clubbruggeineuropa
alles over club brugge 
 
 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 
 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 STVV rekent nog op goalgetter Sidibe Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 12:29:24 Reageren met citaatTerug naar boven

STVV rekent nog op goalgetter Sidibe
23-06-2010

Op de eerste trainingsdag liet Ibrahima Sidibe de grond daveren. De Senegalese aanvaller vertelde dat hij weinig zin had in een nieuw seizoen met STVV. Sidibe wenste naar een andere eersteklasser te vertrekken en hoopte dat voorzitter Roland Duchâtelet de vraagprijs zou laten zakken.

Een dag later klinkt het anders. Sidibe ziet een transfer nog altijd zitten. Hij is 29 jaar en hoopt een financiële- en sportieve slag te kunnen slaan. "Sidibe is bereid om, zoals contractueel voorzien, tot het einde van het seizoen op Stayen te blijven", aldus voorzitter Duchâtelet in HBvL.

"Hij beseft dat we bezig zijn om een leuke ploeg te houden. Wij houden hem aan zijn contract. Tenzij er natuurlijk een bod komt, dat aanvaardbaar is voor de club. Met aanvaardbaar bedoel ik dat het ons moet toelaten om een valabel alternatief te zoeken."

Een Belgische eersteklasser nam onlangs contact op met Sidibe, zonder toelatig van STVV. Sidibe en zijn zaakwaarnemer Heinz Gruler weigeren een naam op die club te plakken.

Tenzij die club met een goed bod voor de dag komt, blijft Sidibe nog een seizoen bij STVV. Een jaar geleden liepen onderhandelingen over een contractverlenging spaak. Nieuwe onderhandelingen staan nog niet op de agenda.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen







Geplaatst: 23 Jun 2010 12:29:24 Terug naar boven

fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 13:16:52 Reageren met citaatTerug naar boven

"Die uitspraken dat hij weg wou heeft hij tegen mij niet herhaald", aldus voorzitter Duchatelet van Sint-Truiden in HBvL. "Het gesprek was heel open en constructief en Sidibe is bereid zijn contract uit te doen tot het einde van het seizoen."

"Als er voor 31 augustus nog een aanvaardbaar bod binnenkomt, dan mag hij vertrekken. Maar is het bod niet toereikend dan zal hij gewoon bij ons blijven. Het hele concept van de ploeg is eigenlijk op hem afgestemd, we kunnen hem niet zomaar laten vertrekken."

"De club die Sidibe wou is voor mij onbekend. Ik weet echt niet om welke Belgische ploeg het gaat. Ik weet wel dat er geen enkel concreet bod voor Sidibe is binnen gekomen. We hopen gewoon dat Sidibe nog één jaar bij ons blijft."
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 6 uur
Vertaling door Lennart Goosens.