clubbruggeineuropa
alles over club brugge 
 
 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 
 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 Wilfried Dalmat (Standard) tekent voor drie jaar bij Club ! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Deffe



Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 18
Woonplaats: Vlaams-Brabant

BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 22:01:44 Reageren met citaatTerug naar boven

Wilfried Dalmat (Standard) tekent voor drie jaar bij Club !
Club Brugge heeft vandaag een akkoord bereikt met Standard over de definitieve transfer van aanvaller Wilfried Dalmat. De speler legde met goed gevolg medische tests af en ondertekende een contract voor drie seizoenen bij blauw-zwart, met een optie voor één bijkomend seizoen.

Wilfried Dalmat viert over vijf dagen zijn 28ste verjaardag. De Franse vleugelspeler, geboren in Tours en met roots in Martinique, voetbalde in Frankrijk bij FC Nantes, Olympique Marseille, LB Châteauroux en Grenoble. In 2004 werd hij door Grenoble een half jaar uitgeleend aan het Italiaanse Lecce. In 2005 verkaste Dalmat naar Spanje, waar hij een jaar bij Racing Santander speelde.

De Belgische loopbaan van Wilfried Dalmat begon in 2006 bij RAEC Mons. Hij speelde twee jaar in het Stade Charles Tondreau en werd toen door landskampioen Standard aangeworven. Met de Rouches vierde hij de titel 2008-09 onder coach Bölöni.

Bij Club Brugge wordt Dalmat herenigd met Marcos Camozzato, met wie hij op de rechterflank bij Standard een goede verstandhouding ontwikkelde. Wilfried Dalmat zal bij Club met het rugnummer 6 spelen.
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger







Geplaatst: 12 Jul 2010 22:01:44 Terug naar boven

fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 01:53:38 Reageren met citaatTerug naar boven

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wWPQgXX5tJA&feature=player_embedded[/youtube]

_________________
VOOR EEUWIG EN ALTIJD CLUB BRUGGE SUPPORTER IN GOEDE EN SLECHTE DAGEN
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
fcb1958
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jun 2010
Berichten: 297

BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 19:49:49 Reageren met citaatTerug naar boven

Dalmat: "Ik wil de titel naar Brugge brengen"
13 Juli, 2010 - 13:03

Wilfried Dalmat heeft met een missie zijn contract bij Club getekend. De Franse middenvelder wil de titel naar Brugge halen. Met Standard werd hij al eens kampioen en dat wil hij graag overdoen met Club. Dat vertelde hij bij zijn voorstelling.

Na Bergen en Standard wordt Club de derde Belgische ploeg voor Wilfried Dalmat. De 28-jarige Franse vleugelaanvaller heeft vertrouwen in een glansrijk seizoen.

"Ik ken de Belgische competitie al goed en dat maakt de integratie bij een nieuwe club makkelijker. Bij Standard kon ik een landstitel vieren, maar vorig jaar was catastrofaal. Nu sla ik een bladzijde om in de hoop met Club een tweede landstitel te kunnen halen", zegt Dalmat.

Ook bij Club zal Dalmat moeten strijden voor een basisplaats. "Ik kom uiteraard met de bedoeling om te spelen. Ik zal werken voor mijn plaats en het is niet mijn bedoeling om teleur te stellen."

Dalmat krijgt het nummer 6 bij Club en vindt er met Marcos een andere speler terug die van Standard overstapte. "Het is leuk dat hier al iemand is met wie ik het goed kan vinden. Ik hoop met hem ook hier een goed duo te vormen."
Bron: sporza.beImage

_________________
VOOR EEUWIG EN ALTIJD CLUB BRUGGE SUPPORTER IN GOEDE EN SLECHTE DAGEN
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 6 uur
Vertaling door Lennart Goosens.