Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
krg - truckdrivers
|
Geplaatst: 24 Jan 2012 09:36:16 Onderwerp: scania r470 4x2 |
|
|
hoi iedereen moet zeggen kheb efkes stilgelegen omdat we met een verhuis zaten ik en isabelle zijn alleen ga wonen en kwa budget heeft me hobby efkes stilgelegn maar nu gaak stilletjes terug beginnen normaal ging ik de black amber bouwen van scania maar da staat efkes stil omdat ik ander plannen heb voor de black amber kheb nu gewoon de scania r470 higline een keer ant bouwen denk dat ik em int zelfde kleur gaan doen lijk mijne blauwe man kheb nu al de binne kant malekes gamaakt en dat bekleed met stof de zetels en daschbord moeten nog verander in een ander kleur denk dat ik die in gebroken wit zal spuiten hierbij al paar [img][/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 24 Jan 2012 09:36:16 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
krg - truckdrivers
|
Geplaatst: 24 Jan 2012 09:47:01 Onderwerp: Re: scania r470 4x2 |
|
|
[quote="krg - truckdrivers"]hoi iedereen moet zeggen kheb efkes stilgelegen omdat we met een verhuis zaten ik en isabelle zijn alleen ga wonen en kwa budget heeft me hobby efkes stilgelegn maar nu gaak stilletjes terug beginnen normaal ging ik de black amber bouwen van scania maar da staat efkes stil omdat ik ander plannen heb voor de black amber kheb nu gewoon de scania r470 higline een keer ant bouwen denk dat ik em int zelfde kleur gaan doen lijk mijne blauwe man kheb nu al de binne kant malekes gamaakt en dat bekleed met stof de zetels en daschbord moeten nog verander in een ander kleur denk dat ik die in gebroken wit zal spuiten hierbij al paar [img][/img]
Uploaded with ImageShack.us[[img][/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
krg - truckdrivers
|
Geplaatst: 24 Jan 2012 09:53:05 Onderwerp: Re: scania r470 4x2 |
|
|
[quote="krg - truckdrivers"] krg - truckdrivers schreef: | hoi iedereen moet zeggen kheb efkes stilgelegen omdat we met een verhuis zaten ik en isabelle zijn alleen ga wonen en kwa budget heeft me hobby efkes stilgelegn maar nu gaak stilletjes terug beginnen normaal ging ik de black amber bouwen van scania maar da staat efkes stil omdat ik ander plannen heb voor de black amber kheb nu gewoon de scania r470 higline een keer ant bouwen denk dat ik em int zelfde kleur gaan doen lijk mijne blauwe man kheb nu al de binne kant malekes gamaakt en dat bekleed met stof de zetels en daschbord moeten nog verander in een ander kleur denk dat ik die in gebroken wit zal spuiten hierbij al paar [img][/img]
Uploaded with ImageShack.us[[img][/img] | [img]URL=http://imageshack.us/photo/my[/img][img]
Uploaded with ImageShack.us[/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
jefke
|
Geplaatst: 24 Jan 2012 16:55:43 Onderwerp: |
|
|
binnenkant is zeer mooi gedaan kben eens benieuwd _________________ BoErEn |
|
Terug naar boven |
|
|
black_mamba Admin
Geregistreerd op: 07 Sep 2011 Berichten: 154 Woonplaats: outrijve (avelgem)
|
Geplaatst: 27 Jan 2012 06:42:47 Onderwerp: |
|
|
hey krg truckdriverke;
ik ken dat probleem van verhuizen en geldgebrek voor de hobby.
wij zijn vollop bezig met te verhuizen en daardoor ligt het projectje voor mijn vriendin ook stil wat ik jammer vind voor haar maar we hebben nog tijd zat he
veel geluk met de nieuwe woonst en met het verder zetten van de hobby makker!!!!
blackie _________________ met de vlam in de pijp!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
brouwerken
|
Geplaatst: 27 Jan 2012 19:27:02 Onderwerp: |
|
|
samenwonen en verhuizen d'as nog niks,mo als den krg truckdriver aan iets begint dan ist alles of te niks
bij deze meld ik u dan met trots dat den kevin alias den krg tr.... (mijne zoon dus) trotse vader is geworden van ene dochter.
moeder en kind stellen het zeer goed,van den vader zullen we het gewoon bij goed houden.
[/b] |
|
Terug naar boven |
|
|
Smurfin Gast
|
Geplaatst: 27 Jan 2012 19:32:48 Onderwerp: |
|
|
brouwerken schreef: | samenwonen en verhuizen d'as nog niks,mo als den krg truckdriver aan iets begint dan ist alles of te niks
bij deze meld ik u dan met trots dat den kevin alias den krg tr.... (mijne zoon dus) trotse vader is geworden van ene dochter.
moeder en kind stellen het zeer goed,van den vader zullen we het gewoon bij goed houden.
[/b] |
Proficiat! Geniet er maar allen van! |
|
Terug naar boven |
|
|
MaD_Scania Gast
|
Geplaatst: 27 Jan 2012 22:48:09 Onderwerp: |
|
|
brouwerken schreef: | samenwonen en verhuizen d'as nog niks,mo als den krg truckdriver aan iets begint dan ist alles of te niks
[/b] |
Wens Kevin en z'n vrouwke een dikke proficiat,
en gij natuurlijk ook hé 'Bompa' Brouwerken |
|
Terug naar boven |
|
|
karel47
|
Geplaatst: 4 Feb 2012 18:29:15 Onderwerp: |
|
|
wordt mooie scania, met wat heb je de binnenkant bekleed _________________ ervaren modelbouwer vooral bezig in rc met tanks, trucks en torpedoboten |
|
Terug naar boven |
|
|
krg - truckdrivers
|
Geplaatst: 5 Feb 2012 08:57:57 Onderwerp: bekleding |
|
|
karel47 schreef: | wordt mooie scania, met wat heb je de binnenkant bekleed |
ik heb gewoon een stofke haalt in stoffewinkel in brugge ik heb eerst een malke gemaakt in plastick en dan bekleed met dat stofke |
|
Terug naar boven |
|
|
|