| Auteur |
Bericht |
A TEAM

|
Geplaatst: 19 Aug 2009 20:23:35 Onderwerp: hhhhhhhaaaaaaallllllllllllllooooooooooooo daar |
|
|
Ja hallo ben bas uit de eerste klas, ben net als Stolk voor het eerst op een paintball forum, en ben van plan, binnenkort te gaan paintballen lijkt me leuk.
Kom ook uit vlaardingen en timmer wat aan de weg als beroep of oude panden enzo.
Ik ben 30 jaartjes oud en ben getrouwd heb 2 kids.
Speel regelmatig met nog 2 gasten onder de naaam a team, Job wat nog meer ik weet het niet meer help jihaaaa
Laatst aangepast door A TEAM op 19 Aug 2009 20:53:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2009 20:23:35 Onderwerp: |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2009 20:37:35 Onderwerp: Re: hhhhhhhaaaaaaallllllllllllllooooooooooooo daar |
|
|
| a team schreef: | Ja hallo ben bas uit de eerste klas, ben net als Stolk voor het eerst op een paintball forum, en ben van plan, binnenkort te gaan paintballen lijkt me leuk.
Kom ook uit vlaardingen en timmer wat aan de weg als beroep of oude panden enzo.
Ik ben 30 jaartjes oud en ben getrouwd heb 2 kids.
 |
Nou Bas wat een gezelligheid jij hier op het forum, ik zeg bommen los!!
Gr. Bas _________________ Team F.U.B.A.R.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
A TEAM

|
Geplaatst: 19 Aug 2009 20:58:08 Onderwerp: |
|
|
IK zeg zeker ballen los, gaan we binnen kort er weer tegen aan lekker knallen in duitsland gr. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2009 21:26:29 Onderwerp: re |
|
|
| a team schreef: | | IK zeg zeker ballen los, gaan we binnen kort er weer tegen aan lekker knallen in duitsland gr. |
Ga je nou toch mee!?? _________________ Team F.U.B.A.R.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
A TEAM

|
Geplaatst: 20 Aug 2009 12:46:44 Onderwerp: |
|
|
Ja waarschijnlijk wel ben nog in overleg thuis, maar waneer gaan jullie rijdenen rijden we nog met elkaar,ik hoor het wel ga waarschijnlijk weer vrijdag en zaterdag jihaaaaaa |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|