Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bono
|
Geplaatst: 16 Jun 2007 16:46:41 Onderwerp: nieuwe telefoon met betere camera |
|
|
Ik heb van de week een nieuwe telefoon gekocht met een 3.2 megapixel camera. dat is even een iets betere kwaliteit foto dan de 1 megapixel camera die ik op mijn andere telefoon had. vanaf nu hoef ik niet per se mijn digitale camera meer mee te nemen . geen top kwaliteit maar best aardig toch? ( had nog beter gekunt want ze stonden niet gunstig ten opzichte van het zonlicht)
_________________ groetjes sylvia en een poot van
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 16 Jun 2007 16:46:41 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bren
|
Geplaatst: 16 Jun 2007 17:33:50 Onderwerp: Mooi zeg |
|
|
Hoi,
Wat je zei over dat zonlicht, nou ik vond het heel mooie foto hoor, prachtig hoe de honden daarop staan. Je moest het zeker effe snel klikken, zo te zien bleven ze niet zo lang stil staan.
Groet,
Bren |
|
Terug naar boven |
|
|
bono
|
Geplaatst: 16 Jun 2007 19:56:16 Onderwerp: |
|
|
het koste wel even wat moeite om ze er alledrie op te krijgen maar het was een kwestie van geluk dat ze er zo opstaan inderdaad. het zijn geen standbeelden he? _________________ groetjes sylvia en een poot van
|
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 16 Jun 2007 21:12:21 Onderwerp: Nou |
|
|
Ik vind het knap hoor om ze er zo op te krijgen.
Mooie honden hoor ook lieverds denk. _________________ Groetjes Natelie.
http://canecorsodino.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 17 Jun 2007 00:25:44 Onderwerp: |
|
|
Mooie foto h??r !!!
En ik maak zelf ook heel vaak foto's met mijn telefoon want je heb inderdaad niet altijd je fototoestel in handbereik ....... maar ook met de telefoons van tegenwoordig zijn ze kakkie strakkie _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
www.gratisforums.com/marnirikbullmastiffforum
www.marnirik.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|