De Spellenhut
Plaats om idee?n te wissel en meningen te geven

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

De Spellenhut Forumindex -> Discussies -> Zooooo lang wachten
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht Zooooo lang wachten - Geplaatst: 21 Mrt 2007 21:09:43 Reageren met citaat  
Kim

Hoi iedereen ,

Het grote nadeel aan het feit dat er weer een spelavond gepasseerd is , is het feit dat je zo lang moet wachten op de volgende spelavond Laughing
Voor ons vliegt de tijd suppersnel vooruit , we kijken steeds vol ongeduld uit naar een nieuwe spelavond.Nu is het weer wat aftellen eer het 30 maart is Laughing .Tis toch wel echt meer een verslaving aan het worden vrees ik Very Happy .

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Terug naar boven  

- Geplaatst: 21 Mrt 2007 21:09:43  

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 4 Apr 2007 10:18:32 Reageren met citaat  
Kim

Hoi Hoi ,

Er is er weer eentje gepasseerd se , jammer het duurt nu nog 2 weken eer we terug kunnen spelen Smile.Verslavend toch zo een clubke Smile
We hebben al wel een vraag binnen van mensen om mss vanaf volgend jaar elke week te spelen , maar dan de ene week op vrijdagavond zoals nu en de andere week op zaterdag , omdat we met ensen zitten die wel willen komen maar die elke week dat we spelen met de late staan , zodat ze eigenlijk nooit kunnen komen spelen.
Maar daar zijn we nog niet uit , plus we weten ook niet in hoeverre dan wel volk gaan hebben om te spelen.

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 4 Apr 2007 15:01:43 Reageren met citaat  
Tom

Bij het zoeken naar een club had ik precies hetzelfde probleem omdat ik ook om de twee weken een late heb op vrijdag. Dikwijls hebben ze data zoals de laatste vrijdag van de maand of de eerste vrijdag van de maand. Als ik dan de som maakt van hoe dikwijls ik kon gaan was dat meestal niet de moeite. Bij jullie kwam het perfect uit dat ik nooit moet werken op een spelavond Very Happy Mijn keuze was dus snel gemaakt. Het enige waar ik schrik voor heb is dat het misschien volgend jaar net andersom is en dat ik niet meer zou kunnen komen Sad

Een zaterdag hangt bij mij af van week tot week en is moeilijker op voorhand te plannen. Moesten jullie hier mee starten zal ik af en toe wel langs komen, maar toch minder dan op een vrijdag.

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 4 Apr 2007 17:49:53 Reageren met citaat  
Kim

Hoi Tom ,

Net zoals jij zit met je werken op vrijdag om de twee weken , zitten wij met om de twee weken maar vrij eigenlijk.Wij zitten met een co-ouderschap , de ene week is Zano bij ons , de andere niet , wij hebben de spelavond dus ook gezet in de week dat we Zano niet hebben , nu normaal als je in dit ritme zit , zal dat volgend jaar ook zo zijn , want dat van ons blijf volgend jaar ook nog steeds zo dus ik denk wel dat dat goed zit Smile

Terug naar boven  

De Spellenhut Forumindex -> Discussies -> Zooooo lang wachten Tijden zijn in GMT + 2 uur  
Pagina 1 van 1