spelavond 30 maart - Geplaatst: 31 Mrt 2007 09:28:24
Kim
Hoi iedereen ,
We kunnen met zen allen zeggen dat de spelavond gisteren toch weer een aangenaam succes was.Een 18 spelers hebben de avond goed rondgespeeld.We hebben drie nieuwe leden bij , dat maakt een totaal van 16 vaste leden , wat toch al wel een mooie prestatie is
Ook waren er weer twee nieuwe mensen van de partij , meegebracht door onze leden , Tom , tamara , kris en Sharon.
Verspreid de spelkriebels , zouden we kunnen zeggen
Alleen jammer dat ik geplaagd wordt door verschrikkelijke wijsheidstand-problemen.. binnenkort worden ze verwijderd... of ik binnen twee weken present ben, is dan ook een grote vraag...
- Geplaatst: 2 Apr 2007 20:23:03
Kim
Hoikes ,
Het was weer een zeer fijne spelavond.Deze keer heb ik ook eens wat kunnen spelen .2 spellen heb ik uit kunnen testen en dat was Der Garten des sonnenk?nigs en Blue Moon city.Deze laatste heeft me enorm verrast.Het was een makkelijk begrijpbaar spel , waar je talrijke verschillende mogelijkheden in hebt om het te spelen.Het is er zeker een dat ik nog wel een paar keer wil spelen.Hierbij even een oproep aan Dominique om het nog eens mee te brengen
Ik hoop allesinds dat de volgende keer ook zo een talrijke opkomst is
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!