Wat een weertje :) - Geplaatst: 14 Mrt 2007 18:52:25
Kim
hoi iedereen
zalig dit weer , dit kan ik wel gewoon worden
Wat voor zonnige plannen heeft iedereen deze week of weekend ?
Ik weet dat ik absoluut buiten wil zijn met dit goeie weer , zalig terrasje , lekkere cocktail
Spijtig dat ne mens altijd moet werken met dit weer
Tja, ik had vrijdag en maandag al verlof genomen voor een citytripje naar Kopenhagen. Niet meteen een zonnig oord, maar als het weer er een beetje vergelijkbaar is ga ik het er best naar mijn zin hebben.
- Geplaatst: 15 Mrt 2007 10:11:15
Kim
Ah beetje verlof
Voornaamste is dat je er eens tussen uit bent.
Wij moeten zaterdag al naar een doop en babyborrel , zondag gan we vooral eens genieten van onze tijd samen als gezinnetje
Kim
Amai het was weer zalig vandaag , altijd als ik moet werken
je gaat het zien , tegen het weekend is ist weer veel minder , daar zie ik mijn terraskes al voorbijvliegen
Ik krijg ongelooflijk zin in een BBQ met dit weer , jammer genoeg heb ik geen BBQ stel staan
Kim
prachtig weer , maar amai de tuin zag er nogal uit.
We hebben ons maar eens uit ons huisje gelseurd om eraan te werken en het resultaat mag er zijn , maar nog steeds heel veel werk.
Ik denk dak een tuinparty gen doen
iedereen die komt een vierkante meter on der handen nemen of meer naargelang de talrijke opkomst en savonds BBQ
Kan een feestelijke dag worden
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!