Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dotchielover Babydog
Geregistreerd op: 24 Jan 2007 Berichten: 35 Woonplaats: Hoboken (Antwerpen)
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 01:06:13 Onderwerp: Lady is weg bij ons |
|
|
Ineens zie ik dat ik jullie nog niet op de hoogte heb gebracht...We hebben Lady naar het asiel gebracht, met pijn in ons hart, maar ze had al twee keer ons Choupetchie tot bloedens toe vast gehad en dan knapte ze zonder reden naar Kenzo. Gelukkig had ze alleen wat haar mee. Ik was geen moment meer gerust als ik ze alleen moest laten. Lady is een schat van een beest voor mensen, maar stikjaloers op andere honden. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 01:06:13 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 467 Woonplaats: Ronse (Belgi?)
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 04:11:16 Onderwerp: |
|
|
oh wat erg
Hopelijk vind ze snel een nieuw baasje die haar evenveel liefde geeft als bij jullie _________________
Groetjes van Lieke en likjes van Harley en Xena |
|
Terug naar boven |
|
|
Deborah Babydog
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 16:25:36 Onderwerp: |
|
|
Misschien erg krom maar had je niet een andere optie voor haar, want een asiel daar zitten al genoeg honden en de kans op herplaatsen is zo moelijk.
Had je voor haar niet een goed huis kunnen zoeken?
Lieke schreef: | oh wat erg
Hopelijk vind ze snel een nieuw baasje die haar evenveel liefde geeft als bij jullie |
Op andere forums hebben we altijd commentaar op iedereen die een hond in het asiel zet dus ik kijk een beetje op van jou reactie hier. _________________ GROETEN VAN DEBORAH, SPIKY EN ALONSO. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 18:27:07 Onderwerp: |
|
|
Deborah schreef: | Misschien erg krom maar had je niet een andere optie voor haar, want een asiel daar zitten al genoeg honden en de kans op herplaatsen is zo moelijk.
Had je voor haar niet een goed huis kunnen zoeken?
Lieke schreef: | oh wat erg
Hopelijk vind ze snel een nieuw baasje die haar evenveel liefde geeft als bij jullie |
Op andere forums hebben we altijd commentaar op iedereen die een hond in het asiel zet dus ik kijk een beetje op van jou reactie hier. |
Inderdaad, maar k heb ook het hele verhaal van dicht gevolgd en weet ook dat dotchielover alles geprobeerd heeft om het te laten lukken tussen Lady en de andere hondjes _________________
|
Terug naar boven |
|
|
jose Fokker
Geregistreerd op: 11 Feb 2007 Berichten: 6 Woonplaats: Strijenham (Poortvliet)
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 18:38:25 Onderwerp: |
|
|
Ohh dat snap ik best, ik weet hoe erg het is als een hond niet in de roedel past. Maar dan doe je hem toch niet naar het asiel??? _________________ Groetjes
Jos? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lieke Site Admin
|
Geplaatst: 27 Feb 2007 18:41:04 Onderwerp: |
|
|
Ja daar heb je wel gelijk in Jose, er zijn andere oplossingen. Waarom juist het asiel weet ik ook niet. Daar zal Dotchielover zelf een antwoord moeten op geven _________________
|
Terug naar boven |
|
|
|