De Spellenhut
Plaats om idee?n te wissel en meningen te geven

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

De Spellenhut Forumindex -> Suggesties & idee?n (de spellenhut) -> spellen ontleend
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht spellen ontleend - Geplaatst: 27 Mrt 2007 12:13:35 Reageren met citaat  
Kim

Hoi iedereen ,

gisterenavond zijn we een paar dozen spellen gaan halen in antwerpen van de uitleendienst van het forum federatie.Daardoor hebben we weer een aantal andere spellen om uit te testen en te spelen.
Iedereen is nog steeds vrij om zijn voorkeuren door te geven en of zelf spellen mee te brengen naar onze spelavonden.

groetjes iedereen en tot speels.
Kim en Lesly

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Terug naar boven  

- Geplaatst: 27 Mrt 2007 12:13:35  

Terug naar boven  

Bericht hoi - Geplaatst: 11 Apr 2007 19:33:32 Reageren met citaat  
Kim

Hoi iedereen ,

Zoals al wel mss geweten is , ben ik deze week niet in Antwerpen geraakt.
Maar geen paniek er gaan spellen in overvloed ter beschikking staan dat zal het probleem niet zijn.
Volgende week ga ik proberen daar wel te geraken , momenteel is het niet evident voor ons met ons druk schema.Wie al sugesties wil doen voor volgende keer das altijd welkom , nu hebde tijd om na te denken:) (alhoewel dat bij sommigen mss wel een oorverdovend gekraak gaat zijn )

Groetjes Kim

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 15:28:53 Reageren met citaat  
Tom

Ik heb wel enkele spellen die ik nog eens wil uitproberen als je deze eens moest kunnen meebrengen:

- Alexander De Grote (Phalanx)
- Aqua Romana (Queen games)
- Santiago (Amigo)
- Shogun (Queen games)

Als er daar eentje van moest lukken zou ik al blij zijn, maar ik twijfel er niet aan dat ik met een ander aanbod ook wel iets naar mijn zin zal kunnen vinden Very Happy

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 16:33:39 Reageren met citaat  
Lesly
Site Admin

Hey Tom,

Deze spellen hebben wij niet met een beetje geluk heeft er iemand van de leden deze games. Zoniet zullen we er zeker eens voor zorgen dat we deze games gaan halen in antwerpen.

Dus aan iedereen Smile die een van die spellen bezit laat ons iets weten of je ze wil meebrengen.

http://users.telenet.be/despellenhut

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 16:58:22 Reageren met citaat  
Dominique

Hoi,

Ik heb Santiago, Aqua Romana en Alexander de Grote in mijn kast staan. Shogun heb ik zelf niet, maar wel de voorloper "Wallenstein" (prachtig spel trouwens). Ik wil ze gerust meebrengen volgende keer.

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 17:14:32 Reageren met citaat  
Tom

Dat zou fantastisch zijn. Toch handig iemand met zo'n grote verzameling Very Happy

Van Wallenstein heb ik gelezen dat het spel taalafhankelijk is en omdat ik weinig van de duitse taal ken ben ik daar altijd afgebleven. Zeker omdat het niet echt goedkoop is als je het wil aankopen. Ik weet wel niet in welke mate er tekst in het spel verschijnt. Is dit spel nog speelbaar zonder een kennis van het duits, maar met bijvoorbeeld een vertaling van de kaarten?

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 17:21:40 Reageren met citaat  
Dominique

Wallenstein is best te spelen zonder kennis van de Duitse taal. De enige tekst op het spelmateriaal is die op de gebeurteniskaarten en die zijn op iedereen tegelijk van toepassing. Die kunnen dus makkelijk worden verduidelijkt voor iedereen als ze worden opengelegd. En wat de regels betreft: ik heb er een Nederlandstalige versie van maar ik wil het spel ook altijd uitleggen. Spelen maar zou ik zo zeggen!

Groetjes.

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 17:59:59 Reageren met citaat  
Tom

In dat geval wil ik Wallenstein zeker wel eens uitproberen, want ik heb al regelmatig gehoord dat het een uitstekend spel zou zijn. Je mag dus altijd enkele spellen uit mijn lijstje of Wallenstein meebrengen. Je moet ze natuurlijk niet allemaal meesleuren voor mij, want er ontbreekt toch tijd om ze allemaal uit te proberen. Die avonden vliegen toch zo snel voorbij Crying or Very sad

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 20:54:19 Reageren met citaat  
Dominique

Komt voor elkaar!

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 16 Apr 2007 21:29:51 Reageren met citaat  
Kim

Hoi iedereen ,

het is weer de moment om idd spellen voor te stellen die jullie eens graag spelen.Volgende week rijden we naar Antwerpen en kunnen we er ook een paar lenen die niet in iemand zijn aanbod zit.
Dus laat zeker even horen wat jullie graag spelen dan zorgen wij voor de rest Smile

groetjes Kim

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: 17 Mrt 2009 08:28:54 Reageren met citaat  
q349419832

the happiness frenzy, wow power leveling wow power leveling[/url] now peaking at a Barnes & Noble near you: Last year 4,000 books were published on happiness, while a mere 50 books on the topic were released in 2000. The most popular class at Harvard University is about positive psychology, and at least 100 other universities offer similar courses. Happiness workshops wow gold wow gold[/url] for the post-collegiate set abound, and each day "life coaches" promising bliss to potential clients hang out their shingles.In the late 1990s, psychologist Martin Seligman of the University of Pennsylvania exhorted colleagues to scrutinize optimal moods with the same intensity with which they had for so long studied pathologies: We'd never learn about full human functioning unless we knew as much about mental wellness as we do about mental illness. A new generation of psychologists built up a respectable body wow gold wow gold[/url] of research on positive character traits and Happiness-boosting practices. At the same time, developments in neuroscience wow power leveling provided new clues to what makes us happy and what that looks like in the brain. Not to be outdone, behavioral economists piled on research subverting the classical premise that people always make rational choices that increase their well-being. We're lousy at predicting what makes us happy, they found.It wow gold wow power leveling[/url] wasn't enough that an rray of academic strands came together, sparking a slew of insights into the sunny side of life. Self-appointed experts jumped on the Happiness bandwagon. A shallow sea of yellow smiley faces, self-help gurus, and purveyors power leveling of kitchen-table wisdom have strip-mined the science, extracted a lot of fool's gold, and stormed the marketplace with guarantees to annihilate your worry, stress, anguish, dejection, and even ennui. Once and for all! All wow gold it takes is a little gratitude. Or maybe a lot.But all is not necessarily well. According to some measures, as a nation we've grown sadder and more anxious during the same years that the Happiness movement has flourished; perhaps that's why we've eagerly bought up its offerings. wow gold It may be that college students sign up for positive psychology lessons in droves because a full 15 percent of them report being clinically depressed. So it's not wow gold surprising that the happiness movement has unleashed a counterforce, led by a troika of academics. Jerome Wakefield of New York University and Allan Horwitz of Rutgers have penned The Loss of Sadness: How Psychiatry Transformed Normal Sorrow into Depressive Disorder, and Wake Forest University's Eric Wilson has wow gold written a defense of melancholy in Against Happiness. They observe that our preoccupation with Happiness has come at the cost of sadness, an important feeling that we've tried to banish from our emotional repertoire.

Terug naar boven  

De Spellenhut Forumindex -> Suggesties & idee?n (de spellenhut) -> spellen ontleend Tijden zijn in GMT + 2 uur  
Pagina 1 van 1