Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
OmegaNL
|
Geplaatst: 31 Dec 2023 15:43:58 Onderwerp: kuid fout |
|
|
Hey, hoe fiz ik deze kuid fout?
Groet.
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 31 Dec 2023 15:43:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
poorters
|
|
Terug naar boven |
|
|
java23
Geregistreerd op: 19 Jan 2022 Berichten: 83 Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk
|
Geplaatst: 1 Jan 2024 12:53:42 Onderwerp: |
|
|
Hallo allemaal,
Helaas, dit verdomde viaduct is een reskin/alias van een Auran-object, waarvan de afhankelijkheden zijn bijgewerkt door nieuwe Auran-instanties met een andere kuid's, met een correct gemaakte kuid-tabel, maar die de software niet langer correct kan ontleden .
Dit vuil werd gebruikt in versies 1,2 en 3 van Nederland-West : ik merkte het met afschuw op toen ik TrainZ 2019 opnieuw installeerde op een nieuwe computer .
Omdat het een "kind bridge" is, is het niet mogelijk om een "bulk asset replacement" uit te voeren : deze moet daarom handmatig worden vervangen ...
Voor de komende publicatie van mijn route "Nederland 7.0" moest ik zoeken naar alle exemplaren van dit viaduct, overal op de route, en deze vervangen door brug+stegen+brugpijlers . Het heeft mij 3 dagen gekost, maar het is mij gelukt om de 38 aanwezige exemplaren van Rotterdam tot Deventer, via Den Haag en Arnhem, uit te roeien ...
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
|
OmegaNL
|
Geplaatst: 1 Jan 2024 14:00:08 Onderwerp: |
|
|
java23 schreef: | Hallo allemaal,
Helaas, dit verdomde viaduct is een reskin/alias van een Auran-object, waarvan de afhankelijkheden zijn bijgewerkt door nieuwe Auran-instanties met een andere kuid's, met een correct gemaakte kuid-tabel, maar die de software niet langer correct kan ontleden .
Dit vuil werd gebruikt in versies 1,2 en 3 van Nederland-West : ik merkte het met afschuw op toen ik TrainZ 2019 opnieuw installeerde op een nieuwe computer .
Omdat het een "kind bridge" is, is het niet mogelijk om een "bulk asset replacement" uit te voeren : deze moet daarom handmatig worden vervangen ...
Voor de komende publicatie van mijn route "Nederland 7.0" moest ik zoeken naar alle exemplaren van dit viaduct, overal op de route, en deze vervangen door brug+stegen+brugpijlers . Het heeft mij 3 dagen gekost, maar het is mij gelukt om de 38 aanwezige exemplaren van Rotterdam tot Deventer, via Den Haag en Arnhem, uit te roeien ...
Doei,
Philippe |
Bedankt voor het antwoord Philippe |
|
Terug naar boven |
|
|
gm99999
|
|
Terug naar boven |
|
|
Atropoz
|
Geplaatst: 9 Feb 2024 11:43:21 Onderwerp: |
|
|
Thanx GM voor deze bridgefix. Alweer een rode asset uit de faulty list . Sommige assets kan ik repareren, maar vele blijven nog wachten in de zoektocht om alle VE's eruit te krijgen, in mijn ogen iets voor de jonge ingenieurs onder ons , teneinde de realistische Nederland routes te vervolledigen |
|
Terug naar boven |
|
|
Jeroen
|
Geplaatst: 9 Feb 2024 12:41:44 Onderwerp: |
|
|
Niet alle VE hebben betrekking op de werking vooral de rode zijn om rekening mee te houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|