Hoi,
Ik ben Dominique, 44 jaar, sociaal verpleegkundige, en ben sedert mijn studententijd in Leuven met bord- en kaartspellen bezig (begin jaren 80). Het is een beetje uit de hand gelopen want door de jaren heb ik nu ongeveer een priv?verzameling van ongeveer 1000 bord- en kaartspellen opgebouwd (mijn oudste dochter heeft ze onlangs nog geteld). Maar geef nu zelf toe: wat is er leuken dan met gelijkgestemde zielen aan tafel te zitten en een leuk bord- of kaartspel te spelen?
Ik ben heel blij dat jullie een nieuwe club hebben opgericht. Ik ben ook lid van spelclub De Speeldoos in Aarschot, een hele leuke club met toffe mensen, maar ik kan er niet altijd naartoe omdat hun spelmomenten meestal vallen op avonden waarop ik me niet vrij kan maken. Jullie speldata vallen wel op goeie momenten voor mij en ik ga dus zeker ook bij jullie club aansluiten. Ik kijk er al naar uit. En als julie willen mogen jullie ook altijd gebruik maken van spellen uit mijn verzameling. Je geeft maar een seintje!
Groeten en zeker tot op 2 maart!
Dominique
- Geplaatst: 18 Feb 2007 01:14:20
welkom - Geplaatst: 18 Feb 2007 10:27:51
Kim
Hoi Dominique
Wij willen je alvast zeer welkom heten hier bij ons.Bedankt voor je positieve reactie hier , we kijken er zeker naar uit om je te mogen verwelkomen?Je hebt idd al een heleboel spellen verzameld gedurende de jaren , dat is ook altijd welkom. We hebben een aantal spellen van ons eigen , die ook wel gaan uitbreiden met de tijd en daarbovenop mogen we er een groot aantal spellen gaan lenen bij het forum federatie maar je bent ook altijd vrij om die van jou mee te brengen.
Hugo
Hallo Dominique,
Ik ben heel blij met je komst op de forum en hopelijk ook in de club !
Ik ben namelijk ook van een generatie die in de jaren 70&80 heeft moeten zoeken en zwoegen om aan spellekes te geraken.
Ik heb dus ook een aardige collectie opgebouwd maar van tellen is er nog niets van gekomen!
Ben benieuwd met welke schatten je wel zit !
Laatst aangepast door Hugo op 19 Feb 2007 18:45:30; in totaal 1 keer bewerkt _________________ Spelen en laten spelen.
- Geplaatst: 18 Feb 2007 13:56:27
Dominique
Hee Hugo (en Lesly en Kim), tof om een generatiegenoot in de Spellenhut tegen te komen.
Ik heb nooit een lijst gemaakt van de spellen die ik heb maar ik zal eens een poging doen. Als jullie dan graag eens iets willen uitproberen geven jullie maar een seintje. Ik denk niet dat ik alles in ??n keer ga kunnen uitlijsten, dat vraagt een beetje teveel werk ineens. Maar ik zal jullie regelmatig een nieuw lijstje bezorgen met de spellen die ik bezit. Aflevering ??n op twee maart zullen we maar zeggen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!