Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 16 Jul 2007 13:22:50 Onderwerp: weekendje weg |
|
|
Wij waren een klein weekendje weg met de motor Dino heeft het heerlijk gehad met Brenda en Petra die graag op wilde passen. Meiden nog heel erg bedankt daarvoor hij heeft het heel leuk gehad denk ik want hij was bekaf haha. _________________ Groetjes Natelie.
http://canecorsodino.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 16 Jul 2007 13:22:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bren
|
Geplaatst: 17 Jul 2007 21:02:41 Onderwerp: Op Dino gepast |
|
|
Hi Naat,
Kan me wel voorstellen dat Dino bekaf was, want we hebben heerlijk met hem gewandeld, zaterdag en zondag. Makkelijke hond, die zo heerlijk naast me losjes liep aan riem. Ook zijn we duinen in geweest met hem, hij luisterde heel goed.
Ook moest Peet effe winkel in terwijl ik buiten met Dino wachtte, nou mooi gezicht hoor, al die mensen kijkend naar gigantische grote hond. Ik apetrots natuurlijk.
Ook tijdens een wandeling kwamen we een herdershond tegen die los liep, zij of hij ging in gras liggen terwijl we op afstand tegemoet liepen. Dino meteen heel groot, fors uitdagend kijkend, dichterbij gekomen begon Dino te blaffen, had hem aan neusriem waardoor hij meteen niet meer ging trekken. Die andere hond wist niet wat hem overkwam, droop meteen af met hangende staart, wij lachen natuurlijk..
Volgende keer willen we weer komen oppassen, dan willen we geen "dank" meer horen of lezen!!
Dikke kus,
Bren |
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 18 Jul 2007 01:42:53 Onderwerp: |
|
|
H??? te gek hebben jullie het leuk gehad ??
Geweldig h??r dat Dino een goede vertrouwde oppas had. ....... hij heeft zich zeker heerlijk vermaakt z? te lezen !!
Hier wordt het wel wat lastiger h??r met 3 honden !!
De meeste die op ze willen passen die denken dat ze het wel aan kunnen 3 honden tegelijk uitlaten omdat wij er ook z? makkelijk mee buiten lopen maar valt ze nog wel tegen als ze het hebben ervaren
Dan hebben ze grotendeels problemen met de lijnen die gedraaid gaan zitten of de ene die links gaat poepen in de bosjes en de andere aan de rechterkant gaat plassen in de bosjes whahahahaha ik moet altijd wel lachen als ik dat dan z? zie klunzen _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
www.gratisforums.com/marnirikbullmastiffforum
www.marnirik.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 18 Jul 2007 16:30:26 Onderwerp: haha |
|
|
Ja geweldig is dat he!
Wij zijn het dan zeg maar gewend en kennen de hond(en) goed en weten aan de lichaams houding al wat er gaat gebeuren. Daarom had ik ze ook duidelijke instructies gegeven met de gentle leader en dat werkte prima zo te horen (dan is hij heel relaxed) en weet hij waar hij aan toe is maar ohwee als hij dat ding niet om heeft bij iemand waarbij hij maar half denk een loopje mee te kunnen nemen dan ga je er dweilend achter aan en aangezien mijn zus Brenda doof is kan zij het heel goed gebruiken en dat is dan ook perfekt gegaan. _________________ Groetjes Natelie.
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 18 Jul 2007 20:54:32 Onderwerp: Re: haha |
|
|
natelie schreef: | Ja geweldig is dat he!
Wij zijn het dan zeg maar gewend en kennen de hond(en) goed en weten aan de lichaams houding al wat er gaat gebeuren. Daarom had ik ze ook duidelijke instructies gegeven met de gentle leader en dat werkte prima zo te horen (dan is hij heel relaxed) en weet hij waar hij aan toe is maar ohwee als hij dat ding niet om heeft bij iemand waarbij hij maar half denk een loopje mee te kunnen nemen dan ga je er dweilend achter aan en aangezien mijn zus Brenda doof is kan zij het heel goed gebruiken en dat is dan ook perfekt gegaan. |
Ja dat zelfde hebben wij ook maar voor iemand die ze niet kent kan ik me voorstellen dat het wel een struikelblok kan zijn maar wel schitterend om te zien vind ik het
Wij gaan daarom ook niet zonder de honden op vakantie want ik vertik het gewoonweg om mijn honden in een pension te doen dan blijf ik nog liever thuis. _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 21 Jul 2007 17:58:55 Onderwerp: oh |
|
|
Ja dat is zeker als ik geen goede oppas zou vinden dan blijf ik ook thuis ik zou Dino never in een pension doen. Ik bedoel dat doe je met kinderen toch ook niet nou met m'n beesten doe ik dat ook niet. _________________ Groetjes Natelie.
