Kim
Hoi beste leden
Op zaterdag 24 en zondag 25 november , zal Spel 2007 plaatsvinden.
Spel 2007 is net als de vorige jaren een gezamenlijke organisatie van FORUM-Federatie, Speciaalzaak Adriaensen en KWB Ranst.
Spel 2007 zal plaatsvinden in
evenementenhal Den Boomgaard te Broechem (Ranst).
Op zaterdag spelen we van 10u00 tot 19u00, op zondag van 10u00 tot 17u30. Hieronder vinden jullie de link naar spel 2007 , momenteel is deze nog onder constructie maar weldra kunnen jullie daar meer info op vinden.
Wij zijn ook nog op zoek naar leden die zin en tijd hebben om samen met ons mee te komen helpen op deze drukke dagen .Dit kan zijn voor verschillende taken : spellen uitleggen , tappen , mee opstellen , mee afbreken .... .
Als jullie intresse hebben om mee met ons te gaan helpen , laat dan zeker en vast iets weten , zo kunnen we jullie meer informeren .
Hugo
Natuurlijk kunnen jullie op mij rekenen, ik zou dit voor geen geld/spel willen missen.
Ik vond het vorig jaar reuze dat er in Belgie ook zo'n groot evenement mogelijk is !
_________________ Spelen en laten spelen.
- Geplaatst: 3 Apr 2007 19:44:26
Kim
Hoi Hugo ,
Ah das tof , al ene medewerker
Aan iedereen ff een oproepje , ze hebben in totaal een 200 tal mensen nog dus degene die zich willen aanmelden om te komen helpen , altijd welkom. Het is nu mss nog wat vroeg maar moest je het later in het jaar al weten of je ons kan helpen , geef ons gerust een seintje
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!