Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
OmegaNL
|
Geplaatst: 16 Jun 2023 17:31:55 Onderwerp: |
|
|
Edwin schreef: | Mensen doen dit gewoon voor de hobby he, we werken niet betaald bij auran. Dus we maken, releasen etc. wanneer wij er zin in hebben, er steeds naar vragen heeft geen zin, wanneer er nieuws is is er nieuws. Elders op het forum kan je zien dat GM erg druk was met de Rätische bahn dus niet met de VIRM. En ik denk wat Jeroen zegt ook waar is, ik zit nu ook liever met pils in de zon dan achter m’n pc treintjes te maken en naast dat moet ik ook in deze temperaturen echte goederenwagens repareren als beroep. En als je toch nog zo graag Trainz doet met dit weer prima, maar ga dan aan je route bouwen in Trainz of stop je de moeite in Olaf’s tutorials en wie weet bouw je ooit zelf een VIRM.
Geniet van t weer!
Groeten Edwin. |
Ik besef nu wel een beetje dat ik erg onbeschoft en disrespectvol overkwam, oprechte exusses,
fijne zomervakantie mocht je dit al hebben,
Groetjes
Tom |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 16 Jun 2023 17:31:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Edwin
|
Geplaatst: 16 Jun 2023 18:09:48 Onderwerp: |
|
|
Ik moet nog een maand goederenwagens maken voor de baas, wat zeker neer komt op een 200 wagons die ik moet bekijken/herstellen en dan vakantie. Dus ja niet altijd zin om daarnaast nog aan Trainz wagentjes te maken..
Groeten Edwin. _________________ https://www.facebook.com/WerkspoorTrainz
|
|
Terug naar boven |
|
|
Jeroen
|
Geplaatst: 19 Jun 2023 11:03:22 Onderwerp: |
|
|
Edwin schreef: | Ik moet nog een maand goederenwagens maken voor de baas, wat zeker neer komt op een 200 wagons die ik moet bekijken/herstellen en dan vakantie. Dus ja niet altijd zin om daarnaast nog aan Trainz wagentjes te maken..
Groeten Edwin. | |
|
Terug naar boven |
|
|
|