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 23 Jul 2007 17:26:51 Onderwerp: HIHI |
|
|
Volgens mij gaat het er bij jullie net zo aan toe als hier een MEGA GOED BEESTENHUIS!! _________________ Groetjes Natelie.
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 25 Jul 2007 01:20:39 Onderwerp: |
|
|
Mijn gezinnetje en mijn beesten zijn mijn alles het zijn ook mijn kindjes, en verdienen en krijgen het beste wat ik ze kan geven uiteraard
maar mijn kind prop ik ook niet in een pension als ik op vakantie ga en zal ik persoonlijk daarom ook niet met mijn beestjes doen.
Al moet ik wel toegeven dat wij beide geen trekvogels zijn om heel naar het buitenland te gaan op vakantie .......... een vakantie in eigen land ben ik ook al heel erg blij mee als we er maar eventjes tussen uit zijn ben ik al snel tevreden.
Maar ik ben z? gehecht aan mijn beestjes dat ik ook geen prettige vakantie heb als ze er niet bij zijn en krijg ik echt heimwee en wil ik naar huis terug
Ookal zou ik weten dat ze het goed hebben bij die oppas dan nog zal ik op heten kolen zitten en daar neem ik natuurlijk geen vakantie voor _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 25 Jul 2007 20:54:14 Onderwerp: ja |
|
|
Ik kan het idd ook zeker niet laten om dan ff te informeren het liefst elke dag 2x maar ik moet ook zeggen dat mijn zus wel zo'n oppas is dat ze zeker elke dag ff laat weten hoe het gaat. Het liest na elke uitlaat beurt ff melden hoe het ging en wat ze meegemaakt heeft dat houd het heel leuk en blijf je heerlijk op de hoogte ik ben tot nu toe een keer een nachtje weg geweest en ga straks 8 dgn weg maar dan blijft Leon thuis en hij is naar noorwegen geweest 10 dgn en toen was ik thuis mar elke keer werd er eerst naar de hond gevraagd en dan hoe het met mij ging haha en dat zal ik ook doen denk ik. En wat jij al zegt hij is m'n kindje gewoon en daar doe je ook geen rare dingen mee zeg maar. Als ik een kind zou hebben zou ik misch net zo op vakantie gaan als nu zeker niet langer dan acht dagen en alleen als papa thuis zou zijn!! _________________ Groetjes Natelie.
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 26 Jul 2007 00:05:58 Onderwerp: Re: ja |
|
|
natelie schreef: | Ik kan het idd ook zeker niet laten om dan ff te informeren het liefst elke dag 2x maar ik moet ook zeggen dat mijn zus wel zo'n oppas is dat ze zeker elke dag ff laat weten hoe het gaat. Het liest na elke uitlaat beurt ff melden hoe het ging en wat ze meegemaakt heeft dat houd het heel leuk en blijf je heerlijk op de hoogte ik ben tot nu toe een keer een nachtje weg geweest en ga straks 8 dgn weg maar dan blijft Leon thuis en hij is naar noorwegen geweest 10 dgn en toen was ik thuis mar elke keer werd er eerst naar de hond gevraagd en dan hoe het met mij ging haha en dat zal ik ook doen denk ik. En wat jij al zegt hij is m'n kindje gewoon en daar doe je ook geen rare dingen mee zeg maar. Als ik een kind zou hebben zou ik misch net zo op vakantie gaan als nu zeker niet langer dan acht dagen en alleen als papa thuis zou zijn!! |
Ja daar heb je ook volkomen gelijk in en ik heb het dan noodgedwongen meegemaakt dat ik v??l en v??l langer van huis was toen ons zoontje in het ziekenhuis lag in Amsterdam, en ik vond het vreselijk want dan rij je niet elke dag heen en weer want de kleine had me hard nodig.
Erick was toen altijd thuis maar ik heb er heel wat om zitten huilen dat ik Jeffe niet zag, en niet naar huis toe kon omdat het dan te slecht ging met ons zoontje.
misschien dat dat ook wel de reden is dat ik geen vakantie zonder ze wilt, want ik heb een jaar met tussenpozen in het ziekenhuis/Ronald Mc Donald huis gezeten en heb z? veel steun en liefde van Jeffe gemist dat jaar dat ik dat nooit meer wilt meemaken _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 26 Jul 2007 19:37:11 Onderwerp: ja |
|
|
Dat kan ik me heel goed voorstellen en vooral met jeffe en met hoe hij toen reageerde enzo.
En een jar is ook wel heel lang bah dan heb je al verdriet en je beesten begrijpen je dan zo goed he en kunnen je ook zo heerlijk troosten. En dat je dat dan moet missen nee ik ga hem ook heel erg missen ondanks dat het af en toe een vreselijke klere puber is haha. _________________ Groetjes Natelie.
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 26 Jul 2007 19:37:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |