Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jacquelinevdw Cascada de Basaseachic
|
Geplaatst: 2 Sep 2009 23:33:36 Onderwerp: |
|
|
w!!! ben echt blij voor je !! en was het nu uiteindelijk wel bij je in de buurt of heeft noah heel wat km's afgelegd?? nou echt fijn....het duurde ondertussen zo lang dat je van alles gaat denken he ...
gr jacqueline _________________ Binnenkort mn eerste chi |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 2 Sep 2009 23:33:36 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
sandradonnee Santa Rosalia
|
Geplaatst: 3 Sep 2009 07:13:57 Onderwerp: |
|
|
Helemaal geweldig Karin jeeeeeeee, ben zo blij voor jullie!!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Josf Cascada de Basaseachic
|
Geplaatst: 6 Sep 2009 17:40:34 Onderwerp: |
|
|
Gelukkig goed afgelopen...
En die mensen, vonden die het normaal dat er zomaar een hondje komt aanlopen?
Dus die zal wel van niemand zijn...
Dus is die nu van mij!
Geen tijd hebben om jou even te bellen.
Wat een verhaal, daar kwam je bij mij echt niet mee weg! _________________ Groeten, Jos |
|
Terug naar boven |
|
|
Karin! Adulto Abrazo
|
Geplaatst: 6 Sep 2009 18:27:55 Onderwerp: |
|
|
Josf schreef: | Gelukkig goed afgelopen...
En die mensen, vonden die het normaal dat er zomaar een hondje komt aanlopen?
Dus die zal wel van niemand zijn...
Dus is die nu van mij!
Geen tijd hebben om jou even te bellen.
Wat een verhaal, daar kwam je bij mij echt niet mee weg! |
Vind het ook behoorlijk vreemd. Ik weet ook niet of het verhaal van die meneer waar is hoor, kan goed zijn dat Noah al die tijd bij hem zat.
Hij klonk wel eerlijk/betrouwbaar, die mensen zelf hebben we dus niet gesproken.
Hij is bij mij om de hoek opgepakt, dat verklaart wel echt waarom we hem na een paar minuten al niet meer konden vinden. Hij was echt verdwenen, niemand had hem gezien, echt spoorloos.
Tja, als hij meteen wordt opgepakt..
Noah loopt echt op iedereen af, hij vindt alles en iedereen super leuk.
Ik snap ook niet waarom die mensen niets gedaan hebben om te kijken of het hondje van iemand is. Vind ik zo raar.
Hij is goed verzorgd, dat kun je zien en merken, maar ze hebben duidelijk wel de intentie gehad om hem te houden en dat vind ik echt erg.
Je weet toch wel dat zo'n hondje van iemand is, ziet er goed uit, is opgewekt en vrolijk en een zwerfchihuahua? Tja.. die zul je niet tegen komen.
En echt, we hebben ZO veel geflyerd, dat kunnen ze haast niet gemist hebben..
Ach, hij is terug nu.. dat is het belangrijkste, maar het verhaal is en blijft raar! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Karin! Adulto Abrazo
|
Geplaatst: 6 Sep 2009 18:30:11 Onderwerp: |
|
|
jacquelinevdw schreef: | w!!! ben echt blij voor je !! en was het nu uiteindelijk wel bij je in de buurt of heeft noah heel wat km's afgelegd?? nou echt fijn....het duurde ondertussen zo lang dat je van alles gaat denken he ...
gr jacqueline |
Ja, ik ben ook echt super blij, dat hij weer terug is. Had hem zo erg gemist.
Hij was bij mij in de buurt, dus ik denk dat hij niet in Nuenen en Geldrop is geweest.
Hij is bij het belastingkantoor opgepakt en dat is bij mij om de hoek. Zo raar, we zijn echt binnen een paar minuten met heel veel mensen gaan zoeken naar Noah, maar hij was spoorloos, ik begreep er echt niets van. Maar ja, als hij meteen is opgepakt.. dan wordt het logisch dat hij nergens te vinden is en niemand iets heeft gezien.
Hij ziet er (gelukkig) goed uit, is zijn oude-lieve-ik. Hij is dus wel echt goed verzorgd.. maar pff, ik werd die twee weken echt gek.
En toch erg dat er mensen zijn die zo'n hondje gewoon willen houden zeg. Heel fijn dat ze goed voor hem zijn geweest, maar toch jammer dat ze niet geinformeerd hebben of iemand een hondje kwijt was, dat zou nog fijner zijn geweest. _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
Josf Cascada de Basaseachic
|
Geplaatst: 6 Sep 2009 18:55:14 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat de mensen (of die man) bang zijn geworden van de bekendheid die er aan gegeven is en niet het risico wilden lopen om de politie op hun dak te krijgen als iemand het hondje herkent als hij een keertje buiten komt.
Maar goed, het belangrijkste is gezegd: hij is gelukkig weer terug! _________________ Groeten, Jos |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|