|
|
 |
|
Auteur |
Bericht |
foliecoruja

|
Geplaatst:
7 Nov 2011 23:52:26 |
  |
Een heel goed boek vind ik toch nog Understanding Owls
van Jemina Parry Jones .
Dit boek heeft ong 160 pagina's en is verschenen in 2001.
Beschrijving : Understanding owls is een boek wat zowel de leuke kanten als de minder leuke kanten van het houden van uilen weergeeft. Het vertelt hoe je vanaf het beginstadium tot het einde een uil moet verzorgen. Hierbij komen alle facetten aan bod, zoals: Het bouwen van een voliere, het uitzoeken van een soort, het verzorgen van baby-uilen, het trainen/vliegen van uilen, het broeden met uilen, het jagen met uilen (in Nederland verboden). Tevens is dit boek voorzien van mooie foto's welke vaak de tekst verduidelijken.
dit is een site waarop je hem kunt bestellen voor 19.99 euro
--> http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/understanding-owls/1001004001295762/index.html#product_judgement
groetjes william |
|
|
  |
 |
|
Geplaatst:
7 Nov 2011 23:52:26 |
 |
|
|
 |
elke
Site Admin

|
Geplaatst:
8 Nov 2011 12:34:36 |
  |
foliecoruja schreef: |
van Jemina Parry Jones .
Beschrijving : Understanding owls is een boek wat zowel de leuke kanten als de minder leuke kanten van het houden van uilen weergeeft. Het vertelt hoe je vanaf het beginstadium tot het einde een uil moet verzorgen. Hierbij komen alle facetten aan bod, zoals: Het bouwen van een voliere, het uitzoeken van een soort, het verzorgen van baby-uilen, het trainen/vliegen van uilen, het broeden met uilen, het jagen met uilen (in Nederland verboden). Tevens is dit boek voorzien van mooie foto's welke vaak de tekst verduidelijken.
--> http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/understanding-owls/1001004001295762/index.html#product_judgement
groetjes william |
ooo dat lijkt mij dan wel een heel intressant boek  |
|
|
   |
 |
foliecoruja

|
Geplaatst:
8 Nov 2011 19:49:00 |
  |
elke schreef: |
foliecoruja schreef: |
van Jemina Parry Jones .
groetjes william |
ooo dat lijkt mij dan wel een heel intressant boek  |
ja , ik heb er al veel horen over zeggen ,
ben nu vol ongeduld aan het wachten op mijn bevestigings mailtje van mijne uitgever in de buurt
en er is nog een mooi boek genaamd roofvogels ; heersers van het luchtruim (in standaard boekhandel een voordeelboek voor maar 12.5 euro !!)
ik wou deze kopen maar wat kl*te is mijn moeder heeft deze al gekocht voor kerstmis of sinterklaas ,
dus ik moet nog wachten  |
|
|
  |
 |
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
 |
|
 |
|