|
|
De Spellenhut Plaats om idee?n te wissel en meningen te geven
|
Online games - Geplaatst: 8 Mrt 2007 15:58:58 |
|
|
Kim

|
|
hoi ,
als iemand leuke suggestie sites heeft voor een online spellet mag je dit gerust hier plaatsen .Volk genoeg dar komt en wel eens een spel online wil spelen
groetjes kim
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 8 Mrt 2007 15:58:58 |
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 8 Mrt 2007 16:45:50 |
|
|
Lesly
Site Admin

|
|
ben momenteel bezig met battleknight maar da begint vrij saai te worden en speel ook in een heel lichte vorm ogame omdat het te tijdsslorpend is
ogame vind ik wl echt leuk proberen aan de top te geraken is leuk
crashen is echt minder leuk en heel pijnlijk maar ja daarvoor dient het spel zeker
denk als er nog nieuwe wo online games uitkomen dat ik er wel voor opensta met tegenzin van sommige
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 8 Mrt 2007 16:56:12 |
|
|
Kim

|
|
alez alez , ik zal maar ni nadenken op wie de zin : met tegenzin van sommige . is bedoeld zekers
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 8 Mrt 2007 17:08:11 |
|
|
Kim

|
|
Hoikes
Onderstaand link is een link naar een online maffia spel
Een tijdje heb ik dit gespeeld , ook wel een leuk soort spel , je bevind je dus in de maffia en moet dus je omhoog werken aan de hand van overtredingen te doen , in het begin vlieg je nogal veel de bak in maar na een tijdje is dit minder en minder en kun je eindelijk grote dingen gaan stelen en misdaden organiseren. Tis eens wat anders
http://www.barafranca.com/?language=nl
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 9 Mrt 2007 00:25:33 |
|
|
Kris

|
|
Omerta heb ik in de vorige edite gespeeld. In 't begin wel interessant, maar snel eentonig.
Als je ermee door wilt gaan moet je zien dat je zo snel mogelijk in een familie zit.
Ik zat toen bij de Lucchese clan op dat moment ??n van de grote twee.
Op een bepaald dag is er een grote war begonnen tussen de grote families toen ??n van de dons omver gelegd werd...ik zou begot niet meer weten wie er gewonnen had...
Als je nog wat tips wilt, bvb om kogels te kopen laat je 't maar weten
Voor zo ver er natuurlijk niet te veel aan het systeem veranderd is ondertussen...
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 9 Mrt 2007 09:44:46 |
|
|
Kim

|
|
Dat is het nadeel van Omerta vind ik persoonlijk , het is idd erg eentonig , Ik was eindelijk binnengeraakt bij de grootste clan en het ging me wel vrij goe af , kon veel doen en kopen , maar ben gemold als ik niet achter mijn pc zat , dan kunde der natuurlijk ook ni veel aan doen he.Ik vind het spel boeiender int begin eigenlijk dan opt einde.Alleen het feit dat je nogal erg veel in het gevang zit int begin is nogal vervelend .
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 9 Mrt 2007 18:13:13 |
|
|
Hugo

|
|
Ik speel nog altijd graag Guild Wars maar dat is nu ook al een tijdje uit het zicht geraakt. Jammer, maar ik heb ook zoveel zaken te doen...Weet soms zelf niet meer waar ik moet aan verder doen.
Het spel is een medieval-fantasie online game maar het is niet gratis.
Je moet het spel kopen maar je hebt geen maandelijkse abonnement te betalen. Das dus wel gunstig. Twee maal per jaar brengen ze wel een add-on uit maar het is zeker niet verplicht die te kopen.
|
|
_________________ Spelen en laten spelen.
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 15 Mrt 2007 12:41:04 |
|
|
Kim

|
|
Ja Guild wars speel ik ook nog wel graag , maar dat spel is hier thuis beetje achterop geraakt .Nadeel van dat spel vind ik persoonlijk dat het soms toch wat eentonig is.Ook al probeer je eens met een ander ras , je hebt steeds al diezelfde dingen die je moet overwinnen er zit niet veel variatie in vind ik persoonlijk.
met ons tijdsgebrek de laatste weken wordt hier ook niet veel pc meer gespeeld , als je niet thuis bent lukt da moeilijk he
|
|
|
|
|
|
|
online spellen - Geplaatst: 30 Mrt 2007 09:05:52 |
|
|
Kim

|
|
|
|
|
|
|
|
- Geplaatst: 23 Apr 2007 08:07:38 |
|
|
Kim

|
|
Hey iedereen ,
Heb ne toffe link gevonden , waar als ge u registreerd , da ge carcassonne en kolonisten en nog andere games online kunt spelen wel tof , op den tweede kunder der ook spelen zolas ticket to ride en stuff
http://games.asobrain.com/
http://www.daysofwonder.com/
greetz Kim
|
|
|
|
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|