken wit zal spuiten hierbij al paar foto's[img][/img]

Uploaded with ImageShack.us[[img][/img]
[img]URL=http://imageshack.us/photo/my[/img][img]

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Terug naar boven
jefke

BerichtGeplaatst: 24 Jan 2012 16:55:43    Onderwerp: Reageren met citaat

binnenkant is zeer mooi gedaan kben eens benieuwd Very Happy
black_mamba
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 06:42:47    Onderwerp: Reageren met citaat

hey krg truckdriverke;
ik ken dat probleem van verhuizen en geldgebrek voor de hobby.
wij zijn vollop bezig met te verhuizen en daardoor ligt het projectje voor mijn vriendin ook stil wat ik jammer vind voor haar maar we hebben nog tijd zat he Wink

veel geluk met de nieuwe woonst en met het verder zetten van de hobby makker!!!!
blackie
brouwerken

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 19:27:02    Onderwerp: Reageren met citaat

samenwonen en verhuizen d'as nog niks,mo als den krg truckdriver aan iets begint dan ist alles of te niks

bij deze meld ik u dan met trots dat den kevin alias den krg tr.... (mijne zoon dus) trotse vader is geworden van ene dochter.
moeder en kind stellen het zeer goed,van den vader zullen we het gewoon bij goed houden. kruipende_baby kruipende_baby

[/b]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Smurfin
Gast

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 19:32:48    Onderwerp: Reageren met citaat

brouwerken schreef:
samenwonen en verhuizen d'as nog niks,mo als den krg truckdriver aan iets begint dan ist alles of te niks

bij deze meld ik u dan met trots dat den kevin alias den krg tr.... (mijne zoon dus) trotse vader is geworden van ene dochter.
moeder en kind stellen het zeer goed,van den vader zullen we het gewoon bij goed houden. kruipende_baby kruipende_baby

[/b]

Proficiat! Geniet er maar allen van!
Terug naar boven
MaD_Scania
Gast

BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 22:48:09    Onderwerp: Reageren met citaat

brouwerken schreef:

[/b]

Wens Kevin en z'n vrouwke een dikke proficiat,
en gij natuurlijk ook hé 'Bompa' Brouwerken Razz
Terug naar boven
karel47

BerichtGeplaatst: 4 Feb 2012 18:29:15    Onderwerp: Reageren met citaat

wordt mooie scania, met wat heb je de binnenkant bekleed
krg - truckdrivers

BerichtGeplaatst: 5 Feb 2012 08:57:57    Onderwerp: bekleding Reageren met citaat

karel47 schreef:
wordt mooie scania, met wat heb je de binnenkant bekleed

ik heb gewoon een stofke haalt in stoffewinkel in brugge ik heb eerst een malke gemaakt in plastick en dan bekleed met dat stofke Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Belgian RC Truckdrivers Forumindex -> Showroom Scania Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: