Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
peperaar

|
Geplaatst: 29 Jun 2025 15:58:06 Onderwerp: Peper soorten |
|
|
Hi,
Ik ben mijn collectie pepers weer van bijna 0 af aan het opbouwen. Op het moment alleen Jalapenos en 2 soorten die ik bij de lokale welkoop tegen kwam.
Wat ik zoek: pepers die niet al te heet zijn, ik hou van een beetje pit maar volledig wegbranden hoeft ook niet. Dit vooral ook vanwege de rest van de familie die niet zo weg zijn van heet.
Ik mijn vorige leven had ik b.v. veel Tobago Seasoning Pepers, leuke plant, mooie pepers en niet al te heet. Een beetje in die richting dus.
Wie heeft er tips?
Ik ben op zoek naar peperzaden en vooral: waar ik die vandaan kan halen. Wie weet er een goede webshop oid?
Ik wil volgend seizoen een aantal soorten in mijn kas kunnen zetten, dus heb de tijd om te selecteren. _________________ Et tu, Brute?! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Jun 2025 15:58:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
detafelvanjan
|
Geplaatst: 29 Jun 2025 19:58:24 Onderwerp: |
|
|
Ik bestelde regelmatig bij https://www.semillas.de Helaas zie ik dat ze een opvolger zoeken. Ik hoop dat ze de verkoop nog even volhouden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sol

Geregistreerd op: 21 Okt 2020 Berichten: 591 Woonplaats: Midden Nederland
|
Geplaatst: 29 Jun 2025 22:58:57 Onderwerp: |
|
|
Houd de Post The Parcel turbe in de gaten. Die start in oktober weer. Daar kan je veel zaden krijgen.
Ik zou de Carliston aanraden, de Buran, Cyclon, Corno di Torro Rosso, Kalocsai merevszaru 622, Piementos de Padron, lees anders even hier.
Jan houdt ook van milde pepers met veel smaak. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|