Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bren
|
Geplaatst: 9 Nov 2007 12:19:58 Onderwerp: Missy met staart |
|
|
Hey,
Hier een foto van Missy met haar mooie staart, helaas duurt dat nog tot en met zondag. Want we constateerden een tumor in haar staart, onderzoekjes achter de rug. Maandagochtend as moeten we haar weer naar dierenarts brengen voor een operatie waar ze dan haar staart zullen amputeren.
Diep in mijn hart hoop ik nog steeds dat het niet hoeft gebeuren, maandag zal een andere arts er nog even ernaar kijken voor zij in narcose gebracht zal worden. Anders vraag ik of ze een klein stukje staart kan behouden, maar daar heb ik niks over te zeggen.
Hou jullie op de hoogte! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 9 Nov 2007 12:19:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bren
|
Geplaatst: 14 Nov 2007 14:53:36 Onderwerp: Missy na operatie |
|
|
Hier een verslagje..
Maandagochtend hebben we haar weggebracht, gelijk drama..Ze kreeg sinds zondagavond 18:30 uur geen eten meer, ze begreep aldoor niet. Maandagochtend miauwde ze alles bijelkaar om eten te krijgen, Daisy kreeg ook geen eten, ze moest maar effe wachten tot Missy weg was.
In auto was het kabaal door haar harde gemiauw, best wel zielig. Met mijn vingers tussen rooster werd ze wat rustiger.
Tussen 15:00 en 15:30 uur moesten we bellen voor hoe en wat, maar om half 1 werden we al gebeld, geweldige nieuws. Ze hebben haar staart kunnen redden, met ons goedkeuring werd haar slechte kies ook getrokken,gelijk schoongemaakt en gehecht.
In de middag konden we haar in ons armen sluiten, zij liep "dronken" constant heen en weer. Daisy begroette haar fel, dacht dat ze een andere poes was, waarschijnlijk doordat zij andere geur had en doordat zij zo raar liep met haar staartje over de vloer.
Momenteel maakt zij het goed, wel in gaten houden dat ze niet aan haar staart komt wat zij amper doet.
Hieronder een foto van na operatie..
|
|
Terug naar boven |
|
|
natelie Site Admin
|
Geplaatst: 20 Nov 2007 21:43:35 Onderwerp: ah gossie |
|
|
Wat een zielig gezicht zeg zo nou afwachten maar he
sterkte dikke kus naat. _________________ Groetjes Natelie.
http://canecorsodino.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
Bren
|
Geplaatst: 21 Nov 2007 11:10:42 Onderwerp: Tumor Missy |
|
|
Maandag j.l. hebben we dierenarts gebeld om naar uitslag van weggehaalde tumor te vragen die naar Utrecht was opgestuurd voor onderzoek.
Ja helaas hoorden we dat het kwaadaardige tumor was, we kregen 2 keuzes te horen.
1.. Staart alsnog laten amputeren
2.. Zelf goed in gaten houden.
Na overleg met elkaar besloten we voor de tweede keuze te kiezen, haar staart herstelt heel goed, totaal geen knobbels, ook niet op haar lijfje.
We wachten af, zij maakt het goed, is weer helemaal van vanouds. Zij geniet gewoon, heeft niet in de gaten dat zij stukje kale staart heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
buffy16
|
Geplaatst: 23 Dec 2007 03:26:33 Onderwerp: |
|
|
Ahhhhh gossie zeg !!
Het is nooit leuk als je beestje ziek is en in jullie geval al helemaal schrikken
Heel veel sterkte met jullie kanjertje en geef m maar een hele dikke beterschaps knuf van ons _________________ Groetjes van Mariska & Nikita.
Buffy & Ursus.
www.gratisforums.com/marnirikbullmastiffforum
www.marnirik.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|