Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
stout
|
Geplaatst: 1 Aug 2024 09:39:56 Onderwerp: Stil |
|
|
Ik weet het, het is vakantietijd.
Maar het val me op dat er niks gebeurt op het forum.
Iedereen weg, geen tijd of geen motovatie?
Voor mezelf is er wel motivatie, maar de tijd ontbreekt op dit moment.
Hoop snel weer tijd te hebben om (opnieuw) te beginnen aan mijn project.
Een eigen route. _________________ https://trainz-nld.blogspot.com/ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 1 Aug 2024 09:39:56 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
olaf99 Site Admin
|
Geplaatst: 4 Aug 2024 14:57:07 Onderwerp: |
|
|
Hallo
Afgelopen maanden bezig geweest met verhuizen, verbouwen, faillissement / doorstart werk. Modelbaan bouw in mijn nieuwe huis.
Verder opzoek naar inspiratie en energie om wat te maken.
Verder melden zich nieuwe mensen aan maar doen niks op het forum.
Olaf _________________ downloads: https://olaf99trainz.blogspot.com/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Rutger
|
Geplaatst: 4 Aug 2024 19:14:04 Onderwerp: |
|
|
Hier ook druk, met ook rijden bij de Museumstoomtram. Soms doe ik nog wat aan de trainz modellen, echter is hier dan niet een in het oog springende voortgang op
Groeten,
R _________________ https://www.facebook.com/WerkspoorTrainz
|
|
Terug naar boven |
|
|
Jeroen
|
Geplaatst: 5 Aug 2024 08:33:33 Onderwerp: |
|
|
Zoals voorspeld...
Ik ben bezig met modelspoor veel leuker
Veder denk ik dat Trainz steeds meer bergafwaarts gaat TRS22 is nou niet echt een verbetering t.o.v. van TRS19.
De hoogtijdagen zijn allang voorbij mede door sommige moedwillig naar de verdommenis geholpen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Edwin
|
Geplaatst: 10 Aug 2024 22:24:59 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het ook erg druk met kinderen, nieuw huis, verbouwen, werk. Zou graag het coupé rijtuig afmaken maar het ontbreekt mij echt aan de tijd om daar eens goed voor te zitten. Helaas is laatst ook nog mijn computer stuk gegaan en de reparatie kost bijna de nieuw prijs en dat heb ik dus niet gedaan. Voorlopig maar op een oude laptop verder, maar die is te traag voor Trainz. Eigenlijk heb ik ook te veel hobby’s … en te weinig tijd …
Groeten Edwin. _________________ https://www.facebook.com/WerkspoorTrainz
|
|
Terug naar boven |
|
|
java23
Geregistreerd op: 19 Jan 2022 Berichten: 83 Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk
|
Geplaatst: 11 Aug 2024 07:13:41 Onderwerp: |
|
|
Hallo iedereen,
Nederland 7.1 is al 10 maanden in de dracht, met de toevoeging van een nieuwe lijn en de verbetering van een lijn die al aanwezig was in NLW6 .
Ik zal hierover een nieuw onderwerp starten ... over ongeveer een jaar/anderhalf jaar ... als ik het einde van de nieuwe lijn heb bereikt (op dezelfde manier als voor Groningen-Nieuweschans) .
Rust heerst op het forum ... maar de creatie rookt !
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
|
gm99999
|
Geplaatst: 22 Aug 2024 23:11:06 Onderwerp: |
|
|
Ja een beetje stil....
Ben wel dagelijks met Trainz bezig,
Doe altijd verslag op Discord van elke nieuwe beta die ze uitbrengen,
helaas werken ze vaak aan de verkeerde dingen en ook maken ze niets echt af.
Tijdje bezig geweest met de route Antwerpen-Brussel gestart door Marc(witte46),
maar moet eerst eens naar Brussel om verder te kunnen.
Ook veel bezig met mijn H0 trein collectie en baan
Heb Jeroen 2 x gezien in Houten tijdens een beurs.
Verder een franse treinset gemaakt de Z50000 voor de route Parijs-Mantes La Jolie
TEE Gottardo beetje aan het updaten voor de Brennerbahn.
Nu bezig met de Virgin Pendolino treinen, is wat op DLS maar ziet er niet uit, dus moet opnieuw.
Tja dan dreigen ze de flat waar ik in woon te slopen volgend jaar,
zonder goede vervangende woonruimte aan te bieden
Een moeder van 94 die ook wat zorg nodig heeft en zo blijven we lekker bezig.
Denk maar niet dat je rust krijgt als je pensioen krijgt
hoop dat het goed gaat met jullie
groetjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
Atropoz
|
Geplaatst: 23 Aug 2024 07:50:27 Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook al lange tijd bezig aan Amsterdam - Mechelen om zo ook uiteindelijk in Brussel Zuid terecht te komen. De sporen lopen reeds Mechelen uit tot de afdaling op de autosnelweg E19, die tussen Antwerpen en Brussel loopt. Ondertussen is men het station Mechelen al weer aan het moderniseren met overkappingen a la station Leuven. Ook ben ik op de start locatie in Amsterdam nog veel aan het corrigeren gezien de route gebaseerd is op een deel van Nederland West v6. Jammer genoeg klopt de ligging qua kompas niet met de werkelijkheid, maar een kniesoor, die daar op let. Onder andere werden de rangeerterreinen van de Zaanstraat en Watergraafsmeer aangepast volgens wat ik op Google Earth kon zien. Momenteel ben ik aan het worstelen aan de metrosporen van het GVB om ook een combinatiesessie te kunnen maken met metrostellen en treinen. De verschillen in trein- en metrosporen, zijn nu duidelijk te onderscheiden. De hoofdpersoon blijft natuurlijk nog steeds de PBA Thalys, die het traject Amsterdam Mechelen aandoet. Ongelukkigerwijze zijn enkele baseboards na de Groene Hart tunnel verdwenen, maar ondertussen weer ingevuld en de sporen weer aaneen geplakt. Het blijft een monnikenwerk, waar veel tijd en geduld voor nodig is. Het is nooit af.... Ik kan me voorstellen dat nu TRS 22 niet veel nieuws meer te bieden heeft, de animo een beetje op een laag peil dreigt te raken, maar hoop alleszins dat de meeste gebruikers nog energie weten te putten in uitbreiding en verbetering van de bestaande routes..... |
|
Terug naar boven |
|
|
|