|
Cane Corso Verslaafden Alles over Cane Corso s en andere huisideren
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tammy Site Admin
|
Geplaatst: 7 Apr 2007 21:33:41 Onderwerp: Een superverrassing |
|
|
Heb hier deze namiddag een superverrassing gehad!
Ik was dus aan het kuisen, kreeg ik plots een berichtje van Lieke op de GSm: kom es op MSN.
Ik direct op MSN gegaan, en ben je al bijna gedaan met kuisen, anders kom ik es af. Nou, was nog maar begonnen met de kuis, maar da gaf niet, want tegen dat Lieke hier zou zijn, zou ik wel klaar zijn.
Rond 16u was het dan zover, Lieke komt aan, Tammy nog nie gedaan met kuisen. Geen noot, Lieke in de zetel naast ons Nyne laten zitten, wat laten vertellen en een 15 min. later gedaan met kuisen, en buiten een lekkere Caf? choco gedronken, was wat frisjes, maar daar hebben we ook een oplossing voor: gewoon 2 jassen aandoen!
Bedankt Lieke voor de fijne namiddag! Een dikke kus van ons allemaal! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 7 Apr 2007 21:33:41 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 467 Woonplaats: Ronse (Belgi?)
|
Geplaatst: 7 Apr 2007 21:40:24 Onderwerp: |
|
|
Graag gedaan en zo heb ik nog eens kunnen knuffelen met je 3 schatten en Nyne. Jammer da Ymke nog sliep en Windy niet thuis was maar da maken wel goed een andere keer
Ja en wie in de namiddag op zwier gaat moet dan s avonds nog staan kuisen en morgen een beetje veel vroeger op staan om gedaan te maken maar het is me waard _________________
Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena |
|
Terug naar boven |
|
|
Tammy Site Admin
|
Geplaatst: 7 Apr 2007 21:45:56 Onderwerp: |
|
|
ik ben blij hoor, dat je het me nie kwalijk neemt, dat je nu morgen vroeg moet opstaan. Troost u, ge zijt niet alleen, ikke moet ook vroeg opstaan, ja de paashaas komt morgen waarschijnlijk h?.
En als we morgen de keuken niet opnieuw willen kuisen, moet Ennio rond 7 uur buiten worden gelaten h?.
Dat goedmaken, dat komt wel rap in de sjakosj hoor, Windy moet dan toch taxi spelen h?, _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|