Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Trainen |
Helemaal niet belangrijk |
|
0% |
[ 0 ] |
Niet belangrijk |
|
20% |
[ 1 ] |
Heel belangrijk |
|
80% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 5 |
|
Auteur |
Bericht |
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 29 Mei 2007 21:33:15 Onderwerp: Training. |
|
|
Hoe belangrijk vind jij het trainen van je hond? _________________ Groetjes Natelie.
http://canecorsodino.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 29 Mei 2007 21:33:15 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 29 Mei 2007 21:34:46 Onderwerp: Ja |
|
|
Ik vind het dus heel belangrijk.
En ook wel makkelijk als je hond (mijne straks) goed onder ap?l staat. _________________ Groetjes Natelie.
http://canecorsodino.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
bono
|
Geplaatst: 30 Mei 2007 16:48:32 Onderwerp: |
|
|
het is heel erg belangrijk, je kunt er eventueel zijn of haar leven mee redden en het is heeeel erg belangrijk dat je hond weet wie er de baas is natuurlijk, daar voorkom je veel problemen mee. _________________ groetjes sylvia en een poot van
|
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 31 Mei 2007 22:36:53 Onderwerp: |
|
|
Het is inderdaad h??l erg belangrijk voor zowel de hond als voor de baas.
Ik merk het zelf ook met Ursus....... de schat is 5 jaar oud maar echt training heeft hij niet gehad en kent geen commando's.
ik ben hefig met hem bezig met de basis training en deze pakt hij al een beetje op gelukkig.
Ik train Ursus dan zelf en ga er niet voor naar een cursus.
Ik heb jaren zelf moeilijk plaatsbare honden getraind bij het dierenasiel die ook 9 van de 10 keer niet veel commando's konden dus heb er wel ervaring mee.
Als ik deze kennis zelf niet zou hebben dan was ik zeker naar een cursus gegaan.
Maar stel dat ik een pup zou hebben dan was ik ook zeker met hem op cursus gegaan en natuurlijk er uittrekken wat er uit te trekken valt waar je hond & jij plezier in hebben. _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
www.gratisforums.com/marnirikbullmastiffforum
www.marnirik.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|