Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Satyrus Puppy
|
Geplaatst: 20 Feb 2007 16:46:06 Onderwerp: Pitbull grijpt jonge kinderen |
|
|
Uitgegeven: 20 februari 2007 15:38
DEN HAAG - Een loslopende pitbull heeft maandag in Den Haag drie kinderen gegrepen. De slachtoffers liepen met hun klas op straat toen de hond op de kinderen afrende.
De pitbull sprong tegen meerdere kinderen op en beet drie van hen in hun armen. Een agent die in de buurt was, wist het beest bij zijn halsband te grijpen, zo meldde de politie dinsdag.
De 19-jarige eigenaar heeft een boete gekregen. De politie heeft de hond in beslag genomen. Een expert zoekt uit of het om een verboden ras gaat. "Als dat zo is, zal de hond worden afgemaakt", aldus een woordvoerster.
Volgens haar zijn de kinderen behoorlijk geschrokken, maar maken ze het goed. De GGD heeft de slachtoffers ter plaatse behandeld. _________________ Ik ben alles dat is geweest, alles dat is en alles dat ooit zal zijn, en geen sterveling heeft ooit mijn sluier opgelicht... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 20 Feb 2007 16:46:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 467 Woonplaats: Ronse (Belgi?)
|
Geplaatst: 20 Feb 2007 22:41:11 Onderwerp: |
|
|
19 jarige eigenaar? ja dat zegt al genoeg vrees ik. Weer zo een die een bull neemt om stoer te doen al moet het natuurlijk nog uitgemaakt worden of het inderdaad om een pitt bull gaat.
Hopelijk houden de kinderen er geen problemen aan over houden _________________
Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena |
|
Terug naar boven |
|
|
Satyrus Puppy
|
Geplaatst: 21 Feb 2007 09:47:19 Onderwerp: |
|
|
Tja en juist door zulke "baasjes" worden hondenrassen verboden...
Het is gewoon in en in triest. _________________ Ik ben alles dat is geweest, alles dat is en alles dat ooit zal zijn, en geen sterveling heeft ooit mijn sluier opgelicht... |
|
Terug naar boven |
|
|
|