|
Chillipepers.nl Voor liefhebbers en kwekers van Chillipepers
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sol
Geregistreerd op: 21 Okt 2020 Berichten: 547 Woonplaats: Midden Nederland
|
Geplaatst: 18 Nov 2023 00:27:41 Onderwerp: |
|
|
Zag ik daar nu rijpe Rocoto's aan de plant?
Bij mij hebben ze het niet gered. (Ik heb mijn laatste oogst de 12e binnengehaald en alles opgeruimd. Foto's volgen nog.) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 18 Nov 2023 00:27:41 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
detafelvanjan
|
Geplaatst: 18 Nov 2023 11:04:20 Onderwerp: |
|
|
Nee, ik had dit jaar geen rocoto's'. Die kunnen overigens veelal prima tegen de kou en overleven ook een beetje vorst. Ik heb ze wel tot januari buiten gehad. Ziet er grappig uit zo'n besneeuwde peperplant. Ik zal eens zoeken in mijn foto archief of ik die kan vinden.
Op de closup van de planten zie je op de voorgrond de Sugar Rush Peach Stripey en de bolletjes zijn de peppadew, die uiteindelijk toch nog wat mooie pepers heeft gegeven. Maar duidelijk een langer seizoen nodig heeft. Dan ik dit jaar had. Ik ga toch maar weer rond Kerstmis beginnen.
Foto's uit 2009. ik heb er geen soort informatie meer van, helaas. Het lijken mij echter geen rocoto's, die pods hangen omlaag.
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|