|
|
 |
|
Auteur |
Bericht |
foliecoruja

|
Geplaatst:
8 Nov 2011 17:57:01 |
  |
Speelgoed:
Diverse vogels “spelen” voor de dag door te komen. Dit is eigenlijk oefenen van aanvaltechnieken voor een prooi te vangen. Zo kunt U de grotere vogel bv een tennisbal geven voor het trainen van zijn klauwen. Vaak is de vogel zelf erg vindingrijk en “vangt” hij dingen die binnen zijn bereik zijn zoals; steentjes en takken. Kleinere uilen kunnen zich vermaken met “kattenspeeltjes”. Wel altijd goed opletten dat de vogels niet het materiaal binnen kunnen krijgen door eraan te plukken. |
|
|
  |
 |
|
Geplaatst:
8 Nov 2011 17:57:01 |
 |
|
|
 |
elke
Site Admin

|
Geplaatst:
8 Nov 2011 18:44:24 |
  |
foliecoruja schreef: |
Speelgoed:
Diverse vogels “spelen” voor de dag door te komen. Dit is eigenlijk oefenen van aanvaltechnieken voor een prooi te vangen. Zo kunt U de grotere vogel bv een tennisbal geven voor het trainen van zijn klauwen. Vaak is de vogel zelf erg vindingrijk en “vangt” hij dingen die binnen zijn bereik zijn zoals; steentjes en takken. Kleinere uilen kunnen zich vermaken met “kattenspeeltjes”. Wel altijd goed opletten dat de vogels niet het materiaal binnen kunnen krijgen door eraan te plukken. |
mijn uilen hebbe neen knuffel, eentje heeft op plankje met een veer en daarop een muisje daar speelt ze heel graag mee, maar mijn valken hebben geen speeltjes, de oehoe daar moet ik mee opletten als hij op vlieggewicht staat, dan neem ik zijn knuffels wel weg |
|
|
   |
 |
foliecoruja

|
Geplaatst:
8 Nov 2011 18:59:37 |
  |
elke schreef: |
foliecoruja schreef: |
Speelgoed:
mijn uilen hebbe neen knuffel, eentje heeft op plankje met een veer en daarop een muisje daar speelt ze heel graag mee, maar mijn valken hebben geen speeltjes, de oehoe daar moet ik mee opletten als hij op vlieggewicht staat, dan neem ik zijn knuffels wel weg |
haha is wel schattig :lol
en mijne folie (kerkuil) is bang van een uilenknuffeljte dat nog geen 20 cm groot is
hij steekt dan zijn veren uit en blaast maar  |
|
|
  |
 |
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